Het BB huis wordt elk jaar verbouwd of zijn er nieuwe gebouwen bij geplaatst?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, jammer dat die niet in het najaar begint.
Was wel altijd zo, maar bij RTL pas in januari.
Heb begrepen dat het BB huis totaal verbouwd wordt/is.
En het hangt af van het succes met De Bondgenoten of JAA nog een tweede seizoen krijgt.
Was meer een nieuw kleurtje en een tent voor spellen en live uitzendingen, nu leek het bijna geheel gesloopt, wat eerst deed vermoeden dat er geen nieuw seizoen zou komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het BB huis wordt elk jaar verbouwd of zijn er nieuwe gebouwen bij geplaatst?
Zonder streams zal het nooit het succes wat EJVLJ toch best was, nooit evenaren ben ik bang. Streams bepalen mede het succes.
er worden toch al meer dan een maand weer actief bewoners gezochtquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was meer een nieuw kleurtje en een tent voor spellen en live uitzendingen, nu leek het bijna geheel gesloopt, wat eerst deed vermoeden dat er geen nieuw seizoen zou komen.
Jazeker, nieuw seizoen is ook bevestigt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
er worden toch al meer dan een maand weer actief bewoners gezocht
bondgenoten komt op dezelfde plek als EJVJL, ben bang dat er geen EJVJl meer komt, wil zo graag streamsquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het BB huis wordt elk jaar verbouwd of zijn er nieuwe gebouwen bij geplaatst?
Zonder streams zal het nooit het succes wat EJVLJ toch best was, nooit evenaren ben ik bang. Streams bepalen mede het succes.
waar was jij al die tijd. heb je gemist en had je met de finale wel verwachr Greytjequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
er worden toch al meer dan een maand weer actief bewoners gezocht
Zullen dan vast wel weer foto's gemaakt worden voor die tijd. Ben benieuwd wat ze er van gebakken hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was meer een nieuw kleurtje en een tent voor spellen en live uitzendingen, nu leek het bijna geheel gesloopt, wat eerst deed vermoeden dat er geen nieuw seizoen zou komen.
Als dit geen succes wordt kwam het dus door het ontbreken van de streams (mochten die er dus echt niet komen). Dan kun je het altijd weer opnieuw doen maar dan ook weer met streams omdat dit toch het totaalpakket is wat het succes maakt als je dat er bij doet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bondgenoten komt op dezelfde plek als EJVJL, ben bang dat er geen EJVJl meer komt, wil zo graag streams
speculerend. als bondgenoeten daar komt, zullen ze de cameras ook wel laten staan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bondgenoten komt op dezelfde plek als EJVJL, ben bang dat er geen EJVJl meer komt, wil zo graag streams
ik hoop het.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
speculerend. als bondgenoeten daar komt, zullen ze de cameras ook wel laten staan.
Kan me niet voorstellen dat er geen streams komen. Dat is een flink deel van de reclame inkomsten en reclame voor het programma.
Die camera's zullen blijven, wellicht dat er wel een nieuwe indeling gaat komen omdat het helemaal gestript gaat worden en opnieuw opgebouwd wordt dus komen de camera's op andere posities te hangen mogelijkerwijs. Benieuwd of er al ergens foto's uitlekken hoe het er uit gaat zien. Ze zijn op dit moment bezig om de boel te verbouwen daar begrijp ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
speculerend. als bondgenoeten daar komt, zullen ze de cameras ook wel laten staan.
Kan me niet voorstellen dat er geen streams komen. Dat is een flink deel van de reclame inkomsten en reclame voor het programma.
OMG dat meen je niet hihi, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 01:37 schreef Clasientje het volgende:
Ik zei laatst dat ik bevriend was met Jerrorld zijn broer een tijd geleden. Was niks van waar ik ben eigenlijk bevriend met jerrold hihihi mag ik nu wel zeggen hahaha.
Heel eerlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:21 schreef Adat231 het volgende:
[..]
waar was jij al die tijd. heb je gemist en had je met de finale wel verwachr Greytje
Hoe kijkt hij er op terug?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 01:37 schreef Clasientje het volgende:
Ik zei laatst dat ik bevriend was met Jerrorld zijn broer een tijd geleden. Was niks van waar ik ben eigenlijk bevriend met jerrold hihihi mag ik nu wel zeggen hahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik mis ook de streams, het was ineens zo stil in huis, ben echt aan het piekeren geweest wat ik een jaar geleden deed tegen 'stilte', want ik ben alleen hier...... oh ja, SkyRadio!!! (stom dat je daar over na moet denken he)
Onduidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel heel erg fijn, dat er rond juni een aantal 'superusers' vertrokken. Degenen publiceerden werkelijk op alles, en om de paar minuten. Ze wisten altijd alles beter...... Ze domineerden op negatieve wijze de COS. Daarna was er veel meer respect en evenwicht te vinden. Weg was de onrust! Ik kwam juist toen weer terug op het forum.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:21 schreef Adat231 het volgende:
[..]
waar was jij al die tijd. heb je gemist en had je met de finale wel verwachr Greytje
Wat heerlijk om weer "vrij "te zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:58 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik hoop het.
Vraag me ook af hoeveel magnetron maaltijden en snickers al weer op zal hebben
Nee!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
bedoelt u rond juni met vertrek van bewoner , daarna werd het zeker rustig op de cos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |