Link?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Topic aangemaakt in DIG.
Ik ben er nu ook.

@ChevyCapricequote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Topic aangemaakt in DIG.
Ik ben er nu ook.

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker heb je een leuke rebus voor ons om er wat schwung in te brengen?

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Achterin oogt het wel wat labiel

Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Zow ik ben er ook
KOMT OP DESSERS
ZORG DAT ALLE CHAMPIONS MILJOENEN NAAR FEYENOORD GAAN
JA als psv uitgeschakeld wordt krijgt feyenoord meer startgeld in de Campions Liga

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
DIG / TV reageert (ook) op afstandsbediening TV kastje
Volkomen in paniek

Gelezen, ik heb de oplossing helaas niet voor jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volkomen in paniek

Ik wens je heel veel sterkte in deze lastige tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volkomen in paniek

Ik waardeer je poging tot hulpquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelezen, ik heb de oplossing helaas niet voor je

Nieuwe tv kopen, slotje.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volkomen in paniek

geen tv kastje gebruikenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik waardeer je poging tot hulp

moeilijk he een afstandsbediening domboquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb er dus oprecht 4 minuten over gedaan om op deze zender te komen.

Ik zeg gewoon tegen de afstandbediening 'ziggo voetbal'quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb er dus oprecht 4 minuten over gedaan om op deze zender te komen.

Jij hebt bijzondere fantasieënquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
bosz moet een pak slaag krijgen

Gelezenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volkomen in paniek

Beetje meer Ajax nodig voor de balans.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
te veel feyenoorders aanwezig hier

Bijwerkingen denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt bijzondere fantasieën

Ik weet daar een goede remedie voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
te veel feyenoorders aanwezig hier

Oplossing afgeschotenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelezen
Ik heb de oplossing in je topic geplaatst

We missen @GGMMquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Beetje meer Ajax nodig voor de balans.

Een doelpunt voor PSV?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet daar een goede remedie voor.

Maar ik kijk op RTL.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen de afstandbediening 'ziggo voetbal'

zo is het maar net!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Is goed. Bier is niet goed.

Nieuw idee geopperdquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oplossing afgeschoten
Toch bedankt

neequote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:11 schreef KingRoland het volgende:
ik denk dat we allemaal @:ggmm wel missen

Het is veelzeggend dat Fok! het minst zwakbegaafde Feyenoord-forum heeft. Daarom zijn er hier zo veel van.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
te veel feyenoorders aanwezig hier in dit topic

Dit hoop ik nu wel, anders ben ik zeer teleurgesteld.quote:

Is er echt niemand die een beetje kan richten dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:11 schreef KingRoland het volgende:
ik denk dat we allemaal @:ggmm wel missen

wtfquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ik drink nu water.
bar le duc
uit pak @:tong80

Ik heb liever Zandvoort.quote:

Ben je bang voor kraanwater?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ik drink nu water.
bar le duc
uit pak @:tong80

0-1 incomingquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat dit trouwens makkelijk winnen.
Een ieder die Rangers heeft voorspeld als winnaar mag uitloggen en in december weer terugkomen.

Hij is Lang niet zo goed als hij bij Brugge wasquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
Die Lang kan er helemaal niets van.

Je moet de kwaliteiten van PSV om een eenvoudige uitgangspositie gigantisch te verneuken niet onderschatten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat dit trouwens makkelijk winnen.
Een ieder die Rangers heeft voorspeld als winnaar mag uitloggen en in december weer terugkomen.

Oh je zit in een derde wereld landquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Chloorsmaak is niet mijn ding.

laat je desnoods gewoon open voor een minuut ofzo dan pas drinkenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Chloorsmaak is niet mijn ding.

Weer genoeg gedaan voor vandaag.quote:

GurneyIsEenMatennaaierquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat @:klaasweetalles deze site verlaat.

Iedereen is welkomquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat @:klaasweetalles deze site verlaat.

Strijder 🤛quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weer genoeg gedaan voor vandaag.

Ajax toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik bepaal zelf wel voor wie ik ben hiero

Ja GGMM. Naar het schijnt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Hoi
Heb ik iets gemist dit eerste kwartier?

Schot op doel. Niet de doelman.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Hoi

Dat klopt dan weer wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste

Zo is dat klaasquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik bepaal zelf wel voor wie ik ben hiero

Butland is een Engelsman inderdaad.quote:

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel.Die doet het tegenwoordig met de juiste mate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ja 15 minutenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Hoi

Forum admin @GGMM is nog bezig met zijn uurtje sporten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Hoi

Tegelijk?quote:

Die is nu aan de schijterij van zijn kiwi met schil waar bestrijdingsmiddelen in zatenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forum admin @:GGMM is nog bezig met zijn uurtje sporten.

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forum admin @:GGMM is nog bezig met zijn uurtje sporten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |