quote:PSV is nog maar één halte verwijderd van de groepsfase van de Champions League. Alleen Rangers moet nog worden verslagen. PSV gaat eerst op bezoek in Schotland. Check hier hoe laat en op welke zender je inschakelt voor Rangers - PSV in de play-offs van de Champions League.
Voor de drie spitsen van Rangers wordt het een weerzien met een bekende club. Zeker voor Sam Lammers, die uit de jeugdopleiding van PSV komt. De andere twee kersverse spitsen van Rangers zijn Danilo en Cyriel Dessers, twee oud-spitsen van Feyenoord. Ook zij weten dondersgoed hoe het is om tegen PSV te spelen. Danilo scoorde twee keer in vier wedstrijden tegen de Eindhovenaren, Dessers deed dat drie keer in zes wedstrijden.
ZENDER RANGERS - PSV
De wedstrijd tussen Rangers en PSV wordt dinsdag 22 augustus uitgezonden op RTL 7 en Ziggo Sport. Er wordt om 21.00 uur afgetrapt, RTL 7 is er al vanaf 19.55 uur bij met een voorbeschouwing. Bij Ziggo Sport kan je pas vanaf 20.55 uur inschakelen voor de wedstrijd. Op woensdag 30 augustus staat de return in Eindhoven op het programma.
Vorig seizoen stonden Rangers en PSV ook tegenover elkaar in de play-offronde van de Champions League. Rangers behaalde uiteindelijk het hoofdtoernooi: 2-2, 1-0.
ROUTE RANGERS
Rangers beleeft nog geen foutloos seizoen. In de vorige voorronde had het veel moeite met Servette FC uit Zwitserland. Na een 2-1-zege voldeed in de uitwedstrijd een gelijkspel (1-1) om door te bekeren. In de Schotse competitie heeft Rangers vier punten na twee wedstrijden.
UITSLAGEN PSV
PSV kent tot nog toe een fantastisch seizoen; PSV won tot nu toe alles onder Peter Bosz. Sturm Graz werd tweemaal simpel aan de kant gezet om de play-offronde te bereiken, terwijl ondertussen ook de Johan Cruijff Schaal werd gewonnen (1-0) van Feyenoord én het de eerste twee wedstrijden in de Eredivisie won.
https://www.elfvoetbal.nl(...)-de-champions-league
Films kijken op linear tvquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie ooit films op RTL7?
héél soms, als ik me echt verveel op een zaterdagavond oid en aan het zappen ben, dan blijf ik wel eens hangen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk accepteert ie mij excusesquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zal dit aan hem doorgeven.
cc: @:GGMM
Ik heb niks tegen op LPG rijden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke mening hebben jullie over deze reclame?
Ja, lekker doen alsof het op het bordje van grote bedrijven komt, maar gewoon zeggen dat de arme burger zijn gewoonten maar moet aanpassen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:58 schreef Zorro het volgende:
Ik zap snel naar Ziggo nu ik dat irritante klimaatspotje zie starten
De overheid moet eens opdonderen met die onzin.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke mening hebben jullie over deze reclame?
De Dick Maas klassiekers: Flodder, Amsterdamned, De Liftquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
SS Doomtrooper en klassiekers van Steven Seagal natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doe jij voor het klimaat?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat we allemaal iets moeten doen voor het klimaat.
Ik douche tegenwoordig 24 minuten ipv 25.quote:
Wat goed! Ik ook!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik scheid mijn afval.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet het scheiden omdat ik anders een boete krijg van de gemeente.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik scheid mijn afval.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie tijden waren datquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moet het scheiden omdat ik anders een boete krijg van de gemeente.
De tijden dat ik alles in 1 vuilniszak kon flikkeren en daarmee basta zijn voorbij.
Ik zet gewoon de container aan de weg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moet het scheiden omdat ik anders een boete krijg van de gemeente.
De tijden dat ik alles in 1 vuilniszak kon flikkeren en daarmee basta zijn voorbij.
Exact!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon de container aan de weg.
Vroeger pleurde je het grofvuil aan de straat en dan werd dat opgehaald.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik dat hier doe gaan de daklozen er goud of eten zoeken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben meer als Timmermans: ik vind dat anderen veel moeten laten zodat het klimaat mij niet in de weg zit als ik de wereld over vlieg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat we allemaal iets moeten doen voor het klimaat.
Vind Roelofarendsveen een sympathiek gehuchtje!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien moeten landen als de VS, China, India, Rusland, Brazilië, etc. wat aan het klimaat gaan doen in plaats van de werkende man in z'n rijtjeshuis in Roelofarendsveen lastig te vallen met afvalscheiding.
Gelukkig zijn we hier in het hoge noorden van Nederland aardig schoonquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien moeten landen als de VS, China, India, Rusland, Brazilië, etc. wat aan het klimaat gaan doen in plaats van de werkende man in z'n rijtjeshuis in Roelofarendsveen lastig te vallen met afvalscheiding.
Oh, daarom mag ik je zo dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier in het hoge noorden van Nederland aardig schoon
Uiteindelijk wordt het grofvuil vanzelf opgehaald (ook als je niet betaalt). Ik heb jaren in zo'n buurt gewoond.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroeger pleurde je het grofvuil aan de straat en dan werd dat opgehaald.
Nu betaal je meer dan 20 Euro per m3 in de milieustraat
maar vooral op Timmermans stemmen hoor iedereen!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop dat PSV 'gewoon' wint, maar voor die debiel zou ik het wel fijn vinden als Rangers nog even 2 keer scoortquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Veerman zit er nog niet zo lekker in.
Like gezet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV 'gewoon' wint, maar voor die debiel zou ik het wel fijn vinden als Rangers nog even 2 keer scoort
DIG is altijd een warm bad geweestquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben heel fijn geholpen in DIG.
Wat een fijn forum.
Stem jij SGP?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar vooral op Timmermans stemmen hoor iedereen!
achterlijk land
Hoe weet hij nu dat er haxball is?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:06 schreef Oriente het volgende:
@:Wazaaaaa vraag je wachtwoord eens op klare lamlul.
Bid jij altijd voor het eten?quote:
Christopher?quote:
jaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bid jij altijd voor het eten?
VBL is een seculier forum.quote:
Dit klinkt als iemand die Darts speelt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Christopher?
Dat zal dan wel Christopher Cross zijn zeker.
Gooi je veel goud weg?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik dat hier doe gaan de daklozen er goud of eten zoeken.
Dan zit hij wel geobsedeerd mee te lezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zonder account kan je ook meelezen
-.-quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zit hij wel geobsedeerd mee te lezen.
Inderdaad ongeveer het bedrag wat PSV nu krijgt!quote:
@Scrummie weer zekerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen alle users die Rangers als winnaar aangeduid hebben dit forum verlaten? We nemen jullie niet meer serieus stelletje sukkels.
Bedankt.
De 3-0quote:
Zo dan, nondeju.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen alle users die Rangers als winnaar aangeduid hebben dit forum verlaten? We nemen jullie niet meer serieus stelletje sukkels.
Bedankt.
Ik ben een neutrale toeschouwer.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt.
Rare obsessie met Feyenoorders heb jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:14 schreef KingRoland het volgende:
van de tientallen feyenoorders in dit topic die een uur geleden aanwezig waren is slechts maar een handjevol over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |