Niet voor Ferrari.quote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook echt aan tonen, want anders straf
Ik vind hem vermoeiendquote:Op zondag 3 september 2023 14:40 schreef Eagles89 het volgende:
Will “in 1 adem” de gridwalk op F1 TV nuprachtige TV.
Max gaat die verbreken samen met het recordquote:
BRADDIEDquote:Op zondag 3 september 2023 14:37 schreef _UserName_ het volgende:
even een paar abrikoosflapjes de oven ingegooid
Hier stond zojuist wat anders.quote:
Interessantquote:Op zondag 3 september 2023 14:49 schreef vosss het volgende:
Zo. Eindelijk mijn pc aan m'n simrig gehangen ipv die ouwe xbox one x.
Assetto Corsa draait nu met alle DLC's en Sol en Pure en Content manager en CSP op 4k op 65 inch als een tierelier.
Bijna jammer dat nu een F1 race is.
Zeker vetquote:Op zondag 3 september 2023 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
idd, mooi om te zien die flyover, milieuhippies booswoest.
quote:Op zondag 3 september 2023 14:50 schreef vosss het volgende:
Ik zet 1 biertje in op Sainz. Als Ferrari weer niet verkloot dan. Max gaat de 10de op rij niet pakken.
XR is ZIEDENDquote:
Ze willen Max sandwichen maar Max is te snel weg, Mercedes all over againquote:Op zondag 3 september 2023 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht minstens ferrrri plof of ferrari crash of ferrari fucked up
Ga je ons nu ook voor zien van "insider insights" van je sim ervaring?quote:Op zondag 3 september 2023 14:49 schreef vosss het volgende:
Zo. Eindelijk mijn pc aan m'n simrig gehangen ipv die ouwe xbox one x.
Assetto Corsa draait nu met alle DLC's en Sol en Pure en Content manager en CSP op 4k op 65 inch als een tierelier.
Bijna jammer dat nu een F1 race is.
Nouja, ik zou daar ook niet lekker zitten, het blijven Italianen, wat nou als 1 van de piloten een verkeerde strategie kiest, dan zit je niet lekker daar op de grid hoor.quote:
Je bent net op tijdquote:
Merk hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |