abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210551800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:21 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ja ok, maar dan had je er nog wel een account toch?
Nee hoor, account op anoniem laten zetten en uitgelogd. Oeps, misschien een foutje van hun kant dan.
pi_210551865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 17:49 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
:')

Haha ik bedoelde jou dan ook ;)
O+ :*
pi_210552347
Haha. Jongens, even aankondigen als je een grapje gaat maken hoor!
Anders zien mensen het aan voor een bedreiging!
Let the games begin...
pi_210552383
Ik kan niet ingelogd alles lezen.
pi_210552432
quote:
woensdag 6 september 2023 om 19:26

Marianneke schreef: ↑06-09-2023 17:20
Volgens mij is de conclusie dat die topics alleen goed te modereren zijn als je ook de vlogs (en in het geval van Huis Vol het tv-programma) kijkt. Dan weet je of er in het programma wordt gesproken over een dictatorbroek of een partycrash, en dat het dus op het forum gewoon een verwijzing is naar het filmpje.

Succes met trashen mods :proud:
Een Huis Vol kijk ik, maar de rest heb ik echt geen tijd voor of eerlijk gezegd ook geen zin in, geen idee of mijn collega's kijken naar programma's van topics waar ze in modereren. Die broek was volgens mij ook niet in een aflevering maar op social media dacht ik of dat is volledig langs mij heengegaan. :facepalm:

Beter is dat als je een insider grap persé wil maken je ons even op de hoogte brengt van de achtergrond. Het hebben over nazi broeken en crashen van presentaties zijn nogal dingen om over te "geinen" zonder enige context.
Sorry hoor, maar wat een stuk stelletje onvermogen/incompetentie! Naar wat ik begreep zijn ze ook nog eens in betaalde dienst als moderators. Per direct ontslaan!
pi_210552498
quote:
We hebben in eerste instantie alleen medegedeeld dat tot de vergadering de boel op slot ging en pas vanmorgen wat de grove overtreding was, en dat was maar één van de redenen. Wij hebben niet specifiek gemaakt wie of wat. En het bericht enkel gewist. Brokkel heeft zelf de keuze gemaakt te vertrekken (volgens mij al voor het wissen) en is gewoon weer welkom als ze kiest terug te komen. En als ze wil kunnen we daar over in gesprek.

De vraag waarom de rest niet gewist is. Onbegonnen werk..
Daarnaast lijkt er ook een blinde vlek te zijn voor eigen aandeel. Drie positieve zinnetjes in twintig pagina's negativiteit is wel prima? Dertig keer door verschillende mensen hetzelfde "constateren" is ook goed? Alles negatief uitleggen of er een suf grapje over maken is allemaal prima? Vloggers belachelijk maken pagina's lang is wel prima?

Ik denk dat er los van het feit dat wij te snel de keuze hebben gemaakt een spreekverbod in te stellen er na jaren en regelmatige sluiting van het topic ook even gereflecteerd mag worden door de forummers zelf.

Wij hebben over onze keuzes nagedacht, beseft dat het niet de juiste keuze was en jullie andere opties gegeven. Er is massaal voor optie één gekozen, helemaal prima. Nu is de discussie daarmee ook gewoon klaar.
https://forum.viva.nl/ove(...)t_messages/500645/23

wat een sneu gedoe.
pi_210552886
Hoi, wij zijn de kleuterjuffen, en we hebben gelijk. We wensen geen tegenspraak, einde discussie.
Kusjes!
Let the games begin...
pi_210552897
Klapstoel, wie is dat joh? Echt wat een goed commentaar geeft die steeds!!
pi_210552911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 20:45 schreef Earring het volgende:
Klapstoel, wie is dat joh? Echt wat een goed commentaar geeft die steeds!!
Nou, echt hè?
Let the games begin...
pi_210553131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef Firuze60 het volgende:
Indertijd had ik er enorme schik in toen Rob en Ivan samen gingen posten op het EHV-topic aldaar, ze waren erg grappig samen.
Ja, die waren erg gezellig met hun posts op de man en zo. E-nig.
pi_210553177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik heb t even opgezocht, het is gewoon te gek voor woorden! Er is ook niks geband
Maar je geeft een top reactie in het mods topic!
Ban kon niet meer, omdat ik zelf al was vertrokken.

Het was een vreselijke, grove overtreding.

Ja daaaag. En ik mag ook nog wel van ze terugkomen. En ik mag ook met de mods in gesprek? Waarover??? Koekoek.
pi_210553181
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:10 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ban kon niet meer, omdat ik zelf al was vertrokken.

Het was een vreselijke, grove overtreding.

Ja daaaag. En ik mag ook nog wel van ze terugkomen. En ik mag ook met de mods in gesprek? Waarover??? Koekoek.
Echt hoor. As if.
Let the games begin...
pi_210553223
Ik ben ook fan van klapstoel! Ik heb geen idee wie dat is. Die moet bekend zijn in het topic van de familievloggers. Ik ben het niet.
pi_210553233
Ik had ook trouwens geen idee dat er een ban boven mijn hoofd hing. Wel lief, de complimenten in het vraagtopic. :* :* :*
pi_210553247
Ik heb echt nergens tijd voor deze week. IK heb zelfs EHV nog niet gekeken van gisteren en vandaag.
pi_210553253
Oh wacht. dat is alleen van belang om te melden als je mod bent.

(dit is een grapje)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 september 2023 @ 21:16:25 #117
284411 crew  heywoodu
pi_210553254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:37 schreef Nexpreszo het volgende:
Haha. Jongens, even aankondigen als je een grapje gaat maken hoor!
Anders zien mensen het aan voor een bedreiging!
Voor ons, FOK!autisten, is dat wel superhandig, anders weten wij niet of iemand wel of geen grapje maakt. Deze post van jou bijvoorbeeld: ik heb even een paar posts teruggelezen, je kondigt niet aan dat je een grap gaat maken, dus deze post móet serieus bedoeld zijn :Y
pi_210553358
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Voor ons, FOK!autisten, is dat wel superhandig, anders weten wij niet of iemand wel of geen grapje maakt. Deze post van jou bijvoorbeeld: ik heb even een paar posts teruggelezen, je kondigt niet aan dat je een grap gaat maken, dus deze post móet serieus bedoeld zijn :Y
Hehe, bloedserieus! As always *O*
Let the games begin...
pi_210553361
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:16 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb echt nergens tijd voor deze week. IK heb zelfs EHV nog niet gekeken van gisteren en vandaag.
Gelukkig krijg je geen geld om te forummer!
Let the games begin...
pi_210553376
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:13 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben ook fan van klapstoel! Ik heb geen idee wie dat is. Die moet bekend zijn in het topic van de familievloggers. Ik ben het niet.
Ik ken er weinig in dat topic die zo, en dan ook nog foutloos, schrijven.
Let the games begin...
pi_210553424
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:27 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ik ken er weinig in dat topic die zo, en dan ook nog foutloos, schrijven.
Ben jij het?
pi_210553442
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:32 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ben jij het?
Haha, nee, helaas! Zou willen dat ik zo kon schrijven.
Let the games begin...
pi_210553518
Gigue kan zo goed schrijven!
pi_210553589
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:41 schreef Brokkel het volgende:
Gigue kan zo goed schrijven!
Absoluut!
Bij haar denk ik er altijd een Vlaams accent bij (misschien vanwege het uitstekende taalgebruik?) :S___D
Let the games begin...
pi_210553601
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:44 schreef Roselyn het volgende:
Ik kan niet ingelogd alles lezen.
Ik heb ff meegelezen en ik denk te weten waar jij op doelt. Als je niet ingelogd bent kan je geen spoilers lezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je cookies verwijderd zijn (PC herinstallatie? PC opschoontooltje zoals ccleaner?) kan je geen twitter lezen, maar zodra je de cookie accepteert (ff aanklikken) zijn ze weer zichtbaar (dit werkt ook als je niet ingelogd bent).

Ik ben overigens niet van Viva, ik las ff mee en wilde ff op je post reageren. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2023 21:48:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')