Vladimir Nabokov, Lolita?quote:Op zondag 24 september 2023 15:10 schreef Brokkel het volgende:
Jullie raden nooit welk boek ik nu aan het lezen ben.
Tip: ik durf er in het openbaar niet voor uit te komen dat ik het lees.
Ja die heb ik ook geluisterd. Lekker een verhaal om bij te rommelen en ondertussen een leuk verhaal volgenquote:Op maandag 25 september 2023 22:05 schreef Brokkel het volgende:
En naast het boek van AM luister ik momenteel ook Escaperoom 2.0 van Maren Stoffels. Man, wat een spannend verhaal! Luistertijd is niet elke dag, maar ik luister nu zelfs tijdens het eten koken!
(Young Adult - jeugdthriller)
Lijkt me een prachtig, aangrijpend verhaal. Komt op mijn lijstje!quote:Op donderdag 28 september 2023 13:18 schreef Nober het volgende:
Helden daad in de Sahara
Wat een verhaal.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ggelaar-marc-gilsing
https://www.bruna.nl/boeken/heldendaad-in-de-sahara-9789043928397
[..]
Vladimir Nabokov, Lolita?
Nice!!quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu eerst de Mr. Mercedes trilogie van Stephen King op het menu staan.
En grappig dat King echt verschillende schrijfstijlen heeft.quote:
Ik heb eerst de serie gekeken en toen de boeken. Erg gaaf!quote:Op donderdag 28 september 2023 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En grappig dat King echt verschillende schrijfstijlen heeft.
Moest even wennen aan deze, maar ik zit er inmiddels helemaal in
die heb ik inderdaad ook met veel plezier gelezen. Insomnia is dan ook wel een aanrader voor jou.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:10 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond Fairy Tale van King ook erg leuk! En 22/11/63 ook. Beide boeken vond ik het echt jammer dat ze afgelopen waren. Totaal andere verhalen, maar wel met een vergelijkbare insteek waar ik wel van jou. Persoonlijk vind ik zijn fantasy verhalen vaak een stuk beter dan de verhalen die meer richting horror gaan.
Storygraph!quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:25 schreef Adrian4 het volgende:
Feest 🎉
[ afbeelding ]
En het is nog niet eens november!
LIT / Wat lees je nu? #86 Lezen of luisteren?!?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:53 schreef J-net het volgende:
Ik heb de nieuwste van Vi Keeland gelezen. Was weer leuk.
Nu aan Juice van Heleen van Royen begonnen. Het is nog wat chaotisch. Het aantal sterren op GR is ook niet hoog. Gelukkig een koopje via Vinted. Dus niet volle pond betaald.
Huh waarom zou dat hier niet kunnen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
LIT / Wat lees je nu? #86 Lezen of luisteren?!?
Het is een beetje op mijn verzoek gestart. Het andere topic is geen ruimte voor wat meer "klets" er omheen. Althans, ik miste dat. Ik wil kunnen praten over heel diverse boeken. Ik lees echt van alles, van kinderboeken tot flutromans, van detective tot literatuur. Andere topic is echt meer literatuur. Het is een beetje de sfeer die ik hier zoek, het gemoedelijk keuvelen over boeken, maar ook bv over leesdoelen, leuke boekhandels etc.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje jammer om hetzelfde in twee topics te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |