De bedoeling was om ergens bij het strand te lunchen, maar ik sluit een ijsje niet uitquote:
Lekker hoor, goed gepland ook, het wordt heerlijk weerquote:Op zondag 3 september 2023 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Lekker wat rondvaren in Friesland
Ah kan idd allebeiquote:Op zondag 3 september 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bedoeling was om ergens bij het strand te lunchen, maar ik sluit een ijsje niet uit
Thanks, maar je weet wat ze zeggen: geen enkele vorm van planning kan ooit stom geluk vervangen.quote:Op zondag 3 september 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, goed gepland ook, het wordt heerlijk weer
Heb van voorgaande jaren ook al edities gezien waarbij er zware zandstormen waren. Dat het zand echt horizontaal voorbij kwam. Dan werd ademen zonder zand in je longen weer een dingetje.quote:Op zondag 3 september 2023 06:41 schreef pullup het volgende:
Dit gaat het grootste festival drama ooit worden zo
[ twitter ]
Als ik in een boom klim doet die boom dat ook jaquote:
Zorgen dat je een goede sterke boom klimtquote:Op zondag 3 september 2023 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik in een boom klim doet die boom dat ook ja
Was het een tour die je reed met een groep?quote:Op zondag 3 september 2023 14:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zijspan. Toffe ervaring en goeie motard.
Sportief hoorquote:Op zondag 3 september 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
60 kilometers gefietst, het was er heerlijk weer voor en een prachtige route door de duinen.
Ik ga 250 km autoracen kijkenquote:Op zondag 3 september 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief hoor,
Ik heb 100 km op de bank gehangenis dat ook sportief
60 kilometerquote:Op zondag 3 september 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
60 kilometers gefietst, het was er heerlijk weer voor en een prachtige route door de duinen.
De formule kijkenquote:
Niet echt. 2 tours. 135 motors en 40 oltimers.quote:Op zondag 3 september 2023 14:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was het een tour die je reed met een groep?
Ja de winnaar is weinig spannend tegenwoordig maar gebeurd nog wel meer als alleen een winnaarquote:Op zondag 3 september 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De formule kijken
Heb gisteren die van mijn kleinzoon gekeken die vond ik veel spannender dan de F1 daar zit qua winnaar geen spanning meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: deze foto's komen van het forum zelf vandaag, ik heb ze niet uitgezochtstupidity has become as common as common sense was before
Netjes. Niks meer aan doen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Dit moet een vrouw zijn geweest
[ afbeelding ]
Steek gerust eens hand in eigen boezem.quote:Op zondag 3 september 2023 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Te veel zeikende users (2, maar genoeg) waar ik me aan ben gaan ergeren ...
Ook lekker, ik heb dat vanmorgen ook overwogenquote:Op zondag 3 september 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief hoor,
Ik heb 100 km op de bank gehangenis dat ook sportief
De laatste 10 kilometer had ik wel behoefte aan een kussentjequote:
Gisteren heeft hij meegedaan aan de 2 uurs race in Assen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de winnaar is weinig spannend tegenwoordig maar gebeurd nog wel meer als alleen een winnaarmaar naar je kleinzoon kijken is ook leuk natuurlijk.
En dan niet eens een fietsmandje voor zijn koe hebbenquote:Op zondag 3 september 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
Amerikaanse prutser van de week met een stier in zijn auto.
Het kan gewoon op een motor
[ afbeelding ]
Hebben we het over een echte fiets of een valsspeelfiets?quote:Op zondag 3 september 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De laatste 10 kilometer had ik wel behoefte aan een kussentje
Mooie prestatiequote:Op zondag 3 september 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij meegedaan aan de 2 uurs race in Assen.
1ste plaats bij de junioren en 5de plek van de 48 teams in algemeen klassement!!
En de snelste rondetijd van alles
Een beetje valsspeelfietsquote:Op zondag 3 september 2023 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben we het over een echte fiets of een valsspeelfiets?
Dat heeft hij goed gedaan, dan ben je nu een nog trotsere oma.quote:Op zondag 3 september 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij meegedaan aan de 2 uurs race in Assen.
1ste plaats bij de junioren en 5de plek van de 48 teams in algemeen klassement!!
En de snelste rondetijd van alles
Ik kan mij momenteel nergens toe zetten ben nog te moe om een kop koffie te pakken, niet gezond meer.quote:Op zondag 3 september 2023 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, ik heb dat vanmorgen ook overwogen
Hij had niet eens door dat hij eerste was in zijn klasse dacht dat hij 5de was geworden.quote:Op zondag 3 september 2023 15:46 schreef engine het volgende:
[..]
Mooie prestatieom trots op te zijn.
Vind het vooral heel leuk voor hem, ik zelf ben er niet zo blij mee dat hij deze sport heeft uitgekozen vind het maar engquote:Op zondag 3 september 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij goed gedaan, dan ben je nu een nog trotsere oma.
Ja dat snap ik maar het maakt fietsen wel een andere ervaring. Maar als je lekker gefietst hebt, is toch het belangrijkstequote:Op zondag 3 september 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje valsspeelfiets
Maar het is niet alsof je niet meer zelf hoeft te trappen natuurlijk.
Vervelend zeg, dit heb je al een tijdje toch?quote:Op zondag 3 september 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij momenteel nergens toe zetten ben nog te moe om een kop koffie te pakken, niet gezond meer.
Heb op de bank gelegen en ben maar serie aan het kijken waarbij het niet erg is dat je af en toe wat mist omdat je in slaap gevallen bent
Vanaf vorige week zaterdag. Heb pas bloed laten prikken en toen was alles goed, krijg altijd zo jaarlijkse controlequote:Op zondag 3 september 2023 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervelend zeg, dit heb je al een tijdje toch?
Misschien anders even de dokter bellen van de week.
Ik vind fietsen nu een stuk leuker, toen ik nog een normale fiets had fietste ik echt nooit, maar nu doe ik heel veel op de fiets, in het weekend er op uit en voor een boodschap fietst ik nu naar het centrum in plaats van elke keer de auto te pakken.quote:Op zondag 3 september 2023 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar het maakt fietsen wel een andere ervaring. Maar als je lekker gefietst hebt, is toch het belangrijkste
Dat is dan toch goedquote:Op zondag 3 september 2023 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind fietsen nu een stuk leuker, toen ik nog een normale fiets had fietste ik echt nooit, maar nu doe ik heel veel op de fiets, in het weekend er op uit en voor een boodschap fietst ik nu naar het centrum in plaats van elke keer de auto te pakken.
Waarom?quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Dit moet een vrouw zijn geweest
[ afbeelding ]
Omdat sommige mannen dat nog steeds willen denken terwijl in meerdere onderzoeken is aangetoond dat vrouwen doorgaans beter kunnen parkeren dan mannen.quote:
Een man rijd gewoon heel anders dan een vrouw.quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen dat nog steeds willen denken terwijl in meerdere onderzoeken is aangetoond dat vrouwen doorgaans beter kunnen parkeren dan mannen.
https://www.quest.nl/tech(...)n-mannen-of-vrouwen/quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen dat nog steeds willen denken terwijl in meerdere onderzoeken is aangetoond dat vrouwen doorgaans beter kunnen parkeren dan mannen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 september 2023 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Een man rijd gewoon heel anders dan een vrouw.
https://topgear.nl/autoni(...)parkeren-dan-mannen/quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.quest.nl/tech(...)n-mannen-of-vrouwen/
Wat ik er zelf van denk. Inparkeren is vooral ervaring. Moet je vaak in de stad parkeren dan ben je er beter in als iemand die alleen maar op het platteland rondrijdt. En sommige mensen hebben gewoon pech dat ze er sowieso slecht in zijn.
Ja precies ik kon echt met 5 cm voor en achter inparkeren omdat ik geen keus had. Ik ken mannen die zich druk maken in het verkeer met bloeddruk standje hoog en mannen die dat niet hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik er zelf van denk. Inparkeren is vooral ervaring. Moet je vaak in de stad parkeren dan ben je er beter in als iemand die alleen maar op het platteland rondrijdt. En sommige mensen hebben gewoon pech dat ze er sowieso slecht in zijn.
Ik haat inparkeren.quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
Juist en dat heeft niets met het geslacht te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies ik kon echt met 5 cm voor en achter inparkeren omdat ik geen keus had. Ik ken mannen die zich druk maken in het verkeer met bloeddruk standje hoog en mannen die dat niet hebben.
Goed onderzoek hoorquote:Op zondag 3 september 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://topgear.nl/autoni(...)parkeren-dan-mannen/
Ik denk zelf dat het allemaal niet zo zwart wit is, en dat het niet van het geslacht afhankelijk is wie beter parkeert, maar vooral met ervaring en handigheid heeft te maken.
Ik kan best goed parkeren, ik prak hem overal wel in, maar ben beter in achteruit dan vooruit parkeren, dus parkeer hem altijd achteruit, dat is makkelijker met wegrijden ook.quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik haat inparkeren.![]()
Ik rij het liefst een straatje verder waar ik wel zo kan insteken.
quote:Op zondag 3 september 2023 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Goed onderzoek hoor
Niet omdat de TopGear-redactie overwegend man is, maar omdat we nu eenmaal een kritisch nieuwsmedium zijn, hier wat kanttekeningen. Het is gek dat een onderzoek een enqute is, terwijl de statistieken van klanten ongetwijfeld opvraagbaar zijn. Of zouden deze niet kloppen omdat het niet altijd de verzekerde is die in de auto rijdt?
Ook zou het leuk zijn als we ongeveer zouden weten om hoeveel parkeeracties per jaar het zou gaan. Zouden de vrouwen ook nog eens meer parkeren, dan zouden ze dus ng beter zijn in parkeren dan mannen. Of andersom, natuurlijk.
Dit is een beetje als een friet/patat discussie waarbij we oneindig artikelen kunnen vinden die elkaar tegenspreken.
Ik prak hem liever nietquote:Op zondag 3 september 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan best goed parkeren, ik prak hem overal wel in, maar ben beter in achteruit dan vooruit parkeren, dus parkeer hem altijd achteruit, dat is makkelijker met wegrijden ook.
Omdat het makkelijker is?quote:Op zondag 3 september 2023 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik prak hem liever niet![]()
Maar achteruit gaat bij mij ook beter.
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 3 september 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies ik kon echt met 5 cm voor en achter inparkeren omdat ik geen keus had. Ik ken mannen die zich druk maken in het verkeer met bloeddruk standje hoog en mannen die dat niet hebben.
Ik ookquote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik haat inparkeren.![]()
Ik rij het liefst een straatje verder waar ik wel zo kan insteken.
Makkelijker weer weg rijden. Er zijn bedrijfsterreinen waar achteruit inparkeren verplicht is.quote:
Ik ben echt blij dat ik geen auto meer heb. Soms mis ik het wel maar dat parkeren (zelfs met een vergunning) was altijd een hel. Werk je wisseldiensten neem dan maar de bus je kan je auto nergens kwijt.quote:Op zondag 3 september 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zelfs bij de supermarkt ga ik, als het even kan, nooit naast een andere auto staanIk haat echt parkeren.
quote:Op zondag 3 september 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zelfs bij de supermarkt ga ik, als het even kan, nooit naast een andere auto staanIk haat echt parkeren.
Hier in Friesland is het meestal geen probleem verder. Ik kan mijn auto altijd wel kwijt.quote:Op zondag 3 september 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik geen auto meer heb. Soms mis ik het wel maar dat parkeren (zelfs met een vergunning) was altijd een hel. Werk je wisseldiensten neem dan maar de bus je kan je auto nergens kwijt.
Ik heb altijd wandelschoenen aanquote:Op zondag 3 september 2023 17:29 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Heb je ook altijd wandelschoenen mee?
Ik had geen keus van stadsdeel verhuizen betekend opnieuw een vergunning aanvragen (wat een wachttijd heeft van1,5 jaar op kenteken) Dus sloopquote:Op zondag 3 september 2023 17:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier in Friesland is het meestal geen probleem verder. Ik kan mijn auto altijd wel kwijt.
Wel achterlijk duur geworden en dan bedoel ik het tanken
Ik heb niks met autorijden. Ik doe het omdat het in mijn geval toch echt wel handig is. Liefst zou ik gewoon alles met OV doen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik geen auto meer heb. Soms mis ik het wel maar dat parkeren (zelfs met een vergunning) was altijd een hel. Werk je wisseldiensten neem dan maar de bus je kan je auto nergens kwijt.
Dat is een van de nadelen van een grote stadquote:Op zondag 3 september 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had geen keus van stadsdeel verhuizen betekend opnieuw een vergunning aanvragen (wat een wachttijd heeft van1,5 jaar op kenteken) Dus sloop
Wachttijd voor een parkeervergunning? Dat is hier geen enkel probleemquote:Op zondag 3 september 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had geen keus van stadsdeel verhuizen betekend opnieuw een vergunning aanvragen (wat een wachttijd heeft van1,5 jaar op kenteken) Dus sloop
De voordelen zijn dat ik alles lopend kan doen. Soms wat vaker maar echt ik ga wel eens van A naar B met het openbaar vervoer en alles wat ik zie zijn omleidingen en afgesloten wegen. Gele borden galore. Die stres heb ik niet meerquote:Op zondag 3 september 2023 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is een van de nadelen van een grote stad
Het probleem met de wachttijd is dat het op kenteken gaat. Maw je moet een auto hebben en dan pas krijg je een vergunning. Ik moet dus een auto ergens verstoppen voordat het in de straat mag.quote:Op zondag 3 september 2023 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Wachttijd voor een parkeervergunning? Dat is hier geen enkel probleemEn zo duur is het niet eens, hoeveel kost zoiets daar bij jou?
Ik zou toch echt niet in een grote stad willen wonen
Dat is wel een ding ja.quote:Op zondag 3 september 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het probleem met de wachttijd is dat het op kenteken gaat. Maw je moet een auto hebben en dan pas krijg je een vergunning. Ik moet dus een auto ergens verstoppen voordat het in de straat mag.
Nee dat is echt duur. Ik heb wel een parkeergarage hier onder maar dan moet er iemand dood gaan.quote:Op zondag 3 september 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel een ding ja.
En gewoon parkeergeld betalen is uiteraard niet te betalen.
Maar heb je dus ook al vijf jaar 200 euro per maand bespaard. Dat is ook heel veel geld.quote:Op zondag 3 september 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
Die garage is ongeveer 200 euro per maand. Ik woon hier nu bijna 5 jaar en ik heb nog nooit gezien dat er een plekje vrij kwam
Sow...ik betaal nog geen 30 euro per jaarquote:Op zondag 3 september 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
Die garage is ongeveer 200 euro per maand. Ik woon hier nu bijna 5 jaar en ik heb nog nooit gezien dat er een plekje vrij kwam
Tja Amsterdam he? Maar wat ik al zeg zonder auto kan prima.quote:Op zondag 3 september 2023 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Sow...ik betaal nog geen 30 euro per jaaren dan kan ik bijna overal parkeren.
Nou ja, als je niet ver moet rijden voor werk en je boodschappen lopend kan doen, dan geef ik je geen ongelijk. Ik moet nog naar een andere stad voor werk, ik zal eens kijken hoeveel duurder dat is als ik het met OV zou doen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja Amsterdam he? Maar wat ik al zeg zonder auto kan prima.
Dus je betaald voor jan lul?quote:Op zondag 3 september 2023 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een parkeervergunning maar geen auto.
Ruilen?quote:Op zondag 3 september 2023 18:02 schreef engine het volgende:
Geen parkeervergunning maar wel een auto
Jij woont toch daar waar geen parkeervergunning nodig is ...quote:Op zondag 3 september 2023 18:02 schreef engine het volgende:
Geen parkeervergunning maar wel een auto
Ik denk niet dat ik er veel aan heb om in Utrecht te mogen parkerenquote:
Ja genot....zet de auto gewoon neerquote:Op zondag 3 september 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woont toch daar waar geen parkeervergunning nodig is ...
de game is on btw
Verhuis je toch. Leuke stad hoor.quote:Op zondag 3 september 2023 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er veel aan heb om in Utrecht te mogen parkeren
Op je oprijlaantjequote:Op zondag 3 september 2023 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja genot....zet de auto gewoon neer
Nee dat niet maar heb hier tegenover iets van 8 parkeerplekken. Het is maar zelden dat die allemaal vol staan.quote:
Duur?quote:Op zondag 3 september 2023 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, want er komt wel eens iemand op bezoek.
Witte bonen met Mayonaise?quote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
Ik ga oorlogs voer eten straks (Marrije noemde dat zo) . Mijn guilty pleasure [ link | afbeelding ] met mayonaise [ link | afbeelding ]
quote:
Jaquote:
Interessante combi. Misschien eens het proberen waard.quote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
Ik ga oorlogs voer eten straks (Marrije noemde dat zo) . Mijn guilty pleasure [ link | afbeelding ] met mayonaise [ link | afbeelding ]
Lekker man.quote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
O nog nooit van gehoord. Ik eet ze ook eigenlijk nooit zo maar heel en dan ook heel af en toe in tomatensaus.quote:
Dat kan toch niet lekker zijn.quote:
quote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef casita het volgende:
Zo ik trek ook even mijn mond open hier want dat betoog Deis wat je tegen Chufi gehouden hebt ben ik het zeker niet mee eens.
Ik lees hier al een jaar of 12 mee, je had lang geleden ook al de pik op Chufi, samen met madmaster vond je het leuk om te sarre, nu ben je een paar jaar mod, hele slechte trouwens, want je bent te veel schooljuffrouw en erg selectief. Als posten je niet bevallen loop je te bezemen.
Dat is ook een rede dat ik hier niet post
Ik kreeg dat vroeger bij een vriendinnetje vaak. Zij kotst ervan en ik vind het lekker. Wel die grote bonen niet die hak in saus.quote:Op zondag 3 september 2023 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan toch niet lekker zijn.
Het kost me niets. Als bewoner van de parkeerzone kun je een bezoekersvergunning aanvragen. De bezoeker betaalt daarmee een lager tarief.quote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Duur?
Hier kan je gewoon dagkaarten kopen voor eventueel bezoek.
Handige regeling wel.quote:Op zondag 3 september 2023 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kost me niets. Als bewoner van de parkeerzone kun je een bezoekersvergunning aanvragen. De bezoeker betaalt daarmee een lager tarief.
Gewoon lekker postenquote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef casita het volgende:
Zo ik trek ook even mijn mond open hier want dat betoog Deis wat je tegen Chufi gehouden hebt ben ik het zeker niet mee eens.
Ik lees hier al een jaar of 12 mee, je had lang geleden ook al de pik op Chufi, samen met madmaster vond je het leuk om te sarre, nu ben je een paar jaar mod, hele slechte trouwens, want je bent te veel schooljuffrouw en erg selectief. Als posten je niet bevallen loop je te bezemen.
Die regeling heb ik ook maar jesus kom lekker op zondag dan is het gratis. Een bezoekers vergunning kost ookquote:Op zondag 3 september 2023 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kost me niets. Als bewoner van de parkeerzone kun je een bezoekersvergunning aanvragen. De bezoeker betaalt daarmee een lager tarief.
Smakelijk .....quote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
Dat is dus smerigquote:Op zondag 3 september 2023 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Smakelijk .....
Ik ken het alleen met tomatensaus (een van de weinige groentes die mijn jongste lekker vond).
Heb je alleen als de oudste kleindochter hier eet, die vindt het lekkerquote:
quote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef casita het volgende:
Tuinbonen vind ik ook erg lekker maar wel vers uit de schil. En dat is een pleuris werk. Maar koken met wat spek erbij. Heerlijk. Jij vreet en mot niks volgens mijquote:Op zondag 3 september 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je alleen als de oudste kleindochter hier eet, die vindt het lekker
Zal voor mij zelf nooit witte bonen kopen
Vind het te melig net als bruinebonen, kapucijners en doperwten.
Eet het wel als het moet, maar voor mij zelf zou ik het nooit klaar maken.
Dubbel doppenquote:Op zondag 3 september 2023 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuinbonen vind ik ook erg lekker maar wel vers uit de schil. En dat is een pleuris werk. Maar koken met wat spek erbij. Heerlijk
Cosita is not casita... Mijn topic is ergens anders btwquote:
Gek genoeg vind ik dat ook wel lekker, maar eet ze ook niet vaak.quote:Op zondag 3 september 2023 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuinbonen vind ik ook erg lekker maar wel vers uit de schil. En dat is een pleuris werk. Maar koken met wat spek erbij. Heerlijk
Geintje gapquote:Op zondag 3 september 2023 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Cosita is not casita... Mijn topic is ergens anders btw
Nou neequote:Op zondag 3 september 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Spagetti Caranoaro met witte bonen ik eet het wel hoor
Met mayo dus ook. Windrichting weet ik nog nietquote:Op zondag 3 september 2023 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Bonen zijn alleen goed voor in de chili con carne.
Waarvan aktequote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef casita het volgende:
Ik maak de tomatensaus voor bij de witte bonen altijd zelf, dat is wel ontzettend lekkerquote:
Kidney bonen danquote:Op zondag 3 september 2023 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Bonen zijn alleen goed voor in de chili con carne.
Nee dat trek ik niet.quote:Op zondag 3 september 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak de tomatensaus voor bij de witte bonen altijd zelf, dat is wel ontzettend lekker
Ik heb altijd zwarte en kidney en chilly bonenquote:
Een stuk smakelijker dan bruine bonen, de smaak en de structuurquote:Op zondag 3 september 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd zwarte en kidney en chilly bonen
Bruine bonen zijn zo zacht. Dat is ook lekker hoor met spekjes en uitjes.quote:Op zondag 3 september 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stuk smakelijker dan bruine bonen, de smaak en de structuur
Met spekjes en uitjes eet ik dan weer kapucijnersquote:Op zondag 3 september 2023 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Bruine bonen zijn zo zacht. Dat is ook lekker hoor met spekjes en uitjes.
Dus je post nu maar wel. Ik heb al die jaren dat ik hier zit geen enkele narigheid gezien of gemerkt. Shuuf en Deis al meer dan honderd jaar. Ze zijn me wat dierbaar. Maar je bent welkom hoorquote:Op zondag 3 september 2023 18:10 schreef casita het volgende:
Oh ja kapucijners. Met een scheutje azijnquote:Op zondag 3 september 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met spekjes en uitjes eet ik dan weer kapucijners
Helemaal geen narigheid?quote:Op zondag 3 september 2023 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je post nu maar wel. Ik heb al die jaren dat ik hier zit geen enkele narigheid gezien of gemerkt. Shuuf en Deis al meer dan honderd jaar. Ze zijn me wat dierbaar. Maar je bent welkom hoor
Nee niet echt. Of ik ben het vergetenquote:
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt. Of ik ben het vergeten
Joh ik vergeef je spagetti nooit meerquote:Op zondag 3 september 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Narigheid is niet erg, zolang het maar opgelost wordt.
Sommige mensen vergeven je nooit meer
quote:Op zondag 3 september 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik vergeef je spagetti nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ....quote:Op zondag 3 september 2023 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Das mn kloon.. die laat ik hier ook niet zo vaak los ... Alleen Sly heeft moeite met haar...
Ik ben hier voor vredequote:Op zondag 3 september 2023 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus en laat haar verder met rust aangaande mij .
KUCH KUCH Narsenalquote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Arsenal![]()
wat een wedstrijd en wat een mooie overwinning.
Ja me neus je zit hier ook voor de popcorn.quote:Op zondag 3 september 2023 19:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben hier voor vrede![]()
Altijd dat gezeik
ik was in minuut 89 of zo weggeschakeld....quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Arsenal![]()
Dat is toch zo'n vereniging die 90 minuten lang doen alsof ze dood gaan als een haartje op hun hoofd de verkeerde kant op waaitquote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Arsenal![]()
Dat zijn ze allemaal !!!!quote:Op zondag 3 september 2023 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n vereniging die 90 minuten lang doen alsof ze dood gaan als een haartje op hun hoofd de verkeerde kant op waait
Nein Nein Nein, dat is enkel en alleen het almachtige Ferrariquote:
Nee hoor, ik post niet voor niks meer in het topic wat hier niet genoemd mag worden.quote:Op zondag 3 september 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja me neus je zit hier ook voor de popcorn.
Heb je daar enig bewijs van?quote:Op zondag 3 september 2023 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n vereniging die 90 minuten lang doen alsof ze dood gaan als een haartje op hun hoofd de verkeerde kant op waait
Was wel een mooie strijd tussen die twee coureursquote:Op zondag 3 september 2023 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nein Nein Nein, dat is enkel en alleen het almachtige Ferrari
Dan moeten die wedstrijden wel hilarisch zijn. Denk nu aan Castello van FC Knuddequote:Op zondag 3 september 2023 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een Nederlandse coureur met dit recordquote:Op zondag 3 september 2023 19:41 schreef engine het volgende:
in plaats van een Ferrari die met veel moeite derde kan worden
Te lang iddquote:Op zondag 3 september 2023 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Je komt hier nu toch wel al lang genoeg om te weten hoe het werkt in een SC
kloptquote:Op zondag 3 september 2023 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
'Te' is nooit goed, maar dat heb je zelf in de hand
Behalve....quote:Op zondag 3 september 2023 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
'Te' is nooit goed, maar dat heb je zelf in de hand
noem je D. nu een oen?quote:Op zondag 3 september 2023 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar dat is zo'n standaard doodoener, he?
Hier ligt een doodoener?quote:Op zondag 3 september 2023 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel een mooi woord voor op je steen of urn
Ik vind het best warm, zit nog buiten terwijl het schemert, ik hou van dat soort avondenquote:
Ben al een tijdje niet buiten geweest hierquote:Op zondag 3 september 2023 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het best warm, zit nog buiten terwijl het schemert, ik hou van dat soort avonden
Mij niet, daarom houd ik me r nu vast mee bezigquote:Op zondag 3 september 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Boeit het je nog als je dood bent
Hier ligt de doodoener in zijn kuil. Flikker hem zelf maar dicht, hij maakt zijn handen niet meer vuil.quote:
Vanwege je pootje?quote:Op zondag 3 september 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben al een tijdje niet buiten geweest hier
Hier ligt D.quote:
Maar als het je dan niet boeit, waarom er nu mee bezig zijnquote:Op zondag 3 september 2023 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Mij niet, daarom houd ik me r nu vast mee bezig
En dan niemand die dat gat wil dichtenquote:Op zondag 3 september 2023 20:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier ligt de doodoener in zijn kuil. Flikker hem zelf maar dicht, hij maakt zijn handen niet meer vuil.
Zoiets?
Nou, lekker sociaalquote:Op zondag 3 september 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan niemand die dat gat wil dichten
Ik hoef geen steen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ligt D.
Geen zorgen, hij is echt dood.
Hij maakt zich nu ook niet meer druk over de tekst op deze steen.
Het was vandaag anders een heerlijk weertje.quote:
Grijze of groene bak?quote:Op zondag 3 september 2023 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoop echt dat ze mij gewoon bij het vuil flikkeren, geen gezeik.
ben wel even geweest, begint al weer warm te worden.quote:Op zondag 3 september 2023 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was vandaag anders een heerlijk weertje.
In de kliko of wil je opgehaald worden door het grof vuil?quote:Op zondag 3 september 2023 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, ik dat als jouw familie je bij het grof vuil gooit, ze daar best gezeik mee krijgenquote:Op zondag 3 september 2023 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Heerlijk! Ik vind dit nog wel een extra cadeautje.quote:Op zondag 3 september 2023 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ben wel even geweest, begint al weer warm te worden.
Lekker!quote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef D. het volgende:
Gewoon 7 dagen op rij 29 en 30 graden vanaf dinsdag
quote:Op zondag 3 september 2023 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de kliko of wil je opgehaald worden door het grof vuil?
quote:
Je zal maar met een boot de Friese wateren op gaan.quote:
Lekker, hoor!quote:Op zondag 3 september 2023 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal maar met een boot de Friese wateren op gaan.
quote:Op zondag 3 september 2023 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ligt D.
Geen zorgen, hij is echt dood.
Hij maakt zich nu ook niet meer druk over de tekst op deze steen.
Ja, verschrikkelijk he?quote:Op zondag 3 september 2023 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal maar met een boot de Friese wateren op gaan.
Op andere wateren is het vast ook lekker toevenquote:Op zondag 3 september 2023 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sodeknetters en Notturna zijn de gelukkigen
quote:Op zondag 3 september 2023 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig staat er geen punt achter de D, anders ging het nog over mij
Ik wens jou en Nottie alvast heel veel sterkte, jullie zullen het nodig hebben.quote:
Jaag je wel eerst even een houten paal door zijn hart?quote:
Het zal wel weer afzien worden.quote:Op zondag 3 september 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wens jou en Nottie alvast heel veel sterkte, jullie zullen het nodig hebben.
Lijkt mij ook wel. Maar Frieslandquote:Op zondag 3 september 2023 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Op andere wateren is het vast ook lekker toeven
We leven met je mee.quote:Op zondag 3 september 2023 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zal wel weer afzien worden.
Genoeg drank ingeslagen?quote:Op zondag 3 september 2023 20:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dank. Zal ook aan jullie denken met deze tropische waarden.
manD.!quote:Op zondag 3 september 2023 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Teveel tekst.
"Hier ligt D.
Hij doet niet meer mee."
Dan komt het wel goed, meer heb je niet nodig.quote:
Mwah, wat te bikken is ook wel fijn op z’n tijd.quote:Op zondag 3 september 2023 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan komt het wel goed, meer heb je niet nodig.
Je kan je eten ook drinken hequote:Op zondag 3 september 2023 21:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, wat te bikken is ook wel fijn op z’n tijd.
Doe maar beide danquote:Op zondag 3 september 2023 21:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jouw kilo’s of die van het eten?
Ze versterken elkaarquote:Op zondag 3 september 2023 21:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jouw kilo’s of die van het eten?
Hoe lang ga je varen?quote:Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Vijf ringen is ook een olympische gestalte.
Moet ik van jou een menu maken?quote:
Ik ben niet te vretenquote:Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik van jou een menu maken?
Kannibalisme mag toch niet?
Waar staat dat?quote:Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik van jou een menu maken?
Kannibalisme mag toch niet?
Aan die lijn doe ie nietquote:Op zondag 3 september 2023 21:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er zal een stijgende lijn zijn inderdaad.
Hoe weet je dat?quote:
Bosal uitlaten komen er meestal wel aardig uit.quote:Op zondag 3 september 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Heb je dat uitlaten proberen?
Zijn er recensies?
Hond uitlaten ookquote:Op zondag 3 september 2023 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bosal uitlaten komen er meestal wel aardig uit.
Ik ga ff op zoek.quote:Op zondag 3 september 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Heb je dat uitlaten proberen?
Zijn er recensies?
Uit Deisyy?quote:Op zondag 3 september 2023 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bosal uitlaten komen er meestal wel aardig uit.
Ga van de week weer op zoek naar de ingredinten, als ik me normaal kan bewegen.quote:
Wat gaan 'we' maken?quote:Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga van de week weer op zoek naar de ingredinten, als ik me normaal kan bewegen.
Hoop ze van de week alle 3 te maken
Pics please!quote:Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga van de week weer op zoek naar de ingredinten, als ik me normaal kan bewegen.
Hoop ze van de week alle 3 te maken
Jij kan hier wel dingen vinden denk ik. Staan ook maaltijden tussen met veel eiwitten etc.quote:Op zondag 3 september 2023 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Wat gaan 'we' maken?
Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken
Verdorie, nu krijg ik trekquote:Op zondag 3 september 2023 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kan hier wel dingen vinden denk ik. Staan ook maaltijden tussen met veel eiwitten etc.
https://www.youtube.com/@:ChefJackOvens
EN je vroeg om inspiratie, dat heb je gekregenquote:
Mja, dat welquote:Op zondag 3 september 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
EN je vroeg om inspiratie, dat heb je gekregen
Taco's (uit een L.P. kookboek)quote:Op zondag 3 september 2023 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, dat wel
Maar ik wil nog steeds weten welke 3 gerechten je gaat maken
Interessantquote:Op zondag 3 september 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Taco's (uit een L.P. kookboek)
Meergranenmeelflensjes met gehakt en romanesco (uit een Pannenkoekenkookboek)
Baars met wittebonensalade en koriandercrema (uit een Mexicaans kookboek). En geen tandbaars gok ik want niet te krijgen, dus zal zee-, rood- of victoriabaars worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |