Dacht ik al ja, die achter hem (weet niet wie dat was) ging er ook overheen daar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen niet voor Ferrari, AlphaTauri en Alfa Romeo.
Oh hij gaat meteen weer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:06 schreef PS. het volgende:
Max naar binnen, wel een risico. Had dus niet zoveel brandstof
Piastriquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dacht ik al ja, die achter hem (weet niet wie dat was) ging er ook overheen daar.
Daar ligt een grindbakquote:
Er zijn overal grindbakken op dit circuitquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Op Zandvoort geen woord over TL gehoord.
Niet waar de track limit voor geldtquote:
Ja, maar blijkbaar te ver van de baanquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn overal grindbakken op dit circuit
Er zijn blijkbaar niet genoegquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn overal grindbakken op dit circuit
Jazeker welquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet waar de track limit voor geldt
Werd wel gezegd. Bij bocht 7 ligt een grindbakquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet waar de track limit voor geldt
Niet dicht bij de baanquote:
Dus er ligt wel een grindbakquote:
Je kan dat geld beter aan F1TV uitgeven.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
IA3M gebruiken, dan is het 10 euro per maand voor 3 maanden. Dit werkt ook bij bestaande klanten, je hoeft geen nieuw account aan te maken.
Zijn ze zo wanhopig?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik weet het, dit is het verkeerde topic, maar als mensen wat euros willen besparen op Viaplay dan kan je de vouchercode VIA3M gebruiken, dan is het 10 euro per maand voor 3 maanden. Dit werkt ook bij bestaande klanten, je hoeft geen nieuw account aan te maken.
ik weet het, dit is het verkeerde topic, maar F1TV is maar 8 euroquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik weet het, dit is het verkeerde topic, maar als mensen wat euros willen besparen op Viaplay dan kan je de vouchercode VIA3M gebruiken, dan is het 10 euro per maand voor 3 maanden. Dit werkt ook bij bestaande klanten, je hoeft geen nieuw account aan te maken.
Dat mag iedereen voor zichzelf uitmakenquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:14 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je kan dat geld beter aan F1TV uitgeven.
Minder, 65/jaarquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:14 schreef PS. het volgende:
[..]
ik weet het, dit is het verkeerde topic, maar F1TV is maar 8 euro
In Q3 bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dadelijk gaan de Ferraris in standje extra pepperoni.
Die weet dat hij de komende twee jaar weer veilig zit bij MB, dus kan zonder gevolg matig presterenquote:
En geen idee hebben waar de snelheid ineens vandaan gekomen isquote:
Nooitquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
wanneer zegt papa stroll genoeg is genoeg
Op snelle banen zaten ze er meestal wel goed bij.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En geen idee hebben waar de snelheid ineens vandaan gekomen is
Ik vind het geweldig dat Williams langzaam weer naar voren komtquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En geen idee hebben waar de snelheid ineens vandaan gekomen is
Als het geld op is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
wanneer zegt papa stroll genoeg is genoeg
Das alleen op dit soort tracks natuurlijk, als ze straks weer een beetje moeten sturen dan liggen ze weer achterop.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat Williams langzaam weer naar voren komt
Net als Aston Martin met Stroll maar toch.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:20 schreef DeeBee het volgende:
Wat een seizoen, Alpine van een podium naar Q1 exit.
Ferrari being Ferrariquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:22 schreef Managarm het volgende:
Lol Ferrari, te langzame rondetijden gereden.
Zandvoort was een prima resultaat voor Albonquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:22 schreef D_A het volgende:
[..]
Das alleen op dit soort tracks natuurlijk, als ze straks weer een beetje moeten sturen dan liggen ze weer achterop.
en dan is nog de vraag wat sainz krijgt voor die mini botsing met piastriquote:
Paar jaar terug was dat gebruikelijk, dus er zit lichte verbetering inquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het enige is dat ze nog niet geploft zijn
Op Zandvoort deden ze het ook prima.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:22 schreef D_A het volgende:
[..]
Das alleen op dit soort tracks natuurlijk, als ze straks weer een beetje moeten sturen dan liggen ze weer achterop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |