Nee er mag geen brandstof bijquote:Op zondag 3 september 2023 15:16 schreef bedachtzaam het volgende:
Mag er nu brandstof bij of gaan we problemen zien aan het einde van de race?
ronde minder en de auto's zijn nu uitquote:Op zondag 3 september 2023 15:16 schreef bedachtzaam het volgende:
Kunnen de Tifosi wat langer genietenquote:Op zondag 3 september 2023 15:16 schreef Nizno het volgende:
daar valt wat van de te zeggen, bijzonder dat Ferrari na zoveel minuten nog op kop ligt
Full wappie.quote:Op zondag 3 september 2023 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet hebben gezegd dat dit alles is om Ferrari te dwarsbomen en Red Bull te helpen, want AT ... RB connecties, dit dat.
Daarmee zie jij hoe oud iemand wordt? Wauw!quote:
Nee en nee. Er wordt een ronde minder geracet.quote:Op zondag 3 september 2023 15:16 schreef bedachtzaam het volgende:
Draait op Italiaanse software zeker.quote:Op zondag 3 september 2023 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Probleem met de startlichten ook zojuist
Dit verzin je nietquote:Op zondag 3 september 2023 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb je een beetje zout en peper nodig ?quote:Op zondag 3 september 2023 15:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarmee zie jij hoe oud iemand wordt? Wauw!
Gelukkig wel, dan leeft hij nogquote:
Monaco 2022 all over againquote:Op zondag 3 september 2023 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Italianen hebben de elektriciteit uitgevonden en daarna alle interesse verloren.quote:Op zondag 3 september 2023 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee mijn broodje filet americain is al opquote:Op zondag 3 september 2023 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je een beetje zout en peper nodig ?
Ze gaan 51 ronden racenquote:Op zondag 3 september 2023 15:16 schreef bedachtzaam het volgende:
mijn schoenen zijn gejatquote:Op zondag 3 september 2023 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |