Rund, zalm?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik had nog pasta over van gisteren. (Zonder kaas, varken)
Jouw UIquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:42 schreef Bezsen het volgende:
Tickets naar onze vrienden in hong kong geboekt @:tarado
Dat is niet leuk meer qua vliegprijzen
Amsterdam voorbij OP ALLE FRONTEN.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:33 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)toffers-in-rotterdam
Rotterdam weer de beste @:kingroland @:erasmus @:skysherrif
Ik hoop dat je een stadionverbod krijgt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:07 schreef Caland het volgende:
Kaartje voor Twente - Fenerbahce gekocht voor 32,50 en een kwartier later voor 300 op viagogo verkocht.
Genot @:drizzt_dourden @:trein2000
Dan moeten ze een ex-voetballer van Feyenoord een stadionverbod geven aangezien je tot voor kort clubcards kon bestellen op compleet random namen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een stadionverbod krijgt.
Nice.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:07 schreef Caland het volgende:
Kaartje voor Twente - Fenerbahce gekocht voor 32,50 en een kwartier later voor 300 op viagogo verkocht.
Mensen die twee keer per dag een avondmaal eten, zijn bijna altijd vetnekken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik had nog pasta over van gisteren. (Zonder kaas, varken)
Definieer een avondmaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die twee keer per dag een avondmaal eten, zijn bijna altijd vetnekken.
Een vol bord pasta.quote:
Meedogenloos.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die twee keer per dag een avondmaal eten, zijn bijna altijd vetnekken.
Keurig bitcoin gekocht van de winst natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:07 schreef Caland het volgende:
@aTypisch @Wereldgozerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurig bitcoin gekocht van de winst natuurlijk.
Entrepreneurquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:07 schreef Caland het volgende:
Kan je weer een keer niet op je airpods passen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:07 schreef Caland het volgende:
Proleet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:07 schreef Caland het volgende:
Moeke bracht net gehaktballetjes en slagersworst, had ze gekregen van de bevriende slager. Over het slaatje dub ik wel.quote:
Broodje bami.quote:
Geniet er lekker van makkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeke bracht net gehaktballetjes en slagersworst, had ze gekregen van de bevriende slager. Over het slaatje dub ik wel.
Wat lief van je moeder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeke bracht net gehaktballetjes en slagersworst, had ze gekregen van de bevriende slager. Over het slaatje dub ik wel.
Ze is dan ook super lief. Beginnend dementerend helaas.quote:
quote:Bij een Australische vrouw is tijdens een hersenoperatie vorig jaar een levende parasitaire worm van acht centimeter aangetroffen
Na onderzoek bleek het te gaan om een rondworm, die vaker voorkomt bij pythons. De vrouw plukte regelmatig inheemse grassen om mee te koken. De artsen en wetenschappers denken dat ze besmet is geraakt via de uitwerpselen van een slang. Bij het plukken of koken van de grassen heeft de vrouw waarschijnlijk de eitjes van de parasiet binnen gekregen.
"Het dier bleef onverminderd bewegen. We voelden ons allemaal een beetje misselijk", citeert persbureau AP een van de chirurgen die aanwezig waren bij de operatie.
Fysiek. Afgelopen weekend verkouden geweest, en twee korte nachten gehad omdat ik om 08:00 moest beginnen met werken. Niet echt een fijne combinatie: verkouden en weinig slaap.quote:
Vanavond dan maar op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fysiek. Afgelopen weekend verkouden geweest, en twee korte nachten gehad omdat ik om 08:00 moest beginnen met werken. Niet echt een fijne combinatie: verkouden en weinig slaap.
Twee leuke en interessante potjes zo op het eerste oog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanavond dan maar op tijd naar bed.
Geen noemenswaardig voetbal.
Dames ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Twee leuke en interessante potjes zo op het eerste oog.
Wie schön.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu een Knoppers Erdnuss.
Jij laat echt de meest gore winden volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu een Knoppers Erdnuss.
En een Bounty.
Als je me even je adres stuurt in DM, dan zal ik ter beoordeling eentje voor je opknopen in een plastic zak.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij laat echt de meest gore winden volgens mij
auke mollemastraat 11 zaltbommelquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je me even je adres stuurt in DM, dan zal ik ter beoordeling eentje voor je opknopen in een plastic zak.
Beterschap maat! Jezelf de komende dagen lekker laten verwennen door je hubby.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fysiek. Afgelopen weekend verkouden geweest, en twee korte nachten gehad omdat ik om 08:00 moest beginnen met werken. Niet echt een fijne combinatie: verkouden en weinig slaap.
Ik dacht eerlijk gezegd dat er een mooi zuipverhaal aan zat te komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:47 schreef Caland het volgende:
Verkouden zijn in de zomer is voor de zwakkeren onder ons.
Heeft de afdeling IT het kunnen oplossen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, had even een uurtje of twee computerproblemen, vandaar de (late) vraag wat jullie gegeten hebben. Ik had spaghetti (met plakjes kaas).
Uiteraard zelf opgelost.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heeft de afdeling IT het kunnen oplossen?
Aardappeltje, boontjes, kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |