Klein maar dapperquote:
Ja ik heb dat filmpje gezienquote:Op maandag 4 september 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen dat stuk van die demonstranten had ik gemist.
Daar ook al ja.
Zie er uit Duitsland een aantal waarbij de auto's ze nu gewoon uit de weg duwen
Het enige voordeel van een pestverleden: zorg er altijd voor dat je een grotere klootzak bent dan je tegenstander.quote:
Héy Domnivoor,quote:
Kopstoot tegen een knieschijf/of tegen de klotenquote:Op maandag 4 september 2023 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het enige voordeel van een pestverleden: zorg er altijd voor dat je een grotere klootzak bent dan je tegenstander.
Hoiquote:
Vanmiddag dit zitten kijken,quote:Op maandag 4 september 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik heb dat filmpje gezien
Echt die politie ging er op zijn Amerikaans op los, zal even zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 4 september 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag dit zitten kijken,
echt, WTF![]()
Deze Amerikaanse agenten hadden WEL geduld.Ah hoef ik verder niet te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het al niet zo snel
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Thanks.quote:Op maandag 4 september 2023 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kopstoot tegen een knieschijf/of tegen de kloten![]()
voor notturna en fijne vakantie
Nee, dit is wat anders.quote:Op maandag 4 september 2023 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah hoef ik verder niet te zoeken
Ik vond het al niet zo snel
Ja ik zag het begin maar kijk het morgen welquote:
https://www.youtube.com/shorts/tiMK-EuVRPA?feature=sharequote:Op maandag 4 september 2023 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zag het begin maar kijk het morgen wel
Nee, sorry.quote:Op maandag 4 september 2023 21:04 schreef engine het volgende:
Iemand hier heel toevallig een abonnement op De Limburger (of Telegraaf zal misschien ook werken) ?
Ik wil dit graag lezen maar zit achter een betaalmuur.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230904_93275957
Die denken dat ik miljonair ben en overal maar op kan abonneren ofzo. Ik wil gewoon even een artikeltje lezen. Echt zwaar irritant.quote:
En ik kende dat al voor internet toen ik nog boeken las over de oude zeevaart. Kielhalen en andere folterstraffen kwamen sowieso weinig voor in de oude tijden. Hoewel er talloze voorbeelden te vinden zijn, ze werden alleen toegepast bij hoogverraad. Balthasar Gerards en de gebroeders de Witt zijn gruwelijk om het leven gebracht.quote:Op maandag 4 september 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik geleerd heb en wat ik nu op internet lees.
ja, graagquote:Op maandag 4 september 2023 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Wil je nog meer geschiedenisfeitjes.
Als de verhalen op internet niet stroken met jouw verhalen zijn het volgens jou altijd onzinverhalenquote:Op maandag 4 september 2023 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik kende dat al voor internet toen ik nog boeken las over de oude zeevaart. Kielhalen en andere folterstraffen kwamen sowieso weinig voor in de oude tijden. Hoewel er talloze voorbeelden te vinden zijn, ze werden alleen toegepast bij hoogverraad. Balthasar Gerards en de gebroeders de Witt zijn gruwelijk om het leven gebracht.
Het wemelt op het internet van die onzin verhalen.
Hier nog een leuke.
[ afbeelding ]
De kooi zou beletten om de overledene uit het graf te ontsnappen want het zou een vampier zijn (volgens de verhalen op internet).
De waarheid is dat het is om grafschennis tegen te gaan. Hier lag een rijk/belangrijk persoon begraven. Door de kooi werd er voorkomen dat het graf geschonden werd.
Wil je nog meer geschiedenisfeitjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |