De bedoeling was om ergens bij het strand te lunchen, maar ik sluit een ijsje niet uitquote:
Lekker hoor, goed gepland ook, het wordt heerlijk weerquote:Op zondag 3 september 2023 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Lekker wat rondvaren in Friesland
Ah kan idd allebeiquote:Op zondag 3 september 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bedoeling was om ergens bij het strand te lunchen, maar ik sluit een ijsje niet uit
Thanks, maar je weet wat ze zeggen: geen enkele vorm van planning kan ooit stom geluk vervangen.quote:Op zondag 3 september 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, goed gepland ook, het wordt heerlijk weer
Heb van voorgaande jaren ook al edities gezien waarbij er zware zandstormen waren. Dat het zand echt horizontaal voorbij kwam. Dan werd ademen zonder zand in je longen weer een dingetje.quote:Op zondag 3 september 2023 06:41 schreef pullup het volgende:
Dit gaat het grootste festival drama ooit worden zo
[ twitter ]
Als ik in een boom klim doet die boom dat ook jaquote:
Zorgen dat je een goede sterke boom klimtquote:Op zondag 3 september 2023 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik in een boom klim doet die boom dat ook ja
Was het een tour die je reed met een groep?quote:Op zondag 3 september 2023 14:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zijspan. Toffe ervaring en goeie motard.
Sportief hoorquote:Op zondag 3 september 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
60 kilometers gefietst, het was er heerlijk weer voor en een prachtige route door de duinen.
Ik ga 250 km autoracen kijkenquote:Op zondag 3 september 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief hoor,
Ik heb 100 km op de bank gehangenis dat ook sportief
60 kilometerquote:Op zondag 3 september 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
60 kilometers gefietst, het was er heerlijk weer voor en een prachtige route door de duinen.
De formule kijkenquote:
Niet echt. 2 tours. 135 motors en 40 oltimers.quote:Op zondag 3 september 2023 14:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was het een tour die je reed met een groep?
Ja de winnaar is weinig spannend tegenwoordig maar gebeurd nog wel meer als alleen een winnaarquote:Op zondag 3 september 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De formule kijken
Heb gisteren die van mijn kleinzoon gekeken die vond ik veel spannender dan de F1 daar zit qua winnaar geen spanning meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: deze foto's komen van het forum zelf vandaag, ik heb ze niet uitgezochtstupidity has become as common as common sense was before
Netjes. Niks meer aan doen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Dit moet een vrouw zijn geweest
[ afbeelding ]
Steek gerust eens hand in eigen boezem.quote:Op zondag 3 september 2023 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Te veel zeikende users (2, maar genoeg) waar ik me aan ben gaan ergeren ...
Ook lekker, ik heb dat vanmorgen ook overwogenquote:Op zondag 3 september 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief hoor,
Ik heb 100 km op de bank gehangenis dat ook sportief
De laatste 10 kilometer had ik wel behoefte aan een kussentjequote:
Gisteren heeft hij meegedaan aan de 2 uurs race in Assen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de winnaar is weinig spannend tegenwoordig maar gebeurd nog wel meer als alleen een winnaarmaar naar je kleinzoon kijken is ook leuk natuurlijk.
En dan niet eens een fietsmandje voor zijn koe hebbenquote:Op zondag 3 september 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
Amerikaanse prutser van de week met een stier in zijn auto.
Het kan gewoon op een motor
[ afbeelding ]
Hebben we het over een echte fiets of een valsspeelfiets?quote:Op zondag 3 september 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De laatste 10 kilometer had ik wel behoefte aan een kussentje
Mooie prestatiequote:Op zondag 3 september 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij meegedaan aan de 2 uurs race in Assen.
1ste plaats bij de junioren en 5de plek van de 48 teams in algemeen klassement!!
En de snelste rondetijd van alles
Een beetje valsspeelfietsquote:Op zondag 3 september 2023 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben we het over een echte fiets of een valsspeelfiets?
Dat heeft hij goed gedaan, dan ben je nu een nog trotsere oma.quote:Op zondag 3 september 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij meegedaan aan de 2 uurs race in Assen.
1ste plaats bij de junioren en 5de plek van de 48 teams in algemeen klassement!!
En de snelste rondetijd van alles
Ik kan mij momenteel nergens toe zetten ben nog te moe om een kop koffie te pakken, niet gezond meer.quote:Op zondag 3 september 2023 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, ik heb dat vanmorgen ook overwogen
Hij had niet eens door dat hij eerste was in zijn klasse dacht dat hij 5de was geworden.quote:Op zondag 3 september 2023 15:46 schreef engine het volgende:
[..]
Mooie prestatieom trots op te zijn.
Vind het vooral heel leuk voor hem, ik zelf ben er niet zo blij mee dat hij deze sport heeft uitgekozen vind het maar engquote:Op zondag 3 september 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij goed gedaan, dan ben je nu een nog trotsere oma.
Ja dat snap ik maar het maakt fietsen wel een andere ervaring. Maar als je lekker gefietst hebt, is toch het belangrijkstequote:Op zondag 3 september 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje valsspeelfiets
Maar het is niet alsof je niet meer zelf hoeft te trappen natuurlijk.
Vervelend zeg, dit heb je al een tijdje toch?quote:Op zondag 3 september 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij momenteel nergens toe zetten ben nog te moe om een kop koffie te pakken, niet gezond meer.
Heb op de bank gelegen en ben maar serie aan het kijken waarbij het niet erg is dat je af en toe wat mist omdat je in slaap gevallen bent
Vanaf vorige week zaterdag. Heb pas bloed laten prikken en toen was alles goed, krijg altijd zo jaarlijkse controlequote:Op zondag 3 september 2023 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervelend zeg, dit heb je al een tijdje toch?
Misschien anders even de dokter bellen van de week.
Ik vind fietsen nu een stuk leuker, toen ik nog een normale fiets had fietste ik echt nooit, maar nu doe ik heel veel op de fiets, in het weekend er op uit en voor een boodschap fietst ik nu naar het centrum in plaats van elke keer de auto te pakken.quote:Op zondag 3 september 2023 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar het maakt fietsen wel een andere ervaring. Maar als je lekker gefietst hebt, is toch het belangrijkste
Dat is dan toch goedquote:Op zondag 3 september 2023 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind fietsen nu een stuk leuker, toen ik nog een normale fiets had fietste ik echt nooit, maar nu doe ik heel veel op de fiets, in het weekend er op uit en voor een boodschap fietst ik nu naar het centrum in plaats van elke keer de auto te pakken.
Waarom?quote:Op zondag 3 september 2023 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Dit moet een vrouw zijn geweest
[ afbeelding ]
Omdat sommige mannen dat nog steeds willen denken terwijl in meerdere onderzoeken is aangetoond dat vrouwen doorgaans beter kunnen parkeren dan mannen.quote:
Een man rijd gewoon heel anders dan een vrouw.quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen dat nog steeds willen denken terwijl in meerdere onderzoeken is aangetoond dat vrouwen doorgaans beter kunnen parkeren dan mannen.
https://www.quest.nl/tech(...)n-mannen-of-vrouwen/quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen dat nog steeds willen denken terwijl in meerdere onderzoeken is aangetoond dat vrouwen doorgaans beter kunnen parkeren dan mannen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 september 2023 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Een man rijd gewoon heel anders dan een vrouw.
https://topgear.nl/autoni(...)parkeren-dan-mannen/quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.quest.nl/tech(...)n-mannen-of-vrouwen/
Wat ik er zelf van denk. Inparkeren is vooral ervaring. Moet je vaak in de stad parkeren dan ben je er beter in als iemand die alleen maar op het platteland rondrijdt. En sommige mensen hebben gewoon pech dat ze er sowieso slecht in zijn.
Ja precies ik kon echt met 5 cm voor en achter inparkeren omdat ik geen keus had. Ik ken mannen die zich druk maken in het verkeer met bloeddruk standje hoog en mannen die dat niet hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik er zelf van denk. Inparkeren is vooral ervaring. Moet je vaak in de stad parkeren dan ben je er beter in als iemand die alleen maar op het platteland rondrijdt. En sommige mensen hebben gewoon pech dat ze er sowieso slecht in zijn.
Ik haat inparkeren.quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
Juist en dat heeft niets met het geslacht te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies ik kon echt met 5 cm voor en achter inparkeren omdat ik geen keus had. Ik ken mannen die zich druk maken in het verkeer met bloeddruk standje hoog en mannen die dat niet hebben.
Goed onderzoek hoorquote:Op zondag 3 september 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://topgear.nl/autoni(...)parkeren-dan-mannen/
Ik denk zelf dat het allemaal niet zo zwart wit is, en dat het niet van het geslacht afhankelijk is wie beter parkeert, maar vooral met ervaring en handigheid heeft te maken.
Ik kan best goed parkeren, ik prak hem overal wel in, maar ben beter in achteruit dan vooruit parkeren, dus parkeer hem altijd achteruit, dat is makkelijker met wegrijden ook.quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik haat inparkeren.![]()
Ik rij het liefst een straatje verder waar ik wel zo kan insteken.
quote:Op zondag 3 september 2023 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Goed onderzoek hoor
Niet omdat de TopGear-redactie overwegend man is, maar omdat we nu eenmaal een kritisch nieuwsmedium zijn, hier wat kanttekeningen. Het is gek dat een onderzoek een enqute is, terwijl de statistieken van klanten ongetwijfeld opvraagbaar zijn. Of zouden deze niet kloppen omdat het niet altijd de verzekerde is die in de auto rijdt?
Ook zou het leuk zijn als we ongeveer zouden weten om hoeveel parkeeracties per jaar het zou gaan. Zouden de vrouwen ook nog eens meer parkeren, dan zouden ze dus ng beter zijn in parkeren dan mannen. Of andersom, natuurlijk.
Dit is een beetje als een friet/patat discussie waarbij we oneindig artikelen kunnen vinden die elkaar tegenspreken.
Ik prak hem liever nietquote:Op zondag 3 september 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan best goed parkeren, ik prak hem overal wel in, maar ben beter in achteruit dan vooruit parkeren, dus parkeer hem altijd achteruit, dat is makkelijker met wegrijden ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |