Ik denk dat het vooral spannend gaat zijn hoe, in welke ronde en op wat voor manier precies Ferrari een P1 van Sainz gaat verkloten.quote:Op zondag 3 september 2023 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk een beetje spanning en mooie actie.
Begint gewoon op tijd.quote:Op zondag 3 september 2023 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Begint het gewoon op tijd of later? (Omdat de MotoGP is uitgelopen).
Als zo de bandenwarmers er af gaan blijken er waarschijnlijk regenbanden onder te zittenquote:Op zondag 3 september 2023 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral spannend gaat zijn hoe, in welke ronde en op wat voor manier precies Ferrari een P1 van Sainz gaat verkloten.
15:00 uur is 15:00 uur. Er wordt geen rekening gehouden met MotorGPquote:Op zondag 3 september 2023 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Begint het gewoon op tijd of later? (Omdat de MotoGP is uitgelopen).
Ronden?quote:
Qua race aanvangstijden wel. Zal elkaar nooit overlappen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
15:00 uur is 15:00 uur. Er wordt geen rekening gehouden met MotorGP
"Loke Zeursjunt"quote:Op zondag 3 september 2023 15:00 schreef _UserName_ het volgende:
Hier Olav en Jack, ik irriteer mij enorm aan "elbon" en Verstappeh",
Duimen!quote:
300 km is 300 kmquote:Op zondag 3 september 2023 15:02 schreef Nober het volgende:
Stelling: omdat de gemiddelde snelheid hier hoger is dan op andere circuits zou je het aantal rondes moeten verhogen.
Ronde minder racegenotquote:
Yuki is nog altijd verder gekomen dan Daniel dit weekend😂quote:Op zondag 3 september 2023 15:03 schreef Mano_ het volgende:
Lekker begin
Lawson nu al beter dan zijn teamgenoot
Bewust om Ferrari te dwarsbomen.quote:
That's what she said.quote:Op zondag 3 september 2023 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
Yuki: "Het waren 2 fantastische minuten"
Ze doen juist alles om Ferrari maar minder rondjes tre laten rijden met die opgevoerde motorquote:
Zou in dit geval niet geholpen hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 15:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kopieer die Red Bull maar maximaal volgend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |