Klein maar dapperquote:
Ja ik heb dat filmpje gezienquote:Op maandag 4 september 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen dat stuk van die demonstranten had ik gemist.
Daar ook al ja.
Zie er uit Duitsland een aantal waarbij de auto's ze nu gewoon uit de weg duwen
Het enige voordeel van een pestverleden: zorg er altijd voor dat je een grotere klootzak bent dan je tegenstander.quote:
Héy Domnivoor,quote:
quote:
Kopstoot tegen een knieschijf/of tegen de klotenquote:Op maandag 4 september 2023 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het enige voordeel van een pestverleden: zorg er altijd voor dat je een grotere klootzak bent dan je tegenstander.
Hoiquote:
Vanmiddag dit zitten kijken,quote:Op maandag 4 september 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik heb dat filmpje gezien
Echt die politie ging er op zijn Amerikaans op los, zal even zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op maandag 4 september 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag dit zitten kijken,
echt, WTF![]()
Deze Amerikaanse agenten hadden WEL geduld.Ah hoef ik verder niet te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het al niet zo snel
“How lucky is the United States that everytime they look for democracy in other countries they find oil instead”- Spain Deputy Gabriel Rufián
Thanks.quote:Op maandag 4 september 2023 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kopstoot tegen een knieschijf/of tegen de kloten![]()
voor notturna en fijne vakantie
Nee, dit is wat anders.quote:Op maandag 4 september 2023 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah hoef ik verder niet te zoeken
Ik vond het al niet zo snel
Ja ik zag het begin maar kijk het morgen welquote:
https://www.youtube.com/shorts/tiMK-EuVRPA?feature=sharequote:Op maandag 4 september 2023 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zag het begin maar kijk het morgen wel
Nee, sorry.quote:Op maandag 4 september 2023 21:04 schreef engine het volgende:
Iemand hier heel toevallig een abonnement op De Limburger (of Telegraaf zal misschien ook werken) ?
Ik wil dit graag lezen maar zit achter een betaalmuur.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230904_93275957
Die denken dat ik miljonair ben en overal maar op kan abonneren ofzo. Ik wil gewoon even een artikeltje lezen. Echt zwaar irritant.quote:
En ik kende dat al voor internet toen ik nog boeken las over de oude zeevaart. Kielhalen en andere folterstraffen kwamen sowieso weinig voor in de oude tijden. Hoewel er talloze voorbeelden te vinden zijn, ze werden alleen toegepast bij hoogverraad. Balthasar Gerards en de gebroeders de Witt zijn gruwelijk om het leven gebracht.quote:Op maandag 4 september 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik geleerd heb en wat ik nu op internet lees.
quote:
ja, graagquote:Op maandag 4 september 2023 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Wil je nog meer geschiedenisfeitjes.
Als de verhalen op internet niet stroken met jouw verhalen zijn het volgens jou altijd onzinverhalenquote:Op maandag 4 september 2023 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik kende dat al voor internet toen ik nog boeken las over de oude zeevaart. Kielhalen en andere folterstraffen kwamen sowieso weinig voor in de oude tijden. Hoewel er talloze voorbeelden te vinden zijn, ze werden alleen toegepast bij hoogverraad. Balthasar Gerards en de gebroeders de Witt zijn gruwelijk om het leven gebracht.
Het wemelt op het internet van die onzin verhalen.
Hier nog een leuke.
[ afbeelding ]
De kooi zou beletten om de overledene uit het graf te ontsnappen want het zou een vampier zijn (volgens de verhalen op internet).
De waarheid is dat het is om grafschennis tegen te gaan. Hier lag een rijk/belangrijk persoon begraven. Door de kooi werd er voorkomen dat het graf geschonden werd.
Wil je nog meer geschiedenisfeitjes.
Spanje bouwde de sterkste zeilschepen doordat ze de bomen van jongs af aan al in de vorm van scheepsspanten lieten groeien. Door dat te doen waren er minder losse verbindingen nodig.quote:
Daar wil ik graag de foto's bijquote:Op maandag 4 september 2023 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spanje bouwde de sterkste zeilschepen doordat ze de bomen van jongs af aan al in de vorm van scheepsspanten lieten groeien. Door dat te doen waren er minder losse verbindingen nodig.
Graag jaquote:
Onzinverhaalquote:Op maandag 4 september 2023 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Over kielhalen, https://historiek.net/kielhalen-straf-geschiedenis/81861/
Aan boord was alleen de doodstraf een zwaardere straf
En, ze noemde het: de naaste straffe des doods.
Neh, gewoon postenquote:Op maandag 4 september 2023 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wellicht een poging tot raden wilde
Fly me to the moon!quote:Op maandag 4 september 2023 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wellicht een poging tot raden wilde
quote:Op maandag 4 september 2023 21:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Een kruising tussen Jezus en Atlas?
Jatlas!
Nice!quote:
Ik luister nu mijn eigen nummerquote:
Het is niet worldquote:
quote:Op maandag 4 september 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de verhalen op internet niet stroken met jouw verhalen zijn het volgens jou altijd onzinverhalen
Ik zeg ook niet dat kielhalen altijd overleefd werd, maar het is niet zo het altijd de dood tot gevolg had.
Het zal ook niet zo zijn of de bestrafte altijd dood boven water kwam. Maar vergeet niet dat er van medische kennis en mogelijkheden nog nauwelijks sprake was. De kans dat je het overleefde was nagenoeg nul.quote:Kielhalen kon worden uitgevoerd in de lengterichting van het schip, of overdwars. Doordat de scheepsromp vaak begroeid was met zeepokken, mosselen en schelpen kon kielhalen aanzienlijke verwondingen opleveren. Kielhalen in de lengterichting betekende meestal de dood van de gestrafte.
Dan heb je er 32quote:Op maandag 4 september 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
16 kleine schildpadjes gehaakt en toen bleek ik niet tevreden te zijn.
*opnieuw 16 kleine schildpadjes haakt
quote:
Ik moest aan deze denken.quote:
Doet nie!quote:Op maandag 4 september 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest aan deze denken.
[ afbeelding ]
Je bent zelluf een onzinverhaalquote:
doet ook nie!quote:Op maandag 4 september 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga Sue Ellen sue-en![]()
[ afbeelding ]
Zou ik ook zeggen als ik het niet met mezelf eens wasquote:Op maandag 4 september 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent zelluf een onzinverhaal
Dat is om kip of gevogelte te stomen. Water in het bakkie, kip erop en in de oven. Verder nog vragen?quote:
Kom er maar niet in de winter danquote:Op maandag 4 september 2023 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ach, het is een gezellig rumoer. Hebben er geen last van en het zal waarschijnlijk ook niet de hele nacht door gaan.
Grou is een leuk dorp. Zijn er even doorheen gewandeld. Geen straf om er elk jaar te zijn denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
D'r mond ook nietquote:Op maandag 4 september 2023 21:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, die doet het ook niet, inderdaad
quote:Op maandag 4 september 2023 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij doet er wel meer het niet bij haar
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op maandag 4 september 2023 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 september 2023 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom er maar niet in de winter danIn de winter zal het er wel een stuk stiller zijn denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mist wel het een en ander inderdaad.quote:Op maandag 4 september 2023 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie spoiler waarom ik dat wel zeker weetquote:Op maandag 4 september 2023 21:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In de winter zal het er wel een stuk stiller zijn denk ik.
Gezien en ik geloof je directquote:Op maandag 4 september 2023 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie spoiler waarom ik dat wel zeker weet
Zo meteen komt SBE met een mooi verhaal over de aloude Perzen die daar een bijzonder soort fruit voor hadden gekweektquote:
Oh hij had al een mooi verhaalquote:Op maandag 4 september 2023 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo meteen komt SBE met een mooi verhaal over de aloude Perzen die daar een bijzonder soort fruit voor hadden gekweekt
Over de aubergine?quote:Op maandag 4 september 2023 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo meteen komt SBE met een mooi verhaal over de aloude Perzen die daar een bijzonder soort fruit voor hadden gekweekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |