Je moeder straksquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef BaksteenMongool het volgende:
Pakt die keeper nog eens wat?
Ik nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
ben benieuwd wat de langste penaltyreeks ooit was (CL/EL/WK/EK)
nou nou nouquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:57 schreef Erasmus het volgende:
ZUIPEN DRUGS IK GA HELEMAAL LOS VANAVOND
Dat wilde ik nog zeggen maar ik kon niet meer bewegen terwijl ik keek.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Portugees die zijn eigen land verraad
Dit mag niet van God.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:57 schreef Erasmus het volgende:
Je vergeet de vrijdag.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
In elk geval leuke dinsdag-, woensdag- en donderdagavonden tot aan de kerst.
Eens, ik heb er zin in!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
je zei eerder vandaag nog dat je niet drinktquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:57 schreef Erasmus het volgende:
Speelt TOP Oss ook Europees?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vergeet de vrijdag.
Lange Jaap in mijn broekje...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef -XOR- het volgende:
Lange Jaap omgedonderd uit extase? @:Dagoduck ?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)brengt-oranje-finalequote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Dat is waar. Bij verlies AZ had ik niks te kijken gehad op donderdag.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dan bespreken we Groningen, NAC en Roda die nog in de KKD vast zitten?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vergeet de vrijdag.
Jong telt niet mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)brengt-oranje-finale
Deze staat hoog denk ik
Wel als je in Amsterdam rondloopt ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Nederland is Frankrijk voorbij op ALLE FRONTEN JAAAAA
En FC Emmenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan bespreken we Groningen, NAC en Roda die nog in de KKD vast zitten?
Keek er ooit eentje om de Afrikacup. Die ging ook maar door.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Pfiew, AZ heeft er door een ingestort dak meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Clubs met stadions kleiner dan 19.000 zitplaatsen neem ik niet serieus.
Wow, even rustig over onze Drentse goden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Clubs met stadions kleiner dan 19.000 zitplaatsen neem ik niet serieus.
Ik zal deze goede tip doorsturen naar Groningen, Breda en Kerkrade.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pfiew, AZ heeft er door een ingestort dak meer tegenwoordig.
Mayoquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:06 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten jullie mayo of mosterd?
09:00 de beurscijfers.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een thriller!
Wat heeft Ajax vandaag gedaan?
Je mag het zwijgen altijd verbreken zodra je weet welke koffie er bij de McDonalds geserveerd wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik leg mezelf voorlopig het zwijgen op. Ik kan wel afgeven en laatdunkend doen op alles en iedereen, maar als Ajax zo slecht is heb ik geen recht van spreken.
Ik pak mijn glazen bol er even bij. Moment!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we nu wel gewoon AZ en Ajax op verschillende tijdstippen zodat AZ ook uitgezonden wordt?
Ok.quote:
Dit siert je.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik leg mezelf voorlopig het zwijgen op. Ik kan wel afgeven en laatdunkend doen op alles en iedereen, maar als Ajax zo slecht is heb ik geen recht van spreken.
Je gaat zelfs Kudus nog missen ouwe reusquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kan ik van Owen Wijndal afkomen? Hoe kan ik van Devyne Rensch afkomen? Hoe kan ik van Kenneth Taylor afkomen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je gaat zelfs Kudus nog missen ouwe reus
Die waren nog gratis (laatste 2 dan). Vind Bergwijn en Brobbey minstens net zo erg.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik van Owen Wijndal afkomen? Hoe kan ik van Devyne Rensch afkomen? Hoe kan ik van Kenneth Taylor afkomen?
Bergwijn is een grove schande. Hopelijk kan Forbs zondag linksbuiten starten.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die waren nog gratis (laatste 2 dan). Vind Bergwijn en Brobbey minstens net zo erg.
Uiteraard.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:36 schreef Ramboetan het volgende:
Tellen voorrondes voor eindtoernooien ook mee voor de cofficinten? Zo ja, mijn welgemeende excuses naar de rest van Nederland voor het dramatische aller Ajax.
Telt mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:36 schreef Ramboetan het volgende:
Tellen voorrondes voor eindtoernooien ook mee voor de cofficinten? Zo ja, mijn welgemeende excuses naar de rest van Nederland voor het dramatische aller Ajax.
Ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:36 schreef Ramboetan het volgende:
Wat een verschrikkelijk topic.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:44 schreef Paul het volgende:
Goed topic
KLB / Klaassen z'n haartransplantatie
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Lille lijkt na verlenging te ontsnappen tegen Rijeka. Erg jammer.
Maar Klaassen is miljonair en jij wordt uitgekotst op een internetforumquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:44 schreef Paul het volgende:
Goed topic
KLB / Klaassen z'n haartransplantatie
Dit is pas een sterke analyse.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar Klaassen is miljonair en jij wordt uitgekotst op een internetforum
Songfestival nadoen een PPT-presentatie waren belangrijker!quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:18 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht, ff kijken wat de loting geworden is.
ZIJN ZE NOG NIET BEGONNEN
Stelletje slome duikelaars daar.
Iemand die absoluut niet kan keepen gaat de balletjes pakken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:16 schreef GGMM het volgende:
Naar sfeertje hier
Ik ben nu ook aanwezig.(volg het alleen via dit topic, dus graag zsm zeggen wat er zich op televisie afspeelt)
Blijkbaar. Nou dan zie ik het over een uur welquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Songfestival nadoen een PPT-presentatie waren belangrijker!
Nee als je derde wordt speel je een tussenronde tegen een ConfL club.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:27 schreef GGMM het volgende:
Als je derde wordt ga je nog steeds de Conference League in toch?
Ik vraag dit voor een andere club
Bizar zwaar, gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
B: Ajax
Olympique Marseille
Brighten & Hove Albion
Plek vier moet kunnen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bizar zwaar, gaat 'm niet worden.
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:28 schreef GGMM het volgende:
Marseille, Brighten en Hove Albion dus
Die laatste 2 moeten we kunnen hebben
Negers zijn daar meestal niet erg goed inquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Balletjes pakken is toch niet fysiek zwaar? Die kerel zweet zich kapot.
Slechter kon je bijna niet loten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Olympique Marseille
Brighten & Hove Albion
AEK Athene
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Slechter kon je bijna niet loten.
Ja zo gaat dat met lotenquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je had ook Hacken Qarabag en Molde kunnen hebben
Ik zie het net. Erg mooi. @Cocoquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:32 schreef Caland het volgende:
Ajax ligt eruit
U kunt nu overschakelen @:zipportal
Wauw.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Olympique Marseille
Brighten & Hove Albion
AEK Athene
Wel mooie ploegen om te lotenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu Az. Die zullen wel Fiorentina en Besiktas loten
quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef Wertha het volgende:
Present voor de volgende ronde lotinggenot.
Conference league genotquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef Wertha het volgende:
Present voor de volgende ronde lotinggenot.
ik las @Noberquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk dat minderbedeelden als Noble zo ook es de kans krijgen een loting te doen
32.500 kunnen erin.quote:Het wordt gespeeld in het Agia Sophia-stadion in Athene, Griekenland, op 29 mei 2024.
Het Satulo-effect.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
Zagreb die zo ongelukkig verloren in EL tegen Sparta Praag met 4-1
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft ferencvaros t zo goed gedaan afgelopen jaren?
Vorig seizoen wel knap 1e in een poule met geloof Monaco. (EL)quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft ferencvaros t zo goed gedaan afgelopen jaren?
Daar ga ik eens goed voor zitten ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Plzen, Zagreb
zijn al elkaar gewaagd dat is leuk
Vanwege de andere Engelse clubs in de Europa Leaguequote:Op vrijdag 1 september 2023 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom villa miet in c of d? Die gestuurde lotingen worden steeds kutter
Lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
PAOK is te doen voor Frankfurt lijkt me zo
Die is nu geblesseerd bij Ajax.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zit die dwaze Argentijnse keeper er nog?
@Beszenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:58 schreef Wertha het volgende:
Geen idee hoe sterk Legia is op dit moment. WAAR IS ONZE LEGIA CLUBWATCHER?!
Aan het oostfront.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:58 schreef Wertha het volgende:
Dat slaat toch helemaal nergens op als je daarmee ook al rekening gaar houden. Je hebt als zoveel uitsluitingen. Kun je net zo goed niet lotenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege de andere Engelse clubs in de Europa League
dat weet Johnny van den Brom goedquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:58 schreef Wertha het volgende:
Breiablik erbij en je hebt alleen maar teams met een Bquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
Besiktas, Bodo, Club Brugge
lijkt me een sterke groep
ze hebben ook weinig geld daar in Bosniequote:Op vrijdag 1 september 2023 15:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lekker stadion ook in Mostar![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |