laat je desnoods gewoon open voor een minuut ofzo dan pas drinkenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Chloorsmaak is niet mijn ding.

Weer genoeg gedaan voor vandaag.quote:

GurneyIsEenMatennaaierquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat @:klaasweetalles deze site verlaat.

Iedereen is welkomquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat @:klaasweetalles deze site verlaat.

Strijder 🤛quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weer genoeg gedaan voor vandaag.

Ajax toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik bepaal zelf wel voor wie ik ben hiero

Ja GGMM. Naar het schijnt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Hoi
Heb ik iets gemist dit eerste kwartier?

Schot op doel. Niet de doelman.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Hoi

Dat klopt dan weer wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste

Zo is dat klaasquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik bepaal zelf wel voor wie ik ben hiero

Butland is een Engelsman inderdaad.quote:

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel.Die doet het tegenwoordig met de juiste mate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ja 15 minutenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Hoi

Forum admin @GGMM is nog bezig met zijn uurtje sporten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Hoi

Tegelijk?quote:

Die is nu aan de schijterij van zijn kiwi met schil waar bestrijdingsmiddelen in zatenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forum admin @:GGMM is nog bezig met zijn uurtje sporten.

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forum admin @:GGMM is nog bezig met zijn uurtje sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |