abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210563469
Zeg stelletje Roddelmutsen, we gedragen ons wel een beetje hier hè.
pi_210563551
Ik ben ook eindelijk weer toegelaten op het forum.
pi_210563601
Ik ben niet van plan er nog actief te posten hoor.
Zit hier wel best. Die mods daar zijn me te dictatoriaal.
Let the games begin...
pi_210564161
Ik heb het ook opgegeven. Tijd voor een andere hobby.
  Moderator / Colorchick vrijdag 8 september 2023 @ 00:23:17 #155
382129 crew  Donna
pi_210564681
quote:
6s.gif Op donderdag 7 september 2023 23:01 schreef Roselyn het volgende:
Ja Fok!
pi_210565455
quote:
Ik las het. Wat jammer.
pi_210566006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Iemand schreef iets over de Viva vrouwen met een prei als profielfoto en ik kreeg direct inspiratie.
Alleen. Mijn eerste post was "walchelijk" en die werd afgekeurd. En daarna alle andere kritische berichten ook. Dus bloed, zweet en tranen.
Echt wat idioot. Ik dacht het, maar wist het niet zeker!
pi_210566018
quote:
Ik las het. Ik snap het helemaal. Ik vind het zo niet leuk meer daar!
pi_210572007
Wat ik hier heel fijn vind is dat de mods identificeerbaar zijn.

Op Viva heten ze "allemaal" mod, maar je weet nooit of je met mod 1 of met mod 2 spreekt.
Plus daarbij de geheimzinnigheid de laatste tijd over hoeveel mods er zijn, terwijl er een paar maanden geleden gewoon is verteld dat er twee mods en één CM zijn, en dat er de laatste jaren geen veranderingen zijn geweest.
Maar nu ineens mogen ze er geen uitspraken over doen. Terwijl er laatst wel een "dat moet mijn nieuwe collega geweest zijn" oid tussendoor glipte.

Fijn dus dat deze dingen hier gewoon transparant zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roselyn op 08-09-2023 22:07:32 ]
pi_210573704
Haha goed bezig!
pi_210574251
Zie ik nu aan de overkant dat ze iemand een onterechte perma wegens terugkeren tijdens een perma gegeven hebben? Dan mogen ze die van mij na een jaar ook wel eens recht gaan zetten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle_ op 08-09-2023 22:54:23 ]
pi_210574337
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:44 schreef Danielle_ het volgende:
Zie ik nu aan de overkant dat ze iemand een onterechte perma wegens terugkeren tijdens een perma gegeven hebben? Dan mogen ze die van mij na een naar ook wel eens recht gaan zetten!
Nou, echt hoor. Maar zou je dat willen dan? Ik ben daar wel klaar hoor.
Zou weleens willen weten wie die mods zijn (op Viva zou ik nu moeten zeggen: geen bedreiging).
Let the games begin...
pi_210574377
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:50 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Nou, echt hoor. Maar zou je dat willen dan? Ik ben daar wel klaar hoor.
Zou weleens willen weten wie die mods zijn (op Viva zou ik nu moeten zeggen: geen bedreiging).
Niet meer om te forummen, dat heb ik daar wel gezien met de laatste ontwikkelingen. Maar een rectificatie en herstel van mijn account zou ik toch wel op prijs stellen… Ik heb er toch nog eens een mail aan gewaagd, incl. CC naar DPG. Wie weer levert het nog wat op. Maar verder blij dat jullie hier ook heen gekomen zijn, en eens met Roselyn dat de transparantie hier fijn is!
pi_210574630
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:44 schreef Danielle_ het volgende:
Zie ik nu aan de overkant dat ze iemand een onterechte perma wegens terugkeren tijdens een perma gegeven hebben? Dan mogen ze die van mij na een jaar ook wel eens recht gaan zetten!
De mods weigeren toe te geven dat ze fout zitten. Helaas.
pi_210574633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:53 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Niet meer om te forummen, dat heb ik daar wel gezien met de laatste ontwikkelingen. Maar een rectificatie en herstel van mijn account zou ik toch wel op prijs stellen… Ik heb er toch nog eens een mail aan gewaagd, incl. CC naar DPG. Wie weer levert het nog wat op. Maar verder blij dat jullie hier ook heen gekomen zijn, en eens met Roselyn dat de transparantie hier fijn is!
Ik was echt van mijn stuk door jouw ban. Jij en Arretjescake... O+ en al die anderen natuurlijk.
Sowieso... misschien is het sneu, dan maar... Maar 'mijn' meisjes van het momtopic, ik ben oprecht van jullie gaan houden. Jullie zijn mijn internetmeisjes. O+
Voor velen is 'ons' topic een walgelijk ordinair roddeltopic, voor mij is het mijn uitlaatklep. Ben de afgelopen 1,5-2 jaar door een hel gegaan en hier zeiken en roddelen is echt heel helend voor mij geweest.

Daarom doet de toestand op Viva ook wel een beetje pijn. En daarom blijf ik ook balen.
pi_210574744
😘voor jou ZQ
Oja, Arretjescake. Maar die had geen ban toch?

Btw: waar vind ik hier de emoticons ?
pi_210575717
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:22 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik was echt van mijn stuk door jouw ban. Jij en Arretjescake... O+ en al die anderen natuurlijk.
Sowieso... misschien is het sneu, dan maar... Maar 'mijn' meisjes van het momtopic, ik ben oprecht van jullie gaan houden. Jullie zijn mijn internetmeisjes. O+
Voor velen is 'ons' topic een walgelijk ordinair roddeltopic, voor mij is het mijn uitlaatklep. Ben de afgelopen 1,5-2 jaar door een hel gegaan en hier zeiken en roddelen is echt heel helend voor mij geweest.

Daarom doet de toestand op Viva ook wel een beetje pijn. En daarom blijf ik ook balen.
O+ :*
pi_210575770
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:38 schreef Earring het volgende:
😘voor jou ZQ

Nee zij was niet geband. Maar ze was wel hoogzwanger en is toen op straat bedreigd door Kyra en haar Jonatan. Ze woonde daar in de buurt en speelde toen dingen door naar Viva. Destijds over of het geboortebord met naam etc. al aan de gevel hing.
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 07:42:19 #169
388664 crew  Dotteke
pi_210575813
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:38 schreef Earring het volgende:
😘voor jou ZQ

Hallo Earing,

Als je een bericht typt en wil plaatsen moet je op invoeren klikken. Naast invoeren zie je één emoticon staan daar moet je dan op klikken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210575822
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:22 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]

*;
Let the games begin...
pi_210575862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hallo Earing,

Als je een bericht typt en wil plaatsen moet je op invoeren klikken. Naast invoeren zie je één emoticon staan daar moet je dan op klikken.
[ afbeelding ]
Maar nog beter zet je ze gewoon standaard aan in de settings. Scheelt je weer een klik.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Colorchick zaterdag 9 september 2023 @ 08:20:29 #172
382129 crew  Donna
pi_210575927
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 08:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar nog beter zet je ze gewoon standaard aan in de settings. Scheelt je weer een klik.
Precies. Open gooien die handel. :7
  Moderator / Colorchick zaterdag 9 september 2023 @ 08:21:02 #173
382129 crew  Donna
pi_210575931
En telefoon emoticons doen het eventueel ook!
🌞
pi_210576583
Dat van Arretjescake wist ik niet! Jemig, is ze daarom weg?
pi_210576714
Ik wist wel dat ze hoogzwanger was, daarom bleef ik ook naar haar uitkijken. Ben bang geweest dat het niet goed ging omdat ze maar niet terugkwam.
Dat van die bedreiging wist ik niet, wel dat ze daar woonde want zij gaf ons steeds info. Wat sneu zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')