De bedoeling was om ergens bij het strand te lunchen, maar ik sluit een ijsje niet uitquote:
Lekker hoor, goed gepland ook, het wordt heerlijk weerquote:Op zondag 3 september 2023 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Lekker wat rondvaren in Friesland
Ah kan idd allebeiquote:Op zondag 3 september 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bedoeling was om ergens bij het strand te lunchen, maar ik sluit een ijsje niet uit
Thanks, maar je weet wat ze zeggen: geen enkele vorm van planning kan ooit stom geluk vervangen.quote:Op zondag 3 september 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, goed gepland ook, het wordt heerlijk weer
Heb van voorgaande jaren ook al edities gezien waarbij er zware zandstormen waren. Dat het zand echt horizontaal voorbij kwam. Dan werd ademen zonder zand in je longen weer een dingetje.quote:Op zondag 3 september 2023 06:41 schreef pullup het volgende:
Dit gaat het grootste festival drama ooit worden zo
[ twitter ]
Als ik in een boom klim doet die boom dat ook jaquote:
Zorgen dat je een goede sterke boom klimtquote:Op zondag 3 september 2023 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik in een boom klim doet die boom dat ook ja
Was het een tour die je reed met een groep?quote:Op zondag 3 september 2023 14:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zijspan. Toffe ervaring en goeie motard.
Sportief hoorquote:Op zondag 3 september 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
60 kilometers gefietst, het was er heerlijk weer voor en een prachtige route door de duinen.
Ik ga 250 km autoracen kijkenquote:Op zondag 3 september 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief hoor,
Ik heb 100 km op de bank gehangenis dat ook sportief
60 kilometerquote:Op zondag 3 september 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
60 kilometers gefietst, het was er heerlijk weer voor en een prachtige route door de duinen.
De formule kijkenquote:
Niet echt. 2 tours. 135 motors en 40 oltimers.quote:Op zondag 3 september 2023 14:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was het een tour die je reed met een groep?
Ja de winnaar is weinig spannend tegenwoordig maar gebeurd nog wel meer als alleen een winnaarquote:Op zondag 3 september 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De formule kijken
Heb gisteren die van mijn kleinzoon gekeken die vond ik veel spannender dan de F1 daar zit qua winnaar geen spanning meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: deze foto's komen van het forum zelf vandaag, ik heb ze niet uitgezochtstupidity has become as common as common sense was before
Netjes. Niks meer aan doen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Dit moet een vrouw zijn geweest
[ afbeelding ]
Steek gerust eens hand in eigen boezem.quote:Op zondag 3 september 2023 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Te veel zeikende users (2, maar genoeg) waar ik me aan ben gaan ergeren ...
Ook lekker, ik heb dat vanmorgen ook overwogenquote:Op zondag 3 september 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief hoor,
Ik heb 100 km op de bank gehangenis dat ook sportief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |