Wacht op de Ferrari plofquote:Op zondag 3 september 2023 15:36 schreef eenjongen... het volgende:
Gaat Max hem op de baan voorbij of wordt het een undercutje?
Die heeft een Lol in die autoquote:
Anders helpt de pitcrew van Ferrari wel door de verkeerde banden klaar te hebben staan.quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ploffen ze wel of ploffen ze niet.
Uiteindelijk pakt Verstappen de Ferraris toch wel natuurlijk
Heb je de voorgaande races gezien?quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef Rianne84 het volgende:
Waar blijft perez om leclerc te irriteren?
Of er eentje vergeten.quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Anders helpt de pitcrew van Ferrari wel door de verkeerde banden klaar te hebben staan.
Die bandenmeneer staat al klaar met de inters. Dat gebeurt hem geen tweede keer!quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Anders helpt de pitcrew van Ferrari wel door de verkeerde banden klaar te hebben staan.
Shit hey. In Bitcoin zeker?quote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik ineens een SMS.
Wauw die bestaan nog...
blijkt het te zijn dat ik 424.96 euro aan de belastingdienst zou moeten betalen...
Gelukkig weten ze je via sms te bereikenquote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik ineens een SMS.
Wauw die bestaan nog...
blijkt het te zijn dat ik 424.96 euro aan de belastingdienst zou moeten betalen...
Ohja op IBAN van W de Vries zeker?quote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik ineens een SMS.
Wauw die bestaan nog...
Gewoon betalen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef Nizno het volgende:
Krijg ik ineens een SMS.
Wauw die bestaan nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |