Mensen luisteren en lezen niet (wij wel).quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Superirritant![]()
Ik heb zo’n naam die net even íets anders is en mensen zijn meteen van slag
Ja die groeien hier ook hequote:
Bizar. Zo moeilijk is jouw naam niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen luisteren en lezen niet (wij wel).
Mijn voornaam lijkt op mijn achternaam en vaak als ik mensen een mail stuur waar dan mijn naam duidelijk onder sta voegen ze mijn voor- en achternaam samen en gebruiken dat als voornaam als ze antwoorden![]()
Gebeurt minstens een keer per week.
Blijkbaar is het voor veel mensen lastig als ze het lezen, helemaal in combinatie met mijn achternaam.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bizar. Zo moeilijk is jouw naam niet.
Wazeggie?quote:
Jeezquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen luisteren en lezen niet (wij wel).
Mijn voornaam lijkt op mijn achternaam en vaak als ik mensen een mail stuur waar dan mijn naam duidelijk onder sta voegen ze mijn voor- en achternaam samen en gebruiken dat als voornaam als ze antwoorden![]()
Gebeurt minstens een keer per week.
Vind ik ook, het is iets waar ik zelf juist wel heel erg op let.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JeezHet is inderdaad echt even goed lezen en luisteren. Ik vind het ook zo ongeïnteresseerd overkomen. Vooral als mensen het consequent doen.
Ik ook!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is iets waar ik zelf juist wel heel erg op let.
Ik ook wel. Ik houd er bijvoorbeeld niet zo van om namen af te korten. Sommige vrienden spreek ik wel aan bij hun bijnaam.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is iets waar ik zelf juist wel heel erg op let.
Nicequote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Ik heb vanavond 20 minuten gelivestreamed op youtube. Mijn stream heeft 1 like!van mezelf
Ik heb hetzelfde, nu ook weer met die nieuwe baan en ik schaam me daar dan vaak voorquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik houd er bijvoorbeeld niet zo van om namen af te korten. Sommige vrienden spreek ik wel aan bij hun bijnaam.
Mijn probleem is echter dat ik heel slecht ben in het onthouden van namen. Als iemand zich aan mij voorstelt zit ik mij twee minuten later af te vragen hoe hij/zij heet.
Jij komt er wel Enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Ik heb vanavond 20 minuten gelivestreamed op youtube. Mijn stream heeft 1 like!van mezelf
Dat is pas een debieltjequote:
Maar het is ook niet dat ik niet luister. Leeftijd of bijvoorbeeld wat iemand daarvoor gedaan heeft sla ik wel op. Alleen namen blijven een stuk moeilijker hangen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, nu ook weer met die nieuwe baan en ik schaam me daar dan vaak voor![]()
Ik moet echt beter luisteren tijdens het voorstellen.
Ik heb nog wel een tijdje zijn video's gekekenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is pas een debieltje
Wil je nou echt dat engine ook zo wordt?
Weet ik veel, ik ken de gast amper, weet wel dat hij een tijdje geleden een video online zette waarin hij aangehouden werd door de pliesie omdat hij te hard gereden had. Dat was wel een beetje een sneu gedoe jaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is pas een debieltje
Wil je nou echt dat engine ook zo wordt?
Waar gaat je stream over?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tijdje zijn video's gekekenwas toch nieuwsgierig. Maar dat is echt meer voor kinderen.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, nu ook weer met die nieuwe baan en ik schaam me daar dan vaak voor![]()
Ik moet echt beter luisteren tijdens het voorstellen.
Over wat ik op dat moment aan het spelen ben op de Nintendo Switch. Het streamt het beeld en geluid van de Nintendo naar youtube (of andere streamingdienst).quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar gaat je stream over?
Ik heb het gelezen, maar ben het vergeten
Ow ja dat had ik inderdaad gelezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Over wat ik op dat moment aan het spelen ben op de Nintendo Switch. Het streamt het beeld en geluid van de Nintendo naar youtube (of andere streamingdienst).
Maar gaat mij niet zozeer om het livestreamen. Vind het gewoon leuk om uit te zoeken hoe dat werkt. Ik kijk best veel livestreams van allerlei dingen dus ik weet wel een beetje wat er mogelijk is.
Doe maar niet hoor, engine is nu nog wel een toffe kerelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken de gast amper, weet wel dat hij een tijdje geleden een video online zette waarin hij aangehouden werd door de pliesie omdat hij te hard gereden had. Dat was wel een beetje een sneu gedoe ja
Doe eens een linkje anders?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Over wat ik op dat moment aan het spelen ben op de Nintendo Switch. Het streamt het beeld en geluid van de Nintendo naar youtube (of andere streamingdienst).
Maar gaat mij niet zozeer om het livestreamen. Vind het gewoon leuk om uit te zoeken hoe dat werkt. Ik kijk best veel livestreams van allerlei dingen dus ik weet wel een beetje wat er mogelijk is.
Nee joh, het was niet slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:54 schreef Karzai het volgende:
oei ajax 0-1 achter en bakt er geen reet van, ook wel begrijpelijk als je elk jaar je beste spelerts verkoopt
ben wel er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk
mja ik had meer verwacht van een 80 miljoen investering, ze moeten nog wat groeienquote:
Zaten ze al niet over de 100?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik had meer verwacht van een 80 miljoen investering, ze moeten nog wat groeien
vind het zo walgelijk al die bedragen voor wat ze ervoor presteren
[spoiler]quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar niet hoor, engine is nu nog wel een toffe kerel
[..]
Doe eens een linkje anders?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:00 schreef engine het volgende:
[..]Je hebt wel een festival floatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mis je commentaar erbij natuurlijk
[ Bericht 11% gewijzigd door Deisyy op 01-09-2023 07:44:15 ]stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt wel een festival float
Nope, geen idee waar ik naar zat te kijkenquote:
Het slaat ook nergens op verder. Was gewoon om te proberen. Had dit spel al 1.5 jaar denk ik niet meer gespeeld maar ben er wel een tijd verslaafd aan geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, geen idee waar ik naar zat te kijken
Als jij er maar lol mee hebt toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op verder. Was gewoon om te proberen. Had dit spel al 1.5 jaar denk ik niet meer gespeeld maar ben er wel een tijd verslaafd aan geweest.
Ik heb helemaal geen hondquote:
Animal Crossing - New Horizonsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij er maar lol mee hebt toch.
Hoe heet het spel?
Dat heb ik vaker gehoord. Nu veel spelen en streamen dus jijquote:
Verstandigquote:
Niet echtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopen dat je aan het einde van de avond ook nog kunt juichen
Geen kans om de conference league te winnenquote:
Lezen? T is da?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je toch lezen, of heb je geen inlevingsvermogen
En Badeend.quote:
Bijna goed, doe nog eens een poging.quote:
Beteent?quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna goed, doe nog eens een poging.
Pubersadeendjequote:Op vrijdag 1 september 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna goed, doe nog eens een poging.
Ik haal Maily erbij.quote:
Ik had wat andere problemen vandaag aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
Of doe eens, kijken hoe snel dat weer klaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had wat andere problemen vandaag aan mijn hoofd.
Whoops, das niet handig nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je zeker blij zijn dat hij gevonden is.
Morgen wel regelen hoor.
Telefoon wel vergrendeld?stupidity has become as common as common sense was before
Telefoon is iid vergrendeld en ik had mazzel dat degene die de telefoon vond een vriend heeft die bij hetzelfde bedrijf als ik werk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Whoops, das niet handig nee.
Mag je zeker blij zijn dat hij gevonden is.
Morgen wel regelen hoor.
Telefoon wel vergrendeld?
Zeiknummer.quote:
Dat helpt zeker ja, dan komt ie sneller terugquote:Op vrijdag 1 september 2023 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Telefoon is iid vergrendeld en ik had mazzel dat degene die de telefoon vond een vriend heeft die bij hetzelfde bedrijf als ik werk.
Even niets, vraag morgen maar.quote:
Komt goed, morgen middag ga ik hem ophalen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat helpt zeker ja, dan komt ie sneller terug
Of misschien wel, komt ie terug
Ik heb mijn werkmobiel in mijn eerste maanden een keer op het bureau laten liggen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt goed, morgen middag ga ik hem ophalen.
oei dat is wel pijnlijk jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb mijn werkmobiel in mijn eerste maanden een keer op het bureau laten liggen.
Gevonden door de schoonmaak, afgegeven bij de receptie.
Die wisten niet van wie is was, konden hem ook niet ontgrendelen.
Maar konden wel zien met wie ik de volgende dag een afspraak had, dus hadden maar iedereen uit die afspraak gemaild wie zijn mobiel kwijt was.
Was een afspraak met een aantal belangrijke afdelingen, mijn managers etc. Leuk, wist iedereen het
Als het jou gelukkig maakt dan helemaal goedquote:Op vrijdag 1 september 2023 01:09 schreef Karzai het volgende:
ben blij dat ik van die kantoorstructuren af ben, werk lekker informeel bij de kringloop waar we de hele dag lol hebben en respect voor elkaar
daarom doe waar je gelukkig van wordquote:Op vrijdag 1 september 2023 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het jou gelukkig maakt dan helemaal goed
Heb er ook wel over nagedacht echt heel iets anders te doen,quote:Op vrijdag 1 september 2023 01:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
daarom doe waar je gelukkig van word
quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:57 schreef Karzai het volgende:
geen ontkomen aan het is weer september
Vivaldiquote:Op vrijdag 1 september 2023 07:14 schreef pullup het volgende:
MuziekiesMaar ik zet toch wat anders op zo in de ochtend
Ook een goede keuzequote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 1 september 2023 07:21 schreef pullup het volgende:
Kuikentje met de schutkleur als het mos dat om het nest te vinden is
[ afbeelding ]
Ah fijn. Laat in het jaar zegquote:
Prima keuze, fijne vakantie!quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doen we eigenlijk altijd. Het weer is nog prima en het is een stuk rustiger op het water.
Lekker hoor, have funquote:Op vrijdag 1 september 2023 08:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doen we eigenlijk altijd. Het weer is nog prima en het is een stuk rustiger op het water.
Thanks. In eigen land gebleven?quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Prima keuze, fijne vakantie!
Net een weekje vakantie achter de rug, hier viel het weer een beetje tegen, maar komende week wordt het prima zomerweer!
Dankjewel!quote:
Schattigquote:Op vrijdag 1 september 2023 07:21 schreef pullup het volgende:
Kuikentje met de schutkleur als het mos dat om het nest te vinden is
[ afbeelding ]
Tof veel plezier en niet te veel drinkenquote:
Wat een leuk meisjequote:Op vrijdag 1 september 2023 11:20 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #889
hey salzburg is in de group met interquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
succes dan eerst en wel winnen hoor
Ja dat kan ... we gaan zien wie de 1e fase overleven ...quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
hey salzburg is in de group met inter
waar marko spelt
Strak hoorquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, hij staat. Er zit nog plastic op de zwarte gedeeltes, omdat de keuken qua verf en stucwerk nog niet klaar is.
Maar we zijn er nu al mega happy mee.![]()
[ afbeelding ]
Dit wordt het behang tegenover het eiland en waarschijnlijk laat ik daar ook een spatscherm van maken
[ afbeelding ]
Tnx, ik wilde zo min mogelijk opstakels waar stof en vuil aan gaat hangen/op komt.quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, hij staat. Er zit nog plastic op de zwarte gedeeltes, omdat de keuken qua verf en stucwerk nog niet klaar is.
[ afbeelding ]
Dit wordt het behang tegenover het eiland en waarschijnlijk laat ik daar ook een spatscherm van maken
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 1 september 2023 13:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor, dat heeft Silverfox prachtig gemaaktquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rug?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, fijn,
maar een week of 2 a 3 tegenslag in de revalidatie
Dat is misschien maar beter danquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou graag ook willen klussen enzo maar dat zit er bij mij gewoon echt niet in. En ik vind het ook helemaal niet leuk om zelf te doen. Dus ik laat het maar aan anderen over dergelijke klussen
Neuh, nu mijn enkelbandenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, fijn,
maar een week of 2 a 3 tegenslag in de revalidatie
Ah ok. Nou sterkte ermee!quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, nu mijn enkelbanden
Maar daar is die revalidatie niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor @-Miauw-I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:25 schreef Fogel het volgende:
Welk eiland zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor @:-miauw-stupidity has become as common as common sense was before
Geen.quote:
Klopt. Ben in Hua Hin, niet op een eilandquote:
Veel plezier daar dan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. Ben in Hua Hin, niet op een eiland
We hebben het goed naar onze zin hierquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel plezier daar dan.
Ziet er mooi genoeg uit
En dan nog verder het land door? Heel mooi land welquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
We hebben het goed naar onze zin hier
Maandag verder naar Bangkok.
Nee, alleen de stad. Vlieg wel een keer terug als we meer willen zien.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan nog verder het land door? Heel mooi land wel
Kanchanaburiquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, alleen de stad. Vlieg wel een keer terug als we meer willen zien.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:25 schreef Fogel het volgende:
HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor @:-miauw-![]()
Ik mis alleen de cocktails nog!With the stars as her umbrella
En een gespierde surfdude die het je serveert.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik mis alleen de cocktails nog!
Een paar goede schoudersquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een gespierde surfdude die het je serveert.
Hard zoeken in Thailandquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een gespierde surfdude die het je serveert.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik mis alleen de cocktails nog!
Proost. Zien er prachtig uit.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nice! klein wasbakkie, dat wel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes aan Martijnquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. Ben in Hua Hin, niet op een eiland
Dat dacht ik ook, maar valt reuze mee. Is vrij diep en rechts staat de vaatwasserquote:
Heb jij weer aan de thermostaat zitten kloten?quote:
Ik snap je denkwijze, maar ik bedoelde Martijn van B&B Vol Liefde, hij woont in Hua Hin.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bij "Thailand" en "Martijn" denk ik toch aan Vereniging Martijn
Ajaxquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap je denkwijze, maar ik bedoelde Martijn van B&B Vol Liefde, hij woont in Hua Hin.
Misschien kan Fogel een Ajax-shirtje langs brengen bij hem.
Wat denk je zelf? Dan had ik het wel een paar graden hoger gezet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij weer aan de thermostaat zitten kloten?
Ja, ik keek nog een keer en de oven lijkt ook wel klein en die hebben meestal hetzelfde formaat universally speakingquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar valt reuze mee. Is vrij diep en rechts staat de vaatwasser
Het wordt dinsdag weer 30 graden,quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dan had ik het wel een paar graden hoger gezet.
Mag!quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt dinsdag weer 30 graden,
i blame you
Nazomerquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt dinsdag weer 30 graden,
i blame you
Ah ,oke. Ik dacht los v Stichting-Martijn dat je die vriend v de vakantieganger bedoelde. Maar grappig: paar keer gezien B&B l'amour, maar vond het te storend om het te gaan volgen met al die weirdos dit jaar. Vorig jaar was wel leuk en spoelde ik door (liet aflevering lopen zonder audio en spoelde dan terug, maar voorbij de vervelendste deelnemers en B.B.-houders).quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap je denkwijze, maar ik bedoelde Martijn van B&B Vol Liefde, hij woont in Hua Hin.
Oh, hij woont er zelfs!quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat heeft die kogel jou misdaan?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, hij woont er zelfs!Vraag dan aan die Fogel of hij een kogel in een enveloppe wil stoppen en door z'n brievenbus schuift
Het was ooit een lekker ding, maar ja jij ookquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, hij woont er zelfs!Vraag dan aan die Fogel of hij een kogel in een enveloppe wil stoppen en door z'n brievenbus schuift
Die Martijn van B&B bedoel je? Vuile schoft!@quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat heeft die kogel jou misdaan?
Nee, die kogel die je in de enveloppe wil doen, wat heeft die jou misdaan?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die Martijn van B&B bedoel je? Vuile schoft!@Lieve mevrouw gekwetst
Leuke meuk vooral met fok erbijquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die kogel die je in de enveloppe wil doen, wat heeft die jou misdaan?
Dat soort meuk kijk ik niet op tv, dus je zal gelijk hebben.
Die fictieve kogel zal Fogel moeten regelen als ie de kogel door de kerk wil jagenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die kogel die je in de enveloppe wil doen, wat heeft die jou misdaan?
Dat soort meuk kijk ik niet op tv, dus je zal gelijk hebben.
Hola!@quote:
Weinig kerken daar in Thailand,quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die fictieve kogel zal Fogel moeten regelen als ie de kogel door de kerk wil jagen
Echt verschrikkelijkquote:
Ik viel in een diep gat na de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola!@
Vorig jaar zeker!@ Dit jaar kon het me helegaar niet boeien. Echt een paar keer geprobeerd. Fok ernaast (of later bijlezen/posten) is idd wel grappig.
Okay Marcusquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig kerken daar in Thailand,
en door de tempels die ze wel hebben gaan we geen kogels jagen
Dommer dan dartenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Nog nooit gekeken. Dommer dan darten
![]()
Beetje op die reten zitten en keihard rondjes rijdenEn dan nog stinkend rijk worden ook..wtf.
Ik snap het ook niet ik kan beter inparkeren dan dat snotjongquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Nog nooit gekeken. Dommer dan darten
![]()
Beetje op die reten zitten en keihard rondjes rijdenEn dan nog stinkend rijk worden ook..wtf.
Jij hebt het ook nog nooit gekeken?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet ik kan beter inparkeren dan dat snotjong
Mooie tempels daar hoorquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okay Marcus.
Al plan gemaakt mbt bestemming vakantie?
Arm schaap. Ga je eindelijk voor de liefde en stoppen ze er weer meequote:Op vrijdag 1 september 2023 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik viel in een diep gat na de laatste aflevering.
Ach dat is schijnbaar ook stoer. Afgeven op een sport. Mijn sport is beter dan jou sport lekker puhquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dommer dan darten@:engine
De vraag is wat jij wel een leuke sport vind dan?
Wij weten wel beterquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ach dat is schijnbaar ook stoer. Afgeven op een sport. Mijn sport is beter dan jou sport lekker puh
Nooit geweest. Wel gezien en idyllischquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie tempels daar hoor
Nee, eerst mijn lichaam maar weer goed werken krijgen
Haha, ik heb het nergens over een andere sport die beter zou zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ach dat is schijnbaar ook stoer. Afgeven op een sport. Mijn sport is beter dan jou sport lekker puh
quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, ik heb het nergens over een andere sport die beter zou zijn.
Verder chargeer ik natuurlijk omdat bijna iedereen in deze sc gek is op rondjes racen!@ En dan na mijn post zo op de kast zit. Na ja, de sloompies dan![]()
Tip welquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel gezien en idyllisch![]()
![]()
Sterkte met dat traject!
Ja volgend jaar ga ik er voor Méhhquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Arm schaap. Ga je eindelijk voor de liefde en stoppen ze er weer mee
Liever niet altijd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:41 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Kortom...serieus kunnen we je niet nemen
Oh jééquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Liever niet altijd.Want anders sta ik rap voor je deur! Had Sourtje al moeten doen omdat je toen die carbonara verkloot hebt met een gammel recept met bloemkoolsaus
Ik neem jou niet serieusquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Liever niet altijd.Want anders sta ik rap voor je deur! Had Sourtje al moeten doen omdat je toen die carbonara verkloot hebt met een gammel recept met bloemkoolsaus
Mij wel dusquote:
Meedoen?quote:
Goed plan welquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Meedoen?
Jij op Vlieland met een B&B. En dat je dan Scrut afpikt van Sas en die gooit een molotov onder je bed etc. Topshow
Het is een lekker dingquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:52 schreef engine het volgende:
Ik snap er echt niks van. Als John van den Heuvel iets zegt over Joran van der Sloot is dat meteen groot nieuws. Nu duikt vandaag een telefoongesprek op waarin Joran vanuit de gevangenis in Alabama belt met Robbert van den Broeke (afgelopen 5 augustus) en het heeft na 14 uur 55 views op youtube.
John, Joran of Robbert?quote:
Joran blijkbaar die is toch al getrouwd ofzo.quote:
Ja klopt volgens mij. Heeft in ieder geval een dochtertje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Joran blijkbaar die is toch al getrouwd ofzo.
Oh echt ?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt volgens mij. Heeft in ieder geval een dochtertje.
Jup echt. Meisje zal inmiddels al 6 of 7 zijn. Hij is ook nog altijd "samen" met die vrouw.quote:
Een vijl in een taart werkt niet meerquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Jup echt. Meisje zal inmiddels al 6 of 7 zijn. Hij is ook nog altijd "samen" met die vrouw.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat had je met je enkelbanden gedaan dat ze pijnlijk zijn?quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat had je met je enkelbanden gedaan dat ze pijnlijk zijn?
Had even vlug terug gelezen en niet verder dan 'enkelbanden doen pijn' gelezen
Niet goed opgelet tijdens het wandelen. Weet nog steeds niet wat er nou helemaal fout ging.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat had je met je enkelbanden gedaan dat ze pijnlijk zijn?
Had even vlug terug gelezen en niet verder dan 'enkelbanden doen pijn' gelezen
Ik heb de vorige seizoenen niet gezien, maar ik vond deze geweldig, wat een vermaak, wat een rare mensen lopen er rond. Behalve Debbie en Paul dan, geweldig stelquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah ,oke. Ik dacht los v Stichting-Martijn dat je die vriend v de vakantieganger bedoelde. Maar grappig: paar keer gezien B&B l'amour, maar vond het te storend om het te gaan volgen met al die weirdos dit jaar. Vorig jaar was wel leuk en spoelde ik door (liet aflevering lopen zonder audio en spoelde dan terug, maar voorbij de vervelendste deelnemers en B.B.-houders).
Nu was echt bijna alles naar om te zien, vnd ik. Niet te doen. En te fake / te veel geregisseerd.
Die Martijn wel een keer gezien dat ie heel naar deed tegen een lief dikkerdje dat ver buiten zijn bereik zou liggen in de normale wereld. Rare kerel ook. Blugh
ja @Fogel ben je al bij Say Cheese geweest?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kan je nog wel een beetje lopen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet goed opgelet tijdens het wandelen. Weet nog steeds niet wat er nou helemaal fout ging.
Als je dan toch in de buurt bentquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja @:Fogel ben je al bij Say Cheese geweest?
Ik weet niet of het door Martijn kwam, maar ik vond die omgeving daar er zo onsmakelijk uitzienquote:
Totaal niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het door Martijn kwam, maar ik vond die omgeving daar er zo onsmakelijk uitzien
Dat programma was niet echt een goede reclame voor die omgevingquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Totaal niet aantrekkelijk![]()
De BB was naargeestig, de straat was druk en lelijk, nee zou daar niet vrijwillig naartoe gaan.
Jawel, daarom ben ik er in een week of 2 a 3 weer helemaal vanaf.quote:
Tenzij je Feyenoord-fan bent en ergens in Thailand ongestoord wedstrijden wil kijkenquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat programma was niet echt een goede reclame voor die omgeving
Lekker zonde van je sabbaticalquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, daarom ben ik er in een week of 2 a 3 weer helemaal vanaf.
Met een handdoek naast je om het zweet af te vegenquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tenzij je Feyenoord-fan bent en ergens in Thailand ongestoord wedstrijden wil kijken
quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een handdoek naast je om het zweet af te vegen
Volgens mij ben ik de enige NL'er die dat programma nog nooit heeft gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets gemist ... zappte er soms per ongeluk langs en dan na ff kijken denken zappquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige NL'er die dat programma nog nooit heeft gezien.![]()
Iedereen heeft het erover en zelfs bij VI zitten ze er elke avond over te lullen.![]()
Van die dingen waar je niet aan kan ontkomen, net als met die @#!! engelbewaarder
Het is leuk jankerdquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige NL'er die dat programma nog nooit heeft gezien.![]()
Iedereen heeft het erover en zelfs bij VI zitten ze er elke avond over te lullen.![]()
Van die dingen waar je niet aan kan ontkomen, net als met die @#!! engelbewaarder
Nee ook nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik de vorige seizoenen gemist, maar ik vond het verrassend leuk, zeer vermakelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit zijn de fok dingen die het leuk maakt. Ik kijk ook "We zijn er bijna" het kneuterig maar het commentaar op fok is te leukquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik de vorige seizoenen gemist, maar ik vond het verrassend leuk, zeer vermakelijk.
Wow is daar ook een topic vanquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit zijn de fok dingen die het leuk maakt. Ik kijk ook "We zijn er bijna" het kneuterig maar het commentaar op fok is te leuk
Jaquote:
Ik kan altijd wel genieten van dergelijke slow tv, zal het topic ook eens checkenquote:
Ik vond het heel leuk, maar de laatste paar afleveringen duurde het wel een beetje te lang allemaal, het kakte een beetje in en had gerust drie afleveringen minder kunnen duren. Ik had nog wel graag het feestje na de finale gezienquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
Het was intens en ik ben blij dat het weer voorbij is.
Op naar de wintervariant
Ik heb het zonder FOK! gekeken, want wilde het kijken wanneer mij uitkwam, maar FOK! helpt er wel bij. Ik heb ook nog Het Spaande Dorp Zarra overwogen, maar dan komt eens per week en ook dan moet ik op een vast tijdstip kijken, dus ik zit nu zonder.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit zijn de fok dingen die het leuk maakt. Ik kijk ook "We zijn er bijna" het kneuterig maar het commentaar op fok is te leuk
Oh, die wist ik niet. Wij kijken ookquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ben er al bijquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het zonder FOK! gekeken, want wilde het kijken wanneer mij uitkwam, maar FOK! helpt er wel bij. Ik heb ook nog Het Spaande Dorp Zarra overwogen, maar dan komt eens per week en ook dan moet ik op een vast tijdstip kijken, dus ik zit nu zonder.
Ja op een gegeven moment was het wel genoeg.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuk, maar de laatste paar afleveringen duurde het wel een beetje te lang allemaal, het kakte een beetje in en had gerust drie afleveringen minder kunnen duren. Ik had nog wel graag het feestje na de finale gezien
Is het wat, ik las het topic afgelopen week even door en las veel negatieve berichten. Onsympathieke mensen, maar 1 keer per week.quote:
Kijk ik wel maar één aflevering per week is echt te weinig om dit boeiend te maken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:01 schreef Soury het volgende:
Ik zit ook weer hier TV / [RTL4] Het Spaanse Dorp: Zarra #1
Ik denk niet dat we het ooit zullen wetenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment was het wel genoeg.
De livestream van het feestje was volgens mij een stuk interessanter dan die hele laatste afleveringEr gaan wat gekke verhalen rond nu dus ben benieuwd…
Misschien als Art over X aantal maanden weer eens gaat kijken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het ooit zullen weten
Zit die Djamilla daar nog in?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:05 schreef -Miauw- het volgende:
Was ook benieuwd naar dat dorp maar ik ga ook al ‘Real Housewives of Amsterdam’ kijken![]()
Zo vreselijk slecht is dat.
Ik vond Art het wel leuk doen, knap hoe hij sommigen heel vlot afkapte, zoals die enge advocaat/rechter die bij Marian logeerde.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien als Art over X aantal maanden weer eens gaat kijken.
Yepquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit die Djamilla daar nog in?
Die woonde hier een paar jaar geleden om de hoek, bijzonder mens
Die grote babyquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Art het wel leuk doen, knap hoe hij sommigen heel vlot afkapte, zoals die enge advocaat/rechter die bij Marian logeerde.
Een nare opportuniste is ze, maar eigenlijk een asociaal grootmuiltje jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik vind haar echt naar. Ze heeft een ontzettend grote mond maar volgens mij is ze zo onzeker als de pest. Dat ge-overschreeuw de hele tijd
Volgens mij ging Olof nog met hem mee naar het toilet om zijn kont te vegenquote:
Haha goede omschrijving.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een nare opportuniste is ze, maar eigenlijk een asociaal grootmuiltje ja
Denk dat ik volgende week weer normaal kan lopen zonder het te voelen.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij ging Olof nog met hem mee naar het toilet om zijn kont te vegen
DJ, ze is/was DJ, ooit zelfs benoemd tot World Sexiest Female DJ.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha goede omschrijving.
Volgens mij is ze een ‘zangeres’ oid toch? Ze had iig een ‘single release party’ in het vorige seizoen en die was nogal kansloos.
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week weer normaal kan lopen zonder het te voelen.
Dan nog even voor echt herstel.
Tijd voor wat andere dingen nu
En wat als het positief geweest was?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Hmzzzzz toch maar een zelftest gedaan, negatief
Je IQ is op?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Hmzzzzz toch maar een zelftest gedaan, negatief
dan was ik zeker niet naar mijn moeder gegaan morgen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat als het positief geweest was?
Wil nog wat boeken lezen, maar dat blijft .........quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
Waar heb je nu tijd voor?
Ojaquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DJ, ze is/was DJ, ooit zelfs benoemd tot World Sexiest Female DJ.
Ik vind haar juist altijd een beetje viezig.
Verstandig ja, je moeder is natuurlijk al aardig op leeftijd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan was ik zeker niet naar mijn moeder gegaan morgen.
Maar ook met een verkoudheid twijfel ik
Gefeliciteerd nog, het wordt er komen weekend prima weer voor.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
(moeder was jarig gisteren, willen d'r ff mee naar Hoek v Holland nemen)
Welke recepten?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil nog wat boeken lezen, maar dat blijft .........
En zodra ik langer kan staan eindelijk die recepten maken.
Nog steeds niet gedaan?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil nog wat boeken lezen, maar dat blijft .........
En zodra ik langer kan staan eindelijk die recepten maken.
ze verheugt zich er zo op.... Dement zijnde als dat ze is heeft ze het er continue overquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, het wordt er komen weekend prima weer voor.
Anti-pest-ambassadeurquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaalles behalve want idd heel viezig.
Ze was ook nog een anti-pest-ambassadeur, niet dat je daar ook maar iets van merkte ik dat seizoen.
Maar goed, kan niet wachten tot S2
Dat is leuk, fijn dat je haar daar dan nog zo blij mee kan makenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verheugt zich er zo op.... Dement zijnde als dat ze is heeft ze het er continue over
nog 8 jaar en dan heb je S10quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaalles behalve want idd heel viezig.
Ze was ook nog een anti-pest-ambassadeur, niet dat je daar ook maar iets van merkte ik dat seizoen.
Maar goed, kan niet wachten tot S2
Die hadden we vorig jaar al, op het Songfestival.quote:
nog ff dan gaat ze verhuizen, woont nu nog in Dordrecht maar die instelling kan niet meer bieden wat ze nodig heeft. Ze staat intussen hoog op de lijst hier in Zoetermeerquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is leuk, fijn dat je haar daar dan nog zo blij mee kan maken
en een paar jaar terug al bij Samsungquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hadden we vorig jaar al, op het Songfestival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |