Een pavé. Ik denk dat zelfs Jan Nagelkerke daar nog nooit van gehoord heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:27 schreef Blues het volgende:
WAT voor hipsterbrood kochten die Cudokinderen in goTsnaam
Die hebben ze bij de appie in het klein ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een pavé. Ik denk dat zelfs Jan Nagelkerke daar nog nooit van gehoord heeft.
Zag er wel lekker uit moet ik zeggen.
Tamelijk vreemd dat de NPO dat op deze manier promoot... gezien de schade dat die dingen al veroorzaakt hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:23 schreef F_r het volgende:
Ik dacht dat wensballonen niet meer mochten
Kutzooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:29 schreef Guppy het volgende:
[..]
Tamelijk vreemd dat de NPO dat op deze manier promoot... gezien de schade dat die dingen al veroorzaakt hebben
Lekker het milieu vervuilen en anderen in gevaar brengen omdat je zo nodig iets moet herdenkenquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:31 schreef Guppy het volgende:
[..]
Lekker het milieu vervuilen en anderen in gevaar brengen omdat je zo nodig iets moet herdenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:47 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Uh dat herdenken begrijp ik anders heel goed...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:31 schreef Guppy het volgende:
[..]
Lekker het milieu vervuilen en anderen in gevaar brengen omdat je zo nodig iets moet herdenken
Ja, ik ook. Maar dat je dat met een wensballon doet, dat gaat er bij mij niet inquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uh dat herdenken begrijp ik anders heel goed...
Ja dat vind ik ook wel belachelijk, ik ga uit van ontwetendheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat je dat met een wensballon doet, dat gaat er bij mij niet in
Wensballonnen zijn niet verboden, er zijn wel richtlijnen voor…quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:29 schreef Guppy het volgende:
[..]
Tamelijk vreemd dat de NPO dat op deze manier promoot... gezien de schade dat die dingen al veroorzaakt hebben
Ik moet het nog kijken, maar dit vertellen ze iedere keer in elk seizoen. Beetje irritant.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:38 schreef Blues het volgende:
Je zag de schaamte bij die cudomeiden met het flieftwordtverhaal van pa en ma
Ik zal hem even in een spoiler zetten omdat je nog moet kijken.. maar dit jaar was het next level.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik moet het nog kijken, maar dit vertellen ze iedere keer in elk seizoen. Beetje irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zal hem even in een spoiler zetten omdat je nog moet kijken.. maar dit jaar was het next level.Waarom voel ik de schaamte die hun schijnbaar missen? Maar goed, wat ik triester vindt is dat die ouders al vanf dag 1 doen of ze zo geweldig zijn, kinderen worden vegetarisch opgevoed, ze doen net of dat vieze balkon dagelijks gebruikt wordt, maar die kids zijn voor alles bang wat leeft. Echt alles, behalve mensen (hun eigen mensen, je ziet ze nooit met vriendjes of vriendinnetjes). Ze doen zich voor als wereldwijs, maar zijn wereldvreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch die wensballon....quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:15 schreef golfer het volgende:
Familie Blom was bij ons strand. Toen Bloomingdale nog niet was afgebrand.
Ik had ook plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:57 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Waarom voel ik de schaamte die hun schijnbaar missen? Maar goed, wat ik triester vindt is dat die ouders al vanf dag 1 doen of ze zo geweldig zijn, kinderen worden vegetarisch opgevoed, ze doen net of dat vieze balkon dagelijks gebruikt wordt, maar die kids zijn voor alles bang wat leeft. Echt alles, behalve mensen (hun eigen mensen, je ziet ze nooit met vriendjes of vriendinnetjes). Ze doen zich voor als wereldwijs, maar zijn wereldvreemd.
Ik vind dje vrouw altijd stralen wel en die kinderen van ze zijn leuk jaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:05 schreef lily het volgende:
Waarom de Cudoghams geen koffiezetapparaat hebben is me ook niet duidelijk aangezien ze wel graag koffie drinken.
Hun kinderen vind ik wel tof.
De jongste 2 zijn van Lucas ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:32 schreef Remco het volgende:
Dus die vrouw van dat nieuwe gezin heeft bij 3 verschillende mannen minimaal 2 kinderen gekregen?
En doet zij nog wel eens wat? Ik zie alleen die man hard werken en ook nog eens koken?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:46 schreef _The_General_ het volgende:
Moeder Nagelkerke is wel extreem nep en overdreven zeg
Ja daar heb ik nog geen beeld van. Ze lijken wel beter te luisteren dan de Buddenbrucks.quote:
Zij doet de administratie. Ik denk van alle bedrijven?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En doet zij nog wel eens wat? Ik zie alleen die man hard werken en ook nog eens koken?
Oosquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dje vrouw altijd stralen wel en die kinderen van ze zijn leuk ja
Vooral kick en ooz(?) Samen en die kleine meid
Dat jaquote:
Ach als zo'n jochie 6 jaar ouder is, is het voor hem niet zo leuk als hij 'naakt' overal terug te vinden is. Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:36 schreef golfer het volgende:
Is het gebruikelijk bij gristenen dat kinderen met een broek aan in bad gaan?
Je kunt het ook 'geblurt' uitzenden ipv ze een broek aan te trekken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:48 schreef Remco het volgende:
Ach als zo'n jochie 6 jaar ouder is, is het voor hem niet zo leuk als hij 'naakt' overal terug te vinden is. Ik snap dat wel.
Wat is er met het komen van je zus?quote:
Ik heb weliswaar geen zus. Maar als ik die wel zou hebben, zou ik niet perse hoeven weten wanneer ze komt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is er met het komen van je zus?
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:55 schreef Blues het volgende:
5 boeken lezen van.. Orthopedagogen? Psychologen? En dan in een half jaar ben je kindercoach🤔
Ik vond het ook maar raar.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:55 schreef Blues het volgende:
5 boeken lezen van.. Orthopedagogen? Psychologen? En dan in een half jaar ben je kindercoach🤔
HAHAHA. kennelijk nodig voor veel mensen. Heb zelf een coach-prof opleiding gedaan (post-HBO) maar nooit met de intentie om een eigen praktijk op te richten waar mensen voor je gewauwel moeten betalen. De opleiding gaf mij juist meer inkijk in het lezen van gewauwel van ander beroepsgeneuzel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vond het ook maar raar.
Sowieso is het geen opleiding als het maar 6 maanden duurt.
En wat was ze nou aan het doen? 6 boeken lezen en aantekeningen maken terwijl de cursus nog geeneens begonnen was?
MaarGoed. Van de week las ik een artikel over dat het aantal coaches de afgelopen jaren zijn verveelvoudigd zijn.
Ja, raar lied over zieke kinderen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:15 schreef golfer het volgende:
Er zit hier steeds iemand op de bank met haar vingers in haar oren als er van die gristelijke kinderliedjes gezongen worden.
Alle trauma's uit haar jeugd komen blijkbaar weer naar boven.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-zich-suf~a4a528b4/quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HAHAHA. kennelijk nodig voor veel mensen. Heb zelf een coach-prof opleiding gedaan (post-HBO) maar nooit met de intentie om een eigen praktijk op te richten waar mensen voor je gewauwel moeten betalen. De opleiding gaf mij juist meer inkijk in het lezen van gewauwel van ander beroepsgeneuzel.
Precies, een gesprek met de buurvrouw is beter.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-zich-suf~a4a528b4/
Ja ik vind het ook een beetje gezapig. Ik mist de Buddenbrucks.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik merk dat het me dit seizoen niet zo trekt. Normaal keek ik altijd dezelfde dag al de afleveringen. Mijn kind ligt nog te slapen (na een slapeloze nacht) dus ik ga zo maar eens de eerste aflevering bekijken.
Ja daarom was het zo leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vond de Buddenbruckjes zo ordinair...
Oh ik ken wel ergerequote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:13 schreef Remco het volgende:
Priccilliano is echt de grootste paupernaam die ik ooit heb gehoord.
Je moet maar zo denken, dan geniet je beter van dat bakkie. Koffie is net als wijn, in de juiste omgeving smaakt het het lekkerst.quote:
Geen box, geen wandelwagentje waar ze die lastige peuterwegloper in meenemen, maar wel een bedje met tralies.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:58 schreef wizzer het volgende:
Krijspaleis Blom.
Leuk om naast te wonen ook.
Ach die bedden hebben ze ook in de kinderopvang, dat is geen schande. Maar een gordeltje voor die wegloper is wel handig.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen box, geen wandelwagentje waar ze die lastige peuterwegloper in meenemen, maar wel een bedje met tralies.
Okee, dan voel ik hier een behoorlijke haat naar de regie in dat inmiddels takkeprogramma. Waarschijnlijk hebben ze dat wel en laten voor de beelden hun peuter los lopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach die bedden hebben ze ook in de kinderopvang, dat is geen schande. Maar een gordeltje voor die wegloper is wel handig.
Is ook eigenlijk geen geschikte drager. Idd niet ergonomisch sowieso fietsen met je kind in een drager is niet verantwoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:03 schreef June. het volgende:
Die babydrager ziet er ook totaal niet comfortabel uit voor zo'n kleintje. Waarom niet lekker buik tegen buik met mama? Ook iets minder prikkels lijkt me. En ergonomischer.
Nou ik heb heel wat anders gezien denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
Die hele familie Blom vind ik supersneu. Orde aan tafel om samen grisselijke indoctrinatie liedjes te gaan zingen en geen een kind vindt dat leuk, maar het moet. Ik krijg serieus medelijden met de oudste kinderen van dit stel.
Een blij gezin? Ja, dat zie ik ook wel, er is geen sprake van wat voor verwaarlozing ook. Het beeld daarvan is door de regie in elkaar geknutseld, ik vermoed ook dus dat de ballonopstijging niet hun eigen idee was.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik heb heel wat anders gezien denk ik.
Kleine aanvulling, alle kinderen. En die stem van moeders is nog steeds bloedirritant.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
Die hele familie Blom vind ik supersneu. Orde aan tafel om samen grisselijke indoctrinatie liedjes te gaan zingen en geen een kind vindt dat leuk, maar het moet. Ik krijg serieus medelijden met de oudste kinderen van dit stel.
Ik ook. En ik krijg jeuk van het woord 'gristelijk'. Je hoeft niet mee te gaan in andermans religie, maar heb er gewoon wat respect voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dat jullie heeeeeeel negatief zijn
Morgen eerst maar een biertje drinken voordat die show start
Pavé brodenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:37 schreef TomDooley het volgende:
Mijn allergie speelt op als die moeder Cudogan in beeld komt. Ze praat zo veel over alles wat goed is, maar komt vreselijk passief over. Laat het zien dan. Bazig is ze ook, maar dan met een lach en brengt het op zo'n manier dat kinderen, maar vooral Ivan, denken dat ze een keuze hebben. En dan wil ze nog kindertherapeute worden ook. Neem aan dat haar kooklessen niet genoeg opbrengen voor de dagelijkse dure lattes en pavlovbrooden (of hoe het ook heet).
Lijkt ze op jouw moeder? Haha, sorry, grapje, vaak zitten allergieen in juist die plekjes die je triggeren, valkuilen etc etc, tja, dat leer je als je een coach hebt gehad of de opleiding daarvan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:37 schreef TomDooley het volgende:
Mijn allergie speelt op als die moeder Cudogan in beeld komt. Ze praat zo veel over alles wat goed is, maar komt vreselijk passief over. Laat het zien dan. Bazig is ze ook, maar dan met een lach en brengt het op zo'n manier dat kinderen, maar vooral Ivan, denken dat ze een keuze hebben. En dan wil ze nog kindertherapeute worden ook. Neem aan dat haar kooklessen niet genoeg opbrengen voor de dagelijkse dure lattes en pavlovbrooden (of hoe het ook heet).
Gristelijke vloek, zou dat het zijn? Hahaha nee, mijn moeder is de bestequote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Lijkt ze op jouw moeder? Haha, sorry, grapje, vaak zitten allergieen in juist die plekjes die je triggeren, valkuilen etc etc, tja, dat leer je als je een coach hebt gehad of de opleiding daarvan.
nee nee, er waren ook broodjes bijquote:
Dat van die draagzak, ik had dat ook, baby is twee maanden en moeder gaat fietsen met hem voor in die zak. Ik dacht 'ze zal na 30 kinderen wel weten wat ze doet', maar ik deel je mening. Zou zoiets zelf niet doen met zo'n jonge baby.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
nee nee, er waren ook broodjes bij
maar wat een armoe .... even naar de bakker voor een latte haver en een paar broodjes, terug in de auto, snel snel die zooi opslurpen, kind laat broodje vallen, snel nog een slok en terug naar de bakker voor nieuw broodje, slurp ......
dat is toch niet genieten van je bakkie ....
en fam Blom; die arme arme baby .... kind kan nog lange niet zijn hoofdje rechtop houden maar wordt meegesleurd in die draagzak ....
beetje chaotisch is ze ook wel, nog even 300 koekjes bakken 's morgens vroeg .....
pa Blom zijn nekhaar mag ook weleens bijgewerkt worden![]()
lekker verf rollen met je goeie kleren aan .... koekoek ....
met haar witte kleren aan helpen met verven, daarna weer lekker op die witte bankquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekkere opvoeding in Rotterdam, dat kind had best even langer kunnen helpen met dr 14 jaar.
Ik dacht even dat ik de enige trut was die dat opviel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, die draagzak ziet er niet echt comfi uit voor de baby. Ook vaak met mijn zijn kinnetje er tegen aan gedrukt als ik het zo zag.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
nee nee, er waren ook broodjes bij
maar wat een armoe .... even naar de bakker voor een latte haver en een paar broodjes, terug in de auto, snel snel die zooi opslurpen, kind laat broodje vallen, snel nog een slok en terug naar de bakker voor nieuw broodje, slurp ......
dat is toch niet genieten van je bakkie ....
en fam Blom; die arme arme baby .... kind kan nog lange niet zijn hoofdje rechtop houden maar wordt meegesleurd in die draagzak ....
beetje chaotisch is ze ook wel, nog even 300 koekjes bakken 's morgens vroeg .....
lekker verf rollen met je goeie kleren aan .... koekoek ....
Mijn nekharen gaan er ook van omhoog staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, hier bewust kindloos en dit programma laat mijn eierstokken onderduikenquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:52 schreef Sledgehammer. het volgende:
Als ik dit programma zie, weet ik dat ik niet meer dan max 3 kinderen zou willen. Wat een verschrikking al die drukke kinderen in die kleine eengezinswoningen. Brrrrr.
Enige waar ik blij van word is de familie Cudogham. Mooie mensen en wat meer rust of zo bij die familie. Ook leuk om te zien hoe ze relax met hun kinderen omgaan. Niet moeilijk doen over piercings, er is aandacht voor al die kinderen en er is rust. (Baseer ik op een paar afleveringen 😂).
Nee, zoals Iven zei: die komt ff eten en kakken dan istie weer wegquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:38 schreef F_r het volgende:
Vergis je niet dat bij de cudoghams een groot gedeelte van de kinderen al een stuk ouder is. Dat geeft meer rust. Hun oudste zoon is amper thuis.
Touché, en de grote irritatie factor in dat gezin is die Oos... Die zou af en toe wel een draai om de oren mogenquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:38 schreef F_r het volgende:
Vergis je niet dat bij de cudoghams een groot gedeelte van de kinderen al een stuk ouder is. Dat geeft meer rust. Hun oudste zoon is amper thuis.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, zoals Iven zei: die komt ff eten en kakken dan istie weer weg
Aaah nee Oosjequote:Op vrijdag 1 september 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché, en de grote irritatie factor in dat gezin is die Oos... Die zou af en toe wel een draai om de oren mogen
quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat denken die ouders ook veel te vaak
Ja...quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:43 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Dat doen veel ouders ... Buddenbruckjes ...
Ik ben eens onderuitgegaan met de fiets met mijn kind van 1,5 in het kinderzitje voorop. Op de een of andere manier gleed mijn achterwiel weg (het regende niet). Geen idee hoe dat is gebeurd maar mijn kind landde op zijn gezicht en was best gehavend. Daarna durfde ik niet meer met mijn kind te fietsen. Een baby in een draagzak kan in zo'n situatie nog veel erger gewond raken dus het lijkt mij ook echt geen goed idee.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, die draagzak ziet er niet echt comfi uit voor de baby. Ook vaak met mijn zijn kinnetje er tegen aan gedrukt als ik het zo zag.
Fietsen met een draagzak zie ik hier wel vaker. Zelfs op tijden en plekken wanneer het ontzettend druk is met verkeer. Ik zou het zelf ook niet durven, maar ieder zijn ding denk ik.
Ik snap niet hoe ik het ooit heb gedurfd. Kind voorop, eentje achterop, met daaraan hangend een buggy en een 6-jarige los op een eigen fietsje naast mij het stadscentrum in. Hoe achterlijk was dat!quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben eens onderuitgegaan met de fiets met mijn kind van 1,5 in het kinderzitje voorop. Op de een of andere manier gleed mijn achterwiel weg (het regende niet). Geen idee hoe dat is gebeurd maar mijn kind landde op zijn gezicht en was best gehavend. Daarna durfde ik niet meer met mijn kind te fietsen. Een baby in een draagzak kan in zo'n situatie nog veel erger gewond raken dus het lijkt mij ook echt geen goed idee.
En hoeveel daarvan zijn er door ongevallen overleden?quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap niet hoe ik het ooit heb gedurfd. Kind voorop, eentje achterop, met daaraan hangend een buggy en een 6-jarige los op een eigen fietsje naast mij het stadscentrum in. Hoe achterlijk was dat!
Ja, ik snap dat je daar wel een soort van trauma aan over houdt. Ik heb ooit zelfs eens een vader (denk ik) met draagzak op een electrische step gezien. Een uitglijder en je ligt met kind en al. Maar buiten dat, je bent als fietser best kwetsbaar in het verkeer. Je kan van jezelf wel weten dat je goed het verkeer kent, maar weten anderen dat ook?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben eens onderuitgegaan met de fiets met mijn kind van 1,5 in het kinderzitje voorop. Op de een of andere manier gleed mijn achterwiel weg (het regende niet). Geen idee hoe dat is gebeurd maar mijn kind landde op zijn gezicht en was best gehavend. Daarna durfde ik niet meer met mijn kind te fietsen. Een baby in een draagzak kan in zo'n situatie nog veel erger gewond raken dus het lijkt mij ook echt geen goed idee.
Ze hebben het overleefdquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan zijn er door ongevallen overleden?
Of zijn we tegenwoordig zo doorgedraaid dat we kinderen het liefst een harnas aan doen en niet meer op straat laten spelen of in bomen laten klimmen.
Ik zie zelfs weleens ouders met kind in de bakfiets door rood fietsen, over een stuk snelweg nota benequote:Op vrijdag 1 september 2023 18:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je daar wel een soort van trauma aan over houdt. Ik heb ooit zelfs eens een vader (denk ik) met draagzak op een electrische step gezien. Een uitglijder en je ligt met kind en al. Maar buiten dat, je bent als fietser best kwetsbaar in het verkeer. Je kan van jezelf wel weten dat je goed het verkeer kent, maar weten anderen dat ook?
En heb je zijn snor gezien?quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:42 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik zit even terug te kijken maar tijd voor een eigen kamer met je vriendje als je 14 bent...🤯
In dit huis wordt niet gescholdenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef Ronaldussen het volgende:
Toch prettig dat de familie Wildeman de tekst 'openhaard' op de openhaard heeft geplakt. Je kunt je makkelijk vergissen met dat soort dingen
Ja dat dacht ik ook bij mijzelf.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef Ronaldussen het volgende:
Toch prettig dat de familie Wildeman de tekst 'openhaard' op de openhaard heeft geplakt. Je kunt je makkelijk vergissen met dat soort dingen
Boze kleuter zonder uitgeslapen te zijn, die werd half slapend aan de ontbijttafel gepleurd, kan mij enigszins in zijn agressie verplaatsen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:36 schreef Ronaldussen het volgende:
Die ging bij mij ook direct naar z'n kamer ja. Kom nou.
Ja ik herinner het mij nog van dat gezin van Jay die gingen ook naar de tandarts, en daarna nog wel meer.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:46 schreef Firuze60 het volgende:
Zeker te weten is een sponsor 'tandartszorg' in dit NPO-programma. Of vanuit de overheid, kan ook. Minstens eens per zoveel keer moet er worden gezien dat een gezin elk half jaar naar de tandarts moet. Met als resultaat, honderd gaatjes en kronen op kleuterkiesjes.
Ja, ook de fam Nagelkerke in een eerdere serie.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik herinner het mij nog van dat gezin van Jay die gingen ook naar de tandarts, en daarna nog wel meer.
Oh wat stom.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
Ik volgde de Nagelkerkjes een tijd lang op hun youtubevlogjes, Madelief is zo'n leuk kind, super eigenwijs en een enorm expressief gezichtje. Kennelijk nogal lastig in dat gezin, vooral ma Sofie laat haar ongenoegen over Madelief regelmatig merken, het kind mag niet haar eigen gekozen kleding dragen, wilde liever op voetballen dan op hockey, mocht ook niet.
Als je de make-up inloopkast van die moeder ziet, dan weet je al genoeg.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
Ik volgde de Nagelkerkjes een tijd lang op hun youtubevlogjes, Madelief is zo'n leuk kind, super eigenwijs en een enorm expressief gezichtje. Kennelijk nogal lastig in dat gezin, vooral ma Sofie laat haar ongenoegen over Madelief regelmatig merken, het kind mag niet haar eigen gekozen kleding dragen, wilde liever op voetballen dan op hockey, mocht ook niet.
Gewoon omdat de rest van de gasten niet in beeld willen komen ten faveure van dit 'koningspaar' . Zij zijn daar vaste gasten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:00 schreef golfer het volgende:
Datenight. Lekker samen uit eten in verder leeg restaurant.
daar vind ik ook wat vanquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:42 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik zit even terug te kijken maar tijd voor een eigen kamer met je vriendje als je 14 bent...🤯
Het wordt meteen geregeld zie ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:44 schreef maily het volgende:
Chips op school; het was snackdag.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat een kind geen fruit naar school wil, dat kan (overigens hier altijd fruit en wat er op gaat gaat er op). Maar om dat in plaats van fruit chips mee te nemen is wel het andere uitersteChips mag hier op school niet eens en terecht. En dat kind wat van hot naar her liep op straat, wat een horror. Mijn jongste had daar ook een handje van en die ging mooi in de kinderwagen. Ik heb absoluut geen geduld voor zulke fratsen en word daar dan ook ZEER chago van.
Je kan zeggen wat je wilt over de familie Cudo, maar er heerst daar wel rust. Ik vind het fijn om naar ze te kijken. Fijne kinderen die vaak te leuke kleding aan hebben, ze gaan op een sociale manier met elkaar om en Cynthia heeft iets rustgevends over zich.
Leuk kinderfeestje bij de familie Nagelkerke! Die friet op tafel ga ik onthoudenEn goed dat ze elke week een avondje voor zichzelf in plannen. Zat stellen die elkaar door de aanwezigheid van de kids kwijt raken.
Was het snackdag? Dan heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
Chips op school; het was snackdag.
En dat rennen op straat![]()
Daar hebben ze idd buggies voor, maar dat is weer onhandig op de fiets. Dan maar aan een tuigje.
Na 21 jaar getrouwd zijn , wat zeg je dan volgens jou?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een compliment als je het leukste aan je man vindt dat het een makkelijke man is.
Goede usernamequote:Op zaterdag 2 september 2023 14:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Na 21 jaar getrouwd zijn , wat zeg je dan volgens jou?
Als je het weet , kom je ook uit het oosten 😂quote:
Daar kom ik weg iddquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Als je het weet , kom je ook uit het oosten 😂
Nou praktisch alles anders zou beter zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Na 21 jaar getrouwd zijn , wat zeg je dan volgens jou?
Misschien had ze dat wel als eerste gezegd, maar moest ze dat vervangen met wat anders. Het is niet dat de KRO zoiets zou uitzenden in een keurig familieprogrammaquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou praktisch alles anders zou beter zijn.Nu komt het meer over alsof ze bij hem is omdat het wel goed uitkomt ipv liefde.
Zelf met "je grote lul" zou je nog beter scoren.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou praktisch alles anders zou beter zijn.Nu komt het meer over alsof ze bij hem is omdat het wel goed uitkomt ipv liefd
Hahaquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou praktisch alles anders zou beter zijn.Nu komt het meer over alsof ze bij hem is omdat het wel goed uitkomt ipv liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |