Wat fijn dat ze meer in de buurt komt wonen, dan zal ze al toch wat makkelijker aanloop hebben van jouw gezin.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff dan gaat ze verhuizen, woont nu nog in Dordrecht maar die instelling kan niet meer bieden wat ze nodig heeft. Ze staat intussen hoog op de lijst hier in Zoetermeer
yep, 's avonds ff een bakkie doen met m'n moeder is dan echt een stuk makkelijker ipv 1.5 uur in de auto te zittenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze meer in de buurt komt wonen, dan zal ze al toch wat makkelijker aanloop hebben van jouw gezin.
Mierzoet.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mierzoet.
Koop het vaak voor mijn moeder. Dus toen ik zelf een fles kreeg, was dat even confronterend
datquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
“Je hebt nu de Bailey’s-gerechtigde leeftijd bereikt”
Ben jij al ZO oud jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
“Je hebt nu de Bailey’s-gerechtigde leeftijd bereikt”
Ja oke, maar als dat nummer richting de 75 gaat ............quote:
ditquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb er een beetje moeite mee dat de tijd echt voorbij lijkt te vliegen maar ik vind ouder worden wel prima
Ja uiteindelijk leggen we ons er allemaal bij neerquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb er een beetje moeite mee dat de tijd echt voorbij lijkt te vliegen maar ik vind ouder worden wel prima
Sodejuquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit
En hoe ouder je wordt hoe sneller het lijkt te gaan
Niet iedereen hoor. Uiteindelijk leggen we het wel allemaal af maar dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk leggen we ons er allemaal bij neer
ditquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sodeju![]()
Weer een jaar voorbij!
Dus je kunt er beter maar een leuke tijd van maken.
Echtquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:04 schreef Koen66 het volgende:
zo sta je vuurwerk af te steken, knipper met je ogen en het is zomer. Volgende feestdag is het alweer kerst
Ik dacht even dat je wat anders ging zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:04 schreef Koen66 het volgende:
zo sta je vuurwerk af te steken, knipper met je ogen en het is zomer. Volgende feestdag is het alweer kerst
nu wil ik weten watquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je wat anders ging zeggen
Goed plan wel, zo warm is het niet meerquote:
zo sta je vuurwerk af te steken, knipper met je ogen, en zo heb je geen ogen meer........quote:
Kerst-T-shirt dan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed plan wel, zo warm is het niet meer
Te weinig gedaan vandaag, dan krijg ik het sneller koudquote:
als je een paar keer iets aanklikt ben je gelijk geinteresseerdquote:
Jaja ik weet ...quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je een paar keer iets aanklikt ben je gelijk geinteresseerd![]()
oude muziek komt bij mij ook zeer frequent langs op YTquote:
Love itquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oude muziek komt bij mij ook zeer frequent langs op YT
Dat en Spaanse maar das vanwege mn tipocquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oude muziek komt bij mij ook zeer frequent langs op YT
Ik wil ook een tipoc.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat en Spaanse maar das vanwege mn tipoc
Badeendjes rule the world als TT.quote:
Welke buren?quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je werd net nog genoemd bij de buren
Hoe oud ben je nu inmiddels Koen ...quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gianni61 in R&P / [R&P SC #7988] drinkuh
quote:Op zaterdag 2 september 2023 03:47 schreef Fogel het volgende:
Nee, @:deissyy en alle anderen die ernaar vragen, ik ga niet naar Say Cheese/Martijn.
Ik heb helemaal geen idee wie die vent is, behalve door FOK! users die hem op TV hebben gezien.quote:
Krijg ineens zin in friet met appelmoes.quote:
Het is een wonder dat dat nog bestaatquote:Op zaterdag 2 september 2023 07:06 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg ineens zin in friet met appelmoes.
Je bent zelf een zeekoequote:Op zaterdag 2 september 2023 08:03 schreef engine het volgende:
Bijna twee jaar terug konden we via livestream de geboorte van een zeekoe volgen. Nu komt er misschien weer een jong bij.
https://www.burgerszoo.nl(...)e-zeekoe-is-drachtig
Heb je weer wat te kijken Enginequote:Op zaterdag 2 september 2023 08:03 schreef engine het volgende:
Bijna twee jaar terug konden we via livestream de geboorte van een zeekoe volgen. Nu komt er misschien weer een jong bij.
https://www.burgerszoo.nl(...)e-zeekoe-is-drachtig
Heb je ook jus de boules?quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Vandaag Jeu de Bouletournooi vanuit de kroeg.
Doen er 40 mee... Heb me suf staan draaien aan gehaktballetjes![]()
Kan geen bal meer zien.
Da's lastig, bij een jeu de boulestournooiquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Kan geen bal meer zien.
Ze gooien vanuit de kroeg willekeurige voorbijgangers zo'n bal naar hun kop?quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Kan geen bal meer zien.
Gaat dit nog over de gehaktballetjes?quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gooien vanuit de kroeg willekeurige voorbijgangers zo'n bal naar hun kop?
quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:35 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat dit nog over de gehaktballetjes?
Ze doen dus iets VANUIT de kroeg, dan wordt het al snel gooienquote:Vandaag Jeu de Bouletournooi vanuit de kroeg.
Goed idee..Keil ze gewoon op de baan. Zoek het maar uitquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's lastig, bij een jeu de boulestournooi
Ja, is de Haagse variantquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gooien vanuit de kroeg willekeurige voorbijgangers zo'n bal naar hun kop?
Met of zonder saus?quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, is de Haagse variant![]()
En dan heb je de keuze uit een bal van ijzer of gehakt
Veel plezier.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn planning voor vandaag:
https://www.zandbergrun.be/
Daar moet je stalen ballen voor hebben.quote:
Gehaktballen lees ik netquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet je stalen ballen voor hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Foto van vorig jaar)
Die agenten komen niet ver bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Wildwest taferelen hier.
Scooter op de vlucht voor 3 politiewagens en een motoragent. Die komt niet ver.
Ik denk niet dat die door zullen rijden als ze hem eenmaal hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die agenten komen niet ver bedoel je?
Maar krijgen ze hem ook? Die gasten op scooters hebben wel voordelen in steden tov auto'squote:Op zaterdag 2 september 2023 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die door zullen rijden als ze hem eenmaal hebben.
Er zat ook een motoragent bij en dan ontsnap je niet zo gauw.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar krijgen ze hem ook? Die gasten op scooters hebben wel voordelen in steden tov auto's
Dan wordt het echt hekjes en steegjes zoeken heeft youtube mij geleerdquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zat ook een motoragent bij en dan ontsnap je niet zo gauw.
En en ? al gepakt ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Wildwest taferelen hier.
Scooter op de vlucht voor 3 politiewagens en een motoragent. Die komt niet ver.
Die mogelijkheden heb je hier niet in de buurt voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt het echt hekjes en steegjes zoeken heeft youtube mij geleerd
Ik neem aan van wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet? Heb je die niet overal wel in steden?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mogelijkheden heb je hier niet in de buurt voor zover ik weet.
[..]
Ik neem aan van wel.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:19 schreef chufi het volgende:
En weer wordt er gefietst door een stukje van "mijn Spanje"Ik ben hier ook wel een aantal keer geweest. Dat hele verhaal over gaspachos nooit meegekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Geen idee, want ik heb het niet gehoord... Is dat niet Andalusisch?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben hier ook wel een aantal keer geweest. Dat hele verhaal over gazpachos nooit meegekregen
Blijkbaar ,een warme soort specifiek uit de buurt waardoor ze bu rijdenquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, want ik heb het niet gehoord... Is dat niet Andalusisch?
Er zijn vele soorten gerechten met tomaat, maar in mijn ogen is gazpacho koudquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijkbaar ,een warme soort specifiek uit de buurt waardoor ze bu rijden
Ja, warme gazpacho is tomatensoepquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn vele soorten gerechten met tomaat, maar in mijn ogen is gazpacho koud
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gaspatxos_en_Castalla.jpgquote:
Dat is idd heel andere koekquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gaspatxos_en_Castalla.jpg
Het is deze
[ afbeelding ]
Ziet er niet te vreten uit
Hij zegt hier olé omdat...quote:
hij dat hier geleerd heeft.quote:
Siquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn vele soorten gerechten met tomaat, maar in mijn ogen is gazpacho koud
Fiets jij daar tussen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:14 schreef pullup het volgende:
Kijk aan, mijn straatje vroegah
[ twitter ]
Nein, toen was zelfs mijn opa nog jongquote:
Nou dat die tram foetsie is is nu is wel beterquote:
Welke lijn was dat ? de 3 ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dat die tram foetsie is is nu is wel beter
Maar als jij ouder bent dan je opa kan het toch?quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Nein, toen was zelfs mijn opa nog jong
Ik ga eens kijken of ik dat kan uitvogelenquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als jij ouder bent dan je opa kan het toch?
Kijk @chufiquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik dat kan uitvogelen
Vanochtend was het nog vies aan het miezerenquote:
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanochtend was het nog vies aan het miezeren
Ik kreeg 12 als antwoord...quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk @:chufi
https://www.amsterdamsetrams.nl/lijnen/lijn5.htm
Dat was makkelijker dan ik dacht
Van mij mag het hele jaar zo lekker zijnquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
En er komen nog veel meer mooie dagen
Paar maanden volop winter en dan weer de zomer in.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van mij mag het hele jaar zo lekker zijn![]()
Het wordt weer vies komende week.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
En er komen nog veel meer mooie dagen
Op en top nazomerquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt weer vies komende week.
Vandaag was lekker ja.
Apartquote:
Die hebben we niet op voorraadquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
Het enige echte antwoord is natuurlijk 42
De konijnlijke garde is al onderweg met de zwaarste marteltuigenquote:
Ik heb wel Gorgonzola en dat is eigenlijk toch wel beterquote:
Altijd weer die gekke Friezenquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:55 schreef aloa het volgende:
Drankrijder uit Harlingen haalt topscore bij ademtest: 'Verbaast me dat hij überhaupt contactsleuteltje nog kon draaien'
True storyquote:
Wat is dat ineens met al die mensen die de Vuelta willen saboteren?quote:
Het waren altijd die boerenquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat ineens met al die mensen die de Vuelta willen saboteren?
Vandaag weer 1 opgepakt.
Of heb ik het de afgelopen jaren gemist dit soort berichten?
quote:
quote:
Ja, maar gaat verder.quote:
William Shatner 'Captain Kirk' is wel echt in de ruimte geweest. Het was maar een klein stukje en de vlucht duurde maar 10 minuten.quote:
Waarom deed ie dat briefje?quote:
In de herhaling dan maar...quote:
Hadden ze nou maar iets waarmee je het kon terugkijkenquote:
Wel de moeite waard?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
In de herhaling dan maar...
Het is inderdaad nu bijna afgelopen
Dan houdt het wel op ...quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
In de herhaling dan maar...
Het is inderdaad nu bijna afgelopen
Beetje inkomen hoor weer, voorstellen en zo en een lange proefquote:
Ik ga kijken, en probeer volgende week 'live' aan te hakenquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje inkomen hoor weer, voorstellen en zo en een lange proef
Absoluut nog niets bijzonders gebeurd
Ik geloof dat het hierna naar zondag gaat verhuizen dus let opquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga kijken, en probeer volgende week 'live' aan te haken
Hm, ook nog opletten, het vergt wel watquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hierna naar zondag gaat verhuizen dus let op
Vandaar ... want waarom zou je het anders kijken vroeg ik me afquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:15 schreef pullup het volgende:
Keek ook even want er doet deze keer een ex toproeister mee die ik wel goed ken.
Vond dit vroeger wel leuk hoorquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar ... want waarom zou je het anders kijken vroeg ik me af
Geen ideequote:Op zaterdag 2 september 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
Straks is het al weer zondag .... aflevering 2 gelijk al ?
Uit eten met die roeister zekerquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen ideeMorgen kan ik zeker niet kijken
Ja en verdomd morgen al meteen aflevering 2quote:
Haha nee ze was van de 'buren'quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit eten met die roeister zekeroops ...
Ze hebben maar een heel beperkt assortiment in de RTL baantjescarrousel, jaquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:31 schreef pullup het volgende:
Hebben ze bij dat RTL4 maar 1 presentator![]()
Volgende programma meteen dezelfde knakker![]()
Weg ermee
Helaas ook een paar seconden van meegekregen voordat de tv uitging. Wie kijkt zoietsquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:31 schreef pullup het volgende:
Hebben ze bij dat RTL4 maar 1 presentator![]()
Volgende programma meteen dezelfde knakker![]()
Weg ermee
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
Tegenwoordig nog naar reguliere TV kijken
Ja dat was snel wegzappen, helaas net te langzaamquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas ook een paar seconden van meegekregen voordat de tv uitging. Wie kijkt zoiets
Ja toch?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef pullup het volgende:
Wat vervelend nou
https://nos.nl/artikel/24(...)-drassige-modderpoel
Ging je daar nog heen of had ik dat verkeer begrepen ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen begint de wk ook overigens
Neh ik ben net weer met mijn eigen groepen begonnen dus ik sla over. Jammer, meestal is het wk eind augustus en dan kan je het nog mooi meepakken als het in de buurt is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging je daar nog heen of had ik dat verkeer begrepen ?
OK .. Succes dan maar weer met het nieuwe seizoen en dat het weer wat mooie jonge talenten op mag leveren ... want zonder trainers zoals jij zou er weinig toekomst zijn om naar toe te roeien ...quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Neh ik ben net weer met mijn eigen groepen begonnen dus ik sla over. Jammer, meestal is het wk eind augustus en dan kan je het nog mooi meepakken als het in de buurt is.
Thnx en ik ga mijn best weer doen, er komen er vast weer een aantal doorquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Succes dan maar weer met het nieuwe seizoen en dat het weer wat mooie jonge talenten op mag leveren ... want zonder trainers zoals jij zou er weinig toekomst zijn om naar toe te roeien ...
Daar zou ik nou toch wel eens heen willenquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef pullup het volgende:
Wat vervelend nou
https://nos.nl/artikel/24(...)-drassige-modderpoel
volgend jaar dan maar ..quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zou ik nou toch wel eens heen willen
Agossie, ik voel met je moeder mee.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Ik heb vanavond mijn broertje en zijn vriendin weer uitgezwaaid. Morgen gaan ze weer terug naar Sierra Leonne tot waarschijnlijk mei of langer. M'n broertje zei voor de grap dat m'n ouders hun morgen wel gewoon bij de kiss and ride konden afzettenStaan bij m'n moeder al de tranen in de ogen.
Maar wil je dan met nog meer tranen tot aan de paspoortcontrole 3 uur drama maken ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie, ik voel met je moeder mee.
Nee, er is nog wel een tussenweg tussen kiss and ride en 3 uur drama. En drama maken vind ik wel wat overdreven klinken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil je dan met nog meer tranen tot aan de paspoortcontrole 3 uur drama maken ?
Ach ja ... we gaan door OKquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee, er is nog wel een tussenweg tussen kiss and ride en 3 uur drama. En drama maken vind ik wel wat overdreven klinken.
Is helemaal geen dramaquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee, er is nog wel een tussenweg tussen kiss and ride en 3 uur drama. En drama maken vind ik wel wat overdreven klinken.
Bolussennnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:49 schreef engine het volgende:
En ik ga zelf morgen voor zes weken naar Terneuzen![]()
Dus voor m'n ouders is het ineens weer heel rustig thuis.
Das wel zo dichtbij dat je af en toe wel ff thuis kunt komenquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:49 schreef engine het volgende:
En ik ga zelf morgen voor zes weken naar Terneuzen![]()
Dus voor m'n ouders is het ineens weer heel rustig thuis.
Ja kan maar het is wel zes dagen per week tien uur per dag werken. Dan blijft er weinig tijd over.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel zo dichtbij dat je af en toe wel ff thuis kunt komen
Heb je dan ook extra vrij? Neem niet aan dat je een contract van 60 uur hebt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan maar het is wel zes dagen per week tien uur per dag werken. Dan blijft er weinig tijd over.
Nog steeds nooit gehad trouwensquote:
Veel extra vakantie uren lijkt me ...quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan maar het is wel zes dagen per week tien uur per dag werken. Dan blijft er weinig tijd over.
Ik krijg overuren uitbetaald en voor iedere volle week dat ik zo van huis ben krijg ik een halve dag vrij.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je dan ook extra vrij? Neem niet aan dat je een contract van 60 uur hebt.
Ook een oplossing ja.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg overuren uitbetaald en voor iedere volle week dat ik zo van huis ben krijg ik een halve dag vrij.
Is iets zoets toch?quote:
Niet miepen, vreten krengquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Is iets zoets toch?ik houd daar niet zo van.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook een oplossing ja.
Toch weer 3 extra vakantiedagen na deze weken dus.
Ik zeg .. Dat is OKquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En dan laat ik nog wat overuren in tijd voor tijd omzetten en dan wil ik twee weken vakantie nemen daarna.
Hoop het nietquote:Op zaterdag 2 september 2023 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Al wel een ticket naar Sierra Leono gekocht om ze te verassen? Of komt daar binnenkort ook een staatsgreep?
Mijn dochter vorige week naar Ecuador.... mocht dr hotel niet uit .... gelukkig is het dan wel dat je de volgende dag weer weg mag... ..quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Al wel een ticket naar Sierra Leono gekocht om ze te verassen? Of komt daar binnenkort ook een staatsgreep?
Daar waren ze met gevangenissen bezig toch?quote:Op zondag 3 september 2023 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter vorige week naar Ecuador.... mocht dr hotel niet uit .... gelukkig is het dan wel dat je de volgende dag weer weg mag... ..
Geen idee... verder niet op ingegaan .... Lastig om overal de zorgen mee te nemen... vandaag Puerto Rico , daarna Miami , New York .... Bogota ... er is vast een film over ....quote:Op zondag 3 september 2023 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waren ze met gevangenissen bezig toch?
Mjah, t is en blijft een klootzak die ze terug laten op tvquote:Op zondag 3 september 2023 00:53 schreef chufi het volgende:
Serieus .... wat een ballen NOS...
mn broek zakt er nog verder vanaf .
100 keer Rafi en Estevana ... Lekker autentiek die 2quote:Op zondag 3 september 2023 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, t is en blijft een klootzak die ze terug laten op tv
quote:Op zondag 3 september 2023 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer nee ... ben wel klaaar hier
Te veel zeikende users (2, maar genoeg) waar ik me aan ben gaan ergeren ...quote:Op zondag 3 september 2023 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ook goed
En waarom wel klaar? Niet leuk meer?
Ik soms ook maar het is zo leuk om maily te plachen.quote:Op zondag 3 september 2023 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer nee ... ben wel klaaar hier
Negeren en door met de leuke?quote:Op zondag 3 september 2023 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Te veel zeikende users (2, maar genoeg) waar ik me aan ben gaan ergeren ...
Ik snap wat je bedoeld want dat heb ik ook wel eens. Maar het is ook wat macb zegt. Dan denk ik ook weer aan de mensen waar ik veel lol mee heb.quote:
Ik weet het en aan jou ligt het ook niet ..... ja nu is het ok en de "others" are ...quote:Op zondag 3 september 2023 01:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld want dat heb ik ook wel eens. Maar het is ook wat macb zegt. Dan denk ik ook weer aan de mensen waar ik veel lol mee heb.
Wij staan boven de mensen waar wij ons aan kunnen ergeren.quote:Op zondag 3 september 2023 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het en aan jou ligt het ook niet ..... ja nu is het ok en de "others" are ...
Doe maar wat anders van hem.quote:
Aan mij dus welquote:Op zondag 3 september 2023 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het en aan jou ligt het ook niet ..... ja nu is het ok en de "others" are ...
Zullen we het daar maar op houden lul.quote:
Ik kocht vanmiddag een nieuwe game.quote:Op zondag 3 september 2023 02:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar op houden lul.![]()
Yesquote:Op zondag 3 september 2023 01:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij staan boven de mensen waar wij ons aan kunnen ergeren.
Badeenje? Die zijn overal.quote:Op zondag 3 september 2023 02:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kocht vanmiddag een nieuwe game.
Zit de intro te kijken.
Weet je wat het eerste is dat ik daarin zie?
(en ja, dit is echt)
Een badeendje jaquote:
quote:Op zondag 3 september 2023 01:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij staan boven de mensen waar wij ons aan kunnen ergeren.
Ik ga zo ook mijn bad, uh bed, zoeken.quote:
Och, er was ooit eerder een verregend festival, en dat is legendarisch geworden!quote:Op zondag 3 september 2023 06:41 schreef pullup het volgende:
Dit gaat het grootste festival drama ooit worden zo
[ twitter ]
Morguh Sodequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |