quote:
Vind je het goed als we die pas bestellen voor december?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:20 schreef TLC het volgende:
Een heel dik pak sneeuw lijkt me ook weleens heel lekker
Haha, stel je aan joh, het wordt geen 45+ ofzoquote:Op zondag 3 september 2023 07:38 schreef Bocaj het volgende:
Goed, weer een zeer warm weekje voor de boeg.
Dit zijn namelijk geen temperaturen om geen rekening mee te houden in je dagelijkse doen en laten.
De middag kun je sowieso wel afschrijven qua buitenactiviteiten. Tenzij strand, terras, zwembad etc.
Maar wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar het is september dus is het 's morgens koeler en duurt het langer voor het echt heet is en koelt hrlet ook weer sneller af!
Dat vraag ik me bij jou nog altijd af jaquote:Op zondag 3 september 2023 09:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar wat wil je hier precies mee zeggen?
Met minima van 10-15 is dat niet echt iets om je zorgen over te maken inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een regionale hittegolf staat iig in de verwachting voor waar ik woon.
Dat wordt daarna weer alles tegen elkaar open zetten om de warmte uit huis te jagen.
Gelukkig koelt het in de nachten nog enigszins af.
De meteorologische zomer begon met een hittegolf.quote:
Horrorwinterquote:Op zondag 3 september 2023 12:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De meteorologische zomer begon met een hittegolf.
De meteorologische herfst begint met een hittegolf.
Dus als we deze trend doorzetten dan ben ik wel benieuwd naar de pluim op 1 december.Een week met extreem zacht weer tot 20°C? Barbecuen met Sinterklaas?
Heerlijk inderdaad, met 20 graden is het ook niet idioot heet.quote:Op zondag 3 september 2023 13:32 schreef MissHobje het volgende:
Wat een zaalig weertje vandaag, lekker even in de zon geweest om aan te sterken, doet me goed! En dan ern prachtige week tegemoet
Een week lang 30 graden is warm!quote:Op zondag 3 september 2023 08:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, stel je aan joh, het wordt geen 45+ ofzo
Een week geleden, ja.quote:Op zondag 3 september 2023 15:02 schreef Zwansen het volgende:
Die voorspelde terrorbuien in de Alpen vielen volgens mij wel mee? Of heb ik het een beetje gemist in het nieuws?
quote:Op zondag 3 september 2023 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
Afgelopen nacht terreurbuien gehad. Helaas lag ik te tukken dus heb ik niet iets er van kunnen vastleggen ofzo… maar schrok wel op gegeven moment wakker van mega harde onweersklap.
Vandaag wel nog flinke bak wind hier maar de regen is nu meer voor het binnenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |