Wel genoeg grindquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er was te weinig asfalt daar.
Met Daniel om te vragen hoe het is met zn handquote:
Perez wilde juist meer onderstuur en je ziet waar dit toe leidtquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:52 schreef Nizno het volgende:
Onderstuur, waar Max van houdt. Dus ja dat is omdat het op Max gebouwd is
Checo: Hold my taco.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:54 schreef Tijn het volgende:
Wel echt knap om op Monza uit de bocht te vliegen. Er zijn er überhaupt maar drie ofzo.
Aso Tauriquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ging AT gevaarlijk voor Max in de pitstraat
Let Viaplay burn in hellquote:
Yuki moet zijn plaats weten in de pikordequote:
"Stijf" achteraan, Japanner zijnde?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Yuki moet zijn plaats weten in de pikorde
Goed voor de sponsoring in zuid-Amerika. Anders zou je hem inderdaad als eerste dumpen van je huidige rijders in RB of AT.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez maakt ook gewoon veel te veel fouten, naast dat hij veel te langzaam is in die Red Bull.
dat zei die niet.quote:
10.000 bomen gesneuveld in Park Monza door de juni storm, zojuist Nelson op viaplee.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:40 schreef gbm het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja... beetje kale boel ineens...
500 euro, daar gaat het cateringbudgetquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen speeding.
https://www.fia.com/sites(...)0Lane%20Speeding.pdf
500 euro boete voor 4,8 km/u te hard komt aardig in de buurt bij de prijzen die het CJIB rekentquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen speeding.
Zal wel weer 100 euro geldboete worden ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen speeding.
je hebt het gelezen en gezien dat er 500 staat?quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Zal wel weer 100 euro geldboete worden ofzo
Ik was iets te vroeg, ik had mezelf al verbeterd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt het gelezen en gezien dat er 500 staat?
Hopen in elk geval dat Stroll er geen fik in krijgtquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:12 schreef Jane het volgende:
Maareh... ik denk dat we inderdaad voor vlammende Ferrari's moeten vrezen, zondag.
En dan niet op de manier waarop de Italianen hopen.
grote kans op BBQ van Ferrari, this toch al mooi weer, zondagquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:12 schreef Jane het volgende:
Maareh... ik denk dat we inderdaad voor vlammende Ferrari's moeten vrezen, zondag.
zou het? waren het niet een tweetal rondjes met superlichte Ferraris?quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:12 schreef Jane het volgende:
Mwah morgen is de kwalificatie, en staat alles weer zoals voorheen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:15 schreef Jane het volgende:
Zou RBR de motoren nou ook opgeschroefd hebben voor Zandvoort? Of voor Oostenrijk? Ik krijg toch niet de indruk, maar Ferrari in Italië en Britse teams op Silverstone lijkt het soort van standaard.
Kan ook, maar waarschijnlijk allebei. Is tenminste mijn inschatting.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zou het? waren het niet een tweetal rondjes met superlichte Ferraris?
Nou, vorig jaar was 't tijdens de kwali stuivertje wisselen met de Ferraris. in Q3 was 't toch echt Leclerc op 1.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Mwah morgen is de kwalificatie, en staat alles weer zoals voorheen waarschijnlijk.
Ferrari is op de zondagen gewoon kansloos.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar was 't tijdens de kwali stuivertje wisselen met de Ferraris. in Q3 was 't toch echt Leclerc op 1.
Tot aan de crash zegt hij toch?quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:20 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Je 'beste vrijdag sinds lange tijd', terwijl je gecrasht bent zegt wel heel veel...
Ja alleen was RB nog niet zo oppermachtig als nu. Maargoed Perez verneukt de kwali toch weer zoals vanouds, en komt in de race weer dichterbij. Ferrari zal er met een beetje geluk wel 1 op het podium hebben staan. Maar normaliter is dat gewoon weer Max op P1.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar was 't tijdens de kwali stuivertje wisselen met de Ferraris. in Q3 was 't toch echt Leclerc op 1.
Ik kreeg de indruk dat die aanvulling van Van Haren kwam. Geen idee of dat klopt, maar is verder ook niet zo belangrijk. Hoop dat Perez verder een goed weekend heeft.quote:
Was ook niet echt een crash, wel een ontmoeting met het muurtje 👀quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:20 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Je 'beste vrijdag sinds lange tijd', terwijl je gecrasht bent zegt wel heel veel...
Checo de toerist verkent inderdaad graag ook een beetje het gebied buiten de baan. En waarom ook niet, als je er dan toch bent?quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ook niet echt een crash, wel een ontmoeting met het muurtje 👀
Zo oppermachtig is RBR niet in de kwalificatie, dus het zou me niet verbazen als er een Ferrari op pole staat. In de race zijn ze redelijk kansloos, denk ik. Vooral doordat ze veel banden vreten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja alleen was RB nog niet zo oppermachtig als nu. Maargoed Perez verneukt de kwali toch weer zoals vanouds, en komt in de race weer dichterbij. Ferrari zal er met een beetje geluk wel 1 op het podium hebben staan. Maar normaliter is dat gewoon weer Max op P1.
That's what she saidquote:
De FIA rekent in ieder geval geen 9 euro administratiekostenquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
500 euro boete voor 4,8 km/u te hard komt aardig in de buurt bij de prijzen die het CJIB rekent
Denk eerder dat de Ferrari's licht waren. Beetje voor "eigen publiek" showen. Zelfs in Quali kan je met weinig brandstof toe.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja alleen was RB nog niet zo oppermachtig als nu. Maargoed Perez verneukt de kwali toch weer zoals vanouds, en komt in de race weer dichterbij. Ferrari zal er met een beetje geluk wel 1 op het podium hebben staan. Maar normaliter is dat gewoon weer Max op P1.
Totdat de banden op zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Misschien valt het wel wat mee voor Ferrari.
Natuurlijk blijft het Ferrari met hun bijzondere strategiekeuzes en niet al te betrouwbare bolides.
Maar het lijkt ook niet heel slecht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wint?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
Leek het zo of staat de vleugelflap van de Merc met DRS open een klein beetje omhoog? Daarmee vang je toch meer wint ipv minder?
ik wint jij windt wij windtenquote:
Zou me verbazen als Mercedes wint zondag.quote:
Oveel Wintquote:
Zijn landgenoot Vesti deed dat vorige week in de F2 op Zandvoort ookquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:00 schreef Jane het volgende:
Mag heeft ook zonder banden gereden. Gewicht besparen. Oneerlijk.
Ik ook in de sim daar. Als je daar te hard de bocht doorgaat of over die kerbsquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies dat heb ik in Gran Turismo ook vaak zo gedaan
Je moet het 'de sim' noemen in de hoop dat mensen het dan serieuzer nemenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies dat heb ik in Gran Turismo ook vaak zo gedaan
en einde tijdperk HAMquote:
Tank bijna leegquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:24 schreef Tijn het volgende:
Hey, Ferrari heeft de handrem eraf gehaald.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:27 schreef Jane het volgende:
Sainz wellicht ook getergd geraakt door Hammie's opmerkingen over de zwakke teammaten van Max.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:24 schreef Jane het volgende:
Ferrari moet even wat laten zien voor het thuispubliek.
Dit, denk ik ook.quote:
ja toch? niet dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:47 schreef wdn het volgende:
Muts op F1TV dacht dat de Nederlands GP kwalificstie eraan komt
Stevie en Ray, de 2 engineers van de Ferrari coureurs.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:32 schreef Gehrman het volgende:
Engineer van Sainz zat weereens niet op te letten.
Altijd maar weer dat RB die Perez saboteert zodat Checo geen WDC kan winnenquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Motorwissel Perez https://racingnews365.nl/(...)catie-gp-itali%C3%AB
en ik maar denken dat de sarcasme tag wel voldoende was...quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Perez die eerder zichzelf saboteert omdat ie gewoon een flutcoureur is
je ziet Max nooit tegen de vangrail aanrijdenen ik weet zeker dat Herr Helmut dat heeft opgeschreven en Checo die weer stapje dichterbij de uitgang is van RB
Nee ze zitten in Italië.quote:
vind dit systeem ook een bs ideequote:Op zaterdag 2 september 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Had ze gewoon op de full wets laten beginnen, als we er dan toch een circus van maken...
allemaal voor het klimaatquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
FIA "we nemen minder banden mee!"
ook FIA "je moet iedere compound in de kwali gebruiken!"
Dat kan ook zonder het tweede deel.quote:
Ik vind van wel.quote:
Dacht ik al ja, die achter hem (weet niet wie dat was) ging er ook overheen daar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen niet voor Ferrari, AlphaTauri en Alfa Romeo.
Oh hij gaat meteen weer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:06 schreef PS. het volgende:
Max naar binnen, wel een risico. Had dus niet zoveel brandstof
Piastriquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dacht ik al ja, die achter hem (weet niet wie dat was) ging er ook overheen daar.
Daar ligt een grindbakquote:
Er zijn overal grindbakken op dit circuitquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Op Zandvoort geen woord over TL gehoord.
Niet waar de track limit voor geldtquote:
Ja, maar blijkbaar te ver van de baanquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn overal grindbakken op dit circuit
Er zijn blijkbaar niet genoegquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn overal grindbakken op dit circuit
Jazeker welquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet waar de track limit voor geldt
Werd wel gezegd. Bij bocht 7 ligt een grindbakquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet waar de track limit voor geldt
Niet dicht bij de baanquote:
Dus er ligt wel een grindbakquote:
Je kan dat geld beter aan F1TV uitgeven.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
IA3M gebruiken, dan is het 10 euro per maand voor 3 maanden. Dit werkt ook bij bestaande klanten, je hoeft geen nieuw account aan te maken.
Zijn ze zo wanhopig?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik weet het, dit is het verkeerde topic, maar als mensen wat euros willen besparen op Viaplay dan kan je de vouchercode VIA3M gebruiken, dan is het 10 euro per maand voor 3 maanden. Dit werkt ook bij bestaande klanten, je hoeft geen nieuw account aan te maken.
ik weet het, dit is het verkeerde topic, maar F1TV is maar 8 euroquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik weet het, dit is het verkeerde topic, maar als mensen wat euros willen besparen op Viaplay dan kan je de vouchercode VIA3M gebruiken, dan is het 10 euro per maand voor 3 maanden. Dit werkt ook bij bestaande klanten, je hoeft geen nieuw account aan te maken.
Dat mag iedereen voor zichzelf uitmakenquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:14 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je kan dat geld beter aan F1TV uitgeven.
Minder, 65/jaarquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:14 schreef PS. het volgende:
[..]
ik weet het, dit is het verkeerde topic, maar F1TV is maar 8 euro
In Q3 bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dadelijk gaan de Ferraris in standje extra pepperoni.
Die weet dat hij de komende twee jaar weer veilig zit bij MB, dus kan zonder gevolg matig presterenquote:
En geen idee hebben waar de snelheid ineens vandaan gekomen isquote:
Nooitquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
wanneer zegt papa stroll genoeg is genoeg
Op snelle banen zaten ze er meestal wel goed bij.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En geen idee hebben waar de snelheid ineens vandaan gekomen is
Ik vind het geweldig dat Williams langzaam weer naar voren komtquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En geen idee hebben waar de snelheid ineens vandaan gekomen is
Als het geld op is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
wanneer zegt papa stroll genoeg is genoeg
Das alleen op dit soort tracks natuurlijk, als ze straks weer een beetje moeten sturen dan liggen ze weer achterop.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat Williams langzaam weer naar voren komt
Net als Aston Martin met Stroll maar toch.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef DeeBee het volgende:
Wat een seizoen, Alpine van een podium naar Q1 exit.
Ferrari being Ferrariquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:22 schreef Managarm het volgende:
Lol Ferrari, te langzame rondetijden gereden.
Zandvoort was een prima resultaat voor Albonquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:22 schreef D_A het volgende:
[..]
Das alleen op dit soort tracks natuurlijk, als ze straks weer een beetje moeten sturen dan liggen ze weer achterop.
en dan is nog de vraag wat sainz krijgt voor die mini botsing met piastriquote:
Paar jaar terug was dat gebruikelijk, dus er zit lichte verbetering inquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het enige is dat ze nog niet geploft zijn
Op Zandvoort deden ze het ook prima.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:22 schreef D_A het volgende:
[..]
Das alleen op dit soort tracks natuurlijk, als ze straks weer een beetje moeten sturen dan liggen ze weer achterop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |