Wat bedoel je hier precies mee? De enige teamgenoot die hij bij McLaren consequent versloeg was Kovalainen trouwens. Tegen Alonso was het gelijk en tegen Button verloor hij in 2011, ging het in 2010 tot het eind redelijk gelijk ik en won hij in 2012.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis liet zien in een neutrale auto ook zijn teamgenoten te kunnen verslaan, wat misschien een eerlijker strijd is. Is maar net in welke invalshoek je het zelf (wil) zien/ziet.
Nog even geduldquote:
Geen geduldquote:Op zondag 3 september 2023 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog even geduld![]()
Had je beter de juniorklassen kunnen kijken
Alleen al de opening met André Rieu was geweldigquote:
Hij was weer leuk.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk interview met Lawson bij de NOS: 'Kiwi' Lawson overleefde een jaar Nederland en is nu klaar om de F1 te veroveren - https://nos.nl/l/2488896
quote:Ik vond het aanvankelijk verwarrend dat jullie kiwi's eten."
"Wij noemen dat kiwifruit. In Nieuw-Zeeland is een kiwi een bedreigd dier, dus misschien moeten jullie dat aanpassen. Het is een grove belediging van onze nationale vogel, haha."
Je past je maar aan aan het land waar je bent. Gr, gr, Nederland.quote:
Dat is ook het probleem van Lewis momenteel.quote:Op zondag 3 september 2023 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Weet je, nu heeft iedereen het er weer over en neem je de glans van de prestaties van Max weg. Beter is het om het te negeren en te genieten van de positieve dingen in de sport
De video is op private gezetquote:
Watquote:Op zondag 3 september 2023 17:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De video is op private gezet
Zou hij de curse aan het herzien zijn?
Ik ook, idd.quote:Op zondag 3 september 2023 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat![]()
Dan heb ik de aflevering nog op tijd gezien
Of China heeft geklaagdquote:Op zondag 3 september 2023 17:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook, idd.
Misschien was het een foutje en eigenlijk alleen bedoeld voor patreonsubscribers of zo.
Iig geblockt door YT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |