Ja, absurd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:48 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Noodverordening vanwege voorleesuurtje van dragqueen in Leiden
Burgemeester Peter van der Velden van Leiden heeft een noodverordening afgekondigd voor het gebied rond een bibliotheek in het centrum van de stad. In het kader van het evenement Pride Leiden komt een dragqueen voorlezen aan kinderen in de bieb aan de Nieuwstraat.
Uit "ernstige vrees voor een ernstige verstoring van de openbare orde" mogen mensen van wie gedacht wordt dat ze openbare orde gaan verstoren tot 13.00 uur niet in het gebied komen. Eerder werden al protesten aangekondigd rond het voorlezen.
De gemeente erkent dat demonstreren een grondrecht is, maar zegt ook dat ernstige wanordelijkheden niet worden getolereerd. De gemeente zegt dat de kinderen centraal staan in het voorleesuurtje.
Aankondiging demonstratie
Het voorlezen door dragqueen Dina Diamond begon om 10.30 uur. Op sociale media stonden verschillende berichten met felle reacties op het evenement. Onder meer FvD-Kamerlid Van Meijeren kondigde op X, het voormalige Twitter, aan om te gaan demonstreren.
In april dreigde een voorleesmiddag door dragqueens in Theater LantarenVenster in Rotterdam verstoord te worden. Uit voorzorg werd de activiteit toen in stilte enkele uren naar voren geschoven. Toen de demonstranten zich bij het theater hadden verzameld, was het evenement al afgelopen.
https://nos.nl/artikel/24(...)-dragqueen-in-leiden
Noodverordening vanwege dit? Ga toch weg man
Officieel ergens in de zomer, maar in realiteit is het idd 365 dagen per jaarquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:51 schreef Brussel het volgende:
Hoe lang duurt Pride, het hele jaar door
Nee, alleen vandaag.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:51 schreef Brussel het volgende:
-Knip-quote:
Klopt, dat zie je ook terug in het filmpje van Gidonquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, absurd.
In Groningen verliep de voorleessessie zonder incidenten.
Onbegrijpelijk dat notabene in Leiden er dergelijke maatregelen nodig zijn om te voorkomen dat het uit de hand loopt.
De onverdraagzaamheid in Nederland is aan het toenemen.
Nee, in de VS is juni Pride Month.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Officieel ergens in de zomer, maar in realiteit is het idd 365 dagen per jaar
Dankzij Gidon is dit dus nodig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt, dat zie je ook terug in het filmpje van Gidon
Nou, het was een groot ''succes''quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat je nu post is Pride Leiden, en dat is alleen vandaag.
Binnenkort wellicht, Canada heeft al een Pride Season.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:51 schreef Brussel het volgende:
Een stap in de goede richting, maar het kan natuurlijk veel beterquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Binnenkort wellicht, Canada heeft al een Pride Season.
jij denkt dat een gideon meijer kinderen heeft? Elke vrouw die zich daardoor laat bevruchten is wilsonbekwaam en zal dus uit de ouderlijke macht gezet moeten worden, want kinderen zou je nooit bloot moet stellen aan dit soort mensen die zulke ideeen hebben, want kinderen moeten kind vlijven.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat een losers, die demonstranten.
Weet je wat de makkelijkste optie is om jouw kinderen daar niet aan bloot te stellen? Door ze niet deel te laten nemen aan dat voorleesevenement.
En weet je wat de makkelijkste optie is om van die tegen demonstranten af te komen? Door ze te negeren. Schouders ophalen en verder gaan met je leven.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:00 schreef AgLarrr het volgende:
Als jij als halvegare je kind naar zo'n voorleesmiddag wilt brengen moet je dat lekker doen; zolang het geen verplichte kost wordt op scholen vind ik het prima.
En daar al die drukte over.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou, het was een groot ''succes''
[ twitter ]
Lekker schuimbekkend Twitter afstruinen de hele dagquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
En daar al die drukte over.
De haat moet wel erg diep zitten...
Wat te denken van een oude man met baard in een jurk, waar kleine kinderen op schoot gaan zitten om te horen of ze lief genoeg zijn geweest voor een 'cadeautje'...quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:51 schreef Korenfok het volgende:
Ik stel voor om te gaan demonstrerenn bij die fvd school, ouders die fvd-lid zijn voor hun huis demonstraties want kinderen moeten kind blijven en niet besmet worden met die walchelijke gedachte gangen van 1% van de bevolking. Dat doen ze maar lekker als ze 18 jaar zijn?
Dit is toch een beetje de redenatie van die poetinpijpers.
Want dragqueens voorlezen gebeurde in nederland gewoon op televisie in de jaren 90/80 nooit iemand die er over valt.
Niemand die valt over als een vrouw mannen kleren aantrekt (broek en tshirt en geen makeup op heeft), mogen die dan ook niet meer voorlezen?
Ja, en hier lopen klagen dat het allemaal door de strot wordt gedrukt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker schuimbekkend Twitter afstruinen de hele dag
Mag Tante Es ook niet meer?quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:51 schreef Korenfok het volgende:
Ik stel voor om te gaan demonstrerenn bij die fvd school, ouders die fvd-lid zijn voor hun huis demonstraties want kinderen moeten kind blijven en niet besmet worden met die walchelijke gedachte gangen van 1% van de bevolking. Dat doen ze maar lekker als ze 18 jaar zijn?
Dit is toch een beetje de redenatie van die poetinpijpers.
Want dragqueens voorlezen gebeurde in nederland gewoon op televisie in de jaren 90/80 nooit iemand die er over valt.
Niemand die valt over als een vrouw mannen kleren aantrekt (broek en tshirt en geen makeup op heeft), mogen die dan ook niet meer voorlezen?
Aldus Guido, die een alcohol blaastest al een ernstige medische inbreuk op zijn lichamelijke integriteit vindt...quote:
FOK!kers bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:07 schreef Gehrman het volgende:
Waar bemoeien die Forum gekkies zich mee.
Bekijk deze beelden zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aldus Guido, die een alcohol blaastest al een ernstige medische inbreuk op zijn lichamelijke integriteit vindt...
En die neem jij serieus...
Derksen stemde er op.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:07 schreef Gehrman het volgende:
Waar bemoeien die Forum gekkies zich mee.
die staan veel te vroeg opquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:11 schreef Enchanter het volgende:
Wat is het nut dat een dragqueen voorleest en niet gewoon een timmerman of een bakker ?
Want na dit evenement gaan er nooit geen voorleesdagen meer georganiseerd worden voor travestieten aan kleuters?quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Weet je wat de makkelijkste optie is om jouw kinderen daar niet aan bloot te stellen? Door ze niet deel te laten nemen aan dat voorleesevenement.
En weet je wat de makkelijkste optie is om van die tegen demonstranten af te komen? Door ze te negeren. Schouders ophalen en verder gaan met je leven.
Boomers die zich hun hele leven alleen maar met voetbal en hun eigen ego bezighielden zijn dan ook gewoon wereldvreemd geworden en derhalve niet serieus te nemen natuurlijk.quote:
Zij hebben geen magie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:11 schreef Enchanter het volgende:
Wat is het nut dat een dragqueen voorleest en niet gewoon een timmerman of een bakker ?
Een beetje ook niet ?quote:
Wanneer is het genoeg met al die wokewaanzin uit de VS?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
Het ontgaat mij volledig hoe ooit iemand op het idee is gekomen van drag queen story hour. Het ontgaat mij ook volledig dat er ouders zijn die vervolgens denken 'daar moeten we heen met de kleine'. Het ontgaat mij ook volledig dat mensen denken dat ze daartegen moeten protesteren. En het ontgaat mij ook volledig waarom daar dan weer aandacht aan wordt besteed in de pers.
Maar goed, het ontgaat mij ook waarom mensen hun vrije tijd willen doorbrengen bij Ikea.
O, al lang geleden. Maar dat wil niet zeggen dat ik tegen alles ben wat uit die hoek komt. Deels kijk ik er met verbazing naar (dit b.v.). Deels ben ik het mee eens (zeg maar het anti-discriminatie deel, alleen zijn ze wat erg laat op het feestje). Deels vind ik het zorgwekkend (cancellen, opdringen van meningen, leugens verkopen zeker als dat aan kinderen is).quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer is het genoeg met al die wokewaanzin uit de VS?
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:24 schreef Muisje_ het volgende:
Boeit me niet of er een dragqueen, timmerman, bouwvakker, bakker, ambtenaar, trullemien of junk voorleest.
Het punt is wel dat alleen de eerstgenoemde groep er zo'n vreselijke aandacht op moet leggen. Niet op het voorlezen, maar op het feit dat ze dragqueen zijn.
Pas als jij je er niet druk over maakt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer is het genoeg met al die wokewaanzin uit de VS?
Zo simpel is het inderdaad. Vind je het niks, houd je kroost dan weg bij dat voorleesuurtje.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kleine nuance; dat was een vrouw verkleed als man.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Mag Tante Es ook niet meer?
Mrs. Doubtfire ook maar cancelen.
En Yentl, kan natuurlijk ook niet meer.
Wat een flauwekul.
Dat zou je wel leuk vinden kennelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Straks wéér die kogel van links.
Waarom is daar eigenlijk nooit ophef over.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kleine nuance; dat was een vrouw verkleed als man.
Ze hadden die blaastest ergens anders moeten in doen. Wat een irritante droeftoeter die gast.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aldus Guido, die een alcohol blaastest al een ernstige medische inbreuk op zijn lichamelijke integriteit vindt...
En die neem jij serieus...
Nou, Life of Brian had enkele vrouwen verkleed als man, en daar was tóch veel ophef over.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is daar eigenlijk nooit ophef over.
Bijzondere conclusie trek je daar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zou je wel leuk vinden kennelijk.
Het zijn jouw kinderen nietquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En waarom moet er een dragqueen gaan voorlezen? Is er nu echt niemand anders te vinden?
Deze bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En waarom moet er een dragqueen gaan voorlezen? Is er nu echt niemand anders te vinden?
Als iemand anders het doet zou je niet vragen waarom een ander het niet kan doen. Dat is het punt. Alleen de 'normale' mensen mogen voorlezen volgens sommige mensen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Niemand:quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Bijzondere conclusie trek je daar.
Waarom bepaal jij voor een ander naar wat voor voorleesochtend die diens kinderen mag sturen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat moet niet, maar kan/mag. Net als dat je mag komen luisteren als het je leuk lijkt en dat je weg mag blijven als het je niet leuk lijkt. Prima toch?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En waarom moet er een dragqueen gaan voorlezen?
Alsof die kinderen het wat boeitquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Je bent een enorme huilstruik als je zoiets gaat verstoren. Laat gaan joh.
Ik vraag me wel af waarom dit elke keer om kinderen gaat. Ik moet het eerste voorleesuurtje voor bejaarden of gehandicapten door dragqueens nog tegen komen. Wie weet willen die koters het zelf graag?
Omdat het niet zoveel uitmaakt of bejaarden en/of gehandicapten een onwenselijk beeld hebben bij transgenders. Dat kinderen gewoon een gezond beeld krijgen bij die mensen is veel belangrijkerquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me wel af waarom dit elke keer om kinderen gaat. Ik moet het eerste voorleesuurtje voor bejaarden of gehandicapten door dragqueens nog tegen komen. Wie weet willen die koters het zelf graag?
Wat heeft een man in een jurk nou met transgenders te makenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het niet zoveel uitmaakt of bejaarden en/of gehandicapten een onwenselijk beeld hebben bij transgenders. Dat kinderen gewoon een gezond beeld krijgen bij die mensen is veel belangrijker
Althans, dat lijkt me een redelijke gedachte erachter
True. Goed de hele trans-cultuur dan. Als je het zo wilt noemen. Je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat heeft een man in een jurk nou met transgenders te makenOh, wacht...
Nee, ik snap het niet. Probeer het eens uit te leggen, zou ik zeggen. Wat heeft dit gedoe met 'trans-cultuur' te maken?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Goed de hele trans-cultuur dan. Als je het zo wilt noemen. Je snapt wat ik bedoel.
Was slechts een reactie op de tweet gepost door Ali. Het triggered je nog al.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niemand:
Niemand:
Echt helemaal niemand:
NeeOfTochJa: Straks wéér die kogel van links
Het is beide toch een vorm van gender identiteit? Een dragqueen is dat alleen incidenteel en draagt dat uit door kleding, make-up, etc etc. En een transgender voelt zich gewoon consistent verbonden met het andere geslacht. Dus niet heel vreemd om daar tijdens pride aandacht aan te bestedenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet. Probeer het eens uit te leggen, zou ik zeggen. Wat heeft dit gedoe met 'trans-cultuur' te maken?
dragqueeens die hier lezen, gebeurd al decennia, je had het in pretparken etc. Juist he gedram er tegen is heel amerikaans.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Alsof die kinderen het wat boeitDit soort dingen zijn bedoeld voor ouders die lekker progressief willen doen op z'n Amerikaans. Meer zit er niet achter, het is allemaal puur show.
Je zou maar tijdens je vrije weekend al LARPend als het andere geslacht, kleine kinderen willen gaan voorlezen. Ik kan het mij wel voorstellen dat sommige mensen dat niet wenselijk vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Je zou tijdens je vrije weekend maar een voorleesuurtje willen verstoren. Dan kan je jezelf net zo goed weggooien
Het idee is dus activistisch van aard, namelijk het gedachtegoed van jonge kinderen beïnvloeden. Reden te meer om dit soort onzin gewoon eens te verbieden. Drag is meer dan welkom in gay clubs en degelijke plekken, maar laat kinderen gewoon met rust. Tot een jaar of vijf a tien geleden was dit ook de norm.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het niet zoveel uitmaakt of bejaarden en/of gehandicapten een onwenselijk beeld hebben bij transgenders. Dat kinderen gewoon een gezond beeld krijgen bij die mensen is veel belangrijker
Nou, kinderen doen het altijd goed in een anti LGBTwhatever geluid.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat is dat? Die kinderen weten het niet en gaan het ook niet leren van een man in een jurk, trouwens.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is beide toch een vorm van gender identiteit?
Geef eens een voorbeeld.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dragqueeens die hier lezen, gebeurd al decennia, je had het in pretparken etc. Juist he gedram er tegen is heel amerikaans.
dit was niet de norm, want drag queens, waren in hellendoorn etc.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je zou maar tijdens je vrije weekend al LARPend als het andere geslacht, kleine kinderen willen gaan voorlezen. Ik kan het mij wel voorstellen dat sommige mensen dat niet wenselijk vinden.
[..]
Het idee is dus activistisch van aard, namelijk het gedachtegoed van jonge kinderen beïnvloeden. Reden te meer om dit soort onzin gewoon eens te verbieden. Drag is meer dan welkom in gay clubs en degelijke plekken, maar laat kinderen gewoon met rust. Tot een jaar of vijf a tien geleden was dit ook de norm.
Uitgaande dat dat zo is, wat precies is daar in dit geval negatief aan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je zou maar tijdens je vrije weekend al LARPend als het andere geslacht, kleine kinderen willen gaan voorlezen. Ik kan het mij wel voorstellen dat sommige mensen dat niet wenselijk vinden.
[..]
Het idee is dus activistisch van aard, namelijk het gedachtegoed van jonge kinderen beïnvloeden. Reden te meer om dit soort onzin gewoon eens te verbieden. Drag is meer dan welkom in gay clubs en degelijke plekken, maar laat kinderen gewoon met rust. Tot een jaar of vijf a tien geleden was dit ook de norm.
In hellendoorn, liepen ze rond. Je had de travistiet show vroeger etc. Nederland had nooit moeite met travestie, er waren zelfs heteromannen, die dit als hobby hadden.quote:
Ja, verwachten dat er een moord zal plaatsvinden vind ik nogal wat.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Was slechts een reactie op de tweet gepost door Ali. Het triggered je nog al.
Waarom zou je kinderen bewust gaan verwarren over de realiteit van het menselijk geslacht? Dat is binair, kun je zelf niet kiezen en dit soort rare onzin is alleen maar bedoelt om gender non-conform gedrag onder kinderen aan te wakkeren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uitgaande dat dat zo is, wat precies is daar in dit geval negatief aan.
Hoezo raakt een kind in de war van een man die als artiest verkleed is als een vrouw?quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou je kinderen bewust gaan verwarren over de realiteit van het menselijk geslacht? Dat is binair, kun je zelf niet kiezen en dit soort idiote troep is alleen maar bedoelt om gender non-conform gedrag onder kinderen aan te wakkeren.
Na Robin Williams als vrouw verkleed zagen we inderdaad ook een enorme explosie van kinderen die zich niet meer raad wisten met zichzelfquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou je kinderen bewust gaan verwarren over de realiteit van het menselijk geslacht? Dat is binair, kun je zelf niet kiezen en dit soort rare onzin is alleen maar bedoelt om gender non-conform gedrag onder kinderen aan te wakkeren.
Zoals ik duidelijk aangeef, het idee achter dit soort dingen is om gender non-conform gedrag onder kinderen te normaliseren. Je kunt dit zelf gewoon opzoeken hoor. Bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo raakt een kind in de war van een man die als artiest verkleed is als een vrouw?
En wat heeft dat überhaupt te maken met het menselijk geslacht?
Draaf je niet een heel klein beetje, lees: gigantisch, door?
quote:It’s just what it sounds like! Storytellers using the art of drag to read books to kids in libraries, schools, and bookstores.
DSH captures the imagination and play of the gender fluidity of childhood and gives kids glamorous, positive, and unabashedly queer role models.
Bron
Er zit dus gewoon een ideologisch en activistisch idee achter.quote:Het idee achter de voorleesmiddagen, dat overigens ook uit Amerika is overgewaaid, is dat jonge kinderen spelenderwijs leren over diversiteit en genderidentiteit.
Bron
Dat was dus niet vanuit dezelfde ideologische motieven.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na Robin Williams als vrouw verkleed zagen we inderdaad ook een enorme explosie van kinderen die zich niet meer raad wisten met zichzelf
Als ze nu Nijntje aan het voorlezen waren dan zou ik het een stuk beter kunnen verteren. Maar nee hoor, het is de genderwaanzin, die op een speelde manier gebracht wordt als iets leuks en gezelligsquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals ik duidelijk aangeef, het idee achter dit soort dingen is om gender non-conform gedrag onder kinderen te normaliseren. Je kunt dit zelf gewoon opzoeken hoor. Bijvoorbeeld:
[..]
[..]
Er zit dus gewoon een ideologisch en activistisch idee achter.
[..]
Dat was dus niet vanuit dezelfde ideologische motieven.
Dat is serieus wat jij uit mijn reactie haalt?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Want na dit evenement gaan er nooit geen voorleesdagen meer georganiseerd worden voor travestieten aan kleuters?
Waarom zijn we alleen male to female trans die de behoefte voelen om aan kinderen voor te lezen ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is daar eigenlijk nooit ophef over.
Dat laatste is wel het grote verschil he. Dat maakt dit echt anders.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
In hellendoorn, liepen ze rond. Je had de travistiet show vroeger etc. Nederland had nooit moeite met travestie, er waren zelfs heteromannen, die dit als hobby hadden.
Wel had het toen weinig met de genderiteit te maken, maar meer met zelf expressie.
Yup, en wat te denken van Van Kooten en De Bie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na Robin Williams als vrouw verkleed zagen we inderdaad ook een enorme explosie van kinderen die zich niet meer raad wisten met zichzelf
Is goed, na de zondagsschool, koranscholen en onderwijs op religieuze leestquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
...
[..]
Het idee is dus activistisch van aard, namelijk het gedachtegoed van jonge kinderen beïnvloeden. Reden te meer om dit soort onzin gewoon eens te verbieden. ...
Want dat is inherent niet het geval?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als mensen dat niet wenselijk vinden moeten zij hun kinderen daar vooral van weghouden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen idee. Maakt het uit? Op scholen worden ook politieagenten uitgenodigd? Weten kinderen inherent niet al het verschil tussen wat mag en wat niet? Op middelbare school worden ook condooms uitgedeeld. Weten scholieren niet inherent al dat je zonder een condoom zwanger kan raken? Dat is toch totaal niet relevant waarom ze er zijnquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Want dat is inherent niet het geval?
Je hebt het over een 'gezond beeld', niet of ze iets al weten, dat is precies het punt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Maakt het uit? Op scholen worden ook politieagenten uitgenodigd? Weten kinderen inherent niet al het verschil tussen wat mag en wat niet? Op middelbare school worden ook condooms uitgedeeld. Weten scholieren niet inherent al dat je zonder een condoom zwanger kan raken? Dat is toch totaal niet relevant waarom ze er zijn
Waar zie jij dat mensen opperen voor het wegbannen van drag queens uit het openbare leven?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Ah dragqueens moeten uiteraard uit het openbare leven worden weggebannen van onze fatsoensridders van de FvD/Roze Leeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |