Hoeft niet, want het komt hier ook regelmatig terug.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Euwh.
Dan neem ik het terug.
Ze blijven er maar over dooremmeren terwijl de niet helemaal correcte beslissing niks met de uitkomst van het kampioenschap te maken had.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Maargoed, zonder de belachelijke beslissing in Abu Dhabi in 2021 was Max nooit kampioen geworden jongens. Ook al was dat over heel 2021 wellicht verdiend.
Daar hoor je hier dan niemand meer over.
Ja, stomme mensen hier, wel praten over iets van de kwalificatie een half uur terug, maar het niet hebben over Abu Dhabi van bijna 2 jaar geledenquote:
Welnee, die komt hier niet meer omdat 'ie niet meer wint. Sopsessie elders.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gehaat op Lewis is echt bizar inderdaad. Er is zelfs iemand die hier niet meer post omdat dat gehaat zo vreselijk is.
Tja het was ook geen correcte beslissing om Lewis op Silverstone niet te diskwalificeren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee? Hoezo? Ik heb toen ook gewoon staan juichen. Maar een echt correcte beslissing was het natuurlijk niet.
Klopt helemaal. Daarom zeg ik juist ook dat het over heel 2021 wel verdiend was.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tja het was ook geen correcte beslissing om Lewis op Silverstone niet te diskwalificeren.
Het mag niet eens vd mods. Dan word je naar het ouwe koeientopic verwezenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja, stomme mensen hier, wel praten over iets van de kwalificatie een half uur terug, maar het niet hebben over Abu Dhabi van bijna 2 jaar geleden
De ene keer valt de beslissing van de race director jouw kant op, de andere keer niet. Daar heb je het mee te doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tja het was ook geen correcte beslissing om Lewis op Silverstone niet te diskwalificeren.
En dat is dus precies wat ik wil zeggen. Nu lijkt in eerste instantie Ferrari iets geluk te hebben, maar achteraf is zelfs dat niet het geval.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De ene keer valt de beslissing van de race director jouw kant op, de andere keer niet. Daar heb je het mee te doen.
Enige niet correcte beslissing in die race, wat mij betreft, was dat ze die auto's er al niet meteen tussenuit hadden gehaald. Daar was tijd voor, je had ze er een rondje of twee eerder tussenuit kunnen halen en dan was er niks aan de hand geweest. Enige die die race zijn genaaid zijn de auto's die zich niet van een rondje mochten ontdoen en niet Lewis.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee? Hoezo? Ik heb toen ook gewoon staan juichen. Maar een echt correcte beslissing was het natuurlijk niet.
Ja goed, ik wordt van 100 kanten aangevallen, dus ik probeer mij te verweren, vandaar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Enige niet correcte beslissing in die race, wat mij betreft, was dat ze die auto's er al niet meteen tussenuit hadden gehaald. Daar was tijd voor, je had ze er een rondje of twee eerder tussenuit kunnen halen en dan was er niks aan de hand geweest. Enige die die race zijn genaaid zijn de auto's die zich niet van een rondje mochten ontdoen en niet Lewis.
... maar goed, waarom gaat het daar nou weer overMorgen spannende eerste bocht, daarna weer snoozefest.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik een bepaald topic over koeien weer opzoeken?
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het mag niet eens vd mods. Dan word je naar het ouwe koeientopic verwezen
Ik heb het je vaak genoeg zien zeggen. En niet tegen mijquote:
Hoewel het niemand boeit want het gaat om het idee kan ik er toch niet tegenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:45 schreef Red_85 het volgende:
Gemiddelde snelheid Sainz:
5.793meter / 80.294 seconden = 72,147 meter/sec x 3,6 =
259,730 kmh gemiddeld.
Dude
Max: 259,681 kmh
Verschil in afstand tussen Sainz en Max op de streep: 72,147x 0,013 = 93,8cm
Kloptquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoewel het niemand boeit want het gaat om het idee kan ik er toch niet tegendus: Klopt niet.
Op de streep rijden ze niet de gemiddelde snelheid. Dus die afstand kun je niet op basis van de gemiddelde snelheid bepalen.
Ze reden daar ongeveer 306 km/h dus 85 meter per seconde. Op die snelheid is 0,013 seconde al 1,11 meterquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt
Die kan je niet uitrekenen dus moet je van de data uitgaan die je hebt
Mag denk ik niet van de sponsers.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
Ik vraag mij af of er ooit een coureur ballen genoeg heeft om het publiek aan te spreken op het boe geroep.
Belachelijk als dat zo blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Mag denk ik niet van de sponsers.
Volgens mij stak charles net z'n vinger op dat hij het niet wilde hebben toen Max z'n interview begonquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
Ik vraag mij af of er ooit een coureur ballen genoeg heeft om het publiek aan te spreken op het boe geroep.
Viel me i.d.d. tegen dat noch Sainz, noch Leclerc er iets van zei..quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
Waarom niet? Heb Hamilton er wel eens over horen zeggen. En Max volgens mij ook.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Mag denk ik niet van de sponsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |