Doorgegeven aan mw. MM.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:MadMaster Zondag in het zuiden komt volgend jaar juni nog een maandje terug![]()
Deze zomer 65.000 bezoekers. Na ja, dat aantal kaartjes verkocht. Sommige mensen gingen twee keer
Uhm… 2000 of zo, denk ik?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doorgegeven aan mw. MM.
Hoeveel personen konden er tegelijk bij 1 voorstelling aanwezig zijn?
Oh, dat best veel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uhm… 2000 of zo, denk ik?
Je kunt al kaartjes boeken
Zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dat best veel.
Zag dat de kaartverkoop beschikbaar is voor voorstellingen vanaf 5 juni.
Da's best nog wel ver weg…
”Iemand” gaf mij de link naar serie 2 van The Morning Show.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik keek net een stukje Mamma Mia. Nog net zo waardeloos als ik me herinnerde.
Mamma Mia 2 had ik ook. Ben ik nu aan het kijken. Ook al zo mwah.
*op zoek gaat naar leukere film*
Dat klinkt druk ja, maar wel leuk!quote:Op zondag 3 september 2023 07:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Begin van een drukke week. Vandaag staan we de hele dag op een bierfestival, morgen brouwdag en verder geven we nog 2 proeverijen de komende week.
Met bier brouwen is helaas geen geld te verdienen, zeker niet in deze tijd. Dus het is min of meer hobbymatig naast werk.quote:Op zondag 3 september 2023 08:05 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat klinkt druk ja, maar wel leuk!
Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie ook nog ander werk naast de brouwerij of verdienen jullie hier jullie geld mee?
Ik ga maar weer eens trommelen vandaag , Sambafestival Nijmegen
Op zondag?quote:Op zondag 3 september 2023 10:30 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen! Gisteren heerlijk gebiert (nouja, ik heb een biertje gehad), was erg gezellig, maar de muziek stond echt veel en veel te hard. Daarna heerlijk geslapen en nu lekker aan het ontbijt en wachten totdat de opticien open is, want ik ben een schroefje kwijt van mijn montuur
God, poes op dieet is ook niet echt bevorderlijk voor uitslapen hierquote:Op zondag 3 september 2023 11:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik sliep van 11 tot 6 (kattenwekker, in slaap vallen met tweevoudig gespin op en om me heen beviel beter dan wakker gekopt en miauwd worden), eten in katten gemikt, poosje gelezen en daarna nog een slaap(je) van 7 tot 11. Ik kan er wel aan wennen.
Katten ook blij. Halve nacht gezelschap van mij, tijdig ontbijt en nadut in hun kamer met optie tot ochtendstruin buiten.
quote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God, poes op dieet is ook niet echt bevorderlijk voor uitslapen hieraf en toe pas ik de ijzeren tangen toe als ze het te bont maakt, dat werkt dan weer een paar dagen
Laat je weten hoe dat loopt? Het kan ‘maar’ 2 x heb ik begrepen.quote:Op zondag 3 september 2023 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat gepraat over Botox doet me eraan denken dat ik mijn verzekering nog eens moet bellen over vergoeding ooglidcorrectie. Oogarts is te braaf en wil niet meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat speelt opnieuw.
Hoe merk je dat?quote:Op zondag 3 september 2023 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet nog even een puzzelvoerbak zoeken die niet van plastic is. Poes reageert heel heftig op plastic.
Katten acne.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |