Geen 5516 of 1655?quote:Op zondag 3 september 2023 15:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog even en Ferrari komt met "execute order 66"
quote:Op zondag 3 september 2023 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
Hulk moet de bak opnieuw synchroniseren
Mwah, als hij de kans krijgt zet hij 'm er wel naastquote:Op zondag 3 september 2023 15:22 schreef greysbones het volgende:
Max zal wel voor de 10 gaan en geen risico bij de start
Ik had toch echt een tikkie verwachtquote:
Ja daaromquote:Op zondag 3 september 2023 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had toch echt een tikkie verwacht
Motorplof incomingquote:
Beiden 10 sec penalty voor leaving the track.quote:
Onnodig.quote:
Ach plsquote:Op zondag 3 september 2023 15:32 schreef PzKpfw het volgende:
Carlos die het weer niet normaal kan doen.
Leek nergens op.quote:
Carlos deed het primaquote:Op zondag 3 september 2023 15:32 schreef PzKpfw het volgende:
Hier was helemaal niets mis meequote:Op zondag 3 september 2023 15:32 schreef PzKpfw het volgende:
Allemaal lollig, maar qua comedy kom je nooit meer over die McDonalds uniformen van Ferrari heen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:32 schreef SiGNe het volgende:
"That was naughty"![]()
Max is leuk bezig op de radio
quote:Op zondag 3 september 2023 15:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Allemaal lollig, maar qua comedy kom je nooit meer over die McDonalds uniformen van Ferrari heen.
Jup.. maar Max is een flink stuk rustiger geworden sinds ie een relatie heeft met Kelly Piquet.quote:Op zondag 3 september 2023 15:32 schreef ReplaR het volgende:
Paar jaar geleden was het gegarandeerd fout gegaan.
23quote:Op zondag 3 september 2023 15:33 schreef PzKpfw het volgende:
In welke ronde valt de eerste Ferrari uit?
Dit circuit moet het wel hebben van die chicanes inderdaad.quote:
Ik vind dat nogal meevallenquote:Op zondag 3 september 2023 15:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ferrari met de motoren op 110% zorgt wel voor wat extra spanning.
ja.quote:Op zondag 3 september 2023 15:36 schreef eenjongen... het volgende:
Gaat Max hem op de baan voorbij of wordt het een undercutje?
Ploffen ze wel of ploffen ze niet.quote:
Wacht op de Ferrari plofquote:Op zondag 3 september 2023 15:36 schreef eenjongen... het volgende:
Gaat Max hem op de baan voorbij of wordt het een undercutje?
Anders helpt de pitcrew van Ferrari wel door de verkeerde banden klaar te hebben staan.quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ploffen ze wel of ploffen ze niet.
Uiteindelijk pakt Verstappen de Ferraris toch wel natuurlijk
Heb je de voorgaande races gezien?quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef Rianne84 het volgende:
Waar blijft perez om leclerc te irriteren?
Of er eentje vergeten.quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Anders helpt de pitcrew van Ferrari wel door de verkeerde banden klaar te hebben staan.
Die bandenmeneer staat al klaar met de inters. Dat gebeurt hem geen tweede keer!quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Anders helpt de pitcrew van Ferrari wel door de verkeerde banden klaar te hebben staan.
Shit hey. In Bitcoin zeker?quote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik ineens een SMS.
Wauw die bestaan nog...
blijkt het te zijn dat ik 424.96 euro aan de belastingdienst zou moeten betalen...
Gelukkig weten ze je via sms te bereikenquote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik ineens een SMS.
Wauw die bestaan nog...
blijkt het te zijn dat ik 424.96 euro aan de belastingdienst zou moeten betalen...
Ohja op IBAN van W de Vries zeker?quote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik ineens een SMS.
Wauw die bestaan nog...
Gewoon betalen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik ineens een SMS.
Wauw die bestaan nog...
Ja hoorquote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik ineens een SMS.
Wauw die bestaan nog...
kweenie staat een link van financiele verplichting info bij.... gaat we niet uitzoekenquote:Op zondag 3 september 2023 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Shit hey. In Bitcoin zeker?
dat is zekerquote:Op zondag 3 september 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze je via sms te bereiken
Ze kunnen ronde na ronde blijven volgen. Dat was voor 2022 wel andersquote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef PS. het volgende:
Hoe close de top 5 bij elkaar zit na 10 ronden, dat zie je niet vaak.
Of Appstore-kaarten, mag ookquote:Op zondag 3 september 2023 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Shit hey. In Bitcoin zeker?
Undercut gaat nog wel helpen met zulke kleine gaten.quote:Op zondag 3 september 2023 15:40 schreef Haags het volgende:
De top 3 blijft gewoon zoals ie is. Einde race.
Sainz wordt gewoon opgeofferdquote:Op zondag 3 september 2023 15:40 schreef -XOR- het volgende:
Sjarrel gaat waarschijnlijk net iets verantwoordelijker met zijn banden om en hoopt zo teammaatje Sainz straks te pakken.
Mwah ik verwacht dat de banden Ferrari op het einde van de race wel parten gaan spelen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:40 schreef Haags het volgende:
De top 3 blijft gewoon zoals ie is. Einde race.
Yeah, geen zak aan.quote:Op zondag 3 september 2023 15:36 schreef Jane het volgende:
Duidelijk dat je op Monza veel beter kunt inhalen dan op Zandvoort.
Of Max ramt gewoon een stuk langer doorquote:Op zondag 3 september 2023 15:41 schreef PS. het volgende:
Dit wordt lastig voor Verstappen, zal wel gewoon in de pits beslist worden, als Ferrari nog niet klaar staat met de banden.
Goede vraagquote:Op zondag 3 september 2023 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wordt het batterij niveau uitgelezen, of is dit weer eens zo'n mooie inschatting van Amazon?
Ja.quote:Op zondag 3 september 2023 15:41 schreef Mano_ het volgende:
Krijgt AWS die batterij-data van de teams of is dit weer gewoon bullshit?
quote:Op zondag 3 september 2023 15:41 schreef Mano_ het volgende:
Krijgt AWS die batterij-data van de teams of is dit weer gewoon bullshit?
sjors pusht sersjoquote:
Ach, als ik het orakel dat RPM heet mag geloven haalt Max de finish nietquote:Op zondag 3 september 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
Ze dachten echt dat ze het gingen volhouden?
RPM?quote:Op zondag 3 september 2023 15:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, als ik het orakel dat RPM heet mag geloven haalt Max de finish niet
Perez op stoom? Nou, maak me gek.quote:Op zondag 3 september 2023 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ferrari is sitting duck nu met Perez op stoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |