Bedoel je hier de projecten Bastion-Lelystad en Roodborstlaan-Dieren?quote:Op maandag 11 september 2023 14:50 schreef Jaco078 het volgende:
N=2
100% van de leningnemers betaalt de rente niet sinds de overname van NewFunding door Bel*ggingsp*nden-financier*ng.nl.
Klopt, ik heb er vanmiddag - van beide projecten - mails van ontvangen dat beide debiteuren niet betaald hebben.quote:Op maandag 11 september 2023 15:59 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Bedoel je hier de projecten Bastion-Lelystad en Roodborstlaan-Dieren?
(Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn mail van een week geleden mbt uitbetaling rente van het project koperen ezel, zal er weer eens achteraan mailen).
Oh? En wat gingen ze daaraan doen?quote:Op maandag 11 september 2023 16:04 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er vanmiddag - van beide projecten - mails van ontvangen dat beide debiteuren niet betaald hebben.
Mooi, dan zou het binnenkort opgelost moeten zijn mbt het saldo van de wallet.quote:Op maandag 11 september 2023 21:12 schreef obligataire het volgende:
NF, antwoord op mail:
Hieronder het antwoord op uw vraag:
Is de rente die normaliter op 1 augustus was bijgeschreven, bijgeschreven op de oude wallet? Want de nieuwe wallet staat bij mij nog op nul en dat lijkt me vreemd?
Ja, klopt. De rente van augustus 2023 is nog via Intersolve gegaan. Dit bedrag staat dus op uw oude Wallet bijgeschreven.
Het saldo op uw oude Wallet zal binnenkort van Intersolve rechtstreeks naar u worden geboekt.
In het nieuwe systeem worden rentebetalingen direct uitgekeerd (binnen 1 dag) en staat er in principe nooit geld op de wallet.
Dat laatste klopt, ik heb inmiddels een bedrag ontvangen waarvan ik bijna zeker weet dat het een termijn is van Nijmegen Nieuwe Markt. Handig als ze dat er even bij hadden gezet maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat het duo, en de beiden heren apart, voor wat het is, en houdt mijn vingers gekruist voor een soepele herfinanciering van de CcF leningen.
quote:Op maandag 11 september 2023 23:17 schreef ETphonehome het volgende:
Het nieuw aangekondigde project op NF (Hoofdstraat 77, Hillegom) is trouwens van een oude bekende van CcF: dhr. A. Weijs.
Bij CcF heb ik twee projecten van het duo Weijs / van Dijk.De heren hadden gehoopt een dure villa in Noordwijk snel te kunnen verkopen, maar dat is tot op heden nog steeds niet gelukt. Ik zit in de 2e lening van de heren, waarbij een hypotheek is op panden in Den Haag en Maarssen. Mocht deze worden geherfinancierd bij Collin dan zal dat zonder mij zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat het duo, en de beiden heren apart, voor wat het is, en houdt mijn vingers gekruist voor een soepele herfinanciering van de CcF leningen.
quote:Op maandag 11 september 2023 12:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Közde
¤ 264.000 | 8,0% rente | 36 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/servicedesk/
Aankoop pand voor grillroom en bovenwoning met 1e hypotheek
Op dit moment kan er al ingeschreven worden met de investeringsknop
quote:Op maandag 11 september 2023 13:52 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Wel een aardig project wat ik wel wil meenemen. Bij mij helaas gaan investeringsknop zichtbaar.
Als er iemand is met een linkje waarbij deze knop wel zichtbaar is dan hou ik mij aanbevolen 😎
quote:Op maandag 11 september 2023 14:45 schreef Jaco078 het volgende:
Horeca-pand in Huissen met 1e hypotheek op Collin
LinkjeHet valt mij op dat er in de voorverkoop nog weinig interesse is voor dit project. Mis ik iets bij dit project waardoor het helemaal niet zo’n best project is? Mij leek het namelijk een prima project voor een basis inleg…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht omdat deze alleen op FOK staat?quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:45 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het valt mij op dat er in de voorverkoop nog weinig interesse is voor dit project. Mis ik iets bij dit project waardoor het helemaal niet zo’n best project is? Mij leek het namelijk een prima project voor een basis inleg…
Zou kunnen maar dan nog is de interesse niet hoog en het lijkt mij met 8% bruto (geen direct lening) en een 1e hypotheek op een woon/winkel pand toch niet onaardig.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:46 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Wellicht omdat deze alleen op FOK staat?
Tsja de straat is, hoe zal ik het netjes zeggen voordat ik weer een draai om mijn oren krijg, niet de allerbeste straat in Arnhemquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:45 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het valt mij op dat er in de voorverkoop nog weinig interesse is voor dit project. Mis ik iets bij dit project waardoor het helemaal niet zo’n best project is? Mij leek het namelijk een prima project voor een basis inleg…
Deel 2 vanaf minuut 30.30 tot 34.30.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:56 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Heb het vorige week gezien. Leek mij een 100% gesponsord programma zonder kritische vragen. Na afloop van het interview zat iedereen te klappen incl. presentator.
https://ondernemerslounge.tv/watch/866
Vanaf minuut 31 tot minuut 35
Volgens mij zitten ze nu aan de Huissensestraat 60 in Arnhem. Dus Arnhem en niet Huissen. Zelf denk ik dat dit fout in de pitch staat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:32 schreef obligataire het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp aan project Közde:
Ze hebben nu een grillroom in Huissen en ze willen verhuizen naar een pand in dezelfde straat.
Het onderpand is echter gelegen aan de Huissensestraat in Arnhem.
Dat kan een vergissing zijn in de pitch maar misschien ook betekenen dat het niet om hetzelfde pand gaat?
De kwaliteit van de pitches bij Collin holt achteruitHet roept allemaal vragen op die heel simpel te vermijden zouden zijn als er vooraf wat nagedacht zou worden over logisch te verwachten vragen. Zie ook project Marcure (waarbij de vragen nu wel beantwoord zijn).
Veel slechte recensies op google, voor wat het waard is...quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:41 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze nu aan de Huissensestraat 60 in Arnhem. Dus Arnhem en niet Huissen. Zelf denk ik dat dit fout in de pitch staat.
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Reactie Collin: "we gaan dit aanpassen".quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:41 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze nu aan de Huissensestraat 60 in Arnhem. Dus Arnhem en niet Huissen. Zelf denk ik dat dit fout in de pitch staat.
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:19 schreef tnhb het volgende:
[..]
Tenzij ik me vergis en het over het ander deel van het stations gebouw gaat, staat het nog deels te huur (maar dat kan het deel 9 zijn, het pand is 9 en 11) en in het geheel (9 + 11) ook sind een paar weken te koop. Ik ken de omgeving vrij goed en ze hebben er wel wat leuks van proberen te maken, alleen is er geen fatsoenlijke parkeergelegenheid en dat is in deze regio toch wel een dingetje.
Daarnaast is het oude belastingkantoor (ligt aan hetzelfde plein) omgecat naar kantoren gebouw De Koploper en heeft wel eigen parkeerplaatsen en gaat er binnekort een verdieping op zetten waardoor het kantoor aanbod nog groter wordt (en dat is al vrij groot). Het lijkt er op dat het over slechts een deel van het geheel gaat gezien de taxatiewaarde tov de te koop staande deel. Om die reden is de taxatie ook wat slecht te vergelijken, maar als het ca 30% van het geheel betreft (bovendste verdieping) dan lijkt een waarde van 380 niet gek in relatie tot de vraagprijs van het geheel.Het nu openstaande project betreft #11, een herfinanciering van de lening 2018. Vanuit hun B.V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hok is langdurig verhuurd en de LTV is 57%, laat het met de gebruikelijke roze bril gewaardeerd zijn, dan nog is de kans op schade zeer gering lijkt me.
Dubbel meegenomen.
Die andere is #9, dat is een box 3 verhaal . Uit eigen middelen aangekocht en de Collin lening was voor aanpassingen. 65K dus allemaal goed te overzien, mede gezien de achtergrond van deze mensen.
[ Bericht 0% gewijzigd door obligataire op 12-09-2023 13:13:14 ]Pecunia non olet
Bijzondere recensielijst, ofwel heel goed ofwel dramatisch slecht...quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Veel slechte recensies op google, voor wat het waard is...
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Veel slechte recensies op google, voor wat het waard is...
Dat zie je wel vaker, of mensen zijn erg tevreden of juist erg ontevreden. Beide geven vaak een reden om een recensie te schrijven. Als ik het goed begrijp krijgen ze een 7,8 (uit 10).quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:10 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Bijzondere recensielijst, ofwel heel goed ofwel dramatisch slecht...
op google maps zie ik dat het pand een eindje verderop zit in arnhem (groot pand)quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:32 schreef obligataire het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp aan project Közde:
Ze hebben nu een grillroom in Huissen en ze willen verhuizen naar een pand in dezelfde straat.
Het onderpand is echter gelegen aan de Huissensestraat in Arnhem.
Dat kan een vergissing zijn in de pitch maar misschien ook betekenen dat het niet om hetzelfde pand gaat?
De kwaliteit van de pitches bij Collin holt achteruitHet roept allemaal vragen op die heel simpel te vermijden zouden zijn als er vooraf wat nagedacht zou worden over logisch te verwachten vragen. Zie ook project Marcure (waarbij de vragen nu wel beantwoord zijn).
Ik had ook al geprobeerd om de locatie te delen maar lukte mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:45 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
op google maps zie ik dat het pand een eindje verderop zit in arnhem (groot pand)
https://www.google.com/ma(...).39h%2C90t%2Fdata%3D*213m4*211e1*213m2*211snNvTSwAnK41UdzL5hxTjCA*212e0*214m2*213m1*211s0x47c7a581da4b63a3%3A0xa098600bd597559f%3Fsa%3DX%26ved%3D2ahUKEwi3-uuagKWBAxUINuwKHaLuCnIQpx96BAhAEAA!5skozde%20restaurant%20arnhem%20-%20Google%20Zoeken!15sCgIgAQ&imagekey=!1e2!2snNvTSwAnK41UdzL5hxTjCA&hl=nl&sa=X&ved=2ahUKEwi3-uuagKWBAxUINuwKHaLuCnIQpx96BAhYEA0
quote:Je hebt geďnvesteerd in het project aan de Grote Gracht 35-35D te Maastricht. Het einde van de looptijd was op 10 september 2023. Wij zijn druk bezig met de herfinanciering. Vanwege het te laat aflossen gaat de projecteigenaar een dubbele dagrente betalen vanaf 10 september 2023 tot de uiteindelijke aflosdatum aan de investeerders in dit project.
quote:Je hebt geďnvesteerd in het project aan de Scharnerweg 127 te Maastricht. Het einde van de looptijd was op 10 september 2023. Wij zijn druk bezig met de herfinanciering. Vanwege het te laat aflossen gaat de projecteigenaar een dubbele dagrente betalen vanaf 10 september 2023 tot de uiteindelijke aflosdatum aan de investeerders in dit project.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |