Klopt. Wordt helemaal niks.quote:Op zondag 3 september 2023 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
Maurice staat onder druk. Je ziet het aan hem.
Ja dat kan er met al die nationaliteiten ook nog wel bij.quote:
PRRRRRRRRROTOCOLquote:Op zondag 3 september 2023 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moeten we nu echt op een vierde man wachten?
Vroeger deden we het ook zonder
Schizofreen gedrag Klaas. Je bent zelf een Ajacied in hart en nieren. Ook als het even wat minder gaat gewoon achter je club blijven staan jongen. Zo ken ik je niet.quote:Op zondag 3 september 2023 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
HEEEFT 020 ECHt voor meer dan 100 miljoen aan nieuwe spelers gekocht???????????
ik eis een verklaring van de ajaxcieden hoe dit zit
quote:Op zondag 3 september 2023 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
HEEEFT 020 ECHt voor meer dan 100 miljoen aan nieuwe spelers gekocht???????????
ik eis een verklaring van de ajaxcieden hoe dit zit
@:malavita
@:tarado
Bij de goal straks ga je hier spijt van krijgenquote:Op zondag 3 september 2023 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
De nieuwe Shota komt ook nog niet helemaal uit de verf he?
Die kan er echt niks van inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2023 15:45 schreef bbuddybb het volgende:
Forbs is ook niet veel. Wat een tijd heeft die jongen nodig om zijn acties te maken.
Dit kan niet.quote:Op zondag 3 september 2023 15:49 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen de derby Utrecht - Jong Utrecht
Mentaal wrak.quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef bbuddybb het volgende:
Boomen wist in de voorbereiding nog weleens de bal op het stropdasje te leggen, maar sinds Heracles is het helemaal niets meer.
Goede stats in Football Manager denk ik.quote:Op zondag 3 september 2023 16:00 schreef Bugno3 het volgende:
Die Forbs joh, verbaas me met de minuut meer over die gozer. Voert niks uit.
Mikautadze zelfde verhaal. Waardeloos.quote:Op zondag 3 september 2023 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede stats in Football Manager denk ik.
Ze gaan ongetwijfeld beter spelen en ook gewoon wedstrijden winnen voor Ajax, maar als je ziet wat voor spelers er gehaald worden. 2de divisie spelers, talenten die nog nooit in een echte league hebben gespeeld, spelers uit de onderste regionen in Frankrijk etc.quote:Op zondag 3 september 2023 16:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mikautadze zelfde verhaal. Waardeloos.
Gohquote:Op zondag 3 september 2023 16:11 schreef Tjacka het volgende:
Akpom laat zich telkens op de 10 zakken
Dat is altijd in laatste kwartier als je perse moet scoren. Dan gaan ze allemaal voor eigen succes in plaats van beste optie.quote:Op zondag 3 september 2023 16:19 schreef bbuddybb het volgende:
Die Georgiër heeft best een aardige techniek, maar je merkt wel dat ie vooral zijn eigen ding wil doen en dat de rest hem niet zoveel kan schelen.
Gewoon, vermoeiend. Danny Buijs godquote:Op zondag 3 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel zojuist pas in. Is Fortuna zo sterk????
Gelijkspel is wel terecht gezien de verhoudingen. Of dat dan komt omdat Fortuna zo sterk is.........quote:Op zondag 3 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel zojuist pas in. Is Fortuna zo sterk????
Maanlanding van India nadoenquote:Op zondag 3 september 2023 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Dat lelijke Fortuna had gewoon die pingel MOETEN maken.
Maurice el Stinho is ontevreden omdat hij niet bij duistere dealtjes betrokken wordt.quote:Op zondag 3 september 2023 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Er gaat iemand niet het einde van het seizoen halen
Ik was op pad.quote:Op zondag 3 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
@:Coco wellicht wat vroeg, maar zorg je dat ze vast klaar staan?
Zou jij je sabbatical onderbreken voor een jaartje in de martelkelder?quote:Op zondag 3 september 2023 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier moet Ron niet aan beginnen.
Ik zou nu nog liever bij RKC instappenquote:Op zondag 3 september 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij je sabbatical onderbreken voor een jaartje in de martelkelder?
Niet waar. User Oriente is niet zo'n lul zoals jij dat de laatste tijd WEL bent.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef Coco het volgende:
@:Oriente en ik juichen voor Heerenveen.
Matennaaier.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef Coco het volgende:
En noppert een wannabe-keeperquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Sven van Beek is een parodie op een verdediger.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef Coco het volgende:
quote:
De enige reden dat van Noppert iets verwacht wordt is omdat er mensen zijn die denken dat wat van Gaal doet ergens op slaat.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:45 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Noppert nog nooit op een bijzondere redding kunne betrappen inderdaad
Eens.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig juicht Coco voor Heerenveen.
Wat een sukkel zeg.
De kwestie met @Coco ga ik niet politiseren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien kun jij VBL wel even gaan modden?
Moderatoquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:00 schreef Coco het volgende:
Moderato VBL @:onlogisch is onverbiddelijk over dit Feyenoord.
Zit jij niet in het stadion?quote:
Geen seizoenskaart kunnen bemachtigen?quote:
Jawel maar vandaag is wat ongelukkig door omstandighedenquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen seizoenskaart kunnen bemachtigen?
Bepaalde users zouden jou nu een nepsupporter noemen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:07 schreef onlogisch het volgende:
Dinsdag tegen Celtic ben ik er ook nietGelukkig wel tegen Atleti en Lazio
Ik zou mezelf zo inmiddels ook wel noemen jaquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Bepaalde users zouden jou nu een nepsupporter noemen.
Ik noem geen namen.
Ik moet dinsdag met gierende banden naar huis om 21:00 te halen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:07 schreef onlogisch het volgende:
Dinsdag tegen Celtic ben ik er ook nietGelukkig wel tegen Atleti en Lazio
Barcelona 2010 op je schermquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:39 schreef Wotte het volgende:
Ik zit eens Feyenoord te gluren op ESPN dacht eerst dat er wat mis wat met mijn tv.
ONZE Andries.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:03 schreef BaksteenMongool het volgende:
Gaat die Noppert nog een bal stoppen vandaag?
En toch ben ik nu al zenuwachtig.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:10 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Ajax punten gaat pakken tegen dit Feyenoord.
Nergens voor nodig, dat gaat gewoon 1-5 worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch ben ik nu al zenuwachtig.
Welnee. Zal wel weer een gelijkspelletje worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, dat gaat gewoon 1-5 worden.
Laten we eerst kijken hoe Ajax de volgende twee potjes voor de dag komt, maar als het vergelijkbaar gaat zijn met tegen Fortuna en Ludogorets denk ik het wel ja.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, dat gaat gewoon 1-5 worden.
Steijn is toch geen wonderdokter jongens, die heeft nu pas zijn regel dat Nederlands de voertaal moet zijn in de kleedkamer laten vallenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we eerst kijken hoe Ajax de volgende twee potjes voor de dag komt, maar als het vergelijkbaar gaat zijn met tegen Fortuna en Ludogorets denk ik het wel ja.
Het was alleraardigst om naar te gluren dat zeker maar meer dat ik een verticale zwarte balk in mijn scherm had. Blijken dus een netten te zijnquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Barcelona 2010 op je scherm
Ligt allemaal aan de parameters.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:10 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Ajax punten gaat pakken tegen dit Feyenoord.
En heeft het nog wat geholpen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef Coco het volgende:
Goal voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En heeft het nog wat geholpen?
@klaasweetbijnaallesquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe is het mogelijk dat vitesse rkc in deze shirts gespeeld worden
dat vitesse is helemaal een aids club...die moeten toch gewoon in het geel spelen
Moest gniffelen.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:26 schreef Zipportal het volgende:
RKC had beter in het geel kunnen spelen.
Al besproken door Rik.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:39 schreef RipCity het volgende:
Psv begint 10 minuten later door problemen met de var
Het is avond.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:46 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier opeens HEEL donker.
Herkenbaar. Ik heb om middernacht afgesproken, maar lig op de bank onder een dekentje voetbal te kijken tot het tijd is om mij klaar te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doordat Feyenoord om 16:30 was heb ik heel de tijd het gevoel dat het zondag is.
Raar.
De VAR is VARREDquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Waarom begint PSV om 20:10Wat is dit nu weer voor een tijd.
Vervelend.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doordat Feyenoord om 16:30 was heb ik heel de tijd het gevoel dat het zondag is.
Raar.
Meteen de goalquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zie geen patronen bij psv
ze doen maar wat
ik ben niet onder de indruk van dit lampenploeggie
heeft geen klote met een jinzquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meteen de goal
Mooie jinx klaas.
Doe je het weerquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft geen klote met een jinz
dit is gewoon een doelpunt uit een standaardsituatie weer
zie verder niets bijzonders
Nee, klopt. Pas 43 kansen, allemaal niets bijzonders.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeft geen klote met een jinz
dit is gewoon een doelpunt uit een standaardsituatie weer
zie verder niets bijzonders
Almelo - Ron Jansquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Wat gaan we nu kijken @:Zipportal?
ja ik maak de goals voor psvquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En de 2-0
Goed gedaan klaas.
Dat zou heel raar zijn als Ajacied.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik maak de goals voor psv
Klopt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik maak de goals voor psv
Dan gaat Luuk de Jong de volgende kool maken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben niet onder indruk
een team met luuk de jong als spits is geen topteam
ze missen een voetballende spits
Ik heb liever een spits die scoort.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben niet onder indruk
8 goals en 5 assists in 7,5 wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben niet onder indruk
zegt mij niets doelpunten in oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
8 goals en 5 assists in 7,5 wedstrijd.
Ga wat anders doen met je tijd.
De begeleiding doet hopelijk de wifi om 21.00 uit.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
8 goals en 5 assists in 7,5 wedstrijd.
Ga wat anders doen met je tijd.
Je ondertitel is eindelijk weer eens actueelquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De begeleiding doet hopelijk de wifi om 21.00 uit.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling:
Zorgpremie moet naar 200 euro p/m zodat er meer begeleiders zijn voor klaas.
Stop daar nu eens meequote:Op zaterdag 16 september 2023 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het weles 2-2 kan worden
Ja, dat is geen raketwetenschap.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ondertitel is eindelijk weer eens actueel
Called it @klaasweetallesquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan gaat Luuk de Jong de volgende kool maken.
Lekker Klaas
quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het weles 2-2 kan worden
Zo dan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas is een domme idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |