Je verwacht het niet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:20 schreef dimmak het volgende:
Het zou gaan om een pitbullachtige hond.
Vaak zijn de eigenaren van dit soort honden te dom om te schijten en hebben ze geen idee wat ze echt in huis hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:20 schreef dimmak het volgende:
Het zou gaan om een pitbullachtige hond.
https://www.omroepflevola(...)oodgebeten-door-hond
Nja 8.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:31 schreef maily het volgende:
[..]
Al meer dan 1800 topics helaas![]()
NWS / Het oneindige 'doet-ie anders nooit'-topic # 1814
Zal wel lief zijn maar die hond heeft wel een kind doodgebeten. Blijkbaar toch agressief ondanks dat ze lief kunnen zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:44 schreef Maron het volgende:
Acharme…😭 arm kindje..😢
Ze kunnen lief zijn, die (pit)bulachtigen..maar als ze los gaan is er geen houden meer aan..😕
Maar ook andere honten die normaalgesproken lief zijn kunnen ergens door getriggerd worden, en ineens bijten..jaloezie, of door huilen..? Zeg het maar..
Vreemd dat het beest vrije toegang tot het kindje had..de ouders zijn in mijn ogen schuldiger dan de hont..
Ja dan heb je het over rottweilers oid, elk ras heeft zo zijn eigen kenmerken. Ik heb in elk geval nog nooit een golden retriever of labrador gehoord die agressief werden uit het niets, en die zijn 2x zo groot.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:44 schreef Maron het volgende:
Acharme…😭 arm kindje..😢
Ze kunnen lief zijn, die (pit)bulachtigen..maar als ze los gaan is er geen houden meer aan..😕
Maar ook andere honten die normaalgesproken lief zijn kunnen ergens door getriggerd worden, en ineens bijten..jaloezie, of door huilen..? Zeg het maar..
Vreemd dat het beest vrije toegang tot het kindje had..de ouders zijn in mijn ogen schuldiger dan de hont..
Nja enigszins ligt het natuurlijk aan de eigenaren om zo'n beest te kopen en denken dat dat wel goed gaat bij een kind.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ach, maar dat deed de hond normaal nooit!!
Ook een veelgelezen reactie elders:
Nou die van mij zou dat nooit doen, dit ligt echt aan de eigenaren!11!!!111
Pitbullachtigen zijn honden voor het laagste van het laagste van de samenleving. Tuig van de richel en/of mensen die iets te compenseren hebben. Vaak compensatie op het gebied van denkvermogen. Laten we er maar geen doekjes om winden. Op basis van de locatie kunnen we al met bijna zekerheid vaststellen dat het ook in deze zaak weer om randfiguren gaat die een vechthond bij een kwetsbaar baby’tje hebben gelatenTriest.
Als dat beest goed opgevoed wordt wel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:01 schreef Brussel het volgende:
Per jaar worden er in Nederland ongeveer 150.000 mensen door een hond gebeten.
"De beste vriend van een mens"
Bijten is meestal speels en onschuldig. Al kan een klein kind daar natuurlijk verwondingen door oplopen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:01 schreef Brussel het volgende:
Precies.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Bijten is meestal speels en onschuldig. Al kan een klein kind daar natuurlijk verwondingen door oplopen.
Alleen wanneer het fataal afloopt is in 74% van de gevallen een pitbull daar verantwoordelijk voor. Dat zegt nogal wat.
Dat heeft dus niks te maken met een ''hond''
Met recht een kankerhond dus.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies.
Als kind ben ik door een Duitse herder in mijn buik gegrepen/beten.
Die hond bleek een tumor in de kop te hebben dus kon er niets aan doen, maar de hond is uit voorzorg wel gelijk afgemaakt.
Hoi je moet dat getal 150 000 ook klein beetje nuanceren want het aantal mannen dat je lastig wilde vallen of zakkenrollen wilde en dan die man bijt moet je aftrekken van de 150 000quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:01 schreef Brussel het volgende:
Je moet wel rekenen dat een hond erg kneedbaar is, een foute eigenaar kan de hond helemaal opfokken ?quote:
Zal vast wel maar het komt bijna niet voor dat een hond van een andere ras een kind helemaal doodbijt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:03 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Je moet wel rekenen dat een hond erg kneedbaar is, een foute eigenaar kan de hond helemaal opfokken ?
Dat ligt volledig aan de eigenaren en niet aan het beestje.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:58 schreef PS. het volgende:
[..]
Nja enigszins ligt het natuurlijk aan de eigenaren om zo'n beest te kopen en denken dat dat wel goed gaat bij een kind.
Maar die beesten zijn nooit te vertrouwen, ook niet bij mensen die denken dat ze wel goede eigenaren zijn
Tja, hoe wordt dat geteld?quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:02 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Hoi je moet dat getal 150 000 ook klein beetje nuanceren want het aantal mannen dat je lastig wilde vallen of zakkenrollen wilde en dan die man bijt moet je aftrekken van de 150 000
quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:27 schreef Hyperdude het volgende:
Neem een leuke hond ipv een stoere. En ook dan kinderen nooit alleen laten met de hont.
Hanteer dat nou eens als ezelsbruggetje.quote:
Sowieso een hond in een flat! Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:34 schreef Confetti het volgende:
Er zijn veel mensen met stress die bij de lift van hun appartement bang zijn de tokkie met zijn pitbull tegen te komen. Elke dag weer.
Ik snap niet waarom een verbod nog op zich laat wachten. De wolf moet gelijk uitgeroeid worden als die wat geiten doodt, maar deze pitbulls mogen rustig door.
Weg ermee. En als het moet de eigenaar ook neutraliseren, naar volk is dat.
Ook een goede keus.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:45 schreef Cockwhale het volgende:
Ik heb liever dat dat volk uitgeroeid wordt. De hond reflecteert namelijk de gebreken van de baas, net zoals kinderen dat van hun ouders doen. Vaak hebben honden bij dit soort types te maken met verbale en/of fysieke agressie. Als een weldenkend mens al moeilijk kan ontsnappen aan het kopiëren van fout gedrag van zijn of haar opvoeders, dan maakt een hond helemaal geen kans.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hanteer dat nou eens als ezelsbruggetje.
'GVD' eindigt met een 'd', net als 'hond'.
'Hond' schrijf je dus met een 't'.
Dan ben je vanaf heden derdegraads verband.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:27 schreef Ivo1985 het volgende:
En hoewel ik mijn hand er voor in het vuur durf te steken dat zolang onze hond goed verzorgd wordt hij nooit opzettelijk kwaad zal doen,
Vaak wel en ik heb veel huishoudens gezien door mijn vorige werk.. Dat soort honden mochten mensen dan ook altijd apart zetten, want anders ging ik gewoon niet naar binnen. 1 keer gebeten door zo'n soort hond bij een klant in m'n bovenarm, geen bloed, wel een jaar lang regelmatig pijn van gehad. Beest bleek al 8 keer in het asiel te hebben gezeten, goh.. Nope, ik loop er met een grote boog omheen...quote:
Ik heb ook direct wel een mening over je als ik iemand zie lopen met zo'n hond.quote:
Dit is het altijd.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook direct wel een mening over je als ik iemand zie lopen met zo'n hond.
Er zijn zoveel leuke, lieve hondenrassen en dan ga je voor een onbetrouwbaar ras, doorgefokt om te vechten. Mijn buurman had er vroeger één. Best een lief dier. Sliep altijd samen met de 2 katten in huis. Tot de buurman een keer thuis kwam van het werk en beide katten aan stukken waren gescheurdHij heeft de hond direct laten inslapen.
Kut hondquote:
Daarom haat ik die pleuris beestenquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:31 schreef maily het volgende:
[..]
Al meer dan 1800 topics helaas![]()
NWS / Het oneindige 'doet-ie anders nooit'-topic # 1814
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |