Flink wat typisch Nederlandse namen. Gerrit (Hiemstra), Piet (Paulusma), Henk...quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Stormnamen voor nieuwe seizoen
Ja maar het is september dus is het 's morgens koeler en duurt het langer voor het echt heet is en koelt hrlet ook weer sneller af!quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Pluim voor zuidoost is simpelweg heet te noemen. Vanaf dinsdag mogelijk 6-7 dagen op rij op of rond 30 graden..
Ideaal is dat. In de avond alles openquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar het is september dus is het 's morgens koeler en duurt het langer voor het echt heet is en koelt hrlet ook weer sneller af!
Inderdaad, hopelijk daarmee ook geen plaknachtenquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ideaal is dat. In de avond alles open
Dauwpunt ligt wel erg hoog. Vanaf dinsdag boven de 18 graden...quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk daarmee ook geen plaknachten
Alles wentquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Dauwpunt ligt wel erg hoog. Vanaf dinsdag boven de 18 graden...
quote:
Vind je het goed als we die pas bestellen voor december?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:20 schreef TLC het volgende:
Een heel dik pak sneeuw lijkt me ook weleens heel lekker
Haha, stel je aan joh, het wordt geen 45+ ofzoquote:Op zondag 3 september 2023 07:38 schreef Bocaj het volgende:
Goed, weer een zeer warm weekje voor de boeg.
Dit zijn namelijk geen temperaturen om geen rekening mee te houden in je dagelijkse doen en laten.
De middag kun je sowieso wel afschrijven qua buitenactiviteiten. Tenzij strand, terras, zwembad etc.
Maar wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar het is september dus is het 's morgens koeler en duurt het langer voor het echt heet is en koelt hrlet ook weer sneller af!
Dat vraag ik me bij jou nog altijd af jaquote:Op zondag 3 september 2023 09:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar wat wil je hier precies mee zeggen?
Met minima van 10-15 is dat niet echt iets om je zorgen over te maken inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een regionale hittegolf staat iig in de verwachting voor waar ik woon.
Dat wordt daarna weer alles tegen elkaar open zetten om de warmte uit huis te jagen.
Gelukkig koelt het in de nachten nog enigszins af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |