Of wel afbouw is begonnen, eens kijken wat ervan overblijft de komende dagenquote:
Zeker, staat allemaal al.. alleen had graag wat langer van extra komkommertjes en tomaatjes genoten. Nu alleen wat in de kas/overdekt staat. Rest is vrij bagger.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
winter producten erin, dan kan het nog prima ;P
We hadden toen drinkpauze bij het voetballen destijds in oktober wegens hitte. Nooit eerder vertoondquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oktober 2018 hebben we nog 25 graden gehad. Dat weet ik nog omdat hier de jaarmarkt toen was en ik voor het eerst in korte broek heen kon.
Mwoh, an sich wel lekkere temps toch? Overdag korte broekenweer en 's avonds koelt het rap genoeg af om geen plaknachten te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:56 schreef kilon het volgende:
Het is zoals te verwachten. Zodra de scholen overal weer zijn begonnen wordt het weer lekker benauwd en warm.
Ah, zat net te denken of we wel eens eerder 30ers in september hebben gehad. Ja, dus.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:35 schreef Elan het volgende:
Overigens hebben we in 2016 nog veel later in de maand september een hittegolf gehad.
25-28 is noem ik ook niet echte hitte ofzo. Gewoon warm. Wellicht wat onprettig met de hoge luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 2 september 2023 01:29 schreef Elan het volgende:
Pluim is al iets ingedimd geen dertigers meer all over de place en de hitte lijkt een week of zo te duren. 26/28 is alsnog vrij warm maar niets extreems, zeker in september.
Door de droge ondergrond zeker. Dat zal je lerenquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:18 schreef dick_laurent het volgende:
Herfstweekend. Morgen 50mm regen hier verwacht!dat gaat wellicht problemen geven.
Tsja. Hoort er ook bij hier, zeker in het najaar. Plus, wij wonen ongeveer halverwege op een heuvel, we zitten dus niet op het laagste punt. Merendeel van het water stroomt onze straat uit naar beneden. Dus voor ons huis zelf maak ik me niet direct zorgen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Door de droge ondergrond zeker. Dat zal je leren
Een hoogtelaagje gaat een beetje rondtollen boven Spanje en Portugal
Hoeveel zijn er vorig jaar eigenlijk gebruikt?quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Stormnamen voor nieuwe seizoen
Wordt wel een partij water verwacht in sommige gebieden. Alleen de gebieden waar het het hardst nodig is, in het zuidwesten (andalusie e.d), daar valt weer weinig tot niks.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tsja. Hoort er ook bij hier, zeker in het najaar. Plus, wij wonen ongeveer halverwege op een heuvel, we zitten dus niet op het laagste punt. Merendeel van het water stroomt onze straat uit naar beneden. Dus voor ons huis zelf maak ik me niet direct zorgen.
Flink wat typisch Nederlandse namen. Gerrit (Hiemstra), Piet (Paulusma), Henk...quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Stormnamen voor nieuwe seizoen
Ja maar het is september dus is het 's morgens koeler en duurt het langer voor het echt heet is en koelt hrlet ook weer sneller af!quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Pluim voor zuidoost is simpelweg heet te noemen. Vanaf dinsdag mogelijk 6-7 dagen op rij op of rond 30 graden..
Ideaal is dat. In de avond alles openquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar het is september dus is het 's morgens koeler en duurt het langer voor het echt heet is en koelt hrlet ook weer sneller af!
Inderdaad, hopelijk daarmee ook geen plaknachtenquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ideaal is dat. In de avond alles open
Dauwpunt ligt wel erg hoog. Vanaf dinsdag boven de 18 graden...quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk daarmee ook geen plaknachten
Alles wentquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Dauwpunt ligt wel erg hoog. Vanaf dinsdag boven de 18 graden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |