Dat we dit soort onzin niet in scholen hebben.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus samengevat, ouders eisen dat de school niet langer de mogelijkheid van een opt out geeft, omdat dit de valse indruk zou geven dat de voorleessessies schadelijk zijn voor kinderen.
De school houdt echter voet bij stuk...
Wat voor geluk hebben wij dan dat we niet in Canada wonen?
Waarom heb jij daar last van dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat we dit soort onzin niet in scholen hebben.
Heb ik niet, zeg ik ook niet. Kun je proberen een punt te maken misschien?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar last van dan?
Jouw punt is nogal onduidelijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Heb ik niet, zeg ik ook niet. Kun je proberen een punt te maken misschien?
Omdat dat niet scoort.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:13 schreef ems. het volgende:
Maar waarom dragqueens? Waarom dan niet bijvoorbeeld modelvliegers?
Of helemaal extreem: korfballers.
Dat is an sich wel vreemd. Ik heb liever 20 dragqueens die mijn kinderen voorlezen dan 1 korfballer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat dat niet scoort.
Je hoort daarom niets over andere voorleessessies.
Over sessies met dragqueens hoorde je tot voor kort ook niets.
https://www.denieuwebibliotheek.nl/voorlezen-gratis
Bijzondere claim. Probeer dit eens verder te onderbouwen? ..quote:Op donderdag 7 september 2023 22:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat jij je levenswijze schadelijk vindt voor kinderen weten we inmiddels wel.
Maar niet iedereen denkt daar zo over.
'Last van hebben' is een aspect dat jij er bij verzonnen hebt. Als je het met opzet onduidelijk maakt voor jezelf is dat niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jouw punt is nogal onduidelijk.
Je hebt er geen last van dat kinderen worden voorgelezen op school, maar toch spreek je van geluk dat je niet in Canada woont, waar kinderen worden voorgelezen op school
Tja, je slalomt er raar omheen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
'Last van hebben' is een aspect dat jij er bij verzonnen hebt. Als je het met opzet onduidelijk maakt voor jezelf is dat niet mijn probleem.
Speciaal voor jou: het is maar goed dat we niet in Canada wonen zodat we hier niet met die onzin geconfronteerd worden. Hier kun je gewoon de idioten die hun kinderen hier naar toe sturen uitlachen, zonder dat scholen zich er mee proberen te bemoeien.
Oh, lees het Hongarije topic maar eens terug.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzondere claim. Probeer dit eens verder te onderbouwen? ..
Wat heeft dat topic te maken met een nieuwsbericht over drag queen storytime evenementen in het Canadese onderwijs?quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, lees het Hongarije topic maar eens terug.
Ik maak me nergens druk over, en het idee dat je ergens 'last' van moet hebben om er over te praten slaat nergens op (dan zou je zelf ook hier niet mogen posten). Zet jezelf toch niet zo voor lul manquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, je slalomt er raar omheen.
Als jij verder geen last hebt van voorleessessies op scholen, waarom maak je je er dan druk over?
Je zet jezelf voor lul.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk over, en het idee dat je ergens 'last' van moet hebben om er over te praten slaat nergens op. Zet jezelf toch niet zo voor lul man
Volgens mij schetste je het angstbeeld dat dit ook op Nederlandse scholen wordt ingevoerd...quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat heeft dat topic te maken met een nieuwsbericht over drag queen storytime evenementen in het Canadese onderwijs?
En wat heeft dat te maken met het topic over Hongarije?quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij schetste je het angstbeeld dat dit ook op Nederlandse scholen wordt ingevoerd...
Wellicht was je dat vergeten.
In dat topic liet je blijken dat het terecht is dat Hongarije boeken voor kinderen verbiedt waarin in een andere gezinssituatie werd geschetst dan de traditionele.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het topic over Hongarije?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |