Eens.quote:Op zondag 3 september 2023 14:19 schreef Eagles89 het volgende:
Eigenlijk best erg dat ik de voorbeschouwing van Ziggo zit te kijken die niet eens beelden van het circuit hebben…maar het is zo gezellig
Nee joh gaat niet gebeuren. Vallen gewoon terug vanwege hun setupquote:Op zondag 3 september 2023 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
En, in welke ronde gaat er een ferrari de motor opblazen?
Daar mag niks mee gedaan worden toch? Alleen omlaag wanneer de veiligheid dat nodig acht meen ik.quote:Op zondag 3 september 2023 14:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee joh gaat niet gebeuren. Vallen gewoon terug vanwege hun setup
Dan moeten ze ook echt aan tonen, want anders strafquote:Op zondag 3 september 2023 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar mag niks mee gedaan worden toch? Alleen omlaag wanneer de veiligheid dat nodig acht meen ik.
was dat niet tussen de 2 doelpalen? Voorbij de twee doelpalen kan immers ook naast zijnquote:Op zondag 3 september 2023 14:23 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ook fan van Cruijff of? Die zei ook altijd van dit soort dingen
"Als je de bal voorbij de 2 doelpalen krijgt, dan heb je een doelpunt gemaakt" aldus Cruijf.
quote:
Gaat Mick achterna zoquote:Op zondag 3 september 2023 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mag straks niet meer rijden.
Hebben een kwali setup gedaan gisteren. Mag inderdaad niks meer aan gebeuren, dus benieuwd hoe ze het doen in de race.quote:Op zondag 3 september 2023 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar mag niks mee gedaan worden toch? Alleen omlaag wanneer de veiligheid dat nodig acht meen ik.
Dat stond er eerst ook maar dan zou men zeggen dat tussen die 2 doelpalen ook geen doelpunt is.quote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
was dat niet tussen de 2 doelpalen? Voorbij de twee doelpalen kan immers ook naast zijn
Tom Coronel, maar niets haalt het tegenwoordig bij Fisichella in de Jordan op Spaquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef _UserName_ het volgende:
ik verwacht een ultra explosie, welke coureur "schaalde" ze ook alweer in?
Niet voor Ferrari.quote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook echt aan tonen, want anders straf
Ik vind hem vermoeiendquote:Op zondag 3 september 2023 14:40 schreef Eagles89 het volgende:
Will “in 1 adem” de gridwalk op F1 TV nuprachtige TV.
Max gaat die verbreken samen met het recordquote:
BRADDIEDquote:Op zondag 3 september 2023 14:37 schreef _UserName_ het volgende:
even een paar abrikoosflapjes de oven ingegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |