quote:PSV is nog maar één halte verwijderd van de groepsfase van de Champions League. Alleen Rangers moet nog worden verslagen. PSV gaat eerst op bezoek in Schotland. Check hier hoe laat en op welke zender je inschakelt voor Rangers - PSV in de play-offs van de Champions League.
Voor de drie spitsen van Rangers wordt het een weerzien met een bekende club. Zeker voor Sam Lammers, die uit de jeugdopleiding van PSV komt. De andere twee kersverse spitsen van Rangers zijn Danilo en Cyriel Dessers, twee oud-spitsen van Feyenoord. Ook zij weten dondersgoed hoe het is om tegen PSV te spelen. Danilo scoorde twee keer in vier wedstrijden tegen de Eindhovenaren, Dessers deed dat drie keer in zes wedstrijden.
ZENDER RANGERS - PSV
De wedstrijd tussen Rangers en PSV wordt dinsdag 22 augustus uitgezonden op RTL 7 en Ziggo Sport. Er wordt om 21.00 uur afgetrapt, RTL 7 is er al vanaf 19.55 uur bij met een voorbeschouwing. Bij Ziggo Sport kan je pas vanaf 20.55 uur inschakelen voor de wedstrijd. Op woensdag 30 augustus staat de return in Eindhoven op het programma.
Vorig seizoen stonden Rangers en PSV ook tegenover elkaar in de play-offronde van de Champions League. Rangers behaalde uiteindelijk het hoofdtoernooi: 2-2, 1-0.
ROUTE RANGERS
Rangers beleeft nog geen foutloos seizoen. In de vorige voorronde had het veel moeite met Servette FC uit Zwitserland. Na een 2-1-zege voldeed in de uitwedstrijd een gelijkspel (1-1) om door te bekeren. In de Schotse competitie heeft Rangers vier punten na twee wedstrijden.
UITSLAGEN PSV
PSV kent tot nog toe een fantastisch seizoen; PSV won tot nu toe alles onder Peter Bosz. Sturm Graz werd tweemaal simpel aan de kant gezet om de play-offronde te bereiken, terwijl ondertussen ook de Johan Cruijff Schaal werd gewonnen (1-0) van Feyenoord én het de eerste twee wedstrijden in de Eredivisie won.
https://www.elfvoetbal.nl(...)-de-champions-league
Films kijken op linear tvquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie ooit films op RTL7?
héél soms, als ik me echt verveel op een zaterdagavond oid en aan het zappen ben, dan blijf ik wel eens hangen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk accepteert ie mij excusesquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zal dit aan hem doorgeven.
cc: @:GGMM
Ik heb niks tegen op LPG rijden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke mening hebben jullie over deze reclame?
Ja, lekker doen alsof het op het bordje van grote bedrijven komt, maar gewoon zeggen dat de arme burger zijn gewoonten maar moet aanpassen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:58 schreef Zorro het volgende:
Ik zap snel naar Ziggo nu ik dat irritante klimaatspotje zie starten
De overheid moet eens opdonderen met die onzin.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke mening hebben jullie over deze reclame?
De Dick Maas klassiekers: Flodder, Amsterdamned, De Liftquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
SS Doomtrooper en klassiekers van Steven Seagal natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doe jij voor het klimaat?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat we allemaal iets moeten doen voor het klimaat.
Ik douche tegenwoordig 24 minuten ipv 25.quote:
Wat goed! Ik ook!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik scheid mijn afval.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet het scheiden omdat ik anders een boete krijg van de gemeente.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik scheid mijn afval.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie tijden waren datquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moet het scheiden omdat ik anders een boete krijg van de gemeente.
De tijden dat ik alles in 1 vuilniszak kon flikkeren en daarmee basta zijn voorbij.
Ik zet gewoon de container aan de weg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moet het scheiden omdat ik anders een boete krijg van de gemeente.
De tijden dat ik alles in 1 vuilniszak kon flikkeren en daarmee basta zijn voorbij.
Exact!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon de container aan de weg.
Vroeger pleurde je het grofvuil aan de straat en dan werd dat opgehaald.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik dat hier doe gaan de daklozen er goud of eten zoeken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben meer als Timmermans: ik vind dat anderen veel moeten laten zodat het klimaat mij niet in de weg zit als ik de wereld over vlieg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat we allemaal iets moeten doen voor het klimaat.
Vind Roelofarendsveen een sympathiek gehuchtje!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien moeten landen als de VS, China, India, Rusland, Brazilië, etc. wat aan het klimaat gaan doen in plaats van de werkende man in z'n rijtjeshuis in Roelofarendsveen lastig te vallen met afvalscheiding.
Gelukkig zijn we hier in het hoge noorden van Nederland aardig schoonquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien moeten landen als de VS, China, India, Rusland, Brazilië, etc. wat aan het klimaat gaan doen in plaats van de werkende man in z'n rijtjeshuis in Roelofarendsveen lastig te vallen met afvalscheiding.
Oh, daarom mag ik je zo dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier in het hoge noorden van Nederland aardig schoon
Uiteindelijk wordt het grofvuil vanzelf opgehaald (ook als je niet betaalt). Ik heb jaren in zo'n buurt gewoond.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroeger pleurde je het grofvuil aan de straat en dan werd dat opgehaald.
Nu betaal je meer dan 20 Euro per m3 in de milieustraat
maar vooral op Timmermans stemmen hoor iedereen!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop dat PSV 'gewoon' wint, maar voor die debiel zou ik het wel fijn vinden als Rangers nog even 2 keer scoortquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Veerman zit er nog niet zo lekker in.
Like gezet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV 'gewoon' wint, maar voor die debiel zou ik het wel fijn vinden als Rangers nog even 2 keer scoort
DIG is altijd een warm bad geweestquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben heel fijn geholpen in DIG.
Wat een fijn forum.
Stem jij SGP?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar vooral op Timmermans stemmen hoor iedereen!
achterlijk land
Hoe weet hij nu dat er haxball is?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:06 schreef Oriente het volgende:
@:Wazaaaaa vraag je wachtwoord eens op klare lamlul.
Bid jij altijd voor het eten?quote:
Christopher?quote:
jaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bid jij altijd voor het eten?
VBL is een seculier forum.quote:
Dit klinkt als iemand die Darts speelt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Christopher?
Dat zal dan wel Christopher Cross zijn zeker.
Gooi je veel goud weg?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik dat hier doe gaan de daklozen er goud of eten zoeken.
Dan zit hij wel geobsedeerd mee te lezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zonder account kan je ook meelezen
-.-quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zit hij wel geobsedeerd mee te lezen.
Inderdaad ongeveer het bedrag wat PSV nu krijgt!quote:
@Scrummie weer zekerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen alle users die Rangers als winnaar aangeduid hebben dit forum verlaten? We nemen jullie niet meer serieus stelletje sukkels.
Bedankt.
De 3-0quote:
Zo dan, nondeju.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen alle users die Rangers als winnaar aangeduid hebben dit forum verlaten? We nemen jullie niet meer serieus stelletje sukkels.
Bedankt.
Ik ben een neutrale toeschouwer.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt.
Rare obsessie met Feyenoorders heb jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef KingRoland het volgende:
van de tientallen feyenoorders in dit topic die een uur geleden aanwezig waren is slechts maar een handjevol over.
Ongekend!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV die de niet-kampioenenronde van de CL gaat winnen
Dat ik dit nog mag meemaken.
Op naar het Ajax topic!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Mooi dat allebei de topclubs van Nederland Champions League gaan spelen.
@Alaphilippe_ is er dan ook bijquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco morgen om 18:00 de loting
Tot dan.Gaat gezellig worden
alles heeft zijn voor en nadelenquote:
2002.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de laatste keer dat Feyenoord én PSV groepsfase CL speelden?
Het is maar omdat het een club in Rotterdam isquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rare obsessie met Feyenoorders heb je
2002/2003?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de laatste keer dat Feyenoord én PSV groepsfase CL speelden?
Zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:15 schreef Erasmus het volgende:
@:Coco Gaan we samen de loting bekijken en er over posten?
Opzich heeft ie wel een puntquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rare obsessie met Feyenoorders heb je
Stoker.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat @:coco op dit moment meer met Feyenoord bezig is dan met PSV
Bijzonder dat je meer bezig bent met Feyenoord dan met je eigen clubquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is maar omdat het een club in Rotterdam is
Zal wennen worden zonder Ajax. Zoals Studio Sport met Ajax hoort te beginnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco morgen om 18:00 de loting
Tot dan.Gaat gezellig worden
Ik kan er wel aan wennenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal wennen worden zonder Ajax. Zoals Studio Sport met Ajax hoort te beginnen.
De rest van Nederland is Ajax allang vergeten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal wennen worden zonder Ajax. Zoals Studio Sport met Ajax hoort te beginnen.
Klaas wordt vaak geadoreert hier in VBL, dus ik beschouw dat als een compliment.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bijzonder dat je meer bezig bent met Feyenoord dan met je eigen club
Je bent een soort omgekeerde Klaas
Nee, maar ik kaart graag een ongezonde obsessie aan. Ik gun user @KingRoland het allerbeste voor zijn geestelijke gezondheidquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Opzich heeft ie wel een punt
Zelfs dan win je nog, die Rangers kunnen er helemaal geen ene reet van.quote:
Heb ik ongezonde obsessies?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, maar ik kaart graag een ongezonde obsessie aan. Ik gun user @:KingRoland het allerbeste voor zijn geestelijke gezondheid
Met ajax beginnen is wel handig. Dan kun je gewoon om 19:10 inschakelen en heb je nergens last van.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan er wel aan wennen
Waarom voetballen ze verder als het beslist is?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Mooi dat allebei de topclubs van Nederland Champions League gaan spelen.
Nehquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik ongezonde obsessies?
Zit jij in je vrije tijd achter Ajacieden aan om een reactie uit te lokken?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik ongezonde obsessies?
We missen alleen @onlogisch nog.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klaas wordt vaak geadoreert hier in VBL, dus ik beschouw dat als een compliment.
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zit jij in je vrije tijd achter Ajacieden aan om een reactie uit te lokken?
vandaag nooitquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saibari moet je vandaag nooit meer wisselen
Een soort omgekeerde Caland bedoel jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bijzonder dat je meer bezig bent met Feyenoord dan met je eigen club
Je bent een soort omgekeerde Klaas
Maar hij is niet op je feestjequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
saibairy is beter dan noa lang
Ha die Tong, hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een soort omgekeerde Caland bedoel jeOver Erasmus van den Brienenoord maar te zwijgen.
Jij had toch bezoek? Ga terug naar je bankstel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een soort omgekeerde Caland bedoel jeOver Erasmus van den Brienenoord maar te zwijgen.
Sinds wanneer woont Korsakow in Rotterdam ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De rest van Nederland is Ajax allang vergeten.
Gelachen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
saibairy is beter dan noa lang
Dat zie je toch aan z'n reactiesquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ha die Tong, hoe gaat het met je?![]()
Oprechte vraag.
Zoals de beste Feijenoorder nummer 14 had.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Beste nummer 14 ooit, die Saibari.
3 balcontacten?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dessers heeft NIKS laten zien.
Het is 2-0. Hoeveel beter kan het worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee Danilo komt
Dit komt goed
Dit kan niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Beste nummer 14 ooit, die Saibari.
Hoewel uitfluiten kinderlijk is, heeft hij zich niet echt netjes gedragen tegenover PSV dus ik kan het me ergens wel voorstellen.quote:
Kut.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ha die Tong, hoe gaat het met je?![]()
Oprechte vraag.
3-0quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is 2-0. Hoeveel beter kan het worden.
Ik probeer het bad warm te houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan z'n reacties
Allemaal puur gebrabbel
Gelukkig snap jij het wel, jammer dat @GGMM het weer wil verpesten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik probeer het bad warm te houden.
Ohquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hier kan FA GGMM toch wel wat van leren.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Shinji Ono genotquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals de beste Feijenoorder nummer 14 had.
Die is autistisch en moet z'n hond uitlaten om half tien. Succes met je gruwelijke rap en techno shit.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij had toch bezoek? Ga terug naar je bankstel.
Tegen Feyenoord ook.quote:
Nee hoor, Johan Cruijff had nummer 10.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals de beste Feijenoorder nummer 14 had.
Terwijl jij niks in de melk te brokkelen hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan z'n reacties
Allemaal puur gebrabbel
beloofd?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen maat, dit gaat niet meer verkeerd.
LAAT MAARquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schrijf onze afspraak morgen even met potlood op @:Coco
Dat gaat niet meevallen denk ik zomaarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:25 schreef Erasmus het volgende:
Voor de entertainment-waarde hoop ik stiekem op een verlenging!
Dat postte ik voordat die vrije trap gegeven werd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat gaat niet meevallen denk ik zomaar
Op het veld. Hahahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Rangers weten weer waar ze staan.
Al besprokenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:27 schreef De_Kraam het volgende:
Ramalho erin.
Wij feliciteren Rangers met de overwinning.
Ga je die nu zelf behandelen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Deze grap is zo slecht dat ik een TR heb gemacht.
Al besproken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Deze grap is zo slecht dat ik een TR heb gemacht.
Ik hoop dat je er mentaal flink last van krijgt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:27 schreef VEM2012 het volgende:
Ben je net klaar met juichen, scoort PSV alweer…
wowquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er mentaal flink last van krijgt.
Nou die niet hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:28 schreef leolinedance het volgende:
He El gazi die hebben we ook nog
Woon je ook in Duitsland?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn internet is uitgevallen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er mentaal flink last van krijgt.
Goeij.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dombo, verlaag je niet naar zulk niveau. Ik ben beter van je gewend.
Dan mag je je gelukkig prijzen met technologie uit de jaren 90quote:
Nog steeds door die break-up?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry.
Ik ben nog wel eens wat emotioneel.
Wil ik een keer geen voor een weekendje weg, wel aan de grens met Polen.quote:
Oh nee daar ben ik wel overheen! Zeker omdat met Lingr een nieuwe geweldige gozer binnengekomen is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds door die break-up?
Ga eens verder met je leven
Oh, okequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh nee daar ben ik wel overheen! Zeker omdat met Lingr een nieuwe geweldige gozer binnengekomen is.
@capuchon_jongenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Rellen onderaan de tribune? Zag ineens allemaal capuchonnetjes haast maken.
Ik moet deze post een like geven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds door die break-up?
Ga eens verder met je leven
Dat is met de tactiek van Bosz ook niet nodigquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Dest is verdedigend niet zo goed he.
Als ik een schönes Mädchen bij mij thuis op bezoek heb flex ik altijd met mijn glasvezelaansluiting.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan mag je je gelukkig prijzen met technologie uit de jaren 90
Dat dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Wertha het volgende:
Wordt er weer eens geknokt bij die boeren op de tribune (hoek)?
Je noemde hem vandaag nog.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh nee daar ben ik wel overheen! Zeker omdat met Lingr een nieuwe geweldige gozer binnengekomen is.
Gehaald voor de omschakeling.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik had hem anders graag bij ons gezien, in tegenstelling tot Pedersen kan Dest meer dan alleen hard rennen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Je vroeg welke God ik leuk vond.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je noemde hem vandaag nog.
De clubs in de CL trappen niet in die ongein.quote:
Je ex als een god beschouwen betekent dat je hem klaarblijkelijk nog mistquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vroeg welke God ik leuk vond.
Sissy Boy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |