Ja Fok!quote:Op donderdag 7 september 2023 23:01 schreef Roselyn het volgende:
Ik heb het ook opgegeven. Tijd voor een andere hobby.
Ik las het. Wat jammer.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:01 schreef Roselyn het volgende:
Echt wat idioot. Ik dacht het, maar wist het niet zeker!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Iemand schreef iets over de Viva vrouwen met een prei als profielfoto en ik kreeg direct inspiratie.
Alleen. Mijn eerste post was "walchelijk" en die werd afgekeurd. En daarna alle andere kritische berichten ook. Dus bloed, zweet en tranen.
Ik las het. Ik snap het helemaal. Ik vind het zo niet leuk meer daar!quote:Op donderdag 7 september 2023 23:01 schreef Roselyn het volgende:
Nou, echt hoor. Maar zou je dat willen dan? Ik ben daar wel klaar hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:44 schreef Danielle_ het volgende:
Zie ik nu aan de overkant dat ze iemand een onterechte perma wegens terugkeren tijdens een perma gegeven hebben? Dan mogen ze die van mij na een naar ook wel eens recht gaan zetten!
Niet meer om te forummen, dat heb ik daar wel gezien met de laatste ontwikkelingen. Maar een rectificatie en herstel van mijn account zou ik toch wel op prijs stellen… Ik heb er toch nog eens een mail aan gewaagd, incl. CC naar DPG. Wie weer levert het nog wat op. Maar verder blij dat jullie hier ook heen gekomen zijn, en eens met Roselyn dat de transparantie hier fijn is!quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:50 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Nou, echt hoor. Maar zou je dat willen dan? Ik ben daar wel klaar hoor.
Zou weleens willen weten wie die mods zijn (op Viva zou ik nu moeten zeggen: geen bedreiging).
De mods weigeren toe te geven dat ze fout zitten. Helaas.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:44 schreef Danielle_ het volgende:
Zie ik nu aan de overkant dat ze iemand een onterechte perma wegens terugkeren tijdens een perma gegeven hebben? Dan mogen ze die van mij na een jaar ook wel eens recht gaan zetten!
Ik was echt van mijn stuk door jouw ban. Jij en Arretjescake...quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:53 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Niet meer om te forummen, dat heb ik daar wel gezien met de laatste ontwikkelingen. Maar een rectificatie en herstel van mijn account zou ik toch wel op prijs stellen… Ik heb er toch nog eens een mail aan gewaagd, incl. CC naar DPG. Wie weer levert het nog wat op. Maar verder blij dat jullie hier ook heen gekomen zijn, en eens met Roselyn dat de transparantie hier fijn is!
quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:22 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik was echt van mijn stuk door jouw ban. Jij en Arretjescake...en al die anderen natuurlijk.
Sowieso... misschien is het sneu, dan maar... Maar 'mijn' meisjes van het momtopic, ik ben oprecht van jullie gaan houden. Jullie zijn mijn internetmeisjes.
Voor velen is 'ons' topic een walgelijk ordinair roddeltopic, voor mij is het mijn uitlaatklep. Ben de afgelopen 1,5-2 jaar door een hel gegaan en hier zeiken en roddelen is echt heel helend voor mij geweest.
Daarom doet de toestand op Viva ook wel een beetje pijn. En daarom blijf ik ook balen.
Nee zij was niet geband. Maar ze was wel hoogzwanger en is toen op straat bedreigd door Kyra en haar Jonatan. Ze woonde daar in de buurt en speelde toen dingen door naar Viva. Destijds over of het geboortebord met naam etc. al aan de gevel hing.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:38 schreef Earring het volgende:
😘voor jou ZQ
Oja, Arretjescake. Maar die had geen ban toch?
Btw: waar vind ik hier de emoticons ?
Hallo Earing,quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:38 schreef Earring het volgende:
😘voor jou ZQ
Oja, Arretjescake. Maar die had geen ban toch?
Btw: waar vind ik hier de emoticons ?
quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:22 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik was echt van mijn stuk door jouw ban. Jij en Arretjescake...en al die anderen natuurlijk.
Sowieso... misschien is het sneu, dan maar... Maar 'mijn' meisjes van het momtopic, ik ben oprecht van jullie gaan houden. Jullie zijn mijn internetmeisjes.
Voor velen is 'ons' topic een walgelijk ordinair roddeltopic, voor mij is het mijn uitlaatklep. Ben de afgelopen 1,5-2 jaar door een hel gegaan en hier zeiken en roddelen is echt heel helend voor mij geweest.
Daarom doet de toestand op Viva ook wel een beetje pijn. En daarom blijf ik ook balen.
Maar nog beter zet je ze gewoon standaard aan in de settings. Scheelt je weer een klik.quote:Op zaterdag 9 september 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo Earing,
Als je een bericht typt en wil plaatsen moet je op invoeren klikken. Naast invoeren zie je één emoticon staan daar moet je dan op klikken.
[ afbeelding ]
Precies. Open gooien die handel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar nog beter zet je ze gewoon standaard aan in de settings. Scheelt je weer een klik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |