abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210553690
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210553869
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef Brokkel het volgende:
Oh wacht. dat is alleen van belang om te melden als je mod bent.

(dit is een grapje)
_O-
Maar goed dat je het even uitlegt.
Hopelijk heb je wel gegeten vandaag?
pi_210553891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:48 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Ik heb ff meegelezen en ik denk te weten waar jij op doelt. Als je niet ingelogd bent kan je geen spoilers lezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je cookies verwijderd zijn (PC herinstallatie? PC opschoontooltje zoals ccleaner?) kan je geen twitter lezen, maar zodra je de cookie accepteert (ff aanklikken) zijn ze weer zichtbaar (dit werkt ook als je niet ingelogd bent).

Ik ben overigens niet van Viva, ik las ff mee en wilde ff op je post reageren. :P
Dank je voor je uitleg!
Maar ik ging in op de vraag of je op Viva mee kon lezen als je geen account had.

Die spoiler-functie hier vind ik trouwens geweldig :)
pi_210553911
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:14 schreef Roselyn het volgende:

[..]
_O-
Maar goed dat je het even uitlegt.
Hopelijk heb je wel gegeten vandaag?
Ontbijt en lunch gingen nog. Avondeten niet gehad. Maar ik ben wel even op Viva geweest.

Prioriteiten!
pi_210553916
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:16 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Dank je voor je uitleg!
Maar ik ging in op de vraag of je op Viva mee kon lezen als je geen account had.

Die spoiler-functie hier vind ik trouwens geweldig :)
Ooo, mijn fout! :D

Nou, in ieder geval welkom op FOK! en veel plezier *O*
pi_210553927
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:19 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Ooo, mijn fout! :D

Nou, in ieder geval welkom op FOK! en veel plezier *O*
Geen fout, hartstikke aardig!
Ik (en anderen met mij denk ik) voel me welkom :)
pi_210553934
Hulde voor Klapstoel inderdaad!
Gique kan het niet zijn, die is te aardig.

Zal ik het vragen?
pi_210554043
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:06 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ja, die waren erg gezellig met hun posts op de man en zo. E-nig.
Vond je dat echt? Alsof zij zelf al niet maanden op de man waren afgezeken.
pi_210554066
Ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond je dat echt? Alsof zij zelf al niet maanden op de man waren afgezeken.
Ik sta daar duidelijk anders in dan jij. Ja, ze waren niet sfeerverhogend. Ik heb die tijd heel wat shit over me heen gehad van Ivan en Rob.
pi_210554070
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:21 schreef Roselyn het volgende:

Zal ik het vragen?
:Y
pi_210554086
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:40 schreef Brokkel het volgende:
Ja.
[..]
Ik sta daar duidelijk anders in dan jij. Ja, ze waren niet sfeerverhogend. Ik heb die tijd heel wat shit over me heen gehad van Ivan en Rob.
Uh OK, maar dat hoef je je dan toch niet persoonlijk aan te trekken? Jij post anoniem kritiek over hen en zij gingen op het forum tekeer over Viva-mutsen of weetikwat.
pi_210554115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Uh OK, maar dat hoef je je dan toch niet persoonlijk aan te trekken? Jij post anoniem kritiek over hen en zij gingen op het forum tekeer over Viva-mutsen of weetikwat.
Ik heb toevallig afgelopen weekend nog wat teruggelezen. Het was echt op de man. Ivan heeft daar een ban (en daarna een topicban) voor gekregen. Dat ging iets verder dan Viva-vrouwen zijn zure visgleuven. Het ging ook verder dan: Brokkel is een zure visgleuf. De honden lusten er geen brood van.
pi_210554125
Thaila heeft ook een tijdje wel een soort van normaal meegepost. En dat is wat mij betreft helemaal prima. Meeforummen, evt om dingen uit te leggen of erover in gesprek te gaan.
pi_210554126
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:46 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ik heb toevallig afgelopen weekend nog wat teruggelezen. Het was echt op de man. Ivan heeft daar een ban (en daarna een topicban) voor gekregen. Dat ging iets verder dan Viva-vrouwen zijn zure visgleuven. Het ging ook verder dan: Brokkel is een zure visgleuf. De honden lusten er geen brood van.
Oh, okee, dan waren dat soort posts kennelijk al gewist voordat ik weer mee las.
pi_210554131
Mijn natuurlijke aversie tegen Ivan komt ook niet uit de lucht vallen. En het is allemaal nog terug te lezen. Moet je even zoeken in de oude topics.
pi_210554157
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:49 schreef Brokkel het volgende:
Mijn natuurlijke aversie tegen Ivan komt ook niet uit de lucht vallen. En het is allemaal nog terug te lezen. Moet je even zoeken in de oude topics.
Hoeft niet eens, vond hem al een boze vent met kort lontje tijdens de tv-uitzendingen toen, maar dan nog, hem weigeren en bannen op een forum omdat ie tekeer gaat tegen een anonieme criticus, hmmm.
pi_210555953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hoeft niet eens, vond hem al een boze vent met kort lontje tijdens de tv-uitzendingen toen, maar dan nog, hem weigeren en bannen op een forum omdat ie tekeer gaat tegen een anonieme criticus, hmmm.
Het is de toon die de muziek maakt.
Weinig mis met kritiek hebben, zolang het op een normale manier geuit wordt. Maar schelden is nu eenmaal niet toegestaan.
pi_210556167
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:13 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben ook fan van klapstoel! Ik heb geen idee wie dat is. Die moet bekend zijn in het topic van de familievloggers. Ik ben het niet.
Volgens mij is het een vaste naprater die kort geleden een nieuwe nick heeft aangenomen. En geen forummer uit fam topic. In de eerdere reactie schreef ze volgens mij dat dat haar niks interesseerde.
pi_210558331
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 22:21 schreef Roselyn het volgende:

Zal ik het vragen?
Ik ben het inderdaad niet. Klapstoel lijkt mij een man.
pi_210562370
Wie zou zwarte ziel met de prei eerst geweest zijn?
pi_210562384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:02 schreef Snaky het volgende:
Wie zou zwarte ziel met de prei eerst geweest zijn?
Zou ik ook graag weten

Moet bij zwarte ziel wel steeds denken aan de filmpjes van Fleur Overgaag 😃
pi_210562831
😇
Let the games begin...
pi_210562935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef Nexpreszo het volgende:
😇
*O*
pi_210563072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef Nexpreszo het volgende:
😇
Ik twijfelde erover 👍
pi_210563413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik twijfelde erover 👍
Iemand schreef iets over de Viva vrouwen met een prei als profielfoto en ik kreeg direct inspiratie.
Alleen. Mijn eerste post was "walchelijk" en die werd afgekeurd. En daarna alle andere kritische berichten ook. Dus bloed, zweet en tranen.
Let the games begin...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')