Omdat je geen schare Zwolse groupies achter je aan hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waanders in de Broere of hoe heet dat, Fundatie, een pilsje op de markt, maar dan wel rap de trein in.
Omdat we incl. Hem nu vier linksbacks hebben als de Sosa deal rondkomt. Voor 12,5 miljoen kan je best een leuke rechtsbuiten halen denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is Avila een beetje overbodig
Maar van die 4 zijn er maar 2 bruikbaar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Omdat we incl. Hem nu vier linksbacks hebben als de Sosa deal rondkomt. Voor 12,5 miljoen kan je best een leuke rechtsbuiten halen denk ik.
Met een generatie die de geschiedenis zal ingaan als 1 van de beste ooit bij Ajax, die generatie is nu compleet weg en nu zitten we in een wederopbouwfase. Toch niet zo heel moeilijk om te snappen lijkt me?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Indekken tegen clubs waar je nog niet zo lang geleden nog veel grotere clubs bang maakte en inmaakte
Steijn gaf vanmiddag duidelijk aan dat het van nature een centrale verdediger is. Dus eigenlijk 3 linksbacks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Omdat we incl. Hem nu vier linksbacks hebben als de Sosa deal rondkomt. Voor 12,5 miljoen kan je best een leuke rechtsbuiten halen denk ik.
Laatste coach die dat probeerde is halverwege het seizoen weggebonjourd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie weet gaan we wel 5 3 2 spelen met avila en sosa
Daarom vroeg ik dus of Avila goed in het centrum kan spelen. Antwoord is dus ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk te begrijpen voor veel mensen blijkbaar. Verbaas me echt over hoe simpel sommigen zijn. Lekker focus op onszelf houden en die kinderachtige groepering voor lief nemen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een generatie die de geschiedenis zal ingaan als 1 van de beste ooit bij Ajax, die generatie is nu compleet weg en nu zitten we in een wederopbouwfase. Toch niet zo heel moeilijk om te snappen lijkt me?
Dus stabiel bij de top blijven zit er niet in door wanbeleid?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een generatie die de geschiedenis zal ingaan als 1 van de beste ooit bij Ajax, die generatie is nu compleet weg en nu zitten we in een wederopbouwfase. Toch niet zo heel moeilijk om te snappen lijkt me?
Ja stel je voor zeg dat je een keer kritisch naar het beleid, de selectie en de prestaties kijkt… Calimeroquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:35 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk te begrijpen voor veel mensen blijkbaar. Verbaas me echt over hoe simpel sommigen zijn. Lekker focus op onszelf houden en die kinderachtige groepering voor lief nemen.
Dat zijn dezelfde mensen die heel verbaasd waren over de wanprestatie van gisteren, of die het raar vinden dat je vooraf blind tekent voor plek 2 dit seizoen. Kritiek is not dun, dan ben je alleen maar negatief.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja stel je voor zeg dat je een keer kritisch naar het beleid, de selectie en de prestaties kijkt… Calimero
Maar het ligt aan het kunstgrasquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die heel verbaasd waren over de wanprestatie van gisteren, of die het raar vinden dat je vooraf blind tekent voor plek 2 dit seizoen. Kritiek is not dun, dan ben je alleen maar negatief.
Die hadden wel even verwacht dat ze met 8-0 zouden winnen thuis, met al die dure nieuwe toppers er bij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die heel verbaasd waren over de wanprestatie van gisteren, of die het raar vinden dat je vooraf blind tekent voor plek 2 dit seizoen. Kritiek is not dun, dan ben je alleen maar negatief.
Hmmm.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die hadden wel even verwacht dat ze met 8-0 zouden winnen thuis, met al die dure nieuwe toppers er bij.
Maar inderdaad, oh wee als je ook maar een kritisch woord roept.
Vorig seizoen ruim 100 miljoen uitgegeven, we weten de afloop.
Dan is de wil om te willen winnen dus niet aanwezig.kortom, op karakter ga je wedstrijden verliezen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik had en 0-0 of een 1-0 eerlijk gezegd wel verwacht. Pas bij een 2-0 ga je je druk maken en je inzetten. Tot dan afwachten. Dit is een uitputtingsrace met een controle na 2 wedstrijden. 1-4, 2-4, 3-4 maak allemaal niks uit. Geen blessures of kaarten is belangrijker.
Ok Sticks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je geen schare Zwolse groupies achter je aan hebt.
Niet perse. Er is maar 1 moment nodig pom dat om te laten slaan. Zelfs een opmerking van 1 persoon kan genoeg zijn. Of een aankoop. Deze poule van vandaag kan ook zo iets zijn: 1 goede eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan is de wil om te willen winnen dus niet aanwezig.kortom, op karakter ga je wedstrijden verliezen.
Vind dat er op papier vrij goed is ingekocht voor die 100 miljoen. Uit mijn hoofd 12 aankopen(?) gemiddelde leeftijd 21 jaar. Naar verluidt een paar grote talenten opgehaald. Met Sutalo en Sosa (als hij komt) twee internationals erbij voor de middengroep. Een tweetal oudere spelers om de ervaring aan te vullen. Daarnaast heb je nog Godts, Vos, Misehouy, Gorter, Brobbey, Rensch, Taylor en Hato lopen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die hadden wel even verwacht dat ze met 8-0 zouden winnen thuis, met al die dure nieuwe toppers er bij.
Maar inderdaad, oh wee als je ook maar een kritisch woord roept.
Vorig seizoen ruim 100 miljoen uitgegeven, we weten de afloop.
Nou wederopbouw?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bent niet goed als je denkt dat 12 aankopen je kampioen gaan maken. Het is 1 september en je hebt net pas alle aankopen binnen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dat er op papier vrij goed is ingekocht voor die 100 miljoen. Uit mijn hoofd 12 aankopen(?) gemiddelde leeftijd 21 jaar. Naar verluidt een paar grote talenten opgehaald. Met Sutalo en Sosa (als hij komt) twee internationals erbij voor de middengroep. Een tweetal oudere spelers om de ervaring aan te vullen. Daarnaast heb je nog Godts, Vos, Misehouy, Gorter, Brobbey, Rensch, Taylor en Hato lopen.
Ik denk dat er weinig excuses meer zijn voor Steijn. Zit meer dan voldoende kwaliteit en potentie in die selectie om kampioen mee te worden.
Die trainer kan hier nooit een elftal van maken. Te weinig ervaring en kwaliteit om dit legioen te laten ballen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nou wederopbouw?
Ik zou eerder spreken van een nieuwe realiteit.
Ja, ik heb hem niet aangesteld.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die trainer kan hier nooit een elftal van maken. Te weinig ervaring en kwaliteit om dit legioen te laten ballen.
Op kwaliteit en een normale trainer ookquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan is de wil om te willen winnen dus niet aanwezig.kortom, op karakter ga je wedstrijden verliezen.
Er zijn mensen die denken dat Ajax kampioen gaat wordenquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Tekenen voor een tweede plek?
Als Ajax tweede wordt, zou dat een gigantische stunt zijn.
De derde plaats gaat al spannend genoeg worden.
klaas stiekum?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die denken dat Ajax kampioen gaat worden
Met Ten Hag was je kampioen gewordenquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die vorig seizoen zelfs tot na Heitinga nog volhielden dat Ajax verreweg de beste selectie van Nederland had gok ik zomaarquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is niet zo alsof die 12 spelers allemaal tegelijkertijd opgesteld worden natuurlijk. Hij heeft diverse spelers erbij gekregen die op papier bij de top van de Eredivisie horen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent niet goed als je denkt dat 12 aankopen je kampioen gaan maken. Het is 1 september en je hebt net pas alle aankopen binnen.
Bergwijn, Berghuis, Alvarez, Timber, Hato, Kudus en Rulli had Schreuder. Dat is nou niet bepaald een onaardige kern voor je basiself.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die vorig seizoen zelfs tot na Heitinga nog volhielden dat Ajax verreweg de beste selectie van Nederland had gok ik zomaar
Je heb vorig seizoen voor meer dan 100 miljoen spelers gehaaldquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
klaas stiekum?
Er zijn wel mensen die vinden dat Ajax altijd voor de titel moet gaanmaar das wat anders.
En voor hoeveel denk je dat Ajax aan spelers heeft verkocht?quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb vorig seizoen voor meer dan 100 miljoen spelers gehaald
je heb dit seizoen ook voor 100 miljoen spelers gehaald
je heb in 2 jaar tijd voor meer dan 200 miljoen aan spelers gekocht
het zou een schande zijn als je geen kampioen gaat worden
dat zielig indekken van 020 moet afgelopen zijn
He klaas kan tellen!quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klaas leest De Telegraaf, die kijken niet naar de verkopen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En voor hoeveel denk je dat Ajax aan spelers heeft verkocht?
je hebt voor duizend miljard verkocht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je zelfs 20 miljoen voor Bassie ontvangt op miraculeuze wijze en je weet nog steeds niet wat te doen met al dat geld, is het eigenlijk alleen maar erger.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ons cluppie Klaas!!quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat kan wel zo wezen maar als je voor 200 miljoen haalt moet je ten alle tijden kampioen worden. De concurrentie heeft bij mekaar nog niet zoveel besteed. Als je met 200 miljoen niet 1x per 2 jaar kampioen kan worden dan kun je het geld beter in kas houden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
je hebt voor duizend miljard verkocht.
Ach, tot die tijd hebben jullie Jan van Halst als algemeen directeur. Dat is bijna net zo mooi als Klaas.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ons cluppie Klaas!!
Waar zijn we mee bezig
Hoog tijd dat mensen zoals JIJ met jouw inzicht worden gehoord door het bestuur.
Dan komt het weer helemaal goed en zitten we weer lachend naast elkaar een biertje drinken in de Arena.
Goed weekend, vriend <3
je kan idd ook geld op de bank houden en de onder 18 elke wedstrijd opstellen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat kan wel zo wezen maar als je voor 200 miljoen haalt moet je ten alle tijden kampioen worden. De concurrentie heeft bij mekaar nog niet zoveel besteed. Als je met 200 miljoen niet 1x per 2 jaar kampioen kan worden dan kun je het geld beter in kas houden.
Daarom, dit jaar geen kampioenschap zou een "blamage" voor het gekozen beleid. Het geluk is dat plek 2 dit jaar ook rechtstreeks plaatsing CL is. En zelfs plek 3 perspectief op CL geeft. Wat dat betreft zal er niet snel iets aan de hand zijn, financieel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
je kan idd ook geld op de bank houden en de onder 18 elke wedstrijd opstellen.
Dat er, zeker vorig jaar, fouten zijn gemaakt is duidelijk. Nu ks het vooralanog ff afwachten maar je zal geld moeten investeren als je nauwelijks wat had lopen en de rest weg is.
Natuurlijk, het best mogelijke willen halen anders kun je maar beter stoppen. Dat zit in ons DNA, alles proberen te winnen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
klaas stiekum?
Er zijn wel mensen die vinden dat Ajax altijd voor de titel moet gaanmaar das wat anders.
Klopt, toen haalden we op de laatste dag nog 2 gigantische kutspelers (Ocampos en die middenvelder die Feyenoord ook wilde hebben)quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:07 schreef Heeinz het volgende:
Deadline day was vorig jaar volgens mij wel wat spectaculairder met Hamstelaar
Met alle respect, maar Conceicao had daar ook niet het verschil gemaakt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Die snap ik niet helemaal, zoveel spelers hebben we niet op die positie
Misschien omdat ie echt het niveau niet heeft?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Nee maar dat was wel een lieve jongenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Conceicao had daar ook niet het verschil gemaakt.
Heb je hem ooit zien spelen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Nee ik kijk nooit 020quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hem ooit zien spelen?
Ach, het drukke dravertje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Juist slim, een lichtgewichtje pakken die je toch niet zal tegensprekenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:50 schreef BobW het volgende:
Goede aankoop.
Succes Maurice met het volhouden dat de voertaal Nederlands moet zijn. Met zoveel buitenlandse aankopen vraag je je af waarom Mislintat eigenlijk bij Stein is uitgekomen.
Verschil is wel dat wij mislukte spelers weer gewoon voor hetzelfde zo niet een hoger bedrag de deur uitdoenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:55 schreef Aloulu het volgende:
Tering wat een vreemdelingenlegioen heeft die binnengehaald zeg 🤣🤣🤣🤣 hoe wil je in een transfermarkt de hele clubtraditie en alles waar Ajax voor staat om zeep helpen…..
Doet mij denken aan Gullit bij Feyenoord waar ze ook uit de gekste gebieden spelers haalden en het vol zat met Amerikanen, Egyptenaren, Zweden, Peruanen etc 😆😆😆
@Wottequote:Op vrijdag 1 september 2023 22:55 schreef Aloulu het volgende:
Tering wat een vreemdelingenlegioen heeft die binnengehaald zeg 🤣🤣🤣🤣 hoe wil je in een transfermarkt de hele clubtraditie en alles waar Ajax voor staat om zeep helpen…..
Doet mij denken aan Gullit bij Feyenoord waar ze ook uit de gekste gebieden spelers haalden en het vol zat met Amerikanen, Egyptenaren, Zweden, Peruanen etc 😆😆😆
In het verleden wel. Maar bij deze groep spelers betwijfel ik dat, op de Kroatische internationals na maar die zullen het goed doen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:57 schreef GGMM het volgende:
Verschil is wel dat wij mislukte spelers weer gewoon voor hetzelfde zo niet een hoger bedrag de deur uitdoen
Feyenoord krijgt geen cent voor hun spelers.
heb je gezien welke spelers zijn verkocht? Of bedoel je letterlijk verleden als in vorige maand?quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:00 schreef Aloulu het volgende:
[..]
In het verleden wel. Maar bij deze groep spelers betwijfel ik dat, op de Kroatische internationals na maar die zullen het goed doen.
Maar eerlijk, van enig cultuurbehoud is totaal geen sprake meer….ze moeten echt presteren anders gaat men zich vooral tegen Mislintat keren.
Waarom is jonge spelers halen met ogenschijnlijk potentie niet des Ajax? Van de twaalf spelers zijn acht 23 of jonger.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:55 schreef Aloulu het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:02 schreef Malavita het volgende:
heb je gezien welke spelers zijn verkocht? Of bedoel je letterlijk verleden als in vorige maand?
Niet teveel denken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:04 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ja.
Denk niet dat hetzelfde opgaat voor dit vreemdelingenlegioen aan spelers dat ze nu hebben gehaald.
Vrij land om dat te denken idd. Zie zelf niet in waarom niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:04 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ja.
Denk niet dat hetzelfde opgaat voor dit vreemdelingenlegioen aan spelers dat ze nu hebben gehaald.
Daramy had je geluk dat die het bij Kopenhagen goed deed en zich in de kijker speelde en Bassey teert zeker bij de Engelse clubs nog op zijn schijnbaar goede optreden bij Glasgow en fysiek is het een beest dus zeker gaan PL-clubs daarvoor kijken. Daar doel je op.quote:
ok klaas.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:09 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Daramy had je geluk dat die het bij Kopenhagen goed deed en zich in de kijker speelde en Bassey teert zeker bij de Engelse clubs nog op zijn schijnbaar goede optreden bij Glasgow en fysiek is het een beest dus zeker gaan PL-clubs daarvoor kijken. Daar doel je op.
Dit gaat vrijwel niet op voor alle spelers die je nu gehaald hebt. Behalve de Kroaten. Als die anderen mislukken bij Ajax of nauwelijks spelen ga je echt die Portugees niet verkopen voor hetzelfde geld of dat backie uit Scandinavië ergens, of Medic, of of of….Enige wellicht nog die Engelse Nigeriaan, omdat de Engelse clubs hem kennen en sowieso goed betalen.
Dat zei Steijn ook na die Noorquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:16 schreef Wertha het volgende:
Mislintat zegt in zijn interviewtje met Ajax TV naar aanleiding van de transfer van Sousa dat dit de laatste transfer was. Klaar, het licht kan uit in de arena.
Ik ga in dezen eerder af op de woorden van Mislintat dan de woorden van Steijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Steijn ook na die Noor
Hier trap ik niet in.
Erg goede linksback. Afgelopen 3 jaar goed voor 25 assists in de Bundesliga. Sta er niet van te kijken als onze vriend Rensch er 5 heeft gegeven in de Eredivisie.quote:
Hopelijk Brighton niet als eerste uitquote:Op zaterdag 2 september 2023 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen pas. Eerst Transfer Deadline ellende.
Je hebt alle posities dubbel bezetquote:Op zaterdag 2 september 2023 00:02 schreef PicoMMP het volgende:
We gaan het met deze groep doen...
5 keepers, 4 linksbacks, 0 rechtsbuitens
Het is best vermoeiend allemaal ja. Ook die analisten die het maar over al die aankopen hebben, ze vergeten ook dat er bij Ajax een speler of 8 zijn vertrokken (Tadic, Timber, Bassey, Alvarez, Kudus, Klaassen, Conceicao, Sanchez)quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:21 schreef TheArt het volgende:
Allemaal leuk dat gezeik over vreemdelingenlegioen en te veel nationaliteiten, maar het is zulke selectieve onzin.
Ajax 12 aankopen, 12 nationaliteiten in de selectie
Feyenoord 14 aankopen, 14 nationaliteiten in de selectie
PSV 7 aankopen, 11 nationaliteiten in de selectie
Zoveel ontloopt dat elkaar allemaal niet, maar alleen wij zouden een vreemdelingenlegioen hebben. Lekker napraten elkaar allemaal.
Zou niet naar de Telegraaf luisteren over Ajax op dit moment als je er niet thuis in bent. Dat is een beetje als naar Tucker Carlson luisteren over Oekraine als je niet volgt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit normaal niet zo in de Ajax-perikelen. Maar ik luister net even een stuk van de Telegraaf podcast. Zeer zorgwekkend zeg.
Zeer zorgwekkend is wel van toepassing op Mike en Valentijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit normaal niet zo in de Ajax-perikelen. Maar ik luister net even een stuk van de Telegraaf podcast. Zeer zorgwekkend zeg.
Ja nee dit is natuurlijk zelf dom gelul. Alle drie de namen die je noemt zijn spelers van een andere positie die ook rechtsbuiten kunnen. Je hebt nul rechtstbuitens. Dat is onze surfdude best kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt alle posities dubbel bezet
Keeper: Rulli, Gorter, Ramaj
Linksback: Sosa, Avilla, Wijndal.
Links centraal: Hato, Avilla, Kaplan
Rechts centraal: Sutalo, Medic,
Rechtsback: Renchsch, Gaaei
Verd. Middenvelder: Tahirovic, Mannsverk, Vos
Middenvelder: Taylor, Van den Boomen
Aanv. Middenvelder: Berghuis, Godts, Misehouy, Akpom
Linksbuiten: Bergwijn, Forbs, Godts
Spits:Brobbey, Akpom, Mikautadze
Rechtsbuiten:Forbs, Mikautadze, Berghuis
Dom gelul.
Ik deel je optimisme alleen niet, maar dat er iets moest gebeuren na afgelopen seizoen ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is best vermoeiend allemaal ja. Ook die analisten die het maar over al die aankopen hebben, ze vergeten ook dat er bij Ajax een speler of 8 zijn vertrokken (Tadic, Timber, Bassey, Alvarez, Kudus, Klaassen, Conceicao, Sanchez)
En het was een verbouwing die nodig was na vorig seizoen, alleen weten we nog niet helemaal of we er nu echt beter van zijn geworden. Ik heb echter alle vertrouwen in Mislintat en zijn visie dat de meeste spelers wel wat toe gaan voegen, al is het alleen al op mentaliteit en vechtlust. Want een heel seizoen kijken naar de ventjes Rensch, Wijndal, Taylor, Brobbey etc die totaal niet weerbaar zijn wordt ook een verschrikking.
Daar gaat het niet om. Als jij voor 100 miljoen spelers haalt, verreweg het meeste van alle clubs in de eredivisie, dan mag je verwachten dat die jongens er meteen staan en wat kunnen. Anders is je beleid gebaseerd op niks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeer zorgwekkend dat je een podcast luistert van de Telegraaf inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
je zal toch geld moeten uitgeven als er ook zoveel wordt verkocht / rommel de deur uit gaat / anderen vertrekken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 07:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als jij voor 100 miljoen spelers haalt, verreweg het meeste van alle clubs in de eredivisie, dan mag je verwachten dat die jongens er meteen staan en wat kunnen. Anders is je beleid gebaseerd op niks.
Oei je bent in Telegraaf fuik gevallenquote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |