Doe de groeten aan Fred!quote:Op maandag 4 september 2023 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ach, het is een gezellig rumoer. Hebben er geen last van en het zal waarschijnlijk ook niet de hele nacht door gaan.
Grou is een leuk dorp. Zijn er even doorheen gewandeld. Geen straf om er elk jaar te zijn denk ik.
Komen ze niet van de week in het nieuws als het volgende dispuut dat geschorst is wegens zware onregelmatigheden?quote:Op maandag 4 september 2023 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ach, het is een gezellig rumoer. Hebben er geen last van en het zal waarschijnlijk ook niet de hele nacht door gaan.
Grou is een leuk dorp. Zijn er even doorheen gewandeld. Geen straf om er elk jaar te zijn denk ik.
Precies. Een beetje lol mag er wel zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch ook juist leuk om naar te kijken, en een beetje leven in de brouwerij. Die studenten boffen ook maar met dit weer.
Die jaarlijkse verjaardag van oma was altijd een feestje, het was een grote familie die verspreid door het hele land woonde, dus dan zag je elkaar weer eens.
Zoals een boot van onschuldige toeristen kapen?quote:Op maandag 4 september 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komen ze niet van de week in het nieuws als het volgende dispuut dat geschorst is wegens zware onregelmatigheden?
Ze worden volgens mij redelijk kort gehouden. Hoorde ze net op het terras steeds over leraren die rond zouden lopen.quote:Op maandag 4 september 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komen ze niet van de week in het nieuws als het volgende dispuut dat geschorst is wegens zware onregelmatigheden?
En de schipper kielhalen.quote:Op maandag 4 september 2023 20:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals een boot van onschuldige toeristen kapen?
Als ik die van van de week hoorde zou dat nog heel erg meevallenquote:Op maandag 4 september 2023 20:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals een boot van onschuldige toeristen kapen?
Dan zal het wel meevallen jaquote:Op maandag 4 september 2023 20:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze worden volgens mij redelijk kort gehouden. Hoorde ze net op het terras steeds over leraren die rond zouden lopen.
En radbraken? Vierendelen?quote:
Ja dat was vrij genantquote:Op maandag 4 september 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ooit de effecten van kielhalen goed meegekregen?quote:
Gelukkig is kielhalen dat niet.quote:
Regel een vluchtelingquote:
Jaarlijks terugkerende ellende.quote:Op maandag 4 september 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regel een vluchteling![]()
Vul een emmer in een steegje
De effecten zijn in ieder geval sterk afhankelijk van de manier van kielhalen, in de lengte- of de breedterichting.quote:Op maandag 4 september 2023 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ooit de effecten van kielhalen goed meegekregen?
Check de smileyquote:Op maandag 4 september 2023 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig is kielhalen dat niet.
Vindikut was toch ook al voorbij gekomen vorige week?quote:Op maandag 4 september 2023 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaarlijks terugkerende ellende.
Je zou toch zeggen dat ze een keer leren maar helaas.
Wel voor de verandering geen Vindicat
Lengte of breedte maakte vaak niet uit, overleven was heel zeldzaamquote:Op maandag 4 september 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De effecten zijn in ieder geval sterk afhankelijk van de manier van kielhalen, in de lengte- of de breedterichting.
Ow dat had ik dan gemistquote:Op maandag 4 september 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vindikut was toch ook al voorbij gekomen vorige week?
En nee, blijkbaar leren ze niet
Over de lengte was overleven sowieso uitgeslotenquote:Op maandag 4 september 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lengte of breedte maakte vaak niet uit, overleven was heel zeldzaam
Nou ja, als we Sode nu over de lengte van zijn boot kielhalen heb ik toch wel goede hoop op zijn overlevenquote:Op maandag 4 september 2023 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over de lengte was overleven sowieso uitgesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |