Link?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Topic aangemaakt in DIG.
Ik ben er nu ook.

@ChevyCapricequote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Topic aangemaakt in DIG.
Ik ben er nu ook.

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker heb je een leuke rebus voor ons om er wat schwung in te brengen?

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Achterin oogt het wel wat labiel

Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Zow ik ben er ook
KOMT OP DESSERS
ZORG DAT ALLE CHAMPIONS MILJOENEN NAAR FEYENOORD GAAN
JA als psv uitgeschakeld wordt krijgt feyenoord meer startgeld in de Campions Liga

quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
DIG / TV reageert (ook) op afstandsbediening TV kastje
Volkomen in paniek

Gelezen, ik heb de oplossing helaas niet voor jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volkomen in paniek

Ik wens je heel veel sterkte in deze lastige tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volkomen in paniek

Ik waardeer je poging tot hulpquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelezen, ik heb de oplossing helaas niet voor je

Nieuwe tv kopen, slotje.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volkomen in paniek

geen tv kastje gebruikenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik waardeer je poging tot hulp

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |