quote:Op maandag 4 september 2023 13:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is in zoverre correct dat als hij vanuit deze situatie niet nog een keer kampioen wordt, hij de geschiedenis in zal gaan als de man die vooral Bottas versloeg in de ongekend superieure auto.
Continu reacties proberen uit te lokken ookquote:Op maandag 4 september 2023 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral heel vermoeiend.
quote:Roses are red
Violets are blue
Valtteri, it's James
Remember you're #2
Zou volstrekt hetzelfde zijn als Ham na een jarenlange hegemonie van Max de scepter over zou nemen en weer zou winnen met Mercedes.quote:Op maandag 4 september 2023 12:17 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
De drek die hier continu wordt gepost over merc/ham is wel volstrekt normaal natuurlijk.
Nou ja, die zeggen die dingen die ze nu weer geroepen hebben ook niet zomaar, natuurlijk. Ze willen graag dat er over ze gepraat wordt. Ik vind het best netjes van ons dat we aan dat verzoek proberen te voldoen hier.quote:Op maandag 4 september 2023 12:17 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
De drek die hier continu wordt gepost over merc/ham is wel volstrekt normaal natuurlijk.
Ik zie Verstappen er echt totaal niet voor aan om zo te reageren. Zelfs Horner niet.quote:Op maandag 4 september 2023 15:56 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Zou volstrekt hetzelfde zijn als Ham na een jarenlange hegemonie van Max de scepter over zou nemen en weer zou winnen met Mercedes.
Totaal irrelevant Toto. Alleen leuk voor Wiki, maar dat leest toch niemand..?quote:“Seven consecutive Constructors’ Championships is something that we can be proud of. An achievement that is unprecedented in Formula One and in the wider sports world.
Nee, die is al voor Bono.quote:Op maandag 4 september 2023 14:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik kan wel genieten van een Hamilton die het over teamgenoten heeft. Er zijn zelfs gedichtjes over gemaakt:
[..]
Ik vind niet dat ik overdrijf. Ik claim niet dat Hamilton een middelmatige coureur is, maar dat de beste auto in de geschiedenis van de F1 voor veruit het grootste aantal jaren is gebruikt om een van de 3 topcoureurs van zijn generatie te verheffen tot een groot kampioen. De Britse media, Toto en Hamilton zelf deden daar allemaal aan mee. Het was een onzinverhaal zoals wij al wisten, en wat nu pijn doet is dat het in elkaar valt, niet houdbaar meer is.quote:Op maandag 4 september 2023 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]Nu overdrijf je wel wat maar het punt in sport is (zeker wat mij betreft) dat geschiedenis niet zo interessant is, het gaat om het hier en nu.
Dat besef dringt nu wat door bij zowel Hamilton als Wolff, vandaar de hoge zuurgraad.
Je kan van alles van hem vinden maar die 7 titels blijven wel staan (sorry Felipe) en daar gaat hij mee de geschiedenis in.quote:Op maandag 4 september 2023 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik overdrijf. Ik claim niet dat Hamilton een middelmatige coureur is, maar dat de beste auto in de geschiedenis van de F1 voor veruit het grootste aantal jaren is gebruikt om een van de 3 topcoureurs van zijn generatie te verheffen tot een groot kampioen. De Britse media, Toto en Hamilton zelf deden daar allemaal aan mee. Het was een onzinverhaal zoals wij al wisten, en wat nu pijn doet is dat het in elkaar valt, niet houdbaar meer is.
Als Hamilton Russell wekelijks kleineerde met zijn rondetijden en Bottas de Alfa Romeo naar het middenveld reed dan was zo'n korte dominantie van RB, eigenlijk pas een jaar, en Verstappen die zijn teamgenoot stelselmatig verslaat helemaal niet pijnlijk maar gewoon gebeurt in de F1. Maar Verstappen laat zien wat een groot kampioen wel is, los van de auto.
quote:Op maandag 4 september 2023 17:56 schreef THEFXR het volgende:
we kunnen het beter over Albon hebben, die zit in de lift met Williams. Merc lijkt achteruit te gaan.
Albon doet het erg lekker met de Williams momenteel, zeker. En ik gun het hem ook.Dit circuit lag hun ook wel natuurlijk. Denk wel dat ze in Singapore minder presteren.quote:Op maandag 4 september 2023 17:56 schreef THEFXR het volgende:
we kunnen het beter over Albon hebben, die zit in de lift met Williams. Merc lijkt achteruit te gaan.
Ja, er zijn natuurlijk mensen die zuurpruimen over dit seizoen en de huidige regels, maar het is tof om te zien dat sommige teams toch grote stappen weten te maken, waaronder Williams. Grappig dat vooral Albon zelf elke keer best wel verbaasd is over een goede klassering.quote:Op maandag 4 september 2023 17:56 schreef THEFXR het volgende:
constant buiten het podium?quote:Op maandag 4 september 2023 18:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Albon doet het erg lekker met de Williams momenteel, zeker. En ik gun het hem ook.Dit circuit lag hun ook wel natuurlijk. Denk wel dat ze in Singapore minder presteren.
Mercedes vind ik wel het meest constant als "best of the rest". De ene keer zit Aston ervoor, dan McLaren en afgelopen weekend dan weer Ferrari. Dus achteruit gaan? Mwah.
Ja, zoals ik het beschrijf dan kan dat toch? Ze staan niet voor niets tweede in het Contructeurs.quote:
Damon Hill surprised by Toto Wolff's dismissal of Max Verstappen's record 10th straight Grand Prix winquote:Op maandag 4 september 2023 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Damon Hill, Max hater nummer 1 voor het cool werd, laat zich negatief uit over Toto
vind the battle tussen ALO en Ham wel spannendquote:Op maandag 4 september 2023 18:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het beschrijf dan kan dat toch? Ze staan niet voor niets tweede in het Contructeurs.
Op de baan, ja. Helaas de laatste tijd maar weinig gezien. Maar als het gebeurt ga ik er wel even voor zitten.quote:Op maandag 4 september 2023 18:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vind the battle tussen ALO en Ham wel spannend
Ik vind dit echt een zeer vermakelijk seizoen ja, beter dan vorig jaar. Het begon niet zo lekker, maar vanaf pakweg Monaco was het prima te pruimen. Laat maar weer eens zien waar in de wereld de mooiste banen liggen.quote:Op maandag 4 september 2023 18:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, er zijn natuurlijk mensen die zuurpruimen over dit seizoen en de huidige regels, maar het is tof om te zien dat sommige teams toch grote stappen weten te maken, waaronder Williams. Grappig dat vooral Albon zelf elke keer best wel verbaasd is over een goede klassering.
Haha als zelfs Hill het voor Verstappen opneemtquote:Op maandag 4 september 2023 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Damon Hill, Max hater nummer 1 voor het cool werd, laat zich negatief uit over Toto
Oh, hij is er weer.quote:
Ik had dat "Ik wist niet dat het werd bijgehouden" eerder nog niet eens meegekregen.quote:
Niemand daar geeft natuurlijk een neuk om het record van Schumacher, het aantal wereldkampioenschappen welteverstaan.quote:Op maandag 4 september 2023 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had dat "Ik wist niet dat het werd bijgehouden" eerder nog niet eens meegekregen.![]()
Altijd bijzonder als iemand zo keihard durft te gaan staan liegen.
Hill speelt natuurlijk voor de Britse tv de rol dat hij max moest haten, maar er is wel degelijk respect. Iets waar Toto veel meer moeite heeft als het niet gaat zoals hij wil. En hij kan red bull niet eens de schuld geven want de twee hoofdredenen van de achterstand nu heeft hij zelf veroorzaaktquote:Op maandag 4 september 2023 18:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha als zelfs Hill het voor Verstappen opneemt![]()
Hij is in 't artikel dat ik las zelfs ongekend complimenteus over Verstappen. Wtf
https://www.gptoday.net/n(...)dbrekende-verstappen
Hij is gewoon Brit dus die hoeft geen rol te spelen, maar het is nu geen toeval meer wat Verstappen betreft dus ze moeten nu ook wel met die erkenning komen, al is dat veel te laat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hill speelt natuurlijk voor de Britse tv de rol dat hij max moest haten, maar er is wel degelijk respect. Iets waar Toto veel meer moeite heeft als het niet gaat zoals hij wil. En hij kan red bull niet eens de schuld geven want de twee hoofdredenen van de achterstand nu heeft hij zelf veroorzaakt
Nu al zin inquote:Op maandag 4 september 2023 15:49 schreef Rianne84 het volgende:
Ik verwacht een totale team LH bash van RPM.
Vrees dat RPM niet op YT te zien is, voorlopig...?quote:Op maandag 4 september 2023 15:49 schreef Rianne84 het volgende:
Ik verwacht een totale team LH bash van RPM.
Hij is er weerquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Vrees dat RPM niet op YT te zien is, voorlopig...?
Jane in F1 / [F1 Algemeen] F1 2023 #874 De tweede helft!
quote:
Bakkie koffie er bij en zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |