Mensen luisteren en lezen niet (wij wel).quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Superirritant![]()
Ik heb zo’n naam die net even íets anders is en mensen zijn meteen van slag
Ja die groeien hier ook hequote:
Bizar. Zo moeilijk is jouw naam niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen luisteren en lezen niet (wij wel).
Mijn voornaam lijkt op mijn achternaam en vaak als ik mensen een mail stuur waar dan mijn naam duidelijk onder sta voegen ze mijn voor- en achternaam samen en gebruiken dat als voornaam als ze antwoorden![]()
Gebeurt minstens een keer per week.
Blijkbaar is het voor veel mensen lastig als ze het lezen, helemaal in combinatie met mijn achternaam.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bizar. Zo moeilijk is jouw naam niet.
Wazeggie?quote:
Jeezquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen luisteren en lezen niet (wij wel).
Mijn voornaam lijkt op mijn achternaam en vaak als ik mensen een mail stuur waar dan mijn naam duidelijk onder sta voegen ze mijn voor- en achternaam samen en gebruiken dat als voornaam als ze antwoorden![]()
Gebeurt minstens een keer per week.
Vind ik ook, het is iets waar ik zelf juist wel heel erg op let.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JeezHet is inderdaad echt even goed lezen en luisteren. Ik vind het ook zo ongeïnteresseerd overkomen. Vooral als mensen het consequent doen.
Ik ook!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is iets waar ik zelf juist wel heel erg op let.
Ik ook wel. Ik houd er bijvoorbeeld niet zo van om namen af te korten. Sommige vrienden spreek ik wel aan bij hun bijnaam.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is iets waar ik zelf juist wel heel erg op let.
Nicequote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Ik heb vanavond 20 minuten gelivestreamed op youtube. Mijn stream heeft 1 like!van mezelf
Ik heb hetzelfde, nu ook weer met die nieuwe baan en ik schaam me daar dan vaak voorquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik houd er bijvoorbeeld niet zo van om namen af te korten. Sommige vrienden spreek ik wel aan bij hun bijnaam.
Mijn probleem is echter dat ik heel slecht ben in het onthouden van namen. Als iemand zich aan mij voorstelt zit ik mij twee minuten later af te vragen hoe hij/zij heet.
Jij komt er wel Enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Ik heb vanavond 20 minuten gelivestreamed op youtube. Mijn stream heeft 1 like!van mezelf
Dat is pas een debieltjequote:
Maar het is ook niet dat ik niet luister. Leeftijd of bijvoorbeeld wat iemand daarvoor gedaan heeft sla ik wel op. Alleen namen blijven een stuk moeilijker hangen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, nu ook weer met die nieuwe baan en ik schaam me daar dan vaak voor![]()
Ik moet echt beter luisteren tijdens het voorstellen.
Ik heb nog wel een tijdje zijn video's gekekenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is pas een debieltje
Wil je nou echt dat engine ook zo wordt?
Weet ik veel, ik ken de gast amper, weet wel dat hij een tijdje geleden een video online zette waarin hij aangehouden werd door de pliesie omdat hij te hard gereden had. Dat was wel een beetje een sneu gedoe jaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is pas een debieltje
Wil je nou echt dat engine ook zo wordt?
Waar gaat je stream over?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tijdje zijn video's gekekenwas toch nieuwsgierig. Maar dat is echt meer voor kinderen.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, nu ook weer met die nieuwe baan en ik schaam me daar dan vaak voor![]()
Ik moet echt beter luisteren tijdens het voorstellen.
Over wat ik op dat moment aan het spelen ben op de Nintendo Switch. Het streamt het beeld en geluid van de Nintendo naar youtube (of andere streamingdienst).quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar gaat je stream over?
Ik heb het gelezen, maar ben het vergeten
Ow ja dat had ik inderdaad gelezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Over wat ik op dat moment aan het spelen ben op de Nintendo Switch. Het streamt het beeld en geluid van de Nintendo naar youtube (of andere streamingdienst).
Maar gaat mij niet zozeer om het livestreamen. Vind het gewoon leuk om uit te zoeken hoe dat werkt. Ik kijk best veel livestreams van allerlei dingen dus ik weet wel een beetje wat er mogelijk is.
Doe maar niet hoor, engine is nu nog wel een toffe kerelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken de gast amper, weet wel dat hij een tijdje geleden een video online zette waarin hij aangehouden werd door de pliesie omdat hij te hard gereden had. Dat was wel een beetje een sneu gedoe ja
Doe eens een linkje anders?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Over wat ik op dat moment aan het spelen ben op de Nintendo Switch. Het streamt het beeld en geluid van de Nintendo naar youtube (of andere streamingdienst).
Maar gaat mij niet zozeer om het livestreamen. Vind het gewoon leuk om uit te zoeken hoe dat werkt. Ik kijk best veel livestreams van allerlei dingen dus ik weet wel een beetje wat er mogelijk is.
Nee joh, het was niet slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:54 schreef Karzai het volgende:
oei ajax 0-1 achter en bakt er geen reet van, ook wel begrijpelijk als je elk jaar je beste spelerts verkoopt
ben wel er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk
mja ik had meer verwacht van een 80 miljoen investering, ze moeten nog wat groeienquote:
Zaten ze al niet over de 100?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik had meer verwacht van een 80 miljoen investering, ze moeten nog wat groeien
vind het zo walgelijk al die bedragen voor wat ze ervoor presteren
[spoiler]quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar niet hoor, engine is nu nog wel een toffe kerel
[..]
Doe eens een linkje anders?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:00 schreef engine het volgende:
[..]Je hebt wel een festival floatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mis je commentaar erbij natuurlijk
[ Bericht 11% gewijzigd door Deisyy op 01-09-2023 07:44:15 ]stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt wel een festival float
Nope, geen idee waar ik naar zat te kijkenquote:
Het slaat ook nergens op verder. Was gewoon om te proberen. Had dit spel al 1.5 jaar denk ik niet meer gespeeld maar ben er wel een tijd verslaafd aan geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, geen idee waar ik naar zat te kijken
Als jij er maar lol mee hebt toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op verder. Was gewoon om te proberen. Had dit spel al 1.5 jaar denk ik niet meer gespeeld maar ben er wel een tijd verslaafd aan geweest.
Ik heb helemaal geen hondquote:
Animal Crossing - New Horizonsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij er maar lol mee hebt toch.
Hoe heet het spel?
Dat heb ik vaker gehoord. Nu veel spelen en streamen dus jijquote:
Verstandigquote:
Niet echtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopen dat je aan het einde van de avond ook nog kunt juichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |