SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet welke landen er nog open zijn en verkopen zal moeilijk worden maar een verhuur is misschien nog mogelijk voor hem.quote:
Moet je ook mensen hebben die een bal aan kunnen nemen..quote:Op maandag 4 september 2023 11:13 schreef Malavita het volgende:
Hato en Sutalo kan je wel op bouwen iig
Beetje evenredig aan het niveau van het voetbal.quote:Op maandag 4 september 2023 11:26 schreef Ramboetan het volgende:
Gisteren toch nog een mooie wedstrijd gezien in de Ierse pub achter de dam. Vol met Engelse Arsenal en United fans. Blijf me verbazen dat de gemiddelde Engelsman ongeveer over 4 keer zoveel humor beschikt dan een Nederlander.
Jij bent vast ook een stuk grappiger na 10 bier.quote:Op maandag 4 september 2023 11:26 schreef Ramboetan het volgende:
Gisteren toch nog een mooie wedstrijd gezien in de Ierse pub achter de dam. Vol met Engelse Arsenal en United fans. Blijf me verbazen dat de gemiddelde Engelsman ongeveer over 4 keer zoveel humor beschikt dan een Nederlander.
3 gespeeld en nog ongeslagen, waarom is iedereen zo negatief?quote:Op maandag 4 september 2023 11:33 schreef Wertha het volgende:
Ik zit alvast klaar voor de nieuwe Kale & Kokkie. Dat wordt WOEST genieten.
Ik heb daar één keer naar kunnen kijken , moest bijna bloedbraken.quote:Op maandag 4 september 2023 11:33 schreef Wertha het volgende:
Ik zit alvast klaar voor de nieuwe Kale & Kokkie. Dat wordt WOEST genieten.
Ik neem aan dat hun succes ook een beetje tanende is al zullen er nu vooral Feyenoorders naar kijken.quote:Op maandag 4 september 2023 11:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer naar kunnen kijken , moest bijna bloedbraken.
Verschrikkelijke figuren zijn het
omdat we niet tevreden zijnquote:Op maandag 4 september 2023 11:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
3 gespeeld en nog ongeslagen, waarom is iedereen zo negatief?
In de KNJB tijd kon dat allemaal.quote:Op maandag 4 september 2023 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat we niet tevreden zijn
het moet zijn 3 gespeeld 12 punten
Wellicht is het niet zo erg. Ik zie net dat Nederland zijn 2e interland volgend weekend op zondag speelt, en een week later spelen we tegen Twente. Das 6 dagen. Kroatie speelt op maandag zijn 2e tegen Armenië.quote:Op maandag 4 september 2023 09:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof dat 90% Interlands moet spelen. Dus je zal een dag of 3 hebben voor nieuwe Eredivisie periode. Te kort.
Dat hoeft inderdaad niet en dat was ook mijn punt. Extra transferuitgaven leveren een sterk afnemende marginale meeropbrengst, dus daarvan hoef je niet zoveel te verwachten.quote:Op maandag 4 september 2023 09:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, maar dat hoef toch ook niet. Kijk naar PSV en Feyenoord op dit moment. En Ajax heeft dat in verleden ook vaak genoeg bewezen.
Tadic en Kudus weg zijn een hoop goals + assists. Hopelijk kunnen de jongens die er nu spelen snel een eenheid worden op één of andere manier, maar ik denk dat het gaat escaleren.quote:Op maandag 4 september 2023 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Terugkijkend naar gisteren denk ik dat het defensief met Sutalo en Hato in het centrum, Avila als backup en onze nieuwe Kroatische vriend op de linksbackpositie wel goed zit. Op rechts zie ik het Rensch gewoon niet redden, hopelijk kan Gaaei daar wat betekenen. Vond 'm gisteren een paar keer een glimp laten zien van zijn aanvallende capaciteiten.
Mijn grootste zorg zit met name in het scorend vermogen. Forbs heeft wel heel weinig dreiging richting goal laten zien in de potjes dat ie meedeed en bij de rest heb ik ook niet het gevoel dat er 15-20 p.p goals gemaakt gaan worden dit seizoen. Hopelijk heb ik het mis.
Nóg grappiger?quote:Op maandag 4 september 2023 11:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij bent vast ook een stuk grappiger na 10 bier.
Volgens de kenners hier was Kudus niet veelquote:Op maandag 4 september 2023 12:37 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Tadic en Kudus weg zijn een hoop goals + assists. Hopelijk kunnen de jongens die er nu spelen snel een eenheid worden op één of andere manier, maar ik denk dat het gaat escaleren.
In land der blinden is eenoog koningquote:Op maandag 4 september 2023 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens de kenners hier was Kudus niet veel
Tadic mis je zeker, die heeft wel wat bewezen de afgelopen jaren, Kudus eigenlijk te weinig voor z'n capaciteiten al was hij ook geruime tijd geblesseerd.quote:Op maandag 4 september 2023 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In land der blinden is eenoog koning
De drie wedstrijden dat Kudus meedeed hebben we 10 keer gescoord in 3 wedstrijden Zonder Kudus maarliefst nul keer in 180 minuten. Dat zegt natuurlijk wel iets. Hlynsson op rechtsbuiten. Hoe verzin je het hahaquote:Op maandag 4 september 2023 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic mis je zeker, die heeft wel wat bewezen de afgelopen jaren, Kudus eigenlijk te weinig voor z'n capaciteiten al was hij ook geruime tijd geblesseerd.
Dankje, de taart staat in de koelkast voor als je trek hebt.quote:Op maandag 4 september 2023 13:27 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe tijdelijke AD.
Dat neemt toch niet weg dat hij in die 3 jaar wat te weinig heeft laten zien?quote:Op maandag 4 september 2023 13:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De drie wedstrijden dat Kudus meedeed hebben we 10 keer gescoord in 3 wedstrijden Zonder Kudus maarliefst nul keer in 180 minuten. Dat zegt natuurlijk wel iets. Hlynsson op rechtsbuiten. Hoe verzin je het haha
Beiden centrale verdedigers wisten wel vaak VD Boomen te vinden zo te zien. Want zijn stip is groot. Op deze passmap staat hij nog best hoog op het veld. Is die positie op deze map op basis van waar de speler het vaakst stond in balbezit of is het gewoon beetje random op basis van hoe vooraf de opstelling leek. Weet iemand dat?quote:Op maandag 4 september 2023 14:16 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben wel geleerd hoe naar elkaar te passen in de verdediging. Manmanman
Jaquote:Op maandag 4 september 2023 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beiden centrale verdedigers wisten wel vaak VD Boomen te vinden zo te zien. Want zijn stip is groot. Op deze passmap staat hij nog best hoog op het veld. Is die positie op deze map op basis van waar de speler het vaakst stond in balbezit of is het gewoon beetje random op basis van hoe vooraf de opstelling leek. Weet iemand dat?
Dit is dus wel logisch voor een bij elkaar geraapt zootje als Ajax gister was. De letterlijke vertaling van deze map is we hadden geen idee.quote:Op maandag 4 september 2023 14:16 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Zo weinig kansen gecreëerd was 290 wedstrijden geleden.quote:Op maandag 4 september 2023 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is dus wel logisch voor een bij elkaar geraapt zootje als Ajax gister was. De letterlijke vertaling van deze map is we hadden geen idee.
Okay, dan is dat niet verkeerd voor de positie waarop hij speelt. Loopt hij iig wel goed vrij en is de inspeelpass vanuit achteruit goed. Alleen dan dikke kaas dat hij hierna alleen maar de makkelijke oplossingen wist te vinden met onze IJslandse vriend die naar binnen te speelde en Rensch die als Rensch speelde.quote:
Het eerstequote:Op maandag 4 september 2023 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beiden centrale verdedigers wisten wel vaak VD Boomen te vinden zo te zien. Want zijn stip is groot. Op deze passmap staat hij nog best hoog op het veld. Is die positie op deze map op basis van waar de speler het vaakst stond in balbezit of is het gewoon beetje random op basis van hoe vooraf de opstelling leek. Weet iemand dat?
Nee was 1 wedstrijd geleden.quote:Op maandag 4 september 2023 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo weinig kansen gecreëerd was 290 wedstrijden geleden.
https://www.espn.nl/voetb(...)es-mis-tegen-fortuna
Ik krijg van die Van den Boomen ook wel een beetje Diemersvibes.quote:Op maandag 4 september 2023 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Die passmap doet me denken aan Feyenoord onder Gio (niet het kampioensjaar) en Advocaat.
Een autistische Duitser, Lambiek en een Hagenees die na een paar potjes al uit de school klapt in de media.quote:
Nog geen seconde van gezien, maar ik vertrouw op je oordeel.quote:Op maandag 4 september 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg van die Van den Boomen ook wel een beetje Diemersvibes.
Zoet of zout?quote:Op maandag 4 september 2023 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een autistische Duitser, Lambiek en een Hagenees die na een paar potjes al uit de school klapt in de media.
Ik ga bij de groothandel popcorn inslaan.
Ik hou eigenlijk helemaal niet van popcorn.quote:
Smerig man. Zoete popcorn ftw.quote:Op maandag 4 september 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk helemaal niet van popcorn.![]()
Maar dan zout.
Echt hè, je verzint het niet bijelkaar.quote:Op maandag 4 september 2023 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een autistische Duitser, Lambiek en een Hagenees die na een paar potjes al uit de school klapt in de media.
Ik ga bij de groothandel popcorn inslaan.
Denk dat van die 3 de trainer als eerste weg is.quote:Op maandag 4 september 2023 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echt hè, je verzint het niet bijelkaar.
En allemaal omdat Marc zijn leuter rond moest sturen. Het is gewoon cabaret.
Vond Branco zelf niet zo zuiver in zijn passing vooruit, maar aan de andere kant zit er ook zo weinig ruimte om te lopen als je zelf hoog op het veld staat qua team. Denk toch dat hij veel beter tot zijn recht komt als je als team wat meer teruggetrokken speelt en het op de omschakeling/counter gooit. Dat zou Forbs denk ik ook wel helpen.quote:Op maandag 4 september 2023 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. De vraag is of dat is wat Ajax helpt.quote:Op maandag 4 september 2023 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat van die 3 de trainer als eerste weg is.
Om ruimte te krijgen moet je eerst scoren, je kan van Buijs zeggen wat je wil maar die zet het wel goed neer en 0-0 is gewoon een resultaat voor hun, ook al hadden ze misschien zelfs recht op meer.quote:Op maandag 4 september 2023 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond Branco zelf niet zo zuiver in zijn passing vooruit, maar aan de andere kant zit er ook zo weinig ruimte om te lopen als je zelf hoog op het veld staat qua team. Denk toch dat hij veel beter tot zijn recht komt als je als team wat meer teruggetrokken speelt en het op de omschakeling/counter gooit. Dat zou Forbs denk ik ook wel helpen.
doe normaal manquote:Op maandag 4 september 2023 14:16 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Dat is toch juist precies de reden dat zo'n Van den Boomen totaal niet bij Ajax past (en wel excelleert bij een counterteam in Frankrijk).quote:Op maandag 4 september 2023 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond Branco zelf niet zo zuiver in zijn passing vooruit, maar aan de andere kant zit er ook zo weinig ruimte om te lopen als je zelf hoog op het veld staat qua team. Denk toch dat hij veel beter tot zijn recht komt als je als team wat meer teruggetrokken speelt en het op de omschakeling/counter gooit. Dat zou Forbs denk ik ook wel helpen.
Ik weet niet of je daar als trainer nou bijzonder veel last van hebt, dat je de selectie pas zo laat tot je beschikking hebt is natuurlijk vervelend maar hij moet zich ook beseffen dat dit voor hem een buitenkans is en dan zijn die Dick Advocaat opmerkingen niet heel handig.quote:Op maandag 4 september 2023 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. De vraag is of dat is wat Ajax helpt.
Natuurlijk moet hij met deze spelers ook van Sittard winnen en zijn de interviews niet heel handig. Maar het is één groot wespennest daar, niet te geloven hoe dat toch elke keer weer totaal misgaat in Amsterdam.
het wordt pas een voetbal show als de tegenstander de ruimte laat om dat spel te spelen natuurlijk. als ze alles achterin dicht timmeren is het veel lastiger er doorheen. Dan heb je of een individuele klasse flits om er doorheen te breken of een ingeslepen patroon om de muur kapot te spelen. en daar zit het hem in de komende maanden. de laatste klasse flits was Kudus en die is verkocht, en alle nieuwe spelers inwerken komt nu. En dat is dus te laat want het is Ajax en dan moet alles er meteen staanquote:Op maandag 4 september 2023 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om ruimte te krijgen moet je eerst scoren, je kan van Buijs zeggen wat je wil maar die zet het wel goed neer en 0-0 is gewoon een resultaat voor hun, ook al hadden ze misschien zelfs recht op meer.
Die middenvelder van fortuna die nog iemand poorte van ajax zo een speler heb je nodig bij 020.quote:Op maandag 4 september 2023 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om ruimte te krijgen moet je eerst scoren, je kan van Buijs zeggen wat je wil maar die zet het wel goed neer en 0-0 is gewoon een resultaat voor hun, ook al hadden ze misschien zelfs recht op meer.
Wellicht wel ja, maar ze hebben 'm natuurlijk ook gehaald voor zijn spelhervattingen, en je speelt ook potjes waar je wel de ruimte krijgt om die lange bal te geven in de omschakeling. Niet alle teams gaan met 8 man tegen de goal liggen...quote:Op maandag 4 september 2023 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch juist precies de reden dat zo'n Van den Boomen totaal niet bij Ajax past (en wel excelleert bij een counterteam in Frankrijk).
quote:Op maandag 4 september 2023 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou een goede technische directeur zijn bij een topclub
Ik heb grote elftallen geanalyseerd en welke type spelers je nodig om een top elftal te creeeren
In NL tegen Ajax best wel veel, alleen Slots Feyenoord niet en ik neem aan PSV met Bosz ook niet meer, maar we moeten ook weer niet doen dat hij verder helemaal niets kan, diepte hoeft niet altijd over 50meter.quote:Op maandag 4 september 2023 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht wel ja, maar ze hebben 'm natuurlijk ook gehaald voor zijn spelhervattingen, en je speelt ook potjes waar je wel de ruimte krijgt om die lange bal te geven in de omschakeling. Niet alle teams gaan met 8 man tegen de goal liggen...
Punt is wel dat je bij Ajax speelt en niet bij Heerenveen. Meeste clubs in de eredivisie gaan, helemaal nu ze de laatste potjes hebben gezien, echt niet dom mee proberen te voetballen.quote:Op maandag 4 september 2023 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht wel ja, maar ze hebben 'm natuurlijk ook gehaald voor zijn spelhervattingen, en je speelt ook potjes waar je wel de ruimte krijgt om die lange bal te geven in de omschakeling. Niet alle teams gaan met 8 man tegen de goal liggen...
een goed elftal creeeren is puzzelstukjes bij elkaar zoeken die complementair aan elkaar zijn maar toch allemaal diverse kwaliteiten hebbenquote:
Krijgen we wel een type Mislintat op die post qua uiterlijk die dan compleet willekeurige zorgaanbieders gaat selecteren op basis van trustpilot reviews.quote:Op maandag 4 september 2023 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stem links, meer geld naar zorg! Meer geld naar dagbesteding!
Zolang ze maar geen internet hebben dan vind ik alles goedquote:Op maandag 4 september 2023 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijgen we wel een type Mislintat op die post qua uiterlijk die dan compleet willekeurige zorgaanbieders gaat selecteren op basis van trustpilot reviews.
quote:Typerend voor de aanvallende onmacht van Ajax was het aantal kansen dat gecreëerd werd. Buiten wat grillen van Brian Brobbey zag Steijn zijn formatie nauwelijks gevaar stichten. Gáston Ávila probeerde het een keer, terwijl Georges Mikautadze ook nog een keer geluk zocht. Zonder succes. Sterker nog, het aantal Expected Goals werd in ruim acht jaar nog nooit zo laag gemeten.
Het aantal Expected Goals, de statistiek die de kwaliteit van de kansen meet, was in Sittard slechts 0,37. Sinds januari 2015 kwam dat niet meer voor. Destijds kwam Ajax tot een xG van 0,25. Dat was in De Klassieker tegen Feyenoord. Die wedstrijd eindigde ook in 0-0.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)macht-ajax-blootlegt
Toch leuk om te weten dat het in 2015 ook allemaal nog goed kwam, Franked!quote:Op maandag 4 september 2023 16:21 schreef StevenHyde het volgende:
Dat er te weinig kansen werden gecreëerd, daar hebben we geen xG statistieken voor nodig. Maar toch dank voor wederom een zeer nuttige bijdrage klaas.
Door het halen van Peter Bosz...quote:Op maandag 4 september 2023 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch leuk om te weten dat het in 2015 ook allemaal nog goed kwam, Franked!
Frank werd gewoon kampioen hoor, dat kan Bosz niet zeggen.quote:Op maandag 4 september 2023 16:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Door het halen van Peter Bosz...
Klaas krijgt mijn stem. Hartstochtelijke Ajacied die zeer begaan is met onze club gezien het aantal posts in onze club topics.quote:
quote:Op maandag 4 september 2023 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaas krijgt mijn stem. Hartstochtelijke Ajacied die zeer begaan is met onze club gezien het aantal posts in onze club topics.
Dit Ajax is achterin wel heel kwetsbaar, het is dat die Noslin telkens de vekeerde keuzes maakte gisteren (en die penalty, wat was dat in godsnaam)quote:Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Punt is wel dat je bij Ajax speelt en niet bij Heerenveen. Meeste clubs in de eredivisie gaan, helemaal nu ze de laatste potjes hebben gezien, echt niet dom mee proberen te voetballen.
Zo'n Berghuis die weer meedoet scheelt al een slok op een borrel vermoed ik, en dat zegt eigenlijk meer over de rest dan Berghuis.
Klaas ligt op pole position voor de Fok! PakSchaal-award 2023.quote:Op maandag 4 september 2023 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaas krijgt mijn stem. Hartstochtelijke Ajacied die zeer begaan is met onze club gezien het aantal posts in onze club topics.
Met gemiddeld genomen 74 punten, ruim zeven minder dan Bosz haalde. Die had pech met een bizarre uitschieter van Feyenoord.quote:Op maandag 4 september 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank werd gewoon kampioen hoor, dat kan Bosz niet zeggen.
Zo is het leven, af en toe zit Feyenoord je dwars.quote:Op maandag 4 september 2023 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met gemiddeld genomen 74 punten, ruim zeven minder dan Bosz haalde. Die had pech met een bizarre uitschieter van Feyenoord.
In ieder geval is Bosz communicatief vaardig en kan hij duidelijk zijn speelplan overbrengen, dat is toch anders dan zo’n Steijn die geen Engels kan en ik nooit op een coherent speelplan heb kunnen betrappen (of de Boer die een beetje op het spectrum zit), met zo’n bijeengeraapte selectie is dat wel een vereiste om er iets van te maken. Je kan hier geen van Marwijkje mee doen zeg maar.quote:Op maandag 4 september 2023 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo is het leven, af en toe zit Feyenoord je dwars.
vanaf 9.14 ben ik het 100 procent mee eens met kokkiequote:
Je kunt veel van De Boer zeggen, maar niet dat hij geen coherente voetbalvisie heeft.quote:Op maandag 4 september 2023 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval is Bosz communicatief vaardig en kan hij duidelijk zijn speelplan overbrengen, dat is toch anders dan zo’n Steijn die geen Engels kan en ik nooit op een coherent speelplan heb kunnen betrappen (of de Boer die een beetje op het spectrum zit), met zo’n bijeengeraapte selectie is dat wel een vereiste om er iets van te maken. Je kan hier geen van Marwijkje mee doen zeg maar.
Met boter erop in Amerika. Dat is pas goor.quote:
Exact. Een goed spelplan hebben is één ding, maar het goed communiceren en kunnen aanpassen aan je spelers is iets anders.quote:Op maandag 4 september 2023 17:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt veel van De Boer zeggen, maar niet dat hij geen coherente voetbalvisie heeft.
Edit: ah, je bedoelt dat Bosz zowel het menselijke aspect beheerst als de voetbalvisie heeft.
Gesponsord door Feboquote:
Hij is bij mij al wat punten kwijt en niet eens zozeer om de wedstrijd gisteren maar meer om z'n persoptreden, als je niet beseft dat je bij Ajax zit en weet dat alles uitvergroot wordt ben je gewoon niet geschikt.quote:Op maandag 4 september 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Een goed spelplan hebben is één ding, maar het goed communiceren en kunnen aanpassen aan je spelers is iets anders.
Wat dat betreft is dit ook helemaal kut voor Steijn, normaal gesproken kan je bij wijze van rapper Sjors voor de groep gooien en pak je nog 70 punten met Ajax puur op individuele kwaliteit, alleen krijgt hij nu een bizarre samenstelling van verschillende nationaliteiten die totaal niet op elkaar ingespeeld zijn, waar de overgebleven kern van gedemotiveerd is door een rampseizoen, en waar bovendien nul natuurlijke leiders tussen zitten. En dan is er ook nauwelijks individuele kwaliteit om een wedstrijd te beslissen. Dan kan je in een heel diep moeras komen.
Berghuis lijkt mij toch gewoon je aanvoerder op basis van ervaring/branie?quote:Op maandag 4 september 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Een goed spelplan hebben is één ding, maar het goed communiceren en kunnen aanpassen aan je spelers is iets anders.
Wat dat betreft is dit ook helemaal kut voor Steijn, normaal gesproken kan je bij wijze van rapper Sjors voor de groep gooien en pak je nog 70 punten met Ajax puur op individuele kwaliteit, alleen krijgt hij nu een bizarre samenstelling van verschillende nationaliteiten die totaal niet op elkaar ingespeeld zijn, waar de overgebleven kern van gedemotiveerd is door een rampseizoen, en waar bovendien nul natuurlijke leiders tussen zitten. En dan is er ook nauwelijks individuele kwaliteit om een wedstrijd te beslissen. Dan kan je in een heel diep moeras komen.
Heb het gevoel dat men Steijn nogal overschat omdat hij net iets makkelijker uit zijn woorden komt dan Alfred en mokerdomme Sjon.quote:Op maandag 4 september 2023 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is bij mij al wat punten kwijt en niet eens zozeer om de wedstrijd gisteren maar meer om z'n persoptreden, als je niet beseft dat je bij Ajax zit en weet dat alles uitvergroot wordt ben je gewoon niet geschikt.
Na zijn Feyenoord-periode heeft hij wel bewezen daar ongeschikt voor te zijn, het was meer de schuld van Pot hoor maar als Berghuis destijds niet onze beste speler was had zijn contract allang verscheurd geweest. Hij is gewoon te driftig en dan gaat hij mensen schoppen en slaan, en bovendien toont hij geen berouw achteraf, dan zit er een draadje fout.quote:Op maandag 4 september 2023 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Berghuis lijkt mij toch gewoon je aanvoerder op basis van ervaring/branie?
Bergwijn
Uhuh goed verhaalquote:Op maandag 4 september 2023 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na zijn Feyenoord-periode heeft hij wel bewezen daar ongeschikt voor te zijn, het was meer de schuld van Pot hoor maar als Berghuis destijds niet onze beste speler was had zijn contract allang verscheurd geweest. Hij is gewoon te driftig en dan gaat hij mensen schoppen en slaan, en bovendien toont hij geen berouw achteraf, dan zit er een draadje fout.
Ik denk dat die Kroaat nog jullie beste kans is.
quote:
Wat een toeval. Het is ook ongeveer 9 min na je eerste postquote:Op maandag 4 september 2023 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vanaf 9.14 ben ik het 100 procent mee eens met kokkie
Bij Tadic zat ook wel eens een draadje fout.quote:Op maandag 4 september 2023 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na zijn Feyenoord-periode heeft hij wel bewezen daar ongeschikt voor te zijn, het was meer de schuld van Pot hoor maar als Berghuis destijds niet onze beste speler was had zijn contract allang verscheurd geweest. Hij is gewoon te driftig en dan gaat hij mensen schoppen en slaan, en bovendien toont hij geen berouw achteraf, dan zit er een draadje fout.
Ik denk dat die Kroaat nog jullie beste kans is.
Over hem heb ik ook wel een mening maar het is niet iemand die gauw de controle verliest en zo zijn medespelers benadeelt.quote:Op maandag 4 september 2023 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij Tadic zat ook wel eens een draadje fout.
In zijn huidige vorm mis je daar niet zoveel aan.quote:Op maandag 4 september 2023 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Bergwijn eigenlijk ook nog wel vertrekken richting de woestijn
en komt er wellicht ruimte voor iemand die wel gemotiveerd lijktquote:Op maandag 4 september 2023 18:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In zijn huidige vorm mis je daar niet zoveel aan.
Niemand lijkt er zin in te hebben bij jullie.quote:Op maandag 4 september 2023 18:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
en komt er wellicht ruimte voor iemand die wel gemotiveerd lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |