Zo’n meneer was het wel. Verder heel vriendelijk ook, maar hij voelde geen schaamte om handeltjes te bespreken, zeg maarquote:
Hyundaiquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn vandaag voor een auto voor mij gaan kijken. Prima wagen. De helft goedkoper dan ons budget dus dat voelt raar. Vanavond maar eens bespreken met de autokenners in de vriendengroep. Zelf hebben we er geen verstand van.
Voor de geļnteresseerden: Hyundai Matrix 2004.
SPOILER: Nu politici toch in het wild rondlopen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik zie net dat Louisa en Rowan: op de camping een aanrader is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik keek net een stukje Mamma Mia. Nog net zo waardeloos als ik me herinnerde.
Mamma Mia 2 had ik ook. Ben ik nu aan het kijken. Ook al zo mwah.
*op zoek gaat naar leukere film*
Voor die twee moet ik in de stemming zijn. Niet vanaovundquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zie net dat Louisa en Rowan: op de camping een aanrader is.
Als je van irritainment (ja nieuw voor mij maar dank aan @:laziness) houdt is dat ongetwijfeld fantįstisch. TLC denkt dat dr Pimple popper kijkers dit heul graag willen zien.
Txquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:18 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues dat klinkt als een fijne avonden wat DP zegt!
Ik zit lekker te janken bij Beste Zangers. Met inmiddels een bezorgde kat op schoot![]()
Doorgegeven aan mw. MM.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:MadMaster Zondag in het zuiden komt volgend jaar juni nog een maandje terug![]()
Deze zomer 65.000 bezoekers. Na ja, dat aantal kaartjes verkocht. Sommige mensen gingen twee keer
Uhm… 2000 of zo, denk ik?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doorgegeven aan mw. MM.
Hoeveel personen konden er tegelijk bij 1 voorstelling aanwezig zijn?
Oh, dat best veel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uhm… 2000 of zo, denk ik?
Je kunt al kaartjes boeken
Zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dat best veel.
Zag dat de kaartverkoop beschikbaar is voor voorstellingen vanaf 5 juni.
Da's best nog wel ver weg…
”Iemand” gaf mij de link naar serie 2 van The Morning Show.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik keek net een stukje Mamma Mia. Nog net zo waardeloos als ik me herinnerde.
Mamma Mia 2 had ik ook. Ben ik nu aan het kijken. Ook al zo mwah.
*op zoek gaat naar leukere film*
Dat klinkt druk ja, maar wel leuk!quote:Op zondag 3 september 2023 07:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Begin van een drukke week. Vandaag staan we de hele dag op een bierfestival, morgen brouwdag en verder geven we nog 2 proeverijen de komende week.
Met bier brouwen is helaas geen geld te verdienen, zeker niet in deze tijd. Dus het is min of meer hobbymatig naast werk.quote:Op zondag 3 september 2023 08:05 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat klinkt druk ja, maar wel leuk!
Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie ook nog ander werk naast de brouwerij of verdienen jullie hier jullie geld mee?
Ik ga maar weer eens trommelen vandaag , Sambafestival Nijmegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |