Het is veelzeggend dat Fok! het minst zwakbegaafde Feyenoord-forum heeft. Daarom zijn er hier zo veel van.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
te veel feyenoorders aanwezig hier in dit topic

Dit hoop ik nu wel, anders ben ik zeer teleurgesteld.quote:

Is er echt niemand die een beetje kan richten dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:11 schreef KingRoland het volgende:
ik denk dat we allemaal @:ggmm wel missen

wtfquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ik drink nu water.
bar le duc
uit pak @:tong80

Ik heb liever Zandvoort.quote:

Ben je bang voor kraanwater?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ik drink nu water.
bar le duc
uit pak @:tong80

0-1 incomingquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat dit trouwens makkelijk winnen.
Een ieder die Rangers heeft voorspeld als winnaar mag uitloggen en in december weer terugkomen.

Hij is Lang niet zo goed als hij bij Brugge wasquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
Die Lang kan er helemaal niets van.

Je moet de kwaliteiten van PSV om een eenvoudige uitgangspositie gigantisch te verneuken niet onderschatten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat dit trouwens makkelijk winnen.
Een ieder die Rangers heeft voorspeld als winnaar mag uitloggen en in december weer terugkomen.

Oh je zit in een derde wereld landquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Chloorsmaak is niet mijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |