Dan is Juan Manuel Fangio de GOAT gok ik.quote:Op zondag 3 september 2023 20:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aantal overwinningen per aantal gereden races
Schumacher was 32 toen hij zijn vierde titel binnenhaalde, Vettel was net drie maanden 26. Met het record van negen overwinningen op rij, twee meer dan Schumacher. Jij denkt dat men op dat moment al wist dat hij dat nooit ging overtreffen?quote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
De herinnering aan Michael Schumacher was toen nog te vers en de prestaties die hij heeft geleverd heeft Vettel, of wie dan ook, nooit weten te overtreffen.
Het gaat er niet om wat je gaat doen, het gaat erom wat je gedaan hebt.quote:Op zondag 3 september 2023 20:05 schreef Repentless het volgende:
[..]
Schumacher was 32 toen hij zijn vierde titel binnenhaalde, Vettel was net drie maanden 26. Met het record van negen overwinningen op rij, twee meer dan Schumacher. Jij denkt dat men op dat moment al wist dat hij dat nooit ging overtreffen?
Joh.quote:Op zondag 3 september 2023 20:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je gaat doen, het gaat erom wat je gedaan hebt.
De potentie is er, maar of het er ook uit gaat komen moeten we nog maar zien, hequote:Op zondag 3 september 2023 20:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Joh.Dat is mijn hele punt, dat mensen op basis van nu Verstappen 'officieel' als GOAT betitelen.
plausibele verklaring idd.quote:
Het is zielig om prestaties van anderen constant zo te bagatelliseren, ook al baal je dat je zelf niet gewonnen hebt. Bad sportsmanship, zoals dat in goed Engels heet en waar de Britten normaal gesproken altijd zeggen zo'n hekel aan te hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een sporter denkt maar aan één ding. Winning. Dus nee, ik zie niet hoe dat zielig is.
Het is van zoveel dingen afhankelijk hoe je gezien wordt.quote:Op zondag 3 september 2023 20:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
De potentie is er, maar of het er ook uit gaat komen moeten we nog maar zien, he
Klopt. Dat was het punt.quote:Op zondag 3 september 2023 20:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
De potentie is er, maar of het er ook uit gaat komen moeten we nog maar zien, he
Zo is het. Ik snap op zich wel dat het een bittere pil is voor Mercedes. Ze verschenen 7 jaar op rij met de snelste auto op de grid. En toen opeens waren ze niet eens 2e of 3e maar werden ze zelfs ingehaald door meerdere klantenteams. Dat is een hard gelag. Desalniettemin onsportief om er zo lang zo zuur over te doen natuurlijk. Die houding helpt ook niet om weer naar de top te klimmen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:15 schreef Monolith het volgende:
Dat hele geneuzel over het vergelijken van prestaties in totaal verschillende tijdperken slaat nergens op.
Maar goed, het zit ze bij Mercedes wel heel erg dwars dat Red Bull en in het bijzonder Verstappen nu zo dominant is. Zo ongeveer elke coureur op de grid is zeer lovend over de kwaliteiten van Verstappen, maar bij Hamilton en Russell kan er nauwelijks een goed woordje vanaf.
Klopt. Hij heeft 46% van zijn races gewonnen. Ascari 39% en Jim Clark 34%. Verstappen staat nu op 26%.quote:Op zondag 3 september 2023 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan is Juan Manuel Fangio de GOAT gok ik.
Russell was eerder deze week nog oprecht heel lovend over Verstappen, denk dat het bij hem wel meevaltquote:Op zondag 3 september 2023 20:15 schreef Monolith het volgende:
Dat hele geneuzel over het vergelijken van prestaties in totaal verschillende tijdperken slaat nergens op.
Maar goed, het zit ze bij Mercedes wel heel erg dwars dat Red Bull en in het bijzonder Verstappen nu zo dominant is. Zo ongeveer elke coureur op de grid is zeer lovend over de kwaliteiten van Verstappen, maar bij Hamilton en Russell kan er nauwelijks een goed woordje vanaf.
Toto, wat ben je intens sneu.quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
Wolff over record Verstappen: "Cijfers zijn voor Wikipedia, niemand leest dat"
[..]
Iemand die ook maar iets leest waar Max gesproken heeft over records weet dat Max het echt niet uit maakt of het zijn eerste winst is of zijn 100e op een rij. als hij maar wint.
Totoquote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Iemand die ook maar iets leest waar Max gesproken heeft over records weet dat Max het echt niet uit maakt of het zijn eerste winst is of zijn 100e op een rij. als hij maar wint.
Ik zie dit niet als bagatelliseren. Ze zeggen mijns inziens nergens dat het niks voorstelt of dat iedere boerenlul dit kan.quote:Op zondag 3 september 2023 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is zielig om prestaties van anderen constant zo te bagatelliseren, ook al baal je dat je zelf niet gewonnen hebt. Bad sportsmanship, zoals dat in goed Engels heet en waar de Britten normaal gesproken altijd zeggen zo'n hekel aan te hebben.
Ze zijn er maar druk mee daar bij MB.quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voor Lewis snap ik het wel, die heeft echt niks meer te winnen behalve een 8e WDC.quote:Op zondag 3 september 2023 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Die Mercedes boys zijn echt kampioenen projectie.Lewis en Toto hebben er allebei een handje van. Dingen die ze RBR/Max verwijten/van beschuldigen zijn altijd dingen die ze zelf doen/gedaan hebben.
Ik kan niet in Verstappens hoofd kijken, maar geeft iig altijd hetzelfde antwoord. "Leuk die records, maar ik vind het niet zo belangrijk". Terwijl Lewis het alleen maar heeft over "unfinished business" en de indruk geeft dat z'n hele carrière voor niets is geweest als hij de 8ste titel niet haalt.![]()
Snappen ze niet hoe zielig ze overkomen af en toe?
Als je de aandacht en tijd niet op het verbeteren van de auto wilt leggen ...quote:Op zondag 3 september 2023 20:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze zijn er maar druk mee daar bij MB.
GP van zandvoort heeft ie anders ook nog nooit gewonnen :pquote:Op zondag 3 september 2023 20:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Voor Lewis snap ik het wel, die heeft echt niks meer te winnen behalve een 8e WDC.
Om bij statistieken te blijven: Verstappen heeft nu 47 overwinningen in 177 racestarts, hetzelfde aantal als Hamilton in 177 races. De enige coureur met meer overwinningen op dat punt was Schumacher met 63.quote:Op zondag 3 september 2023 20:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Hij heeft 46% van zijn races gewonnen. Ascari 39% en Jim Clark 34%. Verstappen staat nu op 26%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |