Wat bedoel je hier precies mee? De enige teamgenoot die hij bij McLaren consequent versloeg was Kovalainen trouwens. Tegen Alonso was het gelijk en tegen Button verloor hij in 2011, ging het in 2010 tot het eind redelijk gelijk ik en won hij in 2012.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis liet zien in een neutrale auto ook zijn teamgenoten te kunnen verslaan, wat misschien een eerlijker strijd is. Is maar net in welke invalshoek je het zelf (wil) zien/ziet.
Nog even geduldquote:
Geen geduldquote:Op zondag 3 september 2023 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog even geduld![]()
Had je beter de juniorklassen kunnen kijken
Alleen al de opening met André Rieu was geweldigquote:
Hij was weer leuk.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk interview met Lawson bij de NOS: 'Kiwi' Lawson overleefde een jaar Nederland en is nu klaar om de F1 te veroveren - https://nos.nl/l/2488896
quote:Ik vond het aanvankelijk verwarrend dat jullie kiwi's eten."
"Wij noemen dat kiwifruit. In Nieuw-Zeeland is een kiwi een bedreigd dier, dus misschien moeten jullie dat aanpassen. Het is een grove belediging van onze nationale vogel, haha."
Je past je maar aan aan het land waar je bent. Gr, gr, Nederland.quote:
Dat is ook het probleem van Lewis momenteel.quote:Op zondag 3 september 2023 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Weet je, nu heeft iedereen het er weer over en neem je de glans van de prestaties van Max weg. Beter is het om het te negeren en te genieten van de positieve dingen in de sport
De video is op private gezetquote:
Watquote:Op zondag 3 september 2023 17:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De video is op private gezet
Zou hij de curse aan het herzien zijn?
Ik ook, idd.quote:Op zondag 3 september 2023 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat![]()
Dan heb ik de aflevering nog op tijd gezien
Of China heeft geklaagdquote:Op zondag 3 september 2023 17:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook, idd.
Misschien was het een foutje en eigenlijk alleen bedoeld voor patreonsubscribers of zo.
Iig geblockt door YT.quote:
Saaiquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:43 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Direct van de bron dan maar
Inhoudelijk is denk ik nagenoeg iedereen het ermee eens is dat Hamilton (bijna alle) sterkere teamgenoten heeft gehad dan Verstappen. Het moment en wie het zegt is erg lompquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik moet toch wel een beetje lachen hoor.
Nu sluit Rosberg zich ook aan bij het hele teamgenoten verhaal.
Rosberg die maar wat aan het zweten was als Max in een mindere auto bij hem in de buurt kwam. Ook een Bottas is gewoon voorbij gereden door Max, in een mindere auto.
Waarom verzinnen die lui niet gewoon hun waffel te houden en geven ze niet het respect aan degene die het verdiend..
Och, van Rosberg snap ik het wel. Die gaat zichzelf niet zwak noemen en bovendien heeft hij Hamilton ook daadwerkelijk, in gelijk materiaal, in dezelfde fase van hun carrière/leven, eerlijk verslagen. Dat Max duidelijk een veel betere en completere coureur is dan Nico ooit was, doet daar verder niets aan af. In feite zegt dat: Als Rosberg Hamilton al kan verslaan, dan is het voor Max helemaal een eitje in een competitieve auto.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Rosberg die maar wat aan het zweten was als Max in een mindere auto bij hem in de buurt kwam. Ook een Bottas is gewoon voorbij gereden door Max, in een mindere auto.
Waarom verzinnen die lui niet gewoon hun waffel te houden en geven ze niet het respect aan degene die het verdiend..
Omdat hij nog hoop heeft in die 8e titel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:45 schreef mikieu het volgende:
Waarom stopt Hamilton niet? Wat is het verschil tussen 1x WK of 7x?
Haha precies mijn mening ja. Rosberg had rustig kunnen zeggen dat je zo niet moet kijken omdat er veel meer factoren zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Och, van Rosberg snap ik het wel. Die gaat zichzelf niet zwak noemen en bovendien heeft hij Hamilton ook daadwerkelijk, in gelijk materiaal, in dezelfde fase van hun carrière/leven, eerlijk verslagen. Dat Max duidelijk een veel betere en completere coureur is dan Nico ooit was, doet daar verder niets aan af. In feite zegt dat: Als Rosberg Hamilton al kan verslaan, dan is het voor Max helemaal een eitje in een competitieve auto.
Om die teammaten-opmerking van Hamilton moet ik eigenlijk alleen maar lachen, omdat hij er niet eens goed over nagedacht lijkt te hebben. Hij lijkt alleen maar in z'n hoofd wanhopig op zoek te zijn gegaan naar een verklaring waarom hij zelf dat record van meeste opeenvolgende overwinningen nooit van Vettel afgepakt heeft, terwijl hij toch zo vaak WDC is geworden.
Hij beledigt alleen de oud-teammaten van Max, maar vooral Checo natuurlijk. Ik hoop dan ook stiekem dat de Mexicaanse fans dat ook zo zien en onthouden.
-aanvulling-
Grappig genoeg heeft Rosberg - en dus niet Hamilton - bij Mercedes het record van meeste opeenvolgende overwinningen, namelijk 7.
Misschien vind jij het racen gewoon leuk? Zoals de rest van 't veld of moeten ze allemaal op twee na met pensioen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat hij nog hoop heeft in die 8e titel.
Yeah, zegt verder ook niet zoveel over de prestaties an zich. Ergens had hij nooit moeten toestaan dat Rosberg dat jaar WC werd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inhoudelijk is denk ik nagenoeg iedereen het ermee eens is dat Hamilton (bijna alle) sterkere teamgenoten heeft gehad dan Verstappen. Het moment en wie het zegt is erg lomp
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Uhuh. Net zoals Verstappen niet had moeten toestaan dat Ricciardo twee seizoenen achter elkaar meer punten dan Verstappen paktequote:Op dinsdag 5 september 2023 19:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah, zegt verder ook niet zoveel over de prestaties an zich. Ergens had hij nooit moeten toestaan dat Rosberg dat jaar WC werd.
Ja en dat geld is natuurlijk ook heel leuk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien vind jij het racen gewoon leuk? Zoals de rest van 't veld of moeten ze allemaal op twee na met pensioen?
Niemand:quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Achter de schermen ging het er minder vriendelijk aan toe en dat was ook een reden voor Rosberg om na z'n WK meteen te stoppen, had geen zin in nog een jaar psychologische spelletjes spelen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Och, van Rosberg snap ik het wel. Die gaat zichzelf niet zwak noemen en bovendien heeft hij Hamilton ook daadwerkelijk, in gelijk materiaal, in dezelfde fase van hun carrière/leven, eerlijk verslagen. Dat Max duidelijk een veel betere en completere coureur is dan Nico ooit was, doet daar verder niets aan af. In feite zegt dat: Als Rosberg Hamilton al kan verslaan, dan is het voor Max helemaal een eitje in een competitieve auto.
Om die teammaten-opmerking van Hamilton moet ik eigenlijk alleen maar lachen, omdat hij er niet eens goed over nagedacht lijkt te hebben. Hij lijkt alleen maar in z'n hoofd wanhopig op zoek te zijn gegaan naar een verklaring waarom hij zelf dat record van meeste opeenvolgende overwinningen nooit van Vettel afgepakt heeft, terwijl hij toch zo vaak WDC is geworden.
Hij beledigt alleen de oud-teammaten van Max, maar vooral Checo natuurlijk. Ik hoop dan ook stiekem dat de Mexicaanse fans dat ook zo zien en onthouden.
-aanvulling-
Grappig genoeg heeft Rosberg - en dus niet Hamilton - bij Mercedes het record van meeste opeenvolgende overwinningen, namelijk 7.
Dat ze de voorsprong te danken hebben aan het in 2021 overtreden van de regels en die voorsprong nog steeds hebben!quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:07 schreef beantherio het volgende:
Maar.. waar moeten Mercedes e.a. dan over jammeren als het gaat om het "vals spelen" door RBR?![]()
![]()
Goed dat dit van tafel is btw.
Welke sterkte teamgenoten had Verstappen kunnen hebben dan? Hij begon in 2015 met Sainz. Toen waren als wereldkampioenen Vettel, Hamilton, Alonso, Räikkönen en Button in het veld. Vanaf dat moment werd enkel nog Rosberg wereldkampioen, die vervolgens direct stopte. Button stopte ook vrij snel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:37 schreef Jane het volgende:
[..]
-aanvulling-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |