Gewoon een kwestie van een niet te grote boot varenquote:Op maandag 4 september 2023 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, als we Sode nu over de lengte van zijn boot kielhalen heb ik toch wel goede hoop op zijn overleven
Ga er niet vanuit dat hij met een fluyt of groter vaart neequote:Op maandag 4 september 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een niet te grote boot varen
Dan heb je een goede snorkel nodig.quote:Op maandag 4 september 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat hij met een fluyt of groter vaart nee
Kom het maar proberen.quote:Op maandag 4 september 2023 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, als we Sode nu over de lengte van zijn boot kielhalen heb ik toch wel goede hoop op zijn overleven
Geen enkele vorm van planning kan ooit stom geluk vervangen.quote:Op maandag 4 september 2023 20:35 schreef pullup het volgende:
Wel heel goed uitgezocht om deze week op vakantie te gaanDenk de beste week van het jaar qua weer
* Sodeknetters gaat een duikfles regelen.quote:Op maandag 4 september 2023 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je een goede snorkel nodig.
Denk je dat je eens kans hebt je?quote:
Zo, echt wel, beter weer kan je niet treffen voor zo'n vakantiequote:Op maandag 4 september 2023 20:35 schreef pullup het volgende:
Wel heel goed uitgezocht om deze week op vakantie te gaanDenk de beste week van het jaar qua weer
Dat weet ik zeker denk ik.quote:Op maandag 4 september 2023 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat je eens kans hebt je?
En hoeveel groeit er aan de onderkant van je boot?
Nope je haalde het sowieso niet. De onderzijde van schepen was begroeid met zeepokken en andere schelpdieren. Alsof je over een rasp werd gehaald.quote:Op maandag 4 september 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De effecten zijn in ieder geval sterk afhankelijk van de manier van kielhalen, in de lengte- of de breedterichting.
Bedoel als we je onder je boot doortrekkenquote:
Dat ga je al niet redden, geloof me.quote:Op maandag 4 september 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel als we je onder je boot doortrekken
Die ken ik jaquote:
Beloof een aantal van die studenten daar een krat bier en ze helpen wel hoorquote:Op maandag 4 september 2023 20:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat ga je al niet redden, geloof me.
quote:Op maandag 4 september 2023 20:43 schreef pullup het volgende:
Ik ben een beetje melig na vandaag, weet niet waarom
[ twitter ]
Ghehe blijft toch grappigquote:
Het zit je diep hequote:Op maandag 4 september 2023 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe blijft toch grappig
[ twitter ]
Ik kwam niet meer bijquote:
Dat is niet wat ik geleerd heb en wat ik nu op internet lees.quote:Op maandag 4 september 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope je haalde het sowieso niet. De onderzijde van schepen was begroeid met zeepokken en andere schelpdieren. Alsof je over een rasp werd gehaald.
Alleen dat stuk van die demonstranten had ik gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |