abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210551602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:01 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Maf. Ik had me laten anonimiseren, en kon niet alleen lezen zonder in te loggen.
Snap ik dan weer geen bal van, toen ik gebanned was daar kon ik altijd nog meelezen.
pi_210551728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Snap ik dan weer geen bal van, toen ik gebanned was daar kon ik altijd nog meelezen.
Ja ok, maar dan had je er nog wel een account toch?
Let the games begin...
pi_210551800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:21 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ja ok, maar dan had je er nog wel een account toch?
Nee hoor, account op anoniem laten zetten en uitgelogd. Oeps, misschien een foutje van hun kant dan.
pi_210551865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 17:49 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
:')

Haha ik bedoelde jou dan ook ;)
O+ :*
pi_210552347
Haha. Jongens, even aankondigen als je een grapje gaat maken hoor!
Anders zien mensen het aan voor een bedreiging!
Let the games begin...
pi_210552383
Ik kan niet ingelogd alles lezen.
pi_210552432
quote:
woensdag 6 september 2023 om 19:26

Marianneke schreef: ↑06-09-2023 17:20
Volgens mij is de conclusie dat die topics alleen goed te modereren zijn als je ook de vlogs (en in het geval van Huis Vol het tv-programma) kijkt. Dan weet je of er in het programma wordt gesproken over een dictatorbroek of een partycrash, en dat het dus op het forum gewoon een verwijzing is naar het filmpje.

Succes met trashen mods :proud:
Een Huis Vol kijk ik, maar de rest heb ik echt geen tijd voor of eerlijk gezegd ook geen zin in, geen idee of mijn collega's kijken naar programma's van topics waar ze in modereren. Die broek was volgens mij ook niet in een aflevering maar op social media dacht ik of dat is volledig langs mij heengegaan. :facepalm:

Beter is dat als je een insider grap persé wil maken je ons even op de hoogte brengt van de achtergrond. Het hebben over nazi broeken en crashen van presentaties zijn nogal dingen om over te "geinen" zonder enige context.
Sorry hoor, maar wat een stuk stelletje onvermogen/incompetentie! Naar wat ik begreep zijn ze ook nog eens in betaalde dienst als moderators. Per direct ontslaan!
pi_210552498
quote:
We hebben in eerste instantie alleen medegedeeld dat tot de vergadering de boel op slot ging en pas vanmorgen wat de grove overtreding was, en dat was maar één van de redenen. Wij hebben niet specifiek gemaakt wie of wat. En het bericht enkel gewist. Brokkel heeft zelf de keuze gemaakt te vertrekken (volgens mij al voor het wissen) en is gewoon weer welkom als ze kiest terug te komen. En als ze wil kunnen we daar over in gesprek.

De vraag waarom de rest niet gewist is. Onbegonnen werk..
Daarnaast lijkt er ook een blinde vlek te zijn voor eigen aandeel. Drie positieve zinnetjes in twintig pagina's negativiteit is wel prima? Dertig keer door verschillende mensen hetzelfde "constateren" is ook goed? Alles negatief uitleggen of er een suf grapje over maken is allemaal prima? Vloggers belachelijk maken pagina's lang is wel prima?

Ik denk dat er los van het feit dat wij te snel de keuze hebben gemaakt een spreekverbod in te stellen er na jaren en regelmatige sluiting van het topic ook even gereflecteerd mag worden door de forummers zelf.

Wij hebben over onze keuzes nagedacht, beseft dat het niet de juiste keuze was en jullie andere opties gegeven. Er is massaal voor optie één gekozen, helemaal prima. Nu is de discussie daarmee ook gewoon klaar.
https://forum.viva.nl/ove(...)t_messages/500645/23

wat een sneu gedoe.
pi_210552886
Hoi, wij zijn de kleuterjuffen, en we hebben gelijk. We wensen geen tegenspraak, einde discussie.
Kusjes!
Let the games begin...
pi_210552897
Klapstoel, wie is dat joh? Echt wat een goed commentaar geeft die steeds!!
pi_210552911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 20:45 schreef Earring het volgende:
Klapstoel, wie is dat joh? Echt wat een goed commentaar geeft die steeds!!
Nou, echt hè?
Let the games begin...
pi_210553131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef Firuze60 het volgende:
Indertijd had ik er enorme schik in toen Rob en Ivan samen gingen posten op het EHV-topic aldaar, ze waren erg grappig samen.
Ja, die waren erg gezellig met hun posts op de man en zo. E-nig.
pi_210553177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik heb t even opgezocht, het is gewoon te gek voor woorden! Er is ook niks geband
Maar je geeft een top reactie in het mods topic!
Ban kon niet meer, omdat ik zelf al was vertrokken.

Het was een vreselijke, grove overtreding.

Ja daaaag. En ik mag ook nog wel van ze terugkomen. En ik mag ook met de mods in gesprek? Waarover??? Koekoek.
pi_210553181
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:10 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ban kon niet meer, omdat ik zelf al was vertrokken.

Het was een vreselijke, grove overtreding.

Ja daaaag. En ik mag ook nog wel van ze terugkomen. En ik mag ook met de mods in gesprek? Waarover??? Koekoek.
Echt hoor. As if.
Let the games begin...
pi_210553223
Ik ben ook fan van klapstoel! Ik heb geen idee wie dat is. Die moet bekend zijn in het topic van de familievloggers. Ik ben het niet.
pi_210553233
Ik had ook trouwens geen idee dat er een ban boven mijn hoofd hing. Wel lief, de complimenten in het vraagtopic. :* :* :*
pi_210553247
Ik heb echt nergens tijd voor deze week. IK heb zelfs EHV nog niet gekeken van gisteren en vandaag.
pi_210553253
Oh wacht. dat is alleen van belang om te melden als je mod bent.

(dit is een grapje)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 september 2023 @ 21:16:25 #117
284411 crew  heywoodu
pi_210553254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:37 schreef Nexpreszo het volgende:
Haha. Jongens, even aankondigen als je een grapje gaat maken hoor!
Anders zien mensen het aan voor een bedreiging!
Voor ons, FOK!autisten, is dat wel superhandig, anders weten wij niet of iemand wel of geen grapje maakt. Deze post van jou bijvoorbeeld: ik heb even een paar posts teruggelezen, je kondigt niet aan dat je een grap gaat maken, dus deze post móet serieus bedoeld zijn :Y
pi_210553358
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Voor ons, FOK!autisten, is dat wel superhandig, anders weten wij niet of iemand wel of geen grapje maakt. Deze post van jou bijvoorbeeld: ik heb even een paar posts teruggelezen, je kondigt niet aan dat je een grap gaat maken, dus deze post móet serieus bedoeld zijn :Y
Hehe, bloedserieus! As always *O*
Let the games begin...
pi_210553361
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb echt nergens tijd voor deze week. IK heb zelfs EHV nog niet gekeken van gisteren en vandaag.
Gelukkig krijg je geen geld om te forummer!
Let the games begin...
pi_210553376
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:13 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben ook fan van klapstoel! Ik heb geen idee wie dat is. Die moet bekend zijn in het topic van de familievloggers. Ik ben het niet.
Ik ken er weinig in dat topic die zo, en dan ook nog foutloos, schrijven.
Let the games begin...
pi_210553424
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:27 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ik ken er weinig in dat topic die zo, en dan ook nog foutloos, schrijven.
Ben jij het?
pi_210553442
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:32 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ben jij het?
Haha, nee, helaas! Zou willen dat ik zo kon schrijven.
Let the games begin...
pi_210553518
Gigue kan zo goed schrijven!
pi_210553589
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:41 schreef Brokkel het volgende:
Gigue kan zo goed schrijven!
Absoluut!
Bij haar denk ik er altijd een Vlaams accent bij (misschien vanwege het uitstekende taalgebruik?) :S___D
Let the games begin...
pi_210553601
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:44 schreef Roselyn het volgende:
Ik kan niet ingelogd alles lezen.
Ik heb ff meegelezen en ik denk te weten waar jij op doelt. Als je niet ingelogd bent kan je geen spoilers lezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je cookies verwijderd zijn (PC herinstallatie? PC opschoontooltje zoals ccleaner?) kan je geen twitter lezen, maar zodra je de cookie accepteert (ff aanklikken) zijn ze weer zichtbaar (dit werkt ook als je niet ingelogd bent).

Ik ben overigens niet van Viva, ik las ff mee en wilde ff op je post reageren. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2023 21:48:46 ]
pi_210553690
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210553869
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef Brokkel het volgende:
Oh wacht. dat is alleen van belang om te melden als je mod bent.

(dit is een grapje)
_O-
Maar goed dat je het even uitlegt.
Hopelijk heb je wel gegeten vandaag?
pi_210553891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:48 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Ik heb ff meegelezen en ik denk te weten waar jij op doelt. Als je niet ingelogd bent kan je geen spoilers lezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je cookies verwijderd zijn (PC herinstallatie? PC opschoontooltje zoals ccleaner?) kan je geen twitter lezen, maar zodra je de cookie accepteert (ff aanklikken) zijn ze weer zichtbaar (dit werkt ook als je niet ingelogd bent).

Ik ben overigens niet van Viva, ik las ff mee en wilde ff op je post reageren. :P
Dank je voor je uitleg!
Maar ik ging in op de vraag of je op Viva mee kon lezen als je geen account had.

Die spoiler-functie hier vind ik trouwens geweldig :)
pi_210553911
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:14 schreef Roselyn het volgende:

[..]
_O-
Maar goed dat je het even uitlegt.
Hopelijk heb je wel gegeten vandaag?
Ontbijt en lunch gingen nog. Avondeten niet gehad. Maar ik ben wel even op Viva geweest.

Prioriteiten!
pi_210553916
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:16 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Dank je voor je uitleg!
Maar ik ging in op de vraag of je op Viva mee kon lezen als je geen account had.

Die spoiler-functie hier vind ik trouwens geweldig :)
Ooo, mijn fout! :D

Nou, in ieder geval welkom op FOK! en veel plezier *O*
pi_210553927
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:19 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Ooo, mijn fout! :D

Nou, in ieder geval welkom op FOK! en veel plezier *O*
Geen fout, hartstikke aardig!
Ik (en anderen met mij denk ik) voel me welkom :)
pi_210553934
Hulde voor Klapstoel inderdaad!
Gique kan het niet zijn, die is te aardig.

Zal ik het vragen?
pi_210554043
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:06 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ja, die waren erg gezellig met hun posts op de man en zo. E-nig.
Vond je dat echt? Alsof zij zelf al niet maanden op de man waren afgezeken.
pi_210554066
Ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond je dat echt? Alsof zij zelf al niet maanden op de man waren afgezeken.
Ik sta daar duidelijk anders in dan jij. Ja, ze waren niet sfeerverhogend. Ik heb die tijd heel wat shit over me heen gehad van Ivan en Rob.
pi_210554070
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:21 schreef Roselyn het volgende:

Zal ik het vragen?
:Y
pi_210554086
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:40 schreef Brokkel het volgende:
Ja.
[..]
Ik sta daar duidelijk anders in dan jij. Ja, ze waren niet sfeerverhogend. Ik heb die tijd heel wat shit over me heen gehad van Ivan en Rob.
Uh OK, maar dat hoef je je dan toch niet persoonlijk aan te trekken? Jij post anoniem kritiek over hen en zij gingen op het forum tekeer over Viva-mutsen of weetikwat.
pi_210554115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Uh OK, maar dat hoef je je dan toch niet persoonlijk aan te trekken? Jij post anoniem kritiek over hen en zij gingen op het forum tekeer over Viva-mutsen of weetikwat.
Ik heb toevallig afgelopen weekend nog wat teruggelezen. Het was echt op de man. Ivan heeft daar een ban (en daarna een topicban) voor gekregen. Dat ging iets verder dan Viva-vrouwen zijn zure visgleuven. Het ging ook verder dan: Brokkel is een zure visgleuf. De honden lusten er geen brood van.
pi_210554125
Thaila heeft ook een tijdje wel een soort van normaal meegepost. En dat is wat mij betreft helemaal prima. Meeforummen, evt om dingen uit te leggen of erover in gesprek te gaan.
pi_210554126
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:46 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ik heb toevallig afgelopen weekend nog wat teruggelezen. Het was echt op de man. Ivan heeft daar een ban (en daarna een topicban) voor gekregen. Dat ging iets verder dan Viva-vrouwen zijn zure visgleuven. Het ging ook verder dan: Brokkel is een zure visgleuf. De honden lusten er geen brood van.
Oh, okee, dan waren dat soort posts kennelijk al gewist voordat ik weer mee las.
pi_210554131
Mijn natuurlijke aversie tegen Ivan komt ook niet uit de lucht vallen. En het is allemaal nog terug te lezen. Moet je even zoeken in de oude topics.
pi_210554157
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:49 schreef Brokkel het volgende:
Mijn natuurlijke aversie tegen Ivan komt ook niet uit de lucht vallen. En het is allemaal nog terug te lezen. Moet je even zoeken in de oude topics.
Hoeft niet eens, vond hem al een boze vent met kort lontje tijdens de tv-uitzendingen toen, maar dan nog, hem weigeren en bannen op een forum omdat ie tekeer gaat tegen een anonieme criticus, hmmm.
pi_210555953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hoeft niet eens, vond hem al een boze vent met kort lontje tijdens de tv-uitzendingen toen, maar dan nog, hem weigeren en bannen op een forum omdat ie tekeer gaat tegen een anonieme criticus, hmmm.
Het is de toon die de muziek maakt.
Weinig mis met kritiek hebben, zolang het op een normale manier geuit wordt. Maar schelden is nu eenmaal niet toegestaan.
pi_210556167
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:13 schreef Brokkel het volgende:
Volgens mij is het een vaste naprater die kort geleden een nieuwe nick heeft aangenomen. En geen forummer uit fam topic. In de eerdere reactie schreef ze volgens mij dat dat haar niks interesseerde.
pi_210558331
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:21 schreef Roselyn het volgende:

Zal ik het vragen?
Ik ben het inderdaad niet. Klapstoel lijkt mij een man.
pi_210562370
Wie zou zwarte ziel met de prei eerst geweest zijn?
pi_210562384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:02 schreef Snaky het volgende:
Wie zou zwarte ziel met de prei eerst geweest zijn?
Zou ik ook graag weten

Moet bij zwarte ziel wel steeds denken aan de filmpjes van Fleur Overgaag 😃
pi_210562831
😇
Let the games begin...
pi_210562935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef Nexpreszo het volgende:
😇
*O*
pi_210563072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef Nexpreszo het volgende:
😇
Ik twijfelde erover 👍
pi_210563413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik twijfelde erover 👍
Iemand schreef iets over de Viva vrouwen met een prei als profielfoto en ik kreeg direct inspiratie.
Alleen. Mijn eerste post was "walchelijk" en die werd afgekeurd. En daarna alle andere kritische berichten ook. Dus bloed, zweet en tranen.
Let the games begin...
pi_210563469
Zeg stelletje Roddelmutsen, we gedragen ons wel een beetje hier hè.
pi_210563551
Ik ben ook eindelijk weer toegelaten op het forum.
pi_210563601
Ik ben niet van plan er nog actief te posten hoor.
Zit hier wel best. Die mods daar zijn me te dictatoriaal.
Let the games begin...
pi_210564161
Ik heb het ook opgegeven. Tijd voor een andere hobby.
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 september 2023 @ 00:23:17 #155
382129 crew  Donna
pi_210564681
quote:
6s.gif Op donderdag 7 september 2023 23:01 schreef Roselyn het volgende:
Ja Fok!
pi_210565455
quote:
Ik las het. Wat jammer.
pi_210566006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Iemand schreef iets over de Viva vrouwen met een prei als profielfoto en ik kreeg direct inspiratie.
Alleen. Mijn eerste post was "walchelijk" en die werd afgekeurd. En daarna alle andere kritische berichten ook. Dus bloed, zweet en tranen.
Echt wat idioot. Ik dacht het, maar wist het niet zeker!
pi_210566018
quote:
Ik las het. Ik snap het helemaal. Ik vind het zo niet leuk meer daar!
pi_210572007
Wat ik hier heel fijn vind is dat de mods identificeerbaar zijn.

Op Viva heten ze "allemaal" mod, maar je weet nooit of je met mod 1 of met mod 2 spreekt.
Plus daarbij de geheimzinnigheid de laatste tijd over hoeveel mods er zijn, terwijl er een paar maanden geleden gewoon is verteld dat er twee mods en één CM zijn, en dat er de laatste jaren geen veranderingen zijn geweest.
Maar nu ineens mogen ze er geen uitspraken over doen. Terwijl er laatst wel een "dat moet mijn nieuwe collega geweest zijn" oid tussendoor glipte.

Fijn dus dat deze dingen hier gewoon transparant zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roselyn op 08-09-2023 22:07:32 ]
pi_210573704
Haha goed bezig!
pi_210574251
Zie ik nu aan de overkant dat ze iemand een onterechte perma wegens terugkeren tijdens een perma gegeven hebben? Dan mogen ze die van mij na een jaar ook wel eens recht gaan zetten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle_ op 08-09-2023 22:54:23 ]
pi_210574337
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:44 schreef Danielle_ het volgende:
Zie ik nu aan de overkant dat ze iemand een onterechte perma wegens terugkeren tijdens een perma gegeven hebben? Dan mogen ze die van mij na een naar ook wel eens recht gaan zetten!
Nou, echt hoor. Maar zou je dat willen dan? Ik ben daar wel klaar hoor.
Zou weleens willen weten wie die mods zijn (op Viva zou ik nu moeten zeggen: geen bedreiging).
Let the games begin...
pi_210574377
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:50 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Nou, echt hoor. Maar zou je dat willen dan? Ik ben daar wel klaar hoor.
Zou weleens willen weten wie die mods zijn (op Viva zou ik nu moeten zeggen: geen bedreiging).
Niet meer om te forummen, dat heb ik daar wel gezien met de laatste ontwikkelingen. Maar een rectificatie en herstel van mijn account zou ik toch wel op prijs stellen… Ik heb er toch nog eens een mail aan gewaagd, incl. CC naar DPG. Wie weer levert het nog wat op. Maar verder blij dat jullie hier ook heen gekomen zijn, en eens met Roselyn dat de transparantie hier fijn is!
pi_210574630
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:44 schreef Danielle_ het volgende:
Zie ik nu aan de overkant dat ze iemand een onterechte perma wegens terugkeren tijdens een perma gegeven hebben? Dan mogen ze die van mij na een jaar ook wel eens recht gaan zetten!
De mods weigeren toe te geven dat ze fout zitten. Helaas.
pi_210574633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:53 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Niet meer om te forummen, dat heb ik daar wel gezien met de laatste ontwikkelingen. Maar een rectificatie en herstel van mijn account zou ik toch wel op prijs stellen… Ik heb er toch nog eens een mail aan gewaagd, incl. CC naar DPG. Wie weer levert het nog wat op. Maar verder blij dat jullie hier ook heen gekomen zijn, en eens met Roselyn dat de transparantie hier fijn is!
Ik was echt van mijn stuk door jouw ban. Jij en Arretjescake... O+ en al die anderen natuurlijk.
Sowieso... misschien is het sneu, dan maar... Maar 'mijn' meisjes van het momtopic, ik ben oprecht van jullie gaan houden. Jullie zijn mijn internetmeisjes. O+
Voor velen is 'ons' topic een walgelijk ordinair roddeltopic, voor mij is het mijn uitlaatklep. Ben de afgelopen 1,5-2 jaar door een hel gegaan en hier zeiken en roddelen is echt heel helend voor mij geweest.

Daarom doet de toestand op Viva ook wel een beetje pijn. En daarom blijf ik ook balen.
pi_210574744
😘voor jou ZQ
Oja, Arretjescake. Maar die had geen ban toch?

Btw: waar vind ik hier de emoticons ?
pi_210575717
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:22 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik was echt van mijn stuk door jouw ban. Jij en Arretjescake... O+ en al die anderen natuurlijk.
Sowieso... misschien is het sneu, dan maar... Maar 'mijn' meisjes van het momtopic, ik ben oprecht van jullie gaan houden. Jullie zijn mijn internetmeisjes. O+
Voor velen is 'ons' topic een walgelijk ordinair roddeltopic, voor mij is het mijn uitlaatklep. Ben de afgelopen 1,5-2 jaar door een hel gegaan en hier zeiken en roddelen is echt heel helend voor mij geweest.

Daarom doet de toestand op Viva ook wel een beetje pijn. En daarom blijf ik ook balen.
O+ :*
pi_210575770
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:38 schreef Earring het volgende:
😘voor jou ZQ

Nee zij was niet geband. Maar ze was wel hoogzwanger en is toen op straat bedreigd door Kyra en haar Jonatan. Ze woonde daar in de buurt en speelde toen dingen door naar Viva. Destijds over of het geboortebord met naam etc. al aan de gevel hing.
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 07:42:19 #169
388664 crew  Dotteke
pi_210575813
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:38 schreef Earring het volgende:
😘voor jou ZQ

Hallo Earing,

Als je een bericht typt en wil plaatsen moet je op invoeren klikken. Naast invoeren zie je één emoticon staan daar moet je dan op klikken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210575822
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:22 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]

*;
Let the games begin...
pi_210575862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hallo Earing,

Als je een bericht typt en wil plaatsen moet je op invoeren klikken. Naast invoeren zie je één emoticon staan daar moet je dan op klikken.
[ afbeelding ]
Maar nog beter zet je ze gewoon standaard aan in de settings. Scheelt je weer een klik.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Colorchick zaterdag 9 september 2023 @ 08:20:29 #172
382129 crew  Donna
pi_210575927
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 08:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar nog beter zet je ze gewoon standaard aan in de settings. Scheelt je weer een klik.
Precies. Open gooien die handel. :7
  Moderator / Colorchick zaterdag 9 september 2023 @ 08:21:02 #173
382129 crew  Donna
pi_210575931
En telefoon emoticons doen het eventueel ook!
🌞
pi_210576583
Dat van Arretjescake wist ik niet! Jemig, is ze daarom weg?
pi_210576714
Ik wist wel dat ze hoogzwanger was, daarom bleef ik ook naar haar uitkijken. Ben bang geweest dat het niet goed ging omdat ze maar niet terugkwam.
Dat van die bedreiging wist ik niet, wel dat ze daar woonde want zij gaf ons steeds info. Wat sneu zeg
  Manager PR/Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 11:00:17 #176
269689 crew  Viv
pi_210577223
Over de emoticons, wisten jullie dat de onderstaande speciaal zijn toegevoegd voor jullie VIVA-forummers? :!

:! :muziek: :blauwoog: :wtf: :lijstje: ^p^

Als het even niet lukt met de knopjes, kun je ook bijvoorbeeld
1:muziek:

typen en dat verandert automatisch in :muziek:
pi_210578171
Hoe kan ik een topic snel terug vinden? Moet nu zo zoeken naar de leuke topics waar ik mee lees vanaf de overkant ;) tpv werkt hier niet toch?

Mooi te zien jullie elkaar terug vinden maar ik snap verder zo niks van de toestand op Viva 😞
  Manager PR/Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 14:42:57 #178
269689 crew  Viv
pi_210579780
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 12:19 schreef Druivensapje het volgende:
Hoe kan ik een topic snel terug vinden? Moet nu zo zoeken naar de leuke topics waar ik mee lees vanaf de overkant ;) tpv werkt hier niet toch?
Als je in een topic gepost hebt, komt het in MyAT (My Active Topics), hier is jouw lijst:

https://forum.fok.nl/user/active/502894

En als je alleen wil meelezen, is een TerugVindPost niet meer nodig hier: op desktop is er een knopje "Volg topic" en mobiel zie je rechts naast de topictitel een lichtgrijs vinkje, als je die aantikt wordt het donkergrijs en komt het in MyAT. :Y)

Als je op zoek bent naar nieuwe topics om te volgen, kun je onze zoekfunctie Mycroft proberen:
https://mycroft.fok.nl/

Veel VIVA-forummers zijn hier in SHO te vinden:
Showbizz, Celebs en Gossip
pi_210580386
En verder ben ik gewoon via de index een aantal pijlers langs gegaan. Zeg maar de onderwerpen die mijn interesse hebben. En dan het en der wat topics aanklikken. Zo groei je er vanzelf een beetje in.
O en een beetje hulp van medefokkers als je iets niet kan vinden.
Let the games begin...
pi_210583672
O man o man...dagenlang niets gehoord. Zelfs de reguliere klusjes zoals mensen op anoniem gooien en reageren op stafjes deden ze niet. Want ze zijn die dagen aan het nadenken over hoe ze zaken anders kunnen formuleren?!!
Let the games begin...
pi_210584156
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 20:17 schreef Nexpreszo het volgende:
O man o man...dagenlang niets gehoord. Zelfs de reguliere klusjes zoals mensen op anoniem gooien en reageren op stafjes deden ze niet. Want ze zijn die dagen aan het nadenken over hoe ze zaken anders kunnen formuleren?!!

En ze zitten natuurlijk met onderbezetting.
Ze wachten tot alles overwaait.
pi_210584251
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 20:54 schreef Brokkel het volgende:

[..]

En ze zitten natuurlijk met onderbezetting.
Ze wachten tot alles overwaait.
Exact dat doen ze. En dan wordt het een beetje te rumoerig in het vraagtopic, dus dan volgen ze even wat aanwijzingen van matties op en dan zijn ze weer foetsie.
Let the games begin...
  Moderator / Colorchick zaterdag 9 september 2023 @ 21:11:15 #183
382129 crew  Donna
pi_210584486
En TVP werkt hier uiteraard ook gewoon. Dan komt het topic ook in MyAt of mijn actieve topics.

*O*
pi_210585614
Nou ik ben op anoniem gezet. Helemaal klaar met het forum. Ze zullen herviel druk hebben met alle berichten doorspitten, geloof niet dat alle aanvragen al afgehandeld zijn.

Vervelend hoor dat ze zo onderbezet zijn en moeite hebben met de juiste formulering vinden om het topic weer op de goede weg te krijgen.
pi_210586648
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:42 schreef Viv het volgende:

[..]
Als je in een topic gepost hebt, komt het in MyAT (My Active Topics), hier is jouw lijst:

https://forum.fok.nl/user/active/502894

En als je alleen wil meelezen, is een TerugVindPost niet meer nodig hier: op desktop is er een knopje "Volg topic" en mobiel zie je rechts naast de topictitel een lichtgrijs vinkje, als je die aantikt wordt het donkergrijs en komt het in MyAT. :Y)

Als je op zoek bent naar nieuwe topics om te volgen, kun je onze zoekfunctie Mycroft proberen:
https://mycroft.fok.nl/

Veel VIVA-forummers zijn hier in SHO te vinden:
Showbizz, Celebs en Gossip
Thnx viv!
pi_210587771
FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!

Daar was volgens mij nog een veel fantastischer topic over in het vivasubforum maar waar die heen is?
pi_210587807
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 08:22 schreef Vanyel het volgende:

Daar was volgens mij nog een veel fantastischer topic over in het vivasubforum maar waar die heen is?
Die is in elk geval heel oud, en daar staan ook zaken tussen die allang niet meer werken. Maps, bijvoorbeeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210587871
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2023 08:33 schreef sigme het volgende:

[..]
Die is in elk geval heel oud, en daar staan ook zaken tussen die allang niet meer werken. Maps, bijvoorbeeld.
Daarom is dit meer een poging tot mods incentive geven het betere topic op te snorren *)
  Moderator / Colorchick zondag 10 september 2023 @ 08:46:41 #189
382129 crew  Donna
pi_210587880
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 08:22 schreef Vanyel het volgende:

Viva Forever!

Dan moettie hier tussen staan denk ik?
pi_210587893
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 08:46 schreef Donna het volgende:

[..]
Viva Forever!

Dan moettie hier tussen staan denk ik?
Heb ik daar nou in de index overheen gekeken :?
  Moderator / Colorchick zondag 10 september 2023 @ 08:50:02 #191
382129 crew  Donna
pi_210587900
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 08:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb ik daar nou in de index overheen gekeken :?
Nee denk het niet, maar in de zoekfunctie issie er nog wel. :9
pi_210587950
H
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 08:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee denk het niet, maar in de zoekfunctie issie er nog wel. :9
Hum, en het topic is nog minder gevuld met fantástische tips dan ik me herinnerde ook.

Wel een paar
VF / [Feedback] Vragen en opmerkingen voor moderators
  Moderator / Colorchick zondag 10 september 2023 @ 09:11:42 #193
382129 crew  Donna
pi_210588017
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 08:58 schreef Vanyel het volgende:
H
[..]
Hum, en het topic is nog minder gevuld met fantástische tips dan ik me herinnerde ook.

Wel een paar
VF / [Feedback] Vragen en opmerkingen voor moderators
Ja Misschien stond het tocht ergens anders of is het verplaatst ofzo?
pi_210588032
Zullen we anders even een nieuwe maken? Mooi up-to-date enzo?
Ik wil wel even een voorzetje maken met wat verzamelde info uit oude verzameltopics.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210588241
quote:
5s.gif Op zondag 10 september 2023 09:13 schreef sigme het volgende:
Ik wil wel even een voorzetje maken met wat verzamelde info uit oude verzameltopics.
Sowieso handig. ^O^
pi_210588274
quote:
5s.gif Op zondag 10 september 2023 09:13 schreef sigme het volgende:
Van mij mag je :)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')